Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Benjy 409 Creative Commons License 2009.01.06 0 0 361496
Semmiképp ne barkácsold, inkább csere, mert az ilyennek mindig rossz vége van és mégsem vagy előrébb vele.
Előzmény: stevemegane (361495)
stevemegane Creative Commons License 2009.01.06 0 0 361495
Sziasztok!

Tanácsot szeretnék kérni.
Édesapám thaliajában úgy néz ki, hogy kilyukadt a hűtő.

2-3hete mindig látszott a garázsban pár csepp víz a kocsi első részén a földön.
Mára már egyre nagyobb lett a folt. Felnyitottam a motorháztetőt és azt látni, hogy a hűtő mindkét végén alul (a függőleges fekete műanyag záróelemek aljánál) nedvesség van.
3hét alatt csak annyi víz ment el, hogy a maxról minre ment a szint.
Nem sok, de aggasztó.

Megnéztem, a csövek nem engednek, a környékük száraz, és el sem fagyhatott, mert fagyálló van benne.
Ütést sem kapott, sértetlen.

Mitől lehet, hogy egy 5 éves autón kilyukad a hűtő?

Érdemes barkácsolni vagy jobb újat venni?
Jó az utángyártott is?


Köszi a tippeket.

Benjy 409 Creative Commons License 2009.01.06 0 0 361494
Szijasztok, halottátok hogy nem gyengén zárták el a gázcsapokat?

index.hu

az címlap ezzel nyit.
KoAn Creative Commons License 2009.01.06 0 0 361493
Gondolom 1db nem elég :)
Előzmény: Csacskamacka (361492)
Csacskamacka Creative Commons License 2009.01.06 0 0 361492

Sziasztok újra!
Jó rég jártam erre, elkapott a buszgyártás heve. :-)

Nagyon nagy szükségem lenne 4 db 15"-os acélfelnire a téli gumijaimhoz. Használtat szeretnék, de sehol nem találok.
Van esetleg valakinek eladó?

Előre is köszönöm és BÚÉK mindenkinek!

CsM

vv65 Creative Commons License 2009.01.06 0 0 361491
Köszönöm:))
Előzmény: Bolti (361489)
vv65 Creative Commons License 2009.01.06 0 0 361490
Köszönöm a fáradozásodat, természetesen hasznos amit írtál, minden információ előrébb viszi az ügyet.:))
Előzmény: kovájo (361488)
Bolti Creative Commons License 2009.01.06 0 0 361489
vv65!

Lakknak tudom ajánlani a már általam említett trinat vizes bútorlakkot, ami selyemfényű. Szivacshengerrel felhordva szép a felület, el is tudod vizzel mosni utána és a fenyőt csak az első rétegnél húzza meg, utána nem is kell csiszolni.
De gondolom van mas vizes lakk is - de en csak ezt ismerem.

Bolti
Előzmény: kovájo (361488)
kovájo Creative Commons License 2009.01.06 0 0 361488
Helló ! Ha jól emlékszem, Te érdeklődtél fenyő asztallap felületének kikészítéséről. A következőket tudtam meg :több megldás is lehet, egy lehetséges -jó- a következő : pácolás-szeszes vagy vizes alapon,ebből többféle árnyalat van, van un. pozitív pác ez csak egyféle van ,ez másképpen hat  a fenyő eres és nem eres részére, majd lakkozás 2-3 rétegben vizes vagy szeszes van ebből is, közte finom csiszolás. Remélem tudtam valamit segíteni. Üdvözlet
Előzmény: vv65 (361451)
Törölt nick Creative Commons License 2009.01.06 0 0 361487
Totoalcaros összehasonlító cikk:
megán szar, motor gyenge, használhatatlan, és füstöl, váltó béna, minden béna :)
kovájo Creative Commons License 2009.01.06 0 0 361486
Helló! Köszi az infót üdv.
Előzmény: Törölt nick (361325)
KoAn Creative Commons License 2009.01.06 0 0 361485
azért annak van előjele biztosan.

Azok akik vezérműszíj szakadást szenvedtek, nem emlékszem, hogy panaszkodtak volna bármi előjelre. (Vagy csak nem merik bevallani)
Előzmény: gessztenye1 (361484)
gessztenye1 Creative Commons License 2009.01.06 0 0 361484
...vagy ha ügyesen akad be a törött csapágy, akkor letekeri a lendkereket a motorról, esetleg felnyitja a blokkot.
Előzmény: KoAn (361483)
KoAn Creative Commons License 2009.01.06 0 0 361483
ez a lényeg.
Előzmény: TamiBT (361482)
TamiBT Creative Commons License 2009.01.06 0 0 361482
- apropo, amugy valoban ha a kuplung akad be, ott a moci nem serul, mac nem tudsz tovabbmenni a bocival ;)
- ebben a nezopontban ez altal okozott kar elenyeszo a vezerlessel kapcsolatos problema okozta karral ;)
Előzmény: KoAn (361454)
Bolti Creative Commons License 2009.01.06 0 0 361481
Szia Szabi!

Én sima "bili" öntöttvas rúdból csináltattam amit az üvegszerszámokhoz használtunk. Bár bronzból akartam, de abból nem volt akkora hulladék.
minimális felületi rozsda van rajta ahol nem fut a szíj.
Szerintem jó minden - mondjuk a legolcsóbb :). Annál a törékeny bakelitnél amiből az eredeti van bármi csak jobb lehet.

Bolti
Előzmény: Fszabolcs_GT (361434)
TamiBT Creative Commons License 2009.01.06 0 0 361480
- felreertetted.., en egyforman sulyosnak velem mindegyiket.
Előzmény: KoAn (361454)
KoAn Creative Commons License 2009.01.06 0 0 361479
Küldtem emailon rajzot reggel.
Előzmény: Fszabolcs_GT (361434)
KoAn Creative Commons License 2009.01.06 0 0 361478
Válasz is.
Előzmény: dokiki (361473)
gessztenye1 Creative Commons License 2009.01.06 0 0 361477
Válság van, nem tudtad? ;-)
Előzmény: Törölt nick (361475)
eREr78 Creative Commons License 2009.01.06 0 0 361476
Ez még a régi megane. Csak félkész állapotban van a honlap, címszavak már megvannak az újakhoz, de vagy nincs tartalom (Coupe) vagy fals adatok vannak (Megane II).

Jelenleg csak 1.6 16V, TCe180 (2.0T), 1.5 dCi-k és 1.9dCi-vel lehet kapni (ahol már lehet). Tavasszal jön majd az TCe130 (1.4T) és talán TCe100 (1.2T), meg a többi dCi (pl. 2.0). 1.4 16V-ről még nem hallottam, úgy tudom ilyen nem is lesz MIII-hoz.
Előzmény: y42 (361467)
Törölt nick Creative Commons License 2009.01.06 0 0 361475
Villanyablak nélkül?? Talán villanytükör lehet. Olyan megán nincs 99 óta (bár talán 96 óta sem), amiben legalább elöl ne lenne villanyablak,
Előzmény: y42 (361459)
Törölt nick Creative Commons License 2009.01.06 0 0 361474
Csak az "elkreülések félreértése":)))végett:
a technikai adatok alapján megkülönböztethető a m2 és a m3
A francia honlapon a következők vannak:

Megane Berline Nouvelle

1215 kgm, 4295 mm, 405 literes csomagtér

Nálunk, a renault.hu-n még ezek szerepelnek:

Megane Berline

1165 kg, 4209 mm, és ugyan itt nincs, de valójában 330 liter tudtommal a csomagtartó.

Ez csak pár szám, amit kiragadtam, de a magyar honlapon még nincsenek fent a Megane 3-ról sem technikai adatok, sem árak.

Csak a menüben van egy inaktív menüpont, az új kupéról.
dokiki Creative Commons License 2009.01.06 0 0 361473
mail ment...
Előzmény: KoAn (361472)
KoAn Creative Commons License 2009.01.06 0 0 361472
van leírás, hogyan lehet betenni az utólagos nyomógombokat, hogy működjön a tempomat.http://www.meganeklub.hu/index.php?Tempomat-beepitese-MII-be

Ha írsz nekem egy emailt, akkor meg megírom hogyan juthatsz hozzá olyan adapterhez, amivel utólagos gombok beépítése nélkül tudod használni a tempomatot. Ennek nincs meg a leírása a honlapon.
Előzmény: dokiki (361470)
KoAn Creative Commons License 2009.01.06 0 0 361471
a nyomógomb nincs. Olyan mint a LIII-nál a világítás kapcsolónak van egy "auto" állása. 0-helyzetjelző-tompított-auto. ez nem alkalmas az adapter kezeléséhez.
Előzmény: y42 (361467)
dokiki Creative Commons License 2009.01.06 0 0 361470
Nekem van auto gombom,hogyan lehet betenni/aktiválni a tempomatot?Van erre valami leírás?
Előzmény: KoAn (361469)
KoAn Creative Commons License 2009.01.06 0 0 361469
mert akkor van az irányjelző kar végén egy "auto"-gomb. Ez az automata világítás kapcsolója.

Az adapter ennek a nyomógomb segítségével kapcsolja a rádió kormánykapcsolóját a rádió és a tempomat között.

Vagyis nem kell semmilyen plusz nyomógombot felszerelni a tempomat használatához, mert a meglévőket használjuk.

a tempomat meg benne van minden MII-ben (meg SII, LII, CII, stb) csak nincsenek nyomógombok hozzá.

szóval ha nincs auto gomb, akkor azért nehéz berakni, mert akkor az auto gombot is pótolni kell, vagy lemond az illető a rádió távvezérléséről.

Persze utólag befaragott gomboknál nincs ilyen gond, de az nem is ilyen szép :)
Előzmény: dokiki (361468)
dokiki Creative Commons License 2009.01.06 0 0 361468
Mert amelyik MII-ben van aut. világítás,abba miért könnyű berakni a tempomatot?
Előzmény: KoAn (361466)
y42 Creative Commons License 2009.01.06 0 0 361467
Előzmény: KoAn (361466)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!