Néhány százezer tartalékba ennél a típusnál a minimum. Az általános autóvásárlási jótanácsok itt fokozottan érvényesek, leinformálható, lehetőleg Saabra szakosodott szervizben rendszeresen karbantartott autót kell venni, de ennyi idősen azokkal is bármikor komolyabb költség merülhet fel. Ha szerencséd van, bizonyos fődarabokat már cseréltek, felújítottak rajtuk. A 2006 utáni "pápaszemes" 9-5-ös bár ronda (szürkében egyébként nem), de tudtommal kijavítottak különböző korábbi konstrukciós hibákat, elvileg egy jobb autó. Dízelből a három literes Isuzu V6-ost tilos megvenni, kivéve ha fillérekért adják, de inkább akkor sem.
Volt egy ilyen érzésem. Viszont láttam már olyat képen, hogy a CD lejátszó helyére tettek be egy fejegységet rákötve a gyári egységre. Erről van valami véleményed?
Igen, mert az nem Saab fejlesztés. Apám mikor mondja hogy nincs baja a kocsival, csak annyi a válaszom, hogy azon már csak a design Saab, a padló és a futómű Vectra C, a motor Fiat-GM...
Mindenesetre az az 1.9-es dízel azon túl hogy nekem hangos, elég stabil cucc.
" igazán azonban, az új generáció ( B 205-2.0 TURBO és B 235-2.3 TURBO ) idején bontakoztak ki az ebből származó gondok. Ez a 9-5-ös modell megjelenésétől datálható. "
Nekem 9-3 2.0i turbo volt, nem volt bajom vele. Ill az 1.9 cdti motort is ismerem Opelből, jól sikerült darab. Persze ha betojik vmi, az a konstrukció miatt drágább lesz.
Ne cukkoljatok. :) Segítsetek inkább, hogy melyik évjáratot és motort lenne érdemes választani.
A 2005-ig gyártott 9-5, ami tetszik. Igazából diesel is és benzines is jöhet, de a mindennapi bejárás miatt fontos lenne, hogy ne egye le a gyatyánkat.
Amúgy tényleg igaz, hogy pár százezer forint kell legyen tartalékba egy ilyen autó mellé?
A 2,3-as benzinmotorok mennyit fogyasztanak valósan? Agglomerációból járnánk be... 25km be, 25 vissza.... 65% közút, 35% BP külső kerületei. Ilyen 8 liter vagy alatta maradnék.
Egyszerűen nem találni hozzá beépítőkeretet. Hihetetlen, hogy nem gyártanak hozzá! Annélkül pedig esztétikus megoldás nem hiszem, hogy van. Sajnálom :(
9-3 2008 -as gyujtas"kulcs" neha nehezen lehet kivenni. Ha egy kis wd40-et belefujok a fogadoba az arthat a gyujtaskapcsolonak? Szervizben multkor azt mondtak h jo ha van nalam mindig egy 10-es kulcs s ha szorakozik a gyujtas k, vegyem le az akkusarut...