Egyelőre még csak képeken láthatjuk a Peugeot 5008-at. Próbáljunk összehozni egy jó kis oldalt arról, hogy kinek mennyire tetszik, min változtatott volna, illetve ha majd kapható lesz, kinek mi a benyomása, milyen hibákat talált, illetve mi az, ami a többi autóhoz viszonyítva pozitív értelemben említésre méltónak talál. Hiba és balesetmentest!
Szerintem az 1.6HDI bőven elég, előzésnél is bőven jó. Viszont, ha én most vennék, akkor 1.6THP-t vennék az tuti! A dízellel több a baj, ha rövid távokra sokat fogod használni! A sok alatt azt értem most, hogy az enyém márciusban lesz 4éves, 32.000km van benne és szeptemberben gázolajszűrőt és vízjeladót kellett cserélni, mert "Antipollution system faulty" üzenetet kaptam, és pontosan előzésközben 110nél letiltott az egész és megállt az autó....benzinesnél ilyen nem lehet.
Vivaro1 azt szeretném megkérdezni, hogy elég az 1.6-os motor? Előzésnél? Nem lenne jobb egy kétezres? Nem nagyon tudok dönteni. Sajnos még nem vezettem egyiket sem. Ültem benne de állt az autó. Vásárlás előtt állok. Ezért érdeklődöm. Köszi.
Nekem is 5008as van én 5hónaposan vettem 2010-ben 800km-el. ALapból 7 személyes az enyém és nem lehet elméeltileg utólag beletenni akét ülést! Az ott tárolóként szolgál az 5 szeméylesben. Az 5 személyes 2cm-el alacsonyabb, mint a 7 semélyes!!! Csak ez sehol nincs feltüntetve.
Az5008-as az 5 üléses én sem gondoltam volna az ülésnek megvan a hely a padlóba de nincs benne biztonsági öv és a francia forgalmi is 5 személyre szól. Kicsit lebontottam a műanyagot nem tudom eldönteni meg lehet e csinálni átalakítás nélkül? Mert ugye ha csak fel kell szerelni a biztonsági övet meg az ülést( remélem más nem kell:-)) akkor nem kell rá átalakítási kérelem a nemzeti közlekedési hatóságtól bár akkor is lesz papírmunka. Ezért lenne fontos.
Tsztelt Mindenki nemrég vásároltam egy 5008-ast 307sw-ről váltok mert kinőttük. 5 személyeset vettem nem igazán tudom hogy van ez az üléseknek megvan hátul a helye talán a biztonsági övnek is ha jól látom? Vagy mindegyik ilyen? Azért lenne érdekes mert francia papírokkal vettem és most honosítom a kérdés az hogy kell e rá átalakítási engedély vagy nem? Valakinek van tapasztalata? A másik magyar nyelvű kézikömyv letölthető valahonnan?
A fórum elég halottnak tűnik, de azért megpróbálom, hátha tud valaki valami okosat írni.
Augusztusban vettünk márkakereskedésben 73 ezer km-rel egy 5008 1,6 Hdi-t 2-Tronic váltóval. Sajnos az autó elinduláskor, különösen megterhelt állapotban rángat. Több alkalommal voltam vele szervizben, több dolgot cseréltek is, de a hiba nem szünt meg. Úgy érzem, hogy a váltó lehet hibás. Van valakinek ezzel a váltóval hasonló tapasztalata? És ha igen,mi volt a megoldás?
Most vásárolok majd egy 5008-as Peugeot 2,0 Hdi, gyöngyházfehér, fekete bőr, panoráma tető, Premium felszereltség (eddig nagyrészt csak Ford-om volt, remélem nem bánom meg, most 2008-as évjáratú Galaxyból lesz kisebb Peugeot 5008), amiben NG4 navigáció van, ami francia nyelvű lesz gondolom, mivel onnan hozom az autót.
Ezt a beállításban simán át lehet állítani magyar nyelvűre, vagy ehhez szakszervíz kell. Esetleg van itt valaki, aki meg tudja csinálni a magyar nyelvet?
Létezik weboldal, ahol ilyen Peugeot cuccok vannak letölthető verzióban? Térképfrissítést hol lehet beszerezni hozá?
Ha valaki tudna leírást küldeni hozzá, azt is megköszönnöm.
A kocsit lekértem, teljesen rendben van, tavaly nyáron volt garis javításon, így a km óraállás jó lesz.
Esetleg abban tudna valaki segíteni, hogy hol lehetne olcsón venni tető keresztrudat amire fel tudom tenni majd a kerékpártartókat. Létezik nem gyári is hozzá szerintetek?
Általánosságban tudtok valaki szakszervízes szerelőt stb. , aki "dolgozói kedvezménnyel" tudna gyári alkatrészeket?
Peugeot 5008 2,0 Hdi-vel szemezgetek, mely külföldről származó autó. Mivel eddig nagyrészt német autóm volt és semmi tapasztalat nincs a franciákkal érdeklődnék, hogy a Peugeot szalonokban alvázszám alapján látni lehet-e a külföldi szervíztörténetet, és valahogy ellenőrizhető-e, hogy volt-e tekereve az óra?
Voltam ma a Gabliniben és két órán keresztül komolyan foglalkoztak velem! - Öt nyúl, ilyen helyet máshol nem is találtam. Előre felkészültek az emailen átküldött anyagokból és még a lehetetlen sem volt lehetetlen. Ez konkrétan arra vonatkozik hogy a 308SW jelenleg nem rendelhető automata váltóval Magyarországon, a francia konfigurátorban sincs még bent, de az első katalógusban már szerepel BMA6 163LE - hibátlan történet. Szóval nem kell aggódni lesz, sőt rendelhető!
a Catalog 308 pdf-re kattints az oldalon. CO2 már van, hivatalos gyorsulási adat nincs, de max. 10,1 lesz. Vállalható kompromisszum. Aut. kézifék, head-up-display, xenon, 6-7 ülés ugrik. Vállalható kompromisszum, ráadásul úgy néz ki a korábbi 308 lebutításból újra frontszériát szeretne csinálni a Peugeot (nagyon helyesen).
5008 árát picit levittem. A követési távolság figyelő rendszer már nem rendelhető. Lehet hogy most az 5008-ból vesznek vissza picit?