Vácon mikorra tervezik (tervezik egyáltalán) a zónázó személy közös peronra hozását, és az átszállás megkönnyítését? Vagy most van még olyan ok, ami miatt ez nem lehetséges?
Látszólag mind a 7 vágány járható.
Illetve a veresit nem forgatják be a váci személybe, hogy ne álljon 1 órát Vácon?
Nézegettem ma kicsit a forgalmat Vácon, és nem mindent értettem.
A páratlan zónázó után induló váci személyt (i.:34) az 1-es csonkára hozta, egyszer úgy hogy szembe érkezett a Hungária a 2-esre, mindkettő mozgott még gyakorlatilag "szembe".
A pókba egyszerre érkezett a veresi és a páros váci , mindkettőt a 3-asra vitte, a váci várhatott. Miközben a páros zóna ment az 5-re...4-es szabad volt.
Május 2-án igazán színes programok fogadják azokat, akik leszállnak a vonatokról Kismaros megállóhelyen. A focipályán majális lesz, a kisvasúton Kisvasúti Nap, amelynek kapcsán járni fog a Morgó gőzös, működni fog a Királyréti Hajtánypálya, a Királyréti Kertivasút, és a Királyréti Erdei Iskola és Látogatóközpontban is lesznek programok: http://kiralyret.bloglap.hu/cikkek/majalisi-nosztalgia-2015-majus-1-2-29152/
Most fordulnék 1 kéréssel hozzátok, kérlek titeket lájoljátok az alábbi linken lévő képet fontos lenne :) Előre is köszönöm és ne haragudjatok a zavarásért!
Akkor, hogy minden értetlennek/direkt értetlenkedőnek világos legyen: legelőször arra próbáltam finoman célozni, hogy a csak egyik végéről járható vágány hiába vonatfogadó, ha gyakorlatilag nincs olyan vonat, aminek ez a megoldás megfelelne (mivel Verőce felől csak Vácig közlekedő vonat nincs).
Erre jött a válasz, hogy bármilyen vonatot lehet oda vinni, amire reagáltam, ha bármilyet, legyen a gödi - ami nyilván lehetetlen, tehát nem bármilyet.
Majdnem jó amit leírtál. Az általad nem használhatóként jelzett vágányok a végpont felől továbbra használhatók maradnak, úgy mint amikor a kezdőpont felől be nem kötött 4a vágány is használható volt a Szokolya felől érkező vonattal.
- a jobb vágány - 5. vágány között jelenleg ideiglenes kapcsolat van, azt el kell bontani,
- beépíteni a 4a-ra vezető kitérőt,
- elbontani a régi, majd beépíteni az új kapcsolatot a jobb és a veresi vágány között,
- elbontani a régi és megépíteni az új kitérőket a felsősök és a remiz vágány felé
Így az 5, 6, 7 nem lesz használható, ezért a veresi vonatok csak Vác-alsóig járnak. Ugyanakkor a 75. vonalon is felújítás lesz, ezért Vác - Diósjenő között buszok mennek.