Ha gond van a japán nyelvvel :) akkor itt az angol verzió. A string.ini fájlt kell letölteni és bemásolni a bve könyvtárba. Ha valaki esetleg lefordítja magyarra azt köszönöm! Ja, az url: http://www.banmusic.hu/bve/string.ini
Ma' nemaze' de englishul is kiadhatna a progit hogy ne kelljen ennyit szenvedni vele... Nem tartana neki tul sokbol biztosan. Minden japan tud angolul...
Kaptam ma egy levélkét, benne a földalattiról egy csomó infóval. Ha minden jól megy, akkor ma este már meglesz az egyes számú verzió a vonalról.
V63_1668! Meg tudnád csinálni az mfav-hoz a járművet?
Jobb oldalon a cabview mellett van pár csík. Amint közel érsz a megállás helyéhez, az addig fent lévő narancssárga csík elindul lefele. Ez 5 m-en belül van. Akkor állsz meg pont jó helyen, ha a narancssárga csík a fekete csíkhoz vándorol le. Nem baj, ha továbbmegy (sőt, néhány pályán csak úgy fogadja el jó helyként a megállást, ha picit túlmentél rajta), csak legalulra ne érjen. A progi +-5 méter tévedést fogad el, utána írja ki azt a bizonyos szöveget. A megállás helyét (amitől számítjuk az 5 métert) könnyű megtalálni, egy tábla jelzi a pályán általában. Lehet, hogy ez így most értelmetlen volt, de ha kipróbálod meglátod könnyen fog menni.
Ha megálltál rendesen akkor kiírja, hogy mennyi métert tévedtél (pl: 0,27), meg hogy mennyivel korábban/később értél oda a menetrend szerint. Nem egy olyan pálya van, amelyiken képtelen vagyok végigmenni, olyan szoros a menetrend. Hiába, a fékezési technikámon van még mit javítani... :-)
A Gigantokat meg várjuk.
Van egy probléma is hamár pl metrónál tartunk.a megállással vannak gondok.Sose tudom megállítani a vonatot "rendesen","Please correct stop position" üzenettel jelzi hogy nem jó helyen álltam meg.namost vagy ezerszer megpróbáltam megállni,mindig más helyen,de sose jó.Ez miért van?
Igazad van,valóban első projectnek célszerű lenne egyszerűbbel kezdeni.Ami a rendes pélyét illeti,ahhoz a tereptárgyakat,a "kellékeket"(objektumok,kerítések,autók,stb,stb)kellene megcsinálni,persze kitartó munkával meg lehet:)És ami nem mellékes:A jelzőrendszert megcsinálni.
A Szilike egyenlőre 4 kocsival megy,amelyet a train.dat filében lehet variálni.Ma este készítem el a V63 gépet,lesz egy 001es,és egy 100as Gigant,mindkettő készen áll "lelkileg",vagyis a dat filéjük megvan,csak a cabview kell majd hozzá,amit lassan megcsinálok.
Remélem érthető volt a leírás.
Az irc, chat ilyesmi dolgokban én sajnos nem tudok benne lenni, mivel otthon csak ritkán netezek (telefonszámla rulez!), melóhelyen pedig nem tudok ott lenni sokáig, csak alkalmanként.
Route-tal kapcsolatban: csináljunk!
Legelőször is egy alap kérdés:
-vasút?
-hév?
-metró/földalatti?
-villamos?
-kisvasút?
Várom a szavazatokat!
Szvsz valamelyik metrót vagy földalattit lenne célszerű megcsinálni, mert ott talán könnyebb a "táj" kialakítása. Vasútnál elég sok mindent kell hozzátenni, ami elég hosszadalmas lehet. Nem mondom, egy második projektnek jó volna. Bár esetleg egy rövidebb vonalszakasz esetén lehetne értelme a dolognak.
Mozdonyokról még annyit, hogy a mozdonyokhoz kocsikat is raksz ugye? Nem néztem meg a v43 dat file-t az editorral, de remélem, hogy nem csak gépmenetben van a mozdony. Lehet, hogy meg kellene csinálni gépmenetben, 4 bhv-val, illetve 8 ic kocsival. Ugyebár mindegyik más-más menettulajdonságot eredményez, és asszem csak a .dat file-t kell hozzá átírni...
Na, befejezem az irogatást, várom a véleményeket, azoktól is akik eddig csak olvasgatták a topikot és nem szeretnének/tudnak belefolyni a pályaépítésbe.
Olvastam a leirást,és azt hiszem közösen érdemes lenne megcsinálni egy magyar routét.Aki ebben kedvet érez,megtárgyalhatjuk chaten is(kissé interaktivabb),valamint a mozdonyokkal kapcsolatos problémákat is meg lehet beszélni.
a trefort.neten lesz egy BVE szoba,egyenlőre még nincs regisztrálva,majd ha annyian leszünk,akkor lehet.Addig is a HFL szobájában vagyok megtalálható,ha leszünk elegen regelhetünk egy saját bve szobát is:)
addig is:
www.trefort.net
#HFL
mirceseknek:
irc.trefort.net 6667
Péntekig felteszem a V43 első javitott verzióját,valamint ha Isten is úgy akarja,akkor a V63-001 bétája is kész lesz(egyenlőre animációk nélkül)az M61 rendes vezetőállás fotó hiányában függőben van.Aki ebben tud segíteni,az kérem mailezzen ide:szili1069@freemail.hu.kössz
Felraktam!
Tehát Bevezetés a pályaépítés rejtelmeibe, 1. rész, nagggyon kezdőknek (mint amilyen én is vagyok) magyarul csakis itt és csakis nektek! Lehet gyakorolni, amíg meg nem csinálom a második adagot is! :-)
Gigant meg Nohab! Várjuk őket nagyon! :-)
Kívánságnak az MFAV szerelvényt tudnám mondani.
Ha minden jól megy, akkor ma este felrakom a honlapomra a pályatervezéshez szükséges első lépéseket, természetesen magyarul. Aztán majd szépen sorban jön a többi is.
Örülök hogy tetszik a Szilike.A beállítási paramétereken ige,van mit változtatni,de mint a mozdonynál azt jeleztem,ez még test model,a végső beáálítások hátravannak.Sajnos nem igazán vagyok még mindennel tisztában,én is most tanulok meg jópár paramétert,dinamikai beállításokat,és igy tovább.Javítva lesz benne minden hiba napokon belül.A V43 elkészülte után befejezem a félkész V63-001-est,illetve elkezdem a Királyt,az öreg M61est is.utána mi következik,majd meglátom.Ha van javaslatotok,nyugodtan emilezzetek rám,vagy szóljatok.
Ami a nevemet illeti,nem elírás...Nagy Gigant fan vagyok,s legrejtettebb álmom hogy ilyen sok Gigant futkározzon a pályáinkon...:)))))
Kipróbáltam. Király nagyon. Elsőre padlót fogtam, mikor megláttam a vezérállást. Nem volt túl sok időm a tesztelésére, viszont azt észrevettem, hogy 140 után is még gyorsul! Azt vissza kellene venni.
(A 1668 az elütés, vagy így akartad? Mármint a nevedben... Milyen géped van még?)
Szia!
Szóval vannak magyar gépeid, amiket, ha jól veszem ki a szavaidból, te készítesz. Most töltöm le a Szilit (kösz maczko, hogy felraktad!!!), majd holnap véleményezem. Esetleg magyar pályád is van?
Más:
Érdekel valakit, hogy hogyan lehet elkészíteni egy pályát? Az alapoktól elkezdve. Csak mert akkor nekiállok lefordítgatni, meg közzétenni egy honlapon. Mit szóltok?
V63_001 vagyok,másik pályaszámomon,üdvözöllek mindannyiótokat.Amint Maczko megirta,a V43 letölthető,s amint a honlapom elkészül,több más magyar gép társaságában letölthető lesz.a többi gép jelenleg fejlesztés alatt áll,sajnos idő hiányában lassan folyik a készítésük.
Bármi észrevételt javaslatot szívesen fogadok a V43al kapcsolatban!
Sziasztok!
A Szili letölthető innen. Nem tudom, ki készítette! Én V63_001 topictársunktól kaptam, neki köszönjétek: Trefort.net.chat és HFL szoba.
Üdv.: István.
Én is letöltötgettem, szóval a köv. helyre (bár ezt fejből mondom, szóval nem tuti):
Ha jól emléxem, akkor 2 pálya van a zip-ek között (Vienna, Glasgow). Ezeket kicsomagolod, majd könyvtárral együtt bemásolod a Route könyvtárba. (Ott van a többi pálya is). A többi szerelvény, ezeket meg a Train könyvtárba kell kicsomagolni, természetesen itt is a saját könyvtárukkal.
Nekem a bécsi pályát valami oknál fogva nem szedte le rendesen, szóval csak a glasgowit tudtam kipróbálni, és az működött is rendesen (az már más kérdés, hogy a szerelvénynek nem volt hangja, ha csak úgy "gurult"...).
Magyar cucc egyenl?re (még) nincs. Tudom, hogy máshonnan is letölthet?k ezek (írtam is a kisér?szövegben a weblapon), csupán arra gondoltam így nem kell nektek is keresgélni. Amik nekem vannak, azok 1 év gyüjtögetésének eredményei. Ha kész a magyarítás felrakom. A Szili viszont engem is érdekelne...
Bocs, de magyar cuccok is vannak közte?
Mert amik most fent vannak, azok más oldalakról is elérhetők (pl: www.bve-routes.com).
Azt hiszem, hogy mindenki inkább a magyarítást várná.
Nem volt kedvem weblappal vesz?dni, ezért felpakoltam a fájlokat ide:
www.banmusic.hu/bve
ftp-vel nem megy (jelszavas, sorry:))
A honlap tulajdonosa volt olyan kedves, hogy átmenetileg átadott egy kis helyet nekem. Megérdemli, hogy megnézzétek az oldalt. (statisztika miatt nem árt) Amugy komolyzenei lap.
Köszönöm a türelmet! Ha minden igaz, holnapra fel tudok pakolni egy pár járm?vet és pályát. Egyenl?re tárhely gondok vannak, gyors szervert keresek. Ha megvan a hely, a linkeket kirakom ide.