Egyelőre még csak képeken láthatjuk a Peugeot 5008-at. Próbáljunk összehozni egy jó kis oldalt arról, hogy kinek mennyire tetszik, min változtatott volna, illetve ha majd kapható lesz, kinek mi a benyomása, milyen hibákat talált, illetve mi az, ami a többi autóhoz viszonyítva pozitív értelemben említésre méltónak talál. Hiba és balesetmentest!
240 ezer km? Huh! Az nem semmi! És a "normál" szíj és perifériája tudja ezt?
Részecskeszűrővel nem sok rossz tapasztalatom van, mert nekem egy 2.0 Pd-s passatom volt, de figyeltem rá és sosem volt vele probléma, igaz a vw-nél utólag fecskendez be plusz gázolajat hogy felhevüljön a szűrő. Észre lehet venni mert megemeli a fordulatot picit, és kicsit a hangja is keményebb lesz.
A FAP-ról csak annyit tudok, vagyis az adalékos részecskeszűrőről, hogy nagybátyámnak van egy 110 lovas c-max, azon 60 ezernél utántöltés, 120 nál pedig szűrő csere is volt. De akkor ezek szerint itt ha 150-ig kibírja akkor nem kell nagyon sűrűn figyelgetni.
Az szervizkönyv szerintem nem mindig valós, de reménykedek, és optimista vagyok hogy cserélték, és a belevalót öntötték bele.
Ti milyen márkájú olajat használtok? Olajfogyasztás van?
Futóműről valami infó? Hogy bírják a hazai utakat?
1.6HDi: vezérlés csere 240 e km gyári ajánlás szerint... mondjuk nem kellene megvárni :)
Részecskeszűrő: szeret eltömődni mert az 1,6 elég sok kormot termel.. Eolys kb 150 e nél kifogyóban van...
lehet okosan csinálni hogy jó is legyen a gép. EGR is szokott kuka lenni. Ha nem volt rendszeresen olaj cserélve - nem gyári előírás szerint hanem gyakrabban, akkor turbó is lehet gubancos.
Navi frissíthető, de nem mindegy melyik van benne stb...
Szeretnék én is egy 5008-as tulajdonosa lenni, mostanában készülök a vásárlásra.
Szeretném a segítségeteket kérni hogy a "szokásos" dolgokon kívül van e valami amit kifejezetten érdemes megnézni az autón. A szokásos alatt km, rétegvastagság, szervizelőélet, stb, értem. De ha Ti mint tulajdonosok tudtok valamit hogy "könnyen törik, gyárilag gyenge, érdemes cserélni, stb" akkor kérlek osszátok meg velem. A pénzemhez mérten egy 1.6 hdi manuális 5 személyest tudnék vásárolni.
Esetleg van valakinek infója az alábbiakról akkor ez is érdekel:
Vezérlés csere hány km után kell?
Részecskeszűrővel vannak e problémák?
Navigációt mennyire lehet frissíteni?
Lehet hogy sokat kérdeztem, de most van az első eset hogy ismeretlen autót veszek (eddig mindig ismerőstől vettem autót), és nem akarok pofára esni.
Kedves mindenki nemrég jelentkeztem Peugeot 5008 5 személyes átalakításával. Csak szeretném jelezni hogy úgy tűnik át lehet alakítani. 160e vettem egy komplett belsőt 7 ülés övek műanyag burkolatok stb. és 40 ért beszerelték. Most megyek érte remélem minden rendben lesz. most már csak egy átalakítási engedély és egy műszaki vizsga van hátra. Remélem az is rendben lesz. Hátha segítség azoknak akiknek járt már hasonló a fejében. Ja és most van 5 ülésem +-ban ha valakit érdekel.:-))
Szerintem az 1.6HDI bőven elég, előzésnél is bőven jó. Viszont, ha én most vennék, akkor 1.6THP-t vennék az tuti! A dízellel több a baj, ha rövid távokra sokat fogod használni! A sok alatt azt értem most, hogy az enyém márciusban lesz 4éves, 32.000km van benne és szeptemberben gázolajszűrőt és vízjeladót kellett cserélni, mert "Antipollution system faulty" üzenetet kaptam, és pontosan előzésközben 110nél letiltott az egész és megállt az autó....benzinesnél ilyen nem lehet.
Vivaro1 azt szeretném megkérdezni, hogy elég az 1.6-os motor? Előzésnél? Nem lenne jobb egy kétezres? Nem nagyon tudok dönteni. Sajnos még nem vezettem egyiket sem. Ültem benne de állt az autó. Vásárlás előtt állok. Ezért érdeklődöm. Köszi.
Nekem is 5008as van én 5hónaposan vettem 2010-ben 800km-el. ALapból 7 személyes az enyém és nem lehet elméeltileg utólag beletenni akét ülést! Az ott tárolóként szolgál az 5 szeméylesben. Az 5 személyes 2cm-el alacsonyabb, mint a 7 semélyes!!! Csak ez sehol nincs feltüntetve.
Az5008-as az 5 üléses én sem gondoltam volna az ülésnek megvan a hely a padlóba de nincs benne biztonsági öv és a francia forgalmi is 5 személyre szól. Kicsit lebontottam a műanyagot nem tudom eldönteni meg lehet e csinálni átalakítás nélkül? Mert ugye ha csak fel kell szerelni a biztonsági övet meg az ülést( remélem más nem kell:-)) akkor nem kell rá átalakítási kérelem a nemzeti közlekedési hatóságtól bár akkor is lesz papírmunka. Ezért lenne fontos.
Tsztelt Mindenki nemrég vásároltam egy 5008-ast 307sw-ről váltok mert kinőttük. 5 személyeset vettem nem igazán tudom hogy van ez az üléseknek megvan hátul a helye talán a biztonsági övnek is ha jól látom? Vagy mindegyik ilyen? Azért lenne érdekes mert francia papírokkal vettem és most honosítom a kérdés az hogy kell e rá átalakítási engedély vagy nem? Valakinek van tapasztalata? A másik magyar nyelvű kézikömyv letölthető valahonnan?