Érdeklődöm, hogy ki mivel takarítja kívül-belül a permetező gépét a vízen kívül? Sajnos kívül rászáradt a permet a meleg burkolatra mire végeztem a permetezéssel és nem tudom letakarítani. Próbáltam mosószerrel, de nem segített. A neten találtam permetező tisztító folyadékot, de árat sehol sem láttam, illetve semmilyen véleményt nem találtam róla, hogy egyáltalán jó e az anyag.
Így egy kicsit csúnyácska a Cifarelli. Ha van valakinek jó és hasznos ötlete, tegye közzé.
Egy MTD Platinum SD 75 fűnyírótraktorral kapcsolatban lenne kérdésem, mi lehet az oka a hajtás (hydro) lelassulásának? Kb. 8 éve van meg a gép, és tavaly óta elkezdett lassulni a haladási sebessége, a motor szépen dolgozik, az ékszíj úgy nézem nem csúszik meg. Lehetséges hogy a hydro hajtással van gond? Találkozott már valaki ilyen jellegű problémával? Esetleg tipp az orvoslásra?
Akkor még nem szereltél euro2 briggs-t (ohv 450-550), mert szerintem rosszabb mint a gcv ilyen téren. Csupa-csupa műanyag minden és persze szinte atomjaira kell szedni hogy hozzá férj a kényes ponthoz (keverő csövet ki kell venni!) és orrba-szájba patentozva minden . De mindettől eltekintve alapvetően szokásosan átgondolt és végtelen egyszerűen kitalált motorok, csak annyit nem tudnak élettartamra mint a honda , de üzembiztosabbak (talán) amíg rendben van motorikusan.
Kell először egy jó úszószint, ez mellég pedig egy hermetikusan zárt úszóház mondjuk egy új úszóház tömítéssel. A légszűrő házad vetemedett a két csavaros felfogatás miatt és U profilt vett fel. A tömítés alapanyaga sem mindegy amit használsz, mert puhának kell lennie hogy a vékony apró kitüremkedéseket a műanyagból szépen fel kell vennie máskülönben szökik a levegő. Ha kell duplán rakd és ésszerű keretek közt pasztázni a kényes pontokat kerülve. Ez csak egy végszükségleti megoldás, legjobb egy új tartó lenne mindenképpen, ahhoz viszont kell egy model-type-code szám-betű kód, mert sokféle variáció létezik belőle.
De röviden a légszűrő felől nézve a karbi légtorok déli részén van a gond általában.
Értem, köszönöm. De a Briggs megoldja a karburátor rögzítését egy kúpos csatlakozással, meg 1 db tömítéssel. Ráadásul nagyon ritkán kell pucolni a karbikat, akkor is legtöbbször elég levenni az alját...... A Honda nagyon érzékeny technika.
Elméletileg előfordulhat, hogy nagyon "híg" a keverék és kevesebb a szükségesnél az oljazás, de ilyenkor nagyon pörög és inkább a megemelkedett fordulatszám káros a főtengelyre nézve.
Segítségre lenne szükségem egy Briggs Quantum 5 lovas motor kapcsán. Már korábban is szívtam egy ilyen motornál a szivatóval (aztán az a moci végül nem lett megcsinálva így nem volt gond hogy nem bírtam vele). Az a probléma hogy a szivató pumpa nem működik mert egyszerűen nem tudom letömíteni a levegőszűrő ház és a karbi közti csatornát.
A karbi oldal rendben van, nincs eltömődve. A szivatógumi rész is rendben van (új gumicumit kapott, sőt még le is tömítettem rugalmas tömítővel a perem részt). Ha levett háznál lefogom a műanyag házban lévő csatornát frankón tudok nyomást pumpálni. Fent a helyén viszont elmegy a nyomás. Tény hogy az utángyártott tömítés nem a legjobb anyagból van, mert kicsit kemény, nehezen nyomja bele magát a levegőszűrő ház csatornájának (nehéz leírni hogy néz ki de aki már javított ilyen mocit az tudja) tömítőpereme. Ha összerakom és kicsit megfújom a gumicumi furatát kompresszorral már jön is a szivató furaton a benzin. Kézzel pumpálva viszont nem mert nem épül fel akkora nyomás a tökéletlen tömítés miatt.
Ugye ez a csatorna majdnem félkör alakban végigmegy a karbi száján viszont a levegőszűrő házat csak két csavar fogja fel (már nem merem jobban meghúzni ezeket mert megszakadnak), ezért is tud könnyen falsolni.
Tudom nem egyszerű így leírni, de aki látott már ilyet az biztos érti. Mivel már két mocinál is találkoztam ilyennel, gondolom másnál is előfordulhatott.
Dugulásod volt, csak kioldotta a koszt a technikád. Euro 2 motorok általában szívatóval indulnak hidegen és melegen is egyaránt. A karbi és a tömítések felrakása kb. 1 perc ha csináltad vagy 20x. :) Mondjuk alapjáraton elvétve előfordulnak hogy megindul melegen szívató nélkül, viszont ehhez fűnyíró esetén nagy kés, kapa motor esetén öntöttvas lendkerék kell. A kicsi alapjárat miatt az autodeko sokszor bezavarhat induláskor, amire pont a gcv érzékeny tud lenni.
A karburátor szellőzése szerintem jó, mert az udvaron csináltam:))) Viccet félretéve megcsináltam. Olvastam valahol ( talán itt), hogy ultrahangos tisztítás helyett a jó öreg 20%-os ecet is jó lehet. Hát kérem, 1 egész napot állt benne, és jó lett. Van alapjárat, van fordulat, szépen duruzsol. De remélem csuklott az összes tervező aki megálmodta ezt a motort, mert ennél bonyolultabb karburátor rögzítési megoldást kitalálni sem lehet.
Viszont melegen is csak a gázkar szivató állásában indul( nincs rajt kézi szivató). Ilyennek kell lenni, vagy nem volt elég az ecet?:))
Volna kedves valaki egy manualt feltenni egy Tecumseh motoros fűnyíró traktor karburátoráról.
A problémám a következő: nem működik rajta a szivató, új gumi van rajta de hiába cucálom nem akar benzint benyomni. Lehet valami hiányzik a gumi mögül?
Szeretném a segítségeteket, véleményetek kérni. Adott egy Stihl FS350-es fűkasza.
Már igencsak nem mai gyerek, kb 8 éves lehet.
Eddig semmi probléma, de idén első indítások kínkeservvel (tárolás üzemanyag nélkül, kijáratva!)
Bedurrant az agyam, végig takarítottam aztán picit tekertem a karburátoron.
Nem fullad, indul mint a kisangyal, gyönyörűen duruzsol.
Ami viszont feltűnt, hogy mintha picit jobban melegedne - létezik, hogy az állítás során nem megfelelő mennyiségű üzemanyagot kap és esetleg ezért jobban melegszik?
Szakember is úgy tekergette mint én, csak hozzáértőbb arccal.. ;) Szóval nála sem volt fordulatszám mérő.
Vagy csak bebeszélem magamnak, hogy nagyon meleg?
Másik... melegen ebben az esetben van, hogy nem tudom elindítani, ugyanakkor 3-5 perc várás után ismét tökéletes.
Sziasztok!Tud-e valaki gépkönyvet a japán maruyama ms 100e típusú táskapermetezőhöz küldeni?Nagyon megköszönném.Elsősorban az érdekelne,hogy a szivattyú hajtás részébe milyen és mennyi olaj kell.Nekem most a beöntőnyílás alsó széléig van öntve,de oldalt van rajta egy ablak,a közepén egy piros ponttal,az is lehet olajszint jelzés.Előre is köszönöm a segítséget.Üdv csigaferenc70@gmail.com
Champion a gyári beszállító. Az hogy QC12YC vagy RC12YC van ráfestve, a gép működését messze nem befolyásolja.
Ez olyan mintha bemész egy stihl boltba és kérsz WSR6F gyertyát, amit 1300-art adnak pl. de másik boltba ugyan azt megkapod színre, méretre hőértékre 900-ért.
Persze ettől megveheted a gyári jelölésűt de csak más a festék a porcelánon és drágább.
CO csavar, igazából nem sok jelentősége, emisszió teljesítése a feladata, de némileg hozzájárul az alapjárat minőségéhez. Elég húzós egy olyan ha cserélni szeretnéd, máskülönben elég gernyó lépés a gyártó részéről hogy elvékonyítja a nyakát csak törjön. Na de finom műszer finom kezek járják. :)