Vitába kell szállnom veled a gyorsulás tekintetében :-)
Addig aláírom, hogy kegyetlenül mehet a V6-os, 210 LE-s bestia, és hogy nem nagyon van ellenfele az utakon, de a 7,2 mp-es vagy az ez alatti gyorsulás nekem nonszensznek tűnik.
Ha csak az előd csúcsmodelljét a 200 (overboostal: 220) LE-s 405 T16 hasonló adatát nézzük, akkor azt kell megállapítanunk, hogy annak volt gyárilag 7,1 mp-es gyorsulása. Ha figyelembe vesszük továbbá azt, hogy jóval könnyebb, négykerékmeghajtású, turbós, hangsúlyozottan sportos modell (volt) a T16, míg az egyébként igen jó menetteljesítményekre képes, de alapvetően mégis a komfortos viselkedésre belőtt autó a P406 V6, akkor tűnik csak igazán alacsonynak az általad megadott gyorsulási érték.
A fentiekre tekintettel a magam részéről 7,8 mp körüli gyorsulást tartok reálisnak (V.ö.: P406 2.0i 16V 132 LE: 11,0 mp gyári adat).
Félre ne értsél: én nem benned, csupán az erősen szubjektív benyomások által keltett érzeteid objektivitásában kételkedek.
Ha konkrét, mért adatok téged igazolank, akkor természetesen hajlandó vagyok hamut szórni a fejemre ;-)
sajna a fő paramétereit még nem volt alkalmam bemérni; mivel 0 km es volt a picike
a könyv 7,2 ir a 100 ra de az marhaság
szerintem ha eleg gyorsan váltasz akkor 2. ban, 6, vagy alatta ottvan
iszonyat jol huz
semmi torpanás vagy ijen
mint egy villanymotor:))))))
sajna sokat a városban járok vele de autopályán ha felkapcsolom a ködlámpát szép illedelmesen lemennek elölem:))
a végét sem tudom mert a magyar autopályák sajna nem igazán alkalmasak erre.
pl 160 nál elkezdesz gyorsitani (ez onnan is rettenet gyorsul még)
es a rendes magyar szépen kijon elég 80 al mert ő majd megmutassa cs vel!!!
az előző 406 amiben ATC chip volt az 210-215 öt ment
ezzel mivel bejáratós eddig asszem csak 180 al mentem:))
a bejáratás az meg mondhatom elég nagy tapasztalatom szerint minden kocsinak kell!!
igaz a nyugatiaknak elég kb 1000-2000 km
de kell nekik
egy dolog van ami nemteccik benne!
a könyöktámasz ami minkét ulésen van es a kezed pont a kettő közt erzi magát jo helyen.
ez azert a 607 ben jobb volt:)))
egyébbként a kipötgésgátlóval is meg meg pörög a kerék:)
na ennyi egyenlöre
csao
Nemrég tesztelhettem egy full 607 2.2 HDI t.
Hát mitmondjak...élmény volt:)
Kb fel órámba tellett mire rájöttem, hogy a fejtámla is elektromos:)))még pár perc és eltöröm:)
Szoval ha eccer véletlenül rámszakadna a nemzeti bank biztos ilyet vennék persze V6 os motorral:)
Ezelött is alkalmam volt kiprobálni mindenféle nagyerős játékost de ez kifejezettem teccik:)
Azok az élelmes megoldások: pl a lámpakapcsolás; tolatásnál a padkára "néző" tükör, leálításnál a becsukodo tukrok!!!!.szoval ez igen!
A motor szerintem Mo- n bőven elég mert 180 as utazotempo nál itthon nemlehet tobbet menni.
na ennyit a 607 ről
Mostanság egy fekete V6 os 210 pacis 406 ossal nyargalok!!!!
szoval ...........nemsok ellenfél létezik:))
es maga a kocsi sokkal jobban van osszerakva mint az előd 406 osok!!!
Mondjuk a fogyasztás városban kb 14 de egye a fene:))
Viszont országuton 9 alatt lehet vele menni .........de ki tud lassan menni vele?:))
naszoval ennyi
csao
Ja bocs, már emléxem, a PSA topicon már voltál, igaz?
Szupi az a gép is! Ráadásul igazi ritkaság, hány db szaladgál abból itthon? Én még nemigen láttam, pedig nyitott szemmel szaladgálok...
Kösszép a bontókat, nekem egyformán kint van mindkettő de azért lecsekkolom:-).
Egyébként milyen gépsárkányt hajtasz? Netán csak nem az említett Serie6?:-)
sansalvador: Kerál ez a site!
Amióta ott jártam itt figyel egy gyönyörű fekete 405 tapétaként a desktopon:-)...bár ilyen lenne az enyém...
Apropó tudtok valahol jó Pug bontót? Kellene egy-két alkatrész, occsóér...
Sansalvador
Köszi az infót! Valóban nem feltűnő, de kezdem érteni, hogy az M1 nagyegyházi lejárója utáni kifelé dőlő jobbost miért tudom nyugodtan 160-170 körül autózni, míg a kategóriatársak visszafognak ott...:-)
Peggy
Welcome! Sajna a 6-os nagyságrendből nincs tapasztalatom (még) de szerintem Sansalvador kisujjból kirázza Neked az infót ha erre jár.
Sabien
Amikor próbáltad a 607-et, kár hogy nem abban a sivatagos környezetben tetted amit san tett közzé, nem?:-))
Egyébként az enyém Robin Hood, vagy egyszerűen Ződike (mindkettő a sherwood green szín után szabadon))))
Meg tudná nekem mondani valaki, hogy a 605-be szerelt V6-os motorok közül melyik 90 fokos es melyik 60 fokos? Egyáltalán valami kis infot róluk, hol lelhet fel az ember? Mert én még csak a régebbi PRV motorokban vagyok jártas, ezidáig.
Hawaii: örülök, hogy egyedfejlődésed a megfelelő irányba vezet ;) A 206-Clio-Punto vitában pedig felesleges a Peugeot-t dicsérni, mert ha valaki nem szeret bele, akkor tényleg ne azt válassza.
A Peugeot-ban történő zenehallgatásról: igaz, csak 206-os sikeredett, de már ebben sem hallgatok kereskedelmi rádiót, csak Bartókot :) Egyszerűen nem illik oda.
A 206-ban pedig szerintem nincs hátsókerkorm, legalábbis egy ismertető sem hívta fel rá a figyelmet. Ennek ellenére súlyos udvariatlanság meredekebb kanyarokba a képességeinek megfelelő sebességgel belemenni, ha jön utánad valaki, mert aztán lehet megállni és mentőt hívni :)
Neve?:-) Hát van persze. Bár én sosem adtam egy autómnak sem, az asszony azért adott neki: Gilbert (zsilber') - csak igy franciásan!:-) Szinte minden másnap mosva van, mert ugye a fekete kényes, az asszony meg szereti ha tiszta. Hát mossa csak!:-)) Mindig mond neki olyasmiket, hogy "most már szépek a szemeid" meg "gyönyörű vagy Zsilbi", stb. Egyébként minden fehérnép megdicséri. Bárcsak lett volna ilyen gépem 18 évesen!:-))))
Sajna eltűntem mint szürke Zastava a ködben... elkapott a munkagépszíj :))
Valóban a 306-st szerelték passzív hátsókerék kormányzással. Az is tök igaz, hogy nem lehet észrevenni, ill. csak annyit hogy nagyon fekszik és semlegesen viselkedik kanyarban, no kitörés, tényleg mintha sínen húznák. Elég sokat vezetem a 306-osomat (gyakorlatilag csak azt) és nem veszem észre hogy van benne vmi ilyesmi (persze meg is szoktam mit bír). De legutóbb átültem egy escortba (persze eleve sántít az összehasonlítás) és nyilvánvalóan érződött, hogy hiányzott az a pici plusz hátulról, hogyis mondjam: Eltűnt a sín. Az érzés olyan volt, mintha húzták volna ki az ívről az autófarát, nem nagyon de úgy diszkréten.
Van neve az autóknak kedves Topictársak?
Így "négyszemközt" elárulom: az enyém Pepe (a párom adta neki, láccik is). Ja a fekete 406 csoda pedig Lucifer leszen....
üdv:
sabian
A 306-ban is van (asszem abba tette a Pug először, ha nem tévedek), félelmetesen viselkedik egy éles kanyarban, jó sebességnél. Mintha sínen menne, nagyon jó... Nem tudjátok, a 206-ban is ilyen a hátsó futómű?
Metacode,
Köszi az infót a pilácsokról, erre számítottam :-)))
A 406-ot még nem lehet (valódi) xenon-nal kapni? A 607-et tudom, hogy lehet, de a 406 versenytársai közül szinte mindegyiknél rendelhető (pl. Volvo 40, BMW 3, Opel Vectra, Audi A4 stb.). Már VW Polo-t(!!!) is láttam Xenon-nal (a GTI-ben standard felszerelés).
A kiegészités jogos: a 405 valóban volt 1.4-es motorral kapható - de csak asszem itt keleten (Lengyelo, Magyaro.) legfőképp az ára miatt.
Sabian:
a 607-est én is próbáltam, de az "csak" egy HDI volt.:-) Fantasztikus az az autó, a szépségét semmilyen hasonló kategóriás autó sem tudja utólérni. Árban pedig végképp nem, az nagyon korrekt. Kevesen tudják csak, hogy egy ilyen kategóriájú Peugeotnál az alkatrészek árai is messze a konkurencia alatt vannak. Korrekt autó - korrekt áron - korrekt szolgáltatással.
A 406 audiójához:
Tudomásom szerint a Supreme kivételével Philips audiót használnak, amit ugyan nem ismerek magában a 406-ban, de az biztos hogy nem éri el a Clarion rendszer (hang)tudását, ahogyan a Philips-et én, mint márkát kategórizálom. Nálam a Clarion fantasztikus, nem hagy kivánnivalót maga után, tényleg. A 607-ben is ez a Clarion van.
MetaCode:
Passziv hátsókerkorm? Tulajdonképpen észre sem veszed. Sok hülye (akinek kedvenc autójában ilyen nincs) úgy fikázza, mintha az csak azért lenne ott, hogy billegjen az autó tőle. Nos ők nem ismerik, nem kell őket komolyan venni, hallottak valamit arról, hogy a régi Citroen Xsara egyébként is lágyra hangolt futóműve erősebb terhelés hatására kissé túlzott aktivitással válaszolt a kanyarban vagy nagyobb kormánymozdulat esetén.
Nos egy Peugeot futóműve sosem volt lágyra hangolva, sőt a 406-osé kifejezetten feszes. Továbbá a többlengőkaros felfüggesztés szintén megkülönbözteti a kisebb kategóriáktól, ami szintén garancia az útfogásra ill. a kényelemre. Ehhez társul -javitva az erősebb kanyarivekben mozgó autó biztosabb útfogását- ez a passziv szerkezet. A Peugeot-k futóműve legendásan a legjobb futóművek között volt mindig is számon tartva, hiszen egyben adta a kényelmet és a kifogástalan útfekvést. Ezzel a megoldással, amit tulajdonképpen arra szántak, hogy bizonyos sebesség felett egy erősebb kormánymozdulatra, vagy erősebb kanyarivben haladva a hátsókerekeknél fellépő nagyobb fizikai terhelésre a centrifugális erő hatására pár fokot képesek a kerekek elfordulni - javitva az úttartást. Ezt az ember normál közlekedésben észre sem veszi, igy pl városban sem, aki mást mond és állitja, hogy észleli a működést, az lámer vagy hazudik. Ezt csak azért mondom, mert sajnos a múltkoriban volt egy kis vitám egy két "okos" emberrel, akik meg akartak arról győzni, hogy ez egy hülye megoldás - bár tapasztalataik persze nem voltak a témában. Nevetséges nem? :-)
Szerintem nagyon jó, pláne most alkalmam nyílik elég sokat vizes pályán is próbálni. Kellemes a terítése, szépen világít a jobb oldalra, és ami nem hátrány, ha eppicit szociálisan gondolkodunk, hogy nem vakítja a szembejövőket sem. A reflektorban továbbra is beválik a négy izzós rendszer, messzire és intenzíven lő. Vezettem már xenonos autót is (nem pözsó, és valódi xenonos, nem pedig a kínai piaci), hát, nem túl sok különbséget vettem észre. Jobb ugyan, de véleményem szerint nem korszakalkotóan nagy dobás...
Sabian
Megvan a profi, ha RCA kell, bár először próbáld ki. Én általában Pink Floyd, Terion, Dire Straits-sel múlatom a kilométereket, ha minden részlet kell, nem árt egy kis erősítés..:-)
Hozzáértők:
Kérdésem volna: mi a lényege a passzív hátsókerék-kormányzásnak? Vegyem úgy, hogy hasonló, mint a csuklósbusz, csak amíg annál hidraulika, addig ennél pusztán a fizikai hatások fordítják a kereket? Köszi
Jelentem, 306-os már van a családban :-)) Jó kis kocsi az is, de most már ugye kifutóban van (merthogy már itt a 307), bár igaz, hogy éppen ezért talán pont most lehet jó árakat kapni rá a kerskedőknél! A bajom az vele, hogy "csak" a régi 1.6 90LE motor benne a legnagyobb, amivel még árulják, és én erősebbet szeretnék. 206-ból is az új 1.6 16v a vágyam, esetleg a HDi, de az drágább vmivel.
A magyarázat az erősebb iránti vonzalmamra: 1.4 16v 90LE Corsa-t hajtok most. Ez nekem kb. az elfogdható teljesítmény/súly arány. (9,7 kg/LE a Corsa) Ennél alább már nem akarom adni :-))), irány tehát a 1.6 16v-s 206.
Egyet mondjatok meg nekem, milyen az új 406 világítása? Jó fénye van ennek az újfajta "kristályfényszórónak" a nagy éjszakában?
Akkor következzék a story, amely a kiemelt ügyfélkezelésről szól, meg arról mekkora "odaláncoló" ereje van egy kis gondoskodásnak...
Mielőtt áruba bocsátották a 607-est (tavaly ősszel) az importőr és a márkakereskedők a nagy flotta vevőket, egyedi modell tulajdonosokat stb. meghívták egy tesztvezetésre. De hogyan?? Ez az érdekes!
Hazaértem egy átlagos napon, ajánlott küldeményem érkezett: egy doboz! Benne egy levél: Kedves Én, a Pug Hungária meghívja Önt egy tesztvezetésre, hívja fel ezt meg ezt a számot bla bla.
A dobozban volt egy üveg száraz francia bor (2-3dl) és egy videokazetta a 607-ről, amelyben mindent elmondtak az egyszeri sofőrnek, bemutatták az autót minden tudományával egyetemben. Közben a borhoz minden kellemeset kívántak.
Másnap felhívtam a számot: egyeztettünk időpontot, meg autót, hogy mekkora motorral, milyen színben, automata vagy manuálisat szeretnék-e. Így sikerült egy órán keresztül (a hegyen át Pilisszentlászlón keresztül) elmenni meg visszajönni Visegrádra Óbudáról egy elefántcsont full extra 3.0 literes 607-sal. Nagyon korrekt volt. És a client service....gyönyörű.
Csoda ezentúl, hogy szerelmes vagyok a pözsóba??? Mert ez igazi élmény volt...
sabian
sabian
Nem gondoltam volna hogy ilyen nehéz volt elférned a 206-osban, nekem egész kényelmes volt. Jó, a 405-höz nem hasonlítható:-)
Teljesen hátratolt ülésnél alig érem el a pedálokat, és ha magamnak beállítom kényelmesre, mögöttem még 1 ugyanakkora termet elfér, mint én...egyszerűen verhetetlen.
Várom a 607-es sztorit:-)
405GRX
Mikor megvettem a 306 RG-t, utána volt a hivatalos bemutatója a 206-nak. Kiemelt RG tulaj lévén ez egy tesztvezetést jelentett (607-es esetén dettó így volt - később elmesélem). Szóval 306- sportülésből ültem át egy 206 normálba és persze nem találtam meg a megfelelő vezető pozíciót (persze lehet hogy gnóm vagyok). A vége az lett, hogy úgy vezettem, hogy az ülés teljesen hátra volt tolva, lábam terpeszben, pont akkorában, hogy a két térdemtől tudjam tekerni a volánt, bal térdem az ajtókárpitnál, jobb térdemmel pedig kitámasztottam az 1-es sebességet. Mögém persze senki sem fért. (8 évig NBI ben röplabdáztam - hosszú kéz hosszú láb :))). Szóval picinek tűnt, nekem(!!!) hosszabb útra (pl Horvátország) kényelmetlen lenne. De akkora jó gép, hogy városi furikázásra tökéletes, egy szerelem darab.
üdv:
sabian
Ui.: egy picit dolgozok (20-30 perc) és ha utána tollba foglalom a 607-es sztorit nagy körítés volt....
Jellemzésed találó lehet. Apám (55éves) megvette élete x-edik autóját: Peugeot 406 Break. Viszont nehezen tételezem fel róla, hogy bármilyen klubba elmenne.
Az viszont érdekelne, hogy milyen kocsija van pontosan Colombo-nak. Csak nem...? Egy biztos, olyan kabátot hord, mint én :-)
sabian,
Szerinted kicsi lenne Neked a 206-os belül? Vagy már ültél benne? Én 181 cm vagyok de bőven elfértem a beülő teszten, korrekt komfortérzet volt...legalábbis elől. De magam mögött ritkán szoktam ülni, úgyhogy a hátsó ülés kevésbé érdekel:-)
Egyébként mennyivel nagyobb a 306-os belül, mint a 206-os?
Örülünk (örülök), hogy benéztél!
206?? Jó választás! Ha nem lenne család, ideális autó lenne számomra. Ugyan a 190 cm hosszommal és a 95 kg önhordó(!!!) saját tömegű karosszériámmal kicsit szűkös lenne, de a feeling, meg a szépség sok mindent megér. Ezt az autó szeretni kell, csak úgy mint az összes többi oroszlánt. Ez a márka egy emócionális darab. Ezek nem a német racionális traktorok :)))). A clio vs. punto vs. 206 topicban szerintem kicsit érdemtelenül leszólják néhányan, dehát izlések és pofonok. Ha beleülsz, akkor úgyis szerelem lesz/van...
306-oson esetleg nem gondolkodtál? Csak azért mert, abból a három ajtós 1.6-os gép, nagyon költséghatékony megoldás, kipróbált modell (nyilván nem a legújabb) és olyan mint egy igazi oroszlán. (nekem nagyon bejön - még egy 5 ajtós 1.6-os 306-om van :)))
Most nyúzol valamilyen gépet?
üdv:
sabian