Keresés

Részletes keresés

IST Creative Commons License 2002.10.31 0 0 121
V63_1668!
Van már valami hír a Nohabról?
IST Creative Commons License 2002.10.28 0 0 120
Nem szándékos. Már megpróbáltam kijavítani a hibát, és egyszerűen nem értem miért van így. Ugyanaz van mindegyik állomásnál, szóval jelenleg nem értem, hogy miért nem lesz progin belül ugyanolyan. Majd még agyalok rajta.

Örülök, hogy tetszik a pálya. Szerintem sokat javult így, hogy van hangja. A legközelebbi remélhetőleg a fal lesz... :-)

Előzmény: Zol (119)
Zol Creative Commons License 2002.10.27 0 0 119
Nagggyon tetszik!
A megállj jel és a peron vége egymáshoz képest elcsúszott, hol előre, hol hátra... ez szándékos, vagy hiba?
Előzmény: IST (118)
IST Creative Commons License 2002.10.25 0 0 118
Jelentem: Feltöltve!
Letölthető az ist.uw.hu weblapomról, a BVE Letöltés részében.
Arj file-okban van, mindegyik 720 kbyte.
Sok sikert a töltögetéshez, várom a véleményeket!
miniszter Creative Commons License 2002.10.25 0 0 117
Várjuk!
IST Creative Commons License 2002.10.25 0 0 116
Újabb mérföldkövéhez érkezett a földalatti pályája:
Elkészült az utastájékoztató rendszer! Most már hallhatod is, hogy merre jársz.
Ha minden jól megy, akkor dél környékén kezdem meg a feltöltést. Betömörítettem arj-be a pályát hangokkal, képekkel, járművel, csak ki kell csomagolni a BVE könyvtárba. Minden bent van az arj file-ban, úgyhogy nem kell egyéb file-okat másolgatni össze-vissza.
IST Creative Commons License 2002.10.24 0 0 115
Semmi gond, nekem is mindig van egy csomó minden a fejemben, hogy mit kellene megcsinálni, aztán sokszor nem jut rá időm.

Tegnap rögzítettem Bpesten diktafonnal a földalatti utastájékoztatóját. Ha minden jól megy, holnap felkerül egy javított verzió a pályáról, immáron a hangokkal. Ha nem megy jól, akkor nem. :-)

Előzmény: V63_1668 (114)
V63_1668 Creative Commons License 2002.10.22 0 0 114
Hajaj..Gond gond hátán.a Szili configját elrontottam,ugy belekeveredtem mint macska a házicérnába.gépmeneten kivül nem tudok kocsikat hozzáadni.Na majd idővel minden tiszta lesz,végülis nem hajt a tatár.Ma este lesz időm(hála okt.23ának) és felülvizsgálom végre a gépeket.unom már hogy beirom ide hogy holnapra kész,aztán valami bebaszik,és nem tom feltenni.Szal ma V6ra küldöm a gépeket,és majd akkor irom ide hogy letölthető ha tényleg jó.:-)
IST Creative Commons License 2002.10.22 0 0 113
Igen, a légszelepre gondoltam. Kösz, hogyha lejjebb szeded. Esetleg a Sziliét is felülvizsgálhatod.
A brazil utat még nem próbáltam. Kezdetben töltögettem le pár útvonalat, alig pár (20-30) megát. Aztán kicsomagolások után hipp-hopp 2-300 mega lett a BVE könyvtáram, úgyhogy leszoktam a pályatöltésről, bár érdemes lenne.
A pályával kapcsolatban: én az object-ekkel vagyok gondban, meg a falak megcsinálásával. Egyszerűen nem értem, hogy mit hova kell írni egy b3d file-ban. Ha van valakinek ötlete, az segítsen! Előre is köszönöm.
Ennek megfelelően megállt a földalatti építése. Bár ha minden jól megy, ma megyek Budapestre az utastájékoztató hangjait felvenni (diktafont már szereztem...). A minősége olyan lesz amilyen, de jobbat nem tudok. Gondolom senkinek sincs meg cd-n vagy mp3-ban...
Előzmény: V63_1668 (112)
V63_1668 Creative Commons License 2002.10.21 0 0 112
A fékhangról...a légszelepekre gondolsz? igen,az uj Giganton már le van véve,a nohabon is.a Nohabbal továbbra is gondban vagyok,képtelen vagyok a motorhangokat megcsinálni.Kísérletezem egyenlőre,bár ugy tűnik lesz a dologból valami,ha erre rájövök KEGYETLEN jó hangja lesz a gépnek.olyan,amiről mstsben álmodni sem mernénk.Igen jó képességei vannak a BVEnek,messze felülmúl minden más trainsimet hang terén(is)..:-)
kipróbáltátok a Caldas-Gramas routét? egy brazil emberke csinálta,nagyon szép mediterrán hangulattal,és tényleg jól megcsinált route.Változatos,bár pár helyen felismerni a texturák ismétlődését.Ennek alapján azt mondhatom,hogy egy valós magyar vonalat sem lesz nagyon komplikált megoldani.Holnaptól a Gigant végleges,de még animáció mentes változata letölthető lesz.Amint feltettem,közlöm a linket.
IST Creative Commons License 2002.10.17 0 0 111
Kipróbáltam. Tetszik.
1 megjegyzés, de ez az összes mozdonyra vonatkozik:
Nem lehetne a fék hangját halkabbra venni? Vagy csak nálam túl hangos a szerelvény alapzajához képes?
Előzmény: V63_1668 (107)
gGAbesz Creative Commons License 2002.10.16 0 0 110
Remail is!
Hamster általában a VEKE topikon lehet megtalálni, de itt pl. SzFeri is illetékes:http://forum.index.hu/forum.cgi?a=t&t=9008229&uq=63260

Nézz be ide.

Előzmény: IST (109)
IST Creative Commons License 2002.10.16 0 0 109
Próbáld megkeresni Hamstert itt az indexen, valószínűleg tud infókkal szolgálni a szerelvényről, esetleg van pár másik képe is. Ha minden jól megy, este otthon kipróbálom az MFAV-ot.

gGAbesz!
Mail ment!

Előzmény: gGAbesz (108)
gGAbesz Creative Commons License 2002.10.15 0 0 108
Keress meg mailben!
Előzmény: IST (104)
V63_1668 Creative Commons License 2002.10.15 0 0 107
Az mfav linkje már él
tessék letölteni,és kipróbálni
a vezetőállás nem tuti,mert a kép mérete nem voltigazán megfelelő
sebességmérő nincs,
mert fogalmam sincs hogy ezen a mozdonyon hol van e műszer
miniszter Creative Commons License 2002.10.15 0 0 106
itt vagyok még én is, olvasgatom, olvasgatom, csak írni nem nagyon van már időm így a vizsgák közeledtével...
azért egy kis esti metróvezetés néha még belefér ;-)
IST Creative Commons License 2002.10.15 0 0 105
Jut eszembe:
Találtam egy cseh oldalon egy train viewer programot. Ez nem lenne jó neked? 5,6 mega, a cseh oldal címe:

http://members.lycos.co.uk/vinceblack

Előzmény: V63_1668 (98)
IST Creative Commons License 2002.10.15 0 0 104
Igen, a domain tényleg jó volna, csak nekem abszolút semmi fogalmam sincs arról, hogy hogyan is működik ez a regisztrálás móka.

Hahó, más is olvasgatja a topikot, vagy csak ketten maradtunk V63_1668-cal? :-)

Előzmény: V63_1668 (102)
IST Creative Commons License 2002.10.15 0 0 103
Nézegetem a különböző nyelvű BVE oldalakat, és találtam pár használható meg érdekes dolgot.
Használható:
http://web.tiscali.it/lcartello/utilities.html
Innen letölthető íves sín, amivel 50 és 200 m közötti ívek is csinálhatók a pályába és jobban néz ki.
Este kipróbálom, hogy mit tud, beillesztem a földalatti pályájába.
Érdekes:
A bve-train.de oldalon találtam ICE szerelvényeket! Sőt, még egy helikoptert is!!! Ez utóbbival 100 láb (30m) magasból lehet követni a pályát, és abból a nézőpontból látsz mindent...
V63_1668 Creative Commons License 2002.10.14 0 0 102
persze,a gép szabadon letölthető lesz,s felteheted az oldaladra.
Holnaptól él majd a link:
www.tar.hu/rollingpower63/EAS/mfav.zip
a BVE honlapról annyit hogy nagyon jó lenne,de kéne egy domain,vagy addig a tár.hun vagy valahol kéne.Mit gondoltok?
IST Creative Commons License 2002.10.14 0 0 101
Majd légy szíves írjál linket.
Meg az a kérdésem, hogy felrakhatom-e a járművet a honlapomra, vagy rakhatok-e linket a file-hoz?
Ehhez kapcsolódik, hogy csinálunk-e egy "hivatalos" magyar BVE weboldalt?
Más:
Gratulálok a kerekhez!
Előzmény: V63_1668 (100)
V63_1668 Creative Commons License 2002.10.14 0 0 100
Szal ma kaptam meg Hamstertől a hozzájárulást,ma estére felteszem mfavot,és ahogy időm engedi javitom a bugokat a többi műszeren
IST Creative Commons License 2002.10.14 0 0 99
Én egész hétvégén nem voltam otthon, úgyhogy nem jutottam előrébb a pályakészítéssel.
Az mfav-nak örülök, a honlapomra kirakhatom majd a linkjét?
Előzmény: V63_1668 (98)
V63_1668 Creative Commons License 2002.10.14 0 0 98
mozdonyjavításokat egyenlőre nem csináltam,ellenben fut az mfav V00000.1.a kép megfelel amit találtma róla.
egyúttal a segítségeteket is kérném:
Ha BÁRMI dolgot találtok véletlen a train.dat editálásával kapcsolatban,kérlek szóljatok,mert medsüllyedtem a motordinamikai résznél.
Én is keresek ezerrel,de eddig nem találtam érdemlegeset.egy train editort találtam,de az nagy suxx,mert szétcseszi a train.datot.
szoval amig ez nem tiszta,motor,és dinamikus hangokkalnem tudom felszerelni egyik gépet sem,ez pedig pl a nohabnál katasztrófa.Szóvel egyenlőre ez van,amint Hamster áldását adja az anyagai felhasználására,felteszem az mfavot,hogy kipróbálhassátok.
Üdv
V63_001
V63_1668 Creative Commons License 2002.10.12 0 0 97
Elnéztem a képeket az mfavról,és meg kell állapitanom,hogy ez igy húzós lesz.Ha Hamster tud szolgálni egy cab képpel,addig OK.De a fékkarok,kontroler animálásához fotózni kell.
minden állásában lefotózni a karokat,mert bonyolultak ahhoz hogy animáljam őket.
egyenlőre tehát anim-mentes lesz a gép,aztán majd ha lesz anyag hozzá,meglesz az is.
IST Creative Commons License 2002.10.10 0 0 96
Megnéztem őket. Jó kis összeállítás.
V63_1668! Szvsz ha tudod, akkor vedd fel a kapcsolatot Hamsterrel vezérállás kép ügyében.
Előzmény: gGAbesz (95)
gGAbesz Creative Commons License 2002.10.10 0 0 95
Sajna nekem sincs már igazán jó képem a MILFAV-ról.
De Hamszter kollégának igen!
Nézd meg:
http://www.telnet.hu/hamster/kozlekedes/fav2/

IST Creative Commons License 2002.10.09 0 0 94
Igen, a többivel kell majd sokat szöszölni. Először az alagút fala jön, majd az állomások kialakítása. Na az lesz egyfajta kemény meló.
Az eddigi pályát elég hamar meg lehet csinálni.
Úgyhogy mindenkinek: pályaépítésre fel! :-)
Előzmény: miniszter (93)
miniszter Creative Commons License 2002.10.09 0 0 93
Jó-persze, de ez volt az első pályád nem? A díszletek + jelzők - ezekkel sokat kell szöszmötölni?
IST Creative Commons License 2002.10.09 0 0 92
Köszönöm, de azért van még mit rajta fejleszteni.
Azt hiszem azt nem írtam, hogy a földalatti pályán a legkisebb ívet 100m-esre csináltam, mert így még kinéz valahogy. A valóságban viszont a pálya elején 40m sugarú ívek vannak!!!
Előzmény: miniszter (91)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!