Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

baritibi Creative Commons License 2017.02.23 0 0 31007

Arsenal............

Szeva!

Tudod még használni, de érdemesebb mihamarabb azért megcsináltatni.Tudod,ha megállsz valahol, és több is lecsepeg az aszfaltra, bármelyik motorossal ki tudsz b..szni.Ott csak 2 kerék van ami a tapadást biztositja, és könnyebb meg is csúszni, pont egyik cimborám járt igy, szóval fairnek kell lenni ebből a szempontból is.Csak annyi a baj, hogy sokan leszarják, és azért ebből baleset is szokott lenni.üdv

14Arsenal14 Creative Commons License 2017.02.22 0 0 31006

Szia.Köszi,de nem igazán értek hozzá szerelő aknám sincs. Meg néztem olaj szintet még mindig jó szóval annyira nem eresztheti.Akkor el lehet vele még így autózni vagy azért érdemes lenne szétszedni megnézetni ? köszi

Előzmény: szviki86 (31005)
szviki86 Creative Commons License 2017.02.22 0 0 31005

14ARSENAL 14

 

Véleményem szerint akkor vidd el amikor olajat is cserélnél benne...meg szűrőt. Persze csak ha nem létfontosságú. mert gondolom, hogy újat teszeknek bele, és az olajdeklit is ki takarítják a szervízben (bízzunk benne), mert koromlerekódás lesz benne. És akkor már miért ne csillogjon benne az új tiszta olaj...

Egyébként nem nagy munka magad is meg tudnád csinálni, persze ha van szerelő akna akkor könnyebb. A hőálló MANNOL paszta max 1000-1500ft. A kipufogó csövet a dekli alatt pedig lekapod de előtte a csavarjaitól ne sajnáld a csavarlazítót-olajozót.

Ha minden jól megy 2 órás munka...

Sok sikert.

 

szviki86 Creative Commons License 2017.02.22 0 0 31004

Az elrohadt BENZINBETÖLTŐT úgy oldottam meg (mert személy szerint éppen a hajlításnál rohadt el a vastagabbik cső...) hogy vettem egy lada benzinbetöltő gumi csövet amiben éppen van egy görbület és szépen passzol a fém csőre. Az elrohadt darabot kivágtam, a gumicsövet méretre szabtam és két bilincsel felfogattam. Az egész bilincsel együtt 1100 ft volt 1 éve.

14Arsenal14 Creative Commons License 2017.02.22 0 0 31003

Köszönöm Mindenkinek a válaszokat.Én nem igazán értek hozzá, hogy szét szedjem meg szereljem úgyhogy jövő héten elviszem szerelőhöz.

 

Lenne egy kérdésem, hogy kezd a low felirat felé fogyni a hűtővíz.Előtte nem tudom milyen fajta volt benne vehetek hozzá bármilyet?Tudtok ajánlani valamit? Kell ki keverni vagy amit veszek csak be kell tölteni? köszönöm

 

Zizi6785 Creative Commons License 2017.02.22 0 0 31002

Köszönöm mindenkinek a válaszokat!

bt74 Creative Commons License 2017.02.21 0 0 31001

Első körben mosd, mosasd le a dzsuvás részt, utána jobban fogod látni, hogy honnan ereszti az olajat. Addig csak találgatás.

 

Előzmény: 14Arsenal14 (30987)
ugyörgy Creative Commons License 2017.02.21 0 0 31000

Szia.

Ajánlott. a váltóhiba inkább az M-es motorverzió esetén fordul elő.

Előzmény: Zizi6785 (30996)
Landsmann_ Creative Commons License 2017.02.21 0 0 30999

Olyan hibája nem jellemző ami miatt megbízhatatlan lenne, magyarán induláskor derül ki, hogy nem lehet vele menni. strapabíró igás lovak.  Jó üzemanyag, minőségi olajok, szűrők rendszeres cseréje, szóval ami jár egy autónak, ha azt megkapja, nem lesz vele gondod.

Előzmény: Zizi6785 (30996)
baritibi Creative Commons License 2017.02.21 0 0 30998

Arsenal............

 

 

Szeva!Nem teljesen tiszta nekem, hogy honnan is szivárog az olaj?Nekem anno csak az olajdekni tömitésem ment el, mivel nem vagyok szaki, de olaj le, csavarok ki, tömitőpaszta, meg tömités, és megvoltam 5 óra hossza alatt.Viszont ahogy elnézem, mintha az olajdekni felső részén is van olaj(esetleg fentről folyt rá)meg kellene nézni a szelepdekni tömítést is, szerintem.Engem nagyon bosszantott, hogy szivárog, meg taknyos , ezért csináltam meg.Üdv

JRevai Creative Commons License 2017.02.21 0 0 30997

Problémás???

El sem tudok képzelni megbízhatóbb autót!

A feleségem beleül minden nap, elfordítja a kulcsot és bemegy vele dolgozni. Egy biztos pont az életünkben, amivel soha nem volt baj és mindig teszi a dolgát.

Igaz, még csak bő 200 ezret tettünk bele, ennek a dupláját is meg fogja szolgálni szerintem, de még mindig olyan mint ahogy kijöttem vele a szalonból.

 

Annak idején nekem külön kiemelték, hogy ne M-eset vegyek, hanem BB-t, mert az a legjobb Suzuki motor...

Egyébként egy literrel kevesebbet eszik.

 

Szelepszár-szimmering gondokról hallottam, de az nem egy végzetes hiba.

Szerintem CSAK akkor van gond vele, ha az előző tulajdonosoktól nem kapta meg a minimális törődést sem és /vagy kitaposták a belét.

(Az mondjuk velem is megesett egyszer, hogy hónapokig nem használtuk, utána kicsit füstölt. De amint látta hogy újra teljes értékű családtag, elhagyta ezt a rossz szokását ;) - magyarul a sok állásban kikeményedtek a szimmeringek, de ahogy újra használjuk, már  minden rendben van)

 

Előzmény: Zizi6785 (30996)
Zizi6785 Creative Commons License 2017.02.21 0 0 30996

Sziasztok!

Segítséget, tanácsokat szeretnék kérni!

Ismerőstől jutányos áron jutnánk a következő autóhoz:

2003-as Suzuki Wagon R Plusz 1.3 GS

Motorszám: G13BB802473

 

Hallottam, hogy a BB motorokkal szokott probléma lenni, illetve a váltócsapággyal szintén.

Mennyire általánosak ezek a hibák?

Mire figyeljünk egyébként az átnézésnél?

Ajánljátok megvételre az autót ti mint régi tulajok?

 

(Egy idős, nehezen mozgó nénit kell majd gyakran szállítani, erre ezt az autót alkalmasnak találtuk.)

Köszönöm a hozzászólásokat előre is!

Stevtay Creative Commons License 2017.02.20 0 0 30995

Köszi a tanácsokat,tényleg az elosztó üvegbiztije csattant el nem a wagoné,de legalább tegnap megmozgattam az összes biztit így nem lehet semelyik leoxidálódva ;-)!

Egyébként az zavart meg még a dologban,hogy a saját szivargyujtója is visszaugrik azonnal,ha benyomom nem marad bent és kezd izzani ahogy kellene neki.

AndrewBlase Creative Commons License 2017.02.20 0 0 30994

Hmm. Érdekes.

 

Viszont, ha kipróbál valami egyéb kütyüt a dugaljban, egyből kiderül, hogy az elosztó halálozott-e el, avagy az van, amit Te mondasz, a biztosíték előtt van gubanc.

Előzmény: Landsmann_ (30991)
ugyörgy Creative Commons License 2017.02.20 0 0 30993

Próbálkozhatsz egy hosszú szárú 10-es dugókulccsal is első lépésben. Érdemes körbehúzgálni a csavarokat, a deklit letörülgetni.

Előzmény: 14Arsenal14 (30987)
14Arsenal14 Creative Commons License 2017.02.20 0 0 30992

Mennyi idő alatt javítják meg és mennyi lesz a  javítása összesen szerintetek? köszi a válaszokat :)

Landsmann_ Creative Commons License 2017.02.20 0 0 30991

Általában igen. Aztán meg vagy nem. :) Elmondom hogy járt a barátnőm.- A kocsijában van egy menetrögzítő kamera, szivargyújtóba csatlakozik. Leverte a csatlakozóhoz tartozó 15A-es biztosítékot. Nézem, a dugasztápban lévő 5A-est meg nem. No, ez igen érdekes. Sok lehetőség nincs, itt a zárlatnak még a biztosíték előtt kell lennie. Úgy is volt. A - pólus csatlakozója rugós szerkezetű. A biztosítéktól ezt a rugós szerkezetet egy kis vékony műanyag fröccsöntött (ami a dugasz anyagában van kiöntve gyárilag) műanyag rész választja el. Csakhogy ez a kis elválasztó csak úgy (mert silány) eltört. Namármost, mikor be van dugva az aljzatba, akkor ez a kis rugós szerzet, amin rajta van a - pólus, ahoyg teljesen betoljuk a dugót, az egy kicsit benyomja egy rugó ellenében a biztosítékot. A biztosítéklnak a feje, ami közvetlenül csatlakozik a + pólushoz, szépen összeér a - pólussal, mivel a kettőt elválasztó kis műanyag darabka le van törve. Így aztán az autó 15 A-es biztosítéka elhalálozik, miközben a dugaszban lévő 5 A-es meg vígan éli világát. 

Előzmény: AndrewBlase (30988)
Landsmann_ Creative Commons License 2017.02.20 0 0 30990

Biztos nem normális ez így. Kérdés, mennyire fogy az olaj. De gondolom műszaki vizsgán kivágnak mint macskát sz@rni, ha vizsgabiztosnak a képébe csepeg az olaj. Olybá tűnik a dekni tömítésnek kaputt. Nekem szikkadt ez a tepsi. 

Előzmény: 14Arsenal14 (30987)
AndrewBlase Creative Commons License 2017.02.20 0 0 30989

Miért lenne normális? Az enyémnek csontszáraz az egész motortere, így az alja is. Ott valahol ereszti/kiveri az olajat.

Előzmény: 14Arsenal14 (30987)
AndrewBlase Creative Commons License 2017.02.20 0 0 30988

Hamarabb megy ki a bedugott elosztó 10A-s biztosítékja, mint a szivargyújtó 15A-s biztosítékja. Próbáltál más eszközt üzemeltetni utána a szivargyújtóról?

Előzmény: Stevtay (30985)
14Arsenal14 Creative Commons License 2017.02.20 0 0 30987

Helló.Ez normális is így vagy irány a szerelő? köszi

 

Landsmann_ Creative Commons License 2017.02.20 0 0 30986

A dugaszolóaljzat biztosítéka lábtérnél bal oldalon van, felső sorban az utolsó előtti bizti, CIGAR felirattal. Máshol nincs biztosítéka. Csak szemrevételezted a biztosítékot, vagy be is vizsgáltad, hogy rossz? Azon a biztosítékon nincs más, így ha nem jó, másról nem veszed észre, mert minden működik.

Előzmény: Stevtay (30985)
Stevtay Creative Commons License 2017.02.20 0 0 30985

Az szeretném kérdezni, hogy hol van még biztosíték a szivargyujtóhoz,ha se a kormány alatt,se a motortérben nem találtam kiégett biztit,de a szivargyujtóban nincs feszkó?

Sajnos egy zárlatos elosztót dugtam be az asszony wagonjába és kicsaptam,de a saját 10 amperes biztije is jó és nem müködik,pedig minden más igen.

Stevtay Creative Commons License 2017.02.20 0 0 30984

Sziasztok!

monobombola Creative Commons License 2017.02.19 0 0 30983

Nem általános?  Mentem egy helyre ahol közel tizenöten várakoztak. Kivétel nélkül mindenki a kütyüt bámulta. 

 

Persze érthető. Sok fontos embernek már nem a filofax a.. de. Mint lejjebb is írta kolléga alternatív megoldásnak nagyon hasznos lenne. Mert. Bár nevetségesnek tűnik már ma is van megoldás arra, hogy akár menet közbeni adatokat figyelemmel tudjon kísérni az ember egy néhány tízezer forintos eszközzel és a mobiljával. (fogyasztás, vízhőfok, fordulat...blabla..) Amire ugye egyébként semmi szükség nincs, de...

 

Előzmény: Landsmann_ (30981)
Csavargoo8 Creative Commons License 2017.02.17 0 0 30982

Kösz a tippet, de ez nekem nem megoldás. Teljesen szétrohadt a cső, ketté is tört. Ráadásul a perem is szétrohadt és eltört ott, ahol a nyílás mellé fel kell csavarozni. A betöltő részt pedig bonyolult lenne  barkács módon megcsinálni számomra. Úgyhogy marad a vétel :(

Előzmény: Sea-ya (30968)
Landsmann_ Creative Commons License 2017.02.17 0 0 30981

Nyilván nem általános, de vannak akik annyira a kütyük rabja, hogy ha kiesik a mobilnet, az akkora tragédia számukra mintha az ég a földdel összeszakadt volna, mert nem tudja meg a legújabb celeb , vagy ismerősei pletykáit a fércbúkon. :)

Előzmény: bt74 (30980)
bt74 Creative Commons License 2017.02.17 0 0 30980

Azért ne legyünk már ennyire szélsőségesek :)

Persze természetesen én is hülyeségnek tartom, hogy mobiltelefonnal indítsuk a kocsit, pláne egy ilyen felsőkategóriásat, mint a mienk :D

De, ha ezzel nyithatnánk a lakást, ott marad alternatívaként a kulcs, 

átutalásnál is ottmarad alternatívaként, a net vagy beballagunk a bankba

parkolási díjnál is ottmarad alternatívaként a pénzbedobás

vásárlásnál a készpénz stb-stb

Tehát azért enyhe túlzás, hogy halott az ember nélküle.

 

Persze ezzel már jól elkanyarodtunk a témától, de legalább pörög a topik :)

 

 

Előzmény: Landsmann_ (30978)
ugyörgy Creative Commons License 2017.02.16 0 0 30979

Érdekes.... a nekem, használatra kiadott mobillal inkább telefonálni lehet, esetleg sms-t írni (sok idő). Más funkcióra nincs is szükségem. Saját mobilom meg nincs is :)

Előzmény: Landsmann_ (30978)
Landsmann_ Creative Commons License 2017.02.16 0 0 30978

Én nem vagyok híve annak, hogy egy dolog kapcsoljon mindent. A példánál maradva a mobiltelefon. Ezzel indítjuk az autót, ezzel nyitjuk a lakásunkat, erről indítunk átutalást, parkolási díjat fizetünk, vásárolunk vele, stb. Gyakorlatilag ha az ember elhagyja, ellopják, tönkremegy, a gazdája halott ember. :) 

Előzmény: monobombola (30976)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!