Na 2. fokozatban kb 6200 as fordulaton mar 100 on van.......de senkisem ult mellettem stopperral:((((
A jó időbeállításhoz rengeteg dolognak kell passzolni:
-nemmindegy mijen cipo van rajtad
-ha az üles nincs tökéletesen beállitva
-a válto nem tokéletes
-kuplung nem neked van beállitva
na ha minden stimmel akkor szerintem kevesebb mint 7,8:)))
Buta:
elöre sajnállak servizileg:((((
En Bp-n nem találtam meg jo szervizt:((((
Drágának qrvadrága de a hozzáértés?????
En elég régóta benne vagyok az autos szakmába, es sajna szinte Budapest bármelyik szervizében találok ismerős szerelőt akivel egyutt szereltuk anno 15-20 éve a wartburgot, zukot
nisat, na most ők a szervizmesterek:)) a fiatnál opelnál peugeotnál:))
Szoval a technika az autoiparban nem annyira látványosan fejlődött mint a komputereknél, de ittis van változás dögivel.Képzeld el azt a szerelőt aki 20 évig csak szoci kocsit csinált es hozzászokott hogy mindent ki lehet cserélni mert filléres az alkatrész.Es elég egy csavarhuzo.
Saját tapasztalat peugeotnál: egy kb 4000 Forintos alkatrész cseréje helyett!!! 5X voltam szervizben mert az auto állandoan leállt, elözés közben pl, a munkadij es a kicserélt alkatrészek dija kb 200 ezer volt(es ezt nemis kellett volna) amig 6.jára rájottek a hibára.
szoval esély nincs arra hogy találj jo peugeot szerelőt(talán maszek van de en nemismerek)tán a topictársak
Helló buta! (habár ilyen választással - 406 HDI - elég nehéz ilyesmit állítani Rólad)
No a lényeg a lényeg: melyik szervízben voltál? milyen típusú volt a kérés, probléma?
Jó magam a Kovácshoz "járok". Eddig csak a kötelező átvizsgálások voltak, és a kipufot kellett egy kicsit "összehúzni". Eddig sem anyagi, sem minőségbeli problémáim nem voltak velük. Az új oroszlánt is onnan veszem (már csak kb. 12-t kell aludni :))). Szóval megbízható...persze lehet hogy csak szerencsém volt.
Gratula a géphez! Az összehasonlítás engem is érdekel!!! Egyébként milyen jó cég az ahol ilyen gépekkel lehet rohangálni??
Welcome és gratula Neked is!
Szerviz ügyben szerintem a topictagok biztos tudnak Neked tippeket adni, sőt lejjebb található is egy-két hozzászólás a témában, ha minden igaz.
Én is kiváncsian várom az összehasonlítást a benzines géppel. Bár számomra nem kétséges melyik fog nyerni...
Vitába kell szállnom veled a gyorsulás tekintetében :-)
Addig aláírom, hogy kegyetlenül mehet a V6-os, 210 LE-s bestia, és hogy nem nagyon van ellenfele az utakon, de a 7,2 mp-es vagy az ez alatti gyorsulás nekem nonszensznek tűnik.
Ha csak az előd csúcsmodelljét a 200 (overboostal: 220) LE-s 405 T16 hasonló adatát nézzük, akkor azt kell megállapítanunk, hogy annak volt gyárilag 7,1 mp-es gyorsulása. Ha figyelembe vesszük továbbá azt, hogy jóval könnyebb, négykerékmeghajtású, turbós, hangsúlyozottan sportos modell (volt) a T16, míg az egyébként igen jó menetteljesítményekre képes, de alapvetően mégis a komfortos viselkedésre belőtt autó a P406 V6, akkor tűnik csak igazán alacsonynak az általad megadott gyorsulási érték.
A fentiekre tekintettel a magam részéről 7,8 mp körüli gyorsulást tartok reálisnak (V.ö.: P406 2.0i 16V 132 LE: 11,0 mp gyári adat).
Félre ne értsél: én nem benned, csupán az erősen szubjektív benyomások által keltett érzeteid objektivitásában kételkedek.
Ha konkrét, mért adatok téged igazolank, akkor természetesen hajlandó vagyok hamut szórni a fejemre ;-)
sajna a fő paramétereit még nem volt alkalmam bemérni; mivel 0 km es volt a picike
a könyv 7,2 ir a 100 ra de az marhaság
szerintem ha eleg gyorsan váltasz akkor 2. ban, 6, vagy alatta ottvan
iszonyat jol huz
semmi torpanás vagy ijen
mint egy villanymotor:))))))
sajna sokat a városban járok vele de autopályán ha felkapcsolom a ködlámpát szép illedelmesen lemennek elölem:))
a végét sem tudom mert a magyar autopályák sajna nem igazán alkalmasak erre.
pl 160 nál elkezdesz gyorsitani (ez onnan is rettenet gyorsul még)
es a rendes magyar szépen kijon elég 80 al mert ő majd megmutassa cs vel!!!
az előző 406 amiben ATC chip volt az 210-215 öt ment
ezzel mivel bejáratós eddig asszem csak 180 al mentem:))
a bejáratás az meg mondhatom elég nagy tapasztalatom szerint minden kocsinak kell!!
igaz a nyugatiaknak elég kb 1000-2000 km
de kell nekik
egy dolog van ami nemteccik benne!
a könyöktámasz ami minkét ulésen van es a kezed pont a kettő közt erzi magát jo helyen.
ez azert a 607 ben jobb volt:)))
egyébbként a kipötgésgátlóval is meg meg pörög a kerék:)
na ennyi egyenlöre
csao
Nemrég tesztelhettem egy full 607 2.2 HDI t.
Hát mitmondjak...élmény volt:)
Kb fel órámba tellett mire rájöttem, hogy a fejtámla is elektromos:)))még pár perc és eltöröm:)
Szoval ha eccer véletlenül rámszakadna a nemzeti bank biztos ilyet vennék persze V6 os motorral:)
Ezelött is alkalmam volt kiprobálni mindenféle nagyerős játékost de ez kifejezettem teccik:)
Azok az élelmes megoldások: pl a lámpakapcsolás; tolatásnál a padkára "néző" tükör, leálításnál a becsukodo tukrok!!!!.szoval ez igen!
A motor szerintem Mo- n bőven elég mert 180 as utazotempo nál itthon nemlehet tobbet menni.
na ennyit a 607 ről
Mostanság egy fekete V6 os 210 pacis 406 ossal nyargalok!!!!
szoval ...........nemsok ellenfél létezik:))
es maga a kocsi sokkal jobban van osszerakva mint az előd 406 osok!!!
Mondjuk a fogyasztás városban kb 14 de egye a fene:))
Viszont országuton 9 alatt lehet vele menni .........de ki tud lassan menni vele?:))
naszoval ennyi
csao
Ja bocs, már emléxem, a PSA topicon már voltál, igaz?
Szupi az a gép is! Ráadásul igazi ritkaság, hány db szaladgál abból itthon? Én még nemigen láttam, pedig nyitott szemmel szaladgálok...
Kösszép a bontókat, nekem egyformán kint van mindkettő de azért lecsekkolom:-).
Egyébként milyen gépsárkányt hajtasz? Netán csak nem az említett Serie6?:-)
sansalvador: Kerál ez a site!
Amióta ott jártam itt figyel egy gyönyörű fekete 405 tapétaként a desktopon:-)...bár ilyen lenne az enyém...
Apropó tudtok valahol jó Pug bontót? Kellene egy-két alkatrész, occsóér...
Sansalvador
Köszi az infót! Valóban nem feltűnő, de kezdem érteni, hogy az M1 nagyegyházi lejárója utáni kifelé dőlő jobbost miért tudom nyugodtan 160-170 körül autózni, míg a kategóriatársak visszafognak ott...:-)
Peggy
Welcome! Sajna a 6-os nagyságrendből nincs tapasztalatom (még) de szerintem Sansalvador kisujjból kirázza Neked az infót ha erre jár.
Sabien
Amikor próbáltad a 607-et, kár hogy nem abban a sivatagos környezetben tetted amit san tett közzé, nem?:-))
Egyébként az enyém Robin Hood, vagy egyszerűen Ződike (mindkettő a sherwood green szín után szabadon))))
Meg tudná nekem mondani valaki, hogy a 605-be szerelt V6-os motorok közül melyik 90 fokos es melyik 60 fokos? Egyáltalán valami kis infot róluk, hol lelhet fel az ember? Mert én még csak a régebbi PRV motorokban vagyok jártas, ezidáig.
Hawaii: örülök, hogy egyedfejlődésed a megfelelő irányba vezet ;) A 206-Clio-Punto vitában pedig felesleges a Peugeot-t dicsérni, mert ha valaki nem szeret bele, akkor tényleg ne azt válassza.
A Peugeot-ban történő zenehallgatásról: igaz, csak 206-os sikeredett, de már ebben sem hallgatok kereskedelmi rádiót, csak Bartókot :) Egyszerűen nem illik oda.
A 206-ban pedig szerintem nincs hátsókerkorm, legalábbis egy ismertető sem hívta fel rá a figyelmet. Ennek ellenére súlyos udvariatlanság meredekebb kanyarokba a képességeinek megfelelő sebességgel belemenni, ha jön utánad valaki, mert aztán lehet megállni és mentőt hívni :)
Neve?:-) Hát van persze. Bár én sosem adtam egy autómnak sem, az asszony azért adott neki: Gilbert (zsilber') - csak igy franciásan!:-) Szinte minden másnap mosva van, mert ugye a fekete kényes, az asszony meg szereti ha tiszta. Hát mossa csak!:-)) Mindig mond neki olyasmiket, hogy "most már szépek a szemeid" meg "gyönyörű vagy Zsilbi", stb. Egyébként minden fehérnép megdicséri. Bárcsak lett volna ilyen gépem 18 évesen!:-))))
Sajna eltűntem mint szürke Zastava a ködben... elkapott a munkagépszíj :))
Valóban a 306-st szerelték passzív hátsókerék kormányzással. Az is tök igaz, hogy nem lehet észrevenni, ill. csak annyit hogy nagyon fekszik és semlegesen viselkedik kanyarban, no kitörés, tényleg mintha sínen húznák. Elég sokat vezetem a 306-osomat (gyakorlatilag csak azt) és nem veszem észre hogy van benne vmi ilyesmi (persze meg is szoktam mit bír). De legutóbb átültem egy escortba (persze eleve sántít az összehasonlítás) és nyilvánvalóan érződött, hogy hiányzott az a pici plusz hátulról, hogyis mondjam: Eltűnt a sín. Az érzés olyan volt, mintha húzták volna ki az ívről az autófarát, nem nagyon de úgy diszkréten.
Van neve az autóknak kedves Topictársak?
Így "négyszemközt" elárulom: az enyém Pepe (a párom adta neki, láccik is). Ja a fekete 406 csoda pedig Lucifer leszen....
üdv:
sabian
A 306-ban is van (asszem abba tette a Pug először, ha nem tévedek), félelmetesen viselkedik egy éles kanyarban, jó sebességnél. Mintha sínen menne, nagyon jó... Nem tudjátok, a 206-ban is ilyen a hátsó futómű?
Metacode,
Köszi az infót a pilácsokról, erre számítottam :-)))
A 406-ot még nem lehet (valódi) xenon-nal kapni? A 607-et tudom, hogy lehet, de a 406 versenytársai közül szinte mindegyiknél rendelhető (pl. Volvo 40, BMW 3, Opel Vectra, Audi A4 stb.). Már VW Polo-t(!!!) is láttam Xenon-nal (a GTI-ben standard felszerelés).
A kiegészités jogos: a 405 valóban volt 1.4-es motorral kapható - de csak asszem itt keleten (Lengyelo, Magyaro.) legfőképp az ára miatt.
Sabian:
a 607-est én is próbáltam, de az "csak" egy HDI volt.:-) Fantasztikus az az autó, a szépségét semmilyen hasonló kategóriás autó sem tudja utólérni. Árban pedig végképp nem, az nagyon korrekt. Kevesen tudják csak, hogy egy ilyen kategóriájú Peugeotnál az alkatrészek árai is messze a konkurencia alatt vannak. Korrekt autó - korrekt áron - korrekt szolgáltatással.
A 406 audiójához:
Tudomásom szerint a Supreme kivételével Philips audiót használnak, amit ugyan nem ismerek magában a 406-ban, de az biztos hogy nem éri el a Clarion rendszer (hang)tudását, ahogyan a Philips-et én, mint márkát kategórizálom. Nálam a Clarion fantasztikus, nem hagy kivánnivalót maga után, tényleg. A 607-ben is ez a Clarion van.
MetaCode:
Passziv hátsókerkorm? Tulajdonképpen észre sem veszed. Sok hülye (akinek kedvenc autójában ilyen nincs) úgy fikázza, mintha az csak azért lenne ott, hogy billegjen az autó tőle. Nos ők nem ismerik, nem kell őket komolyan venni, hallottak valamit arról, hogy a régi Citroen Xsara egyébként is lágyra hangolt futóműve erősebb terhelés hatására kissé túlzott aktivitással válaszolt a kanyarban vagy nagyobb kormánymozdulat esetén.
Nos egy Peugeot futóműve sosem volt lágyra hangolva, sőt a 406-osé kifejezetten feszes. Továbbá a többlengőkaros felfüggesztés szintén megkülönbözteti a kisebb kategóriáktól, ami szintén garancia az útfogásra ill. a kényelemre. Ehhez társul -javitva az erősebb kanyarivekben mozgó autó biztosabb útfogását- ez a passziv szerkezet. A Peugeot-k futóműve legendásan a legjobb futóművek között volt mindig is számon tartva, hiszen egyben adta a kényelmet és a kifogástalan útfekvést. Ezzel a megoldással, amit tulajdonképpen arra szántak, hogy bizonyos sebesség felett egy erősebb kormánymozdulatra, vagy erősebb kanyarivben haladva a hátsókerekeknél fellépő nagyobb fizikai terhelésre a centrifugális erő hatására pár fokot képesek a kerekek elfordulni - javitva az úttartást. Ezt az ember normál közlekedésben észre sem veszi, igy pl városban sem, aki mást mond és állitja, hogy észleli a működést, az lámer vagy hazudik. Ezt csak azért mondom, mert sajnos a múltkoriban volt egy kis vitám egy két "okos" emberrel, akik meg akartak arról győzni, hogy ez egy hülye megoldás - bár tapasztalataik persze nem voltak a témában. Nevetséges nem? :-)
Szerintem nagyon jó, pláne most alkalmam nyílik elég sokat vizes pályán is próbálni. Kellemes a terítése, szépen világít a jobb oldalra, és ami nem hátrány, ha eppicit szociálisan gondolkodunk, hogy nem vakítja a szembejövőket sem. A reflektorban továbbra is beválik a négy izzós rendszer, messzire és intenzíven lő. Vezettem már xenonos autót is (nem pözsó, és valódi xenonos, nem pedig a kínai piaci), hát, nem túl sok különbséget vettem észre. Jobb ugyan, de véleményem szerint nem korszakalkotóan nagy dobás...
Sabian
Megvan a profi, ha RCA kell, bár először próbáld ki. Én általában Pink Floyd, Terion, Dire Straits-sel múlatom a kilométereket, ha minden részlet kell, nem árt egy kis erősítés..:-)
Hozzáértők:
Kérdésem volna: mi a lényege a passzív hátsókerék-kormányzásnak? Vegyem úgy, hogy hasonló, mint a csuklósbusz, csak amíg annál hidraulika, addig ennél pusztán a fizikai hatások fordítják a kereket? Köszi