Egyelőre még csak képeken láthatjuk a Peugeot 5008-at. Próbáljunk összehozni egy jó kis oldalt arról, hogy kinek mennyire tetszik, min változtatott volna, illetve ha majd kapható lesz, kinek mi a benyomása, milyen hibákat talált, illetve mi az, ami a többi autóhoz viszonyítva pozitív értelemben említésre méltónak talál. Hiba és balesetmentest!
Próbáltam mostanában fotókat és videókat keresni a "rácfelvarrt" 5008-ról, de a közétett sajtóanyagon túl elég nehezen sikerült további képanyagot fellelnem. Persze lehet, hogy csak nem elég jó a keresési technikám, de ha már úgyis keresgéltem egy idő után úgy gondoltam elkezdem ezeket egy helyre gyűjteni. Ha valaki szintén kíváncsi a megújult modellre, akkor itt talál néhány képet és videót az autóról:
Úgy látom nem tudok olyat kérdezni amire ne tudnál válaszolni :)
Talán szerelőként dolgozol? :)
Szóljatok ha sokat kérdezek, de így tanul az ember.....
Szóval: Miből veszem észre hogy regenerál a FAP? Jelzi valami? (és ez igaz a Citroen C4GP-re is?)
Átvizsgáltattam egy autót, és észrevettem hogy a lekérdezésnél a kipufogóvezeték információknál a regenerálás állapotára azt írta hogy "hatástalanított"
Szomorú vagyok! A pénzemért (3m) nagyon gyehena állatokat kapnék sajnos. Megnéztem 7 autót, ezek közt mindegyiknek volt stiklije, persze behozott autók, de akkor is.
Volt olyan aminek a csomagtere össze volt úgy karistolva, hogyha én egy blokktéglát rakok a csomiba és a hungaroringen megyek 50 kört akkor se tudok olyat produkálni.
Azért még vadászok hátha összejön valami. Bár néztem C4 Grandot is- azok sokkal jobb állapotban voltak
Viszont valaki mondja meg hogy a nappali menetfény (normál izzó) izzója miért dupla szálas? 21/5w-os.
Ha kimenne a rendes helyzetjelző, akkor ez ég helyette? Mercedeséknél régóta így van, pl a hátsó féklámpa 21/4w-os (nem elírás) és ha kimegy a helyzetjelző akkor a féklámpa 4w-osa megy helyette.
A szervizintervallumot itt is vissza lehet állítani saját kezűleg mint a citroennél??
240 ezer km? Huh! Az nem semmi! És a "normál" szíj és perifériája tudja ezt?
Részecskeszűrővel nem sok rossz tapasztalatom van, mert nekem egy 2.0 Pd-s passatom volt, de figyeltem rá és sosem volt vele probléma, igaz a vw-nél utólag fecskendez be plusz gázolajat hogy felhevüljön a szűrő. Észre lehet venni mert megemeli a fordulatot picit, és kicsit a hangja is keményebb lesz.
A FAP-ról csak annyit tudok, vagyis az adalékos részecskeszűrőről, hogy nagybátyámnak van egy 110 lovas c-max, azon 60 ezernél utántöltés, 120 nál pedig szűrő csere is volt. De akkor ezek szerint itt ha 150-ig kibírja akkor nem kell nagyon sűrűn figyelgetni.
Az szervizkönyv szerintem nem mindig valós, de reménykedek, és optimista vagyok hogy cserélték, és a belevalót öntötték bele.
Ti milyen márkájú olajat használtok? Olajfogyasztás van?
Futóműről valami infó? Hogy bírják a hazai utakat?
1.6HDi: vezérlés csere 240 e km gyári ajánlás szerint... mondjuk nem kellene megvárni :)
Részecskeszűrő: szeret eltömődni mert az 1,6 elég sok kormot termel.. Eolys kb 150 e nél kifogyóban van...
lehet okosan csinálni hogy jó is legyen a gép. EGR is szokott kuka lenni. Ha nem volt rendszeresen olaj cserélve - nem gyári előírás szerint hanem gyakrabban, akkor turbó is lehet gubancos.
Navi frissíthető, de nem mindegy melyik van benne stb...
Szeretnék én is egy 5008-as tulajdonosa lenni, mostanában készülök a vásárlásra.
Szeretném a segítségeteket kérni hogy a "szokásos" dolgokon kívül van e valami amit kifejezetten érdemes megnézni az autón. A szokásos alatt km, rétegvastagság, szervizelőélet, stb, értem. De ha Ti mint tulajdonosok tudtok valamit hogy "könnyen törik, gyárilag gyenge, érdemes cserélni, stb" akkor kérlek osszátok meg velem. A pénzemhez mérten egy 1.6 hdi manuális 5 személyest tudnék vásárolni.
Esetleg van valakinek infója az alábbiakról akkor ez is érdekel:
Vezérlés csere hány km után kell?
Részecskeszűrővel vannak e problémák?
Navigációt mennyire lehet frissíteni?
Lehet hogy sokat kérdeztem, de most van az első eset hogy ismeretlen autót veszek (eddig mindig ismerőstől vettem autót), és nem akarok pofára esni.
Kedves mindenki nemrég jelentkeztem Peugeot 5008 5 személyes átalakításával. Csak szeretném jelezni hogy úgy tűnik át lehet alakítani. 160e vettem egy komplett belsőt 7 ülés övek műanyag burkolatok stb. és 40 ért beszerelték. Most megyek érte remélem minden rendben lesz. most már csak egy átalakítási engedély és egy műszaki vizsga van hátra. Remélem az is rendben lesz. Hátha segítség azoknak akiknek járt már hasonló a fejében. Ja és most van 5 ülésem +-ban ha valakit érdekel.:-))