Hát, papíron annyi. De amikor az ismerősöm átült a hasonló teljesítményű, de könnyebb oroszlányosból, az első kérdése az volt hogy hány motor van benne, mert baromi nagy a külömbség. Aztán pár hétre legörbült a szája.
Az enyém 2004.04. havi. A mai napig ésszel használom, nembeszélve az első kb. 3000 km-ről. Harmadikban pl. előzésnél gond nélkül megtekeri a gumit (aszfalton), ez néha zavaró, de szokható. :) Ez az első autóm ahol lelapultak az emelkedők. A Szlovén hegyi utakon ugyanúgy tépett felfelé mintha egyenes úton indultam volna. Csípem.
Tudok újat nagyon korrekt áron, már benne is van, csak kiváncsi voltam a véleményedre, kicsit füstöl tőle, de nem vészes vagy lehet csak jobban figyelem, de tényleg sokat dob rajta naon!
"Egyébként pont a 130 lovas PD az, amiben nagyon lehet az erőt (nyomatékot) érezni. Nagyon jól is megy! De egy kicsit többnek érezni, mint amit a számok mutatnak.. Nagyon jó motor!!!" Ez bizony így van. Megy mint a mérgezett istennyila. (persze csak azokhoz képest ami nekem eddig volt) Ezért nem fogom eladni egy darabig.
Szili a superb legalábbis a diesel 101 le az eur 3 az tuti meg a 130 le / motorkód AWX / is legalábbis az enyém mert 7. oszt-ba van sorolva legalábbis a forgalmi szerint az új tuti eur 4 mert 2006 jan 1 után nem lehetett mo.-n újként forgalomba helyezni eur 4 nél rosszabbat csak használtat ez tuti mert a toyota yaris t sportal bajba voltak a toyotások mert a kis vaddisznó eur 3 -as és emlékszem 2005 krácsonyán még a t. mayernél árválkodott egy és nagyon akciózták
szia szili én nem vitatkozom veled lehet, hogy az vagy, de az egyhatos bora mellett elment a 101 le-s diesel superb lehet, hogy farok volt a borás de bőven elment a superb úgy hogy lehet, hogy a gyári adatok ezt írják de az tény, hogy lenyomta de az 1,6 benzines passat / újjabik tipus / volt nálam egyszer amig a superb szervízben volt hát az egy kivert farok volt és az istennek nem akart menni csak zabált mint állat kb 10-11 litert városban mig én ebben a stílusban 7-7,5 literrel bőveb eljárok akár télen akár nyáron . Na egy szó mint száz szerintem a mai körülmények között sokkal jobb vállasztás a diesel lehetőlegaz erősebb mint a benzines az ár és fenntartási költségeken ét az újra eladásig
Itt pedig a Tiednek egy részlete: egyébként 2 lit benzin messze elmarad ereszd el a hajamat esetén a 115 le-jével a 15 lóerővel gyengébb 100. le- dízel mögött bár a hivatalos mérési adatai másokat mutatnak lehet, hogy kicsit túlfényezik őket....
szerintem ezt meg érdemes lenne ellenőrizni, hogy igazat írnak-e? nem ez lenne az első eset, hogy nem mondja bocsi írja a valót egy cég a portékájáról
Mért adatokkal alá tudom támasztani, hogy egy 100 lóerős 1,6-os VW Bora jobban megy, mint egy 100 lóerős 1,9 TDi Superb!! tehát itt mentél el véleményem szerint , de ezzen szerintem kár vitázni
egy kicsit a stílusodból vegyél vissza azt hiszem nem hülyéztelek le valószínű nem terelgettünk együtt birkákat a réten, hogy ezt a stílust megenged magadnak, de ha úgy gondolod, hogy lehülyézhetsz bárki idegent akit nem is ismersz akkor ez a te bizonyítványod és nem az enyém, gondolom SZILÁRD a 76-os szám a te évjáratodatjelöli a megjegyzéseid meg stílusod meg téged tükröz
na mostmár nem üdvözlettel K.Robi
Olvasd már el a hozzászólásokat, meg a rá adott válaszokat és ne írjál má teljesen más dolgokról!!! tudtommal arról írok amiről akarok és nem amit kiskegyelmed engedélyez nekem és. De ha nem így van akkor világostsd fel sötét agyamat, hogy mit írhatok mit hasonlíthatok össze, valamint az első összehasonlításod volt a rossz és nem az utolsó azt nem kritiáltam, és nem feltétlen kell ugyanúgy gondolnunk dolgokat attól még nem biztos, hogy hülyeségeket ír a másik
Mágegyszer tisztelettel megkérlek ezt a stílust lehetőleg kerüld velem szemben én sem engedtem meg veled szemben ezt
nálam az is "gond",hogy hitelmentes autót viszek és a különbözetet is kp ban fizetem,tehát még onnan sem marad nekik jutalék. akkor most ugy néz ki rádobok 1.2 milkot és lesz egy 2008 as 0 kilóméteres ugyanolyan Superbem. amit ismét chippeltethetek és sötétíthetek.
Korábban úgy szokott lenni, hogy idegen márkába jobban bevették az autókat..
Ez kereskedesfuggo. Tipikusan ugy megy, hogy ha egy autot mondjuk 4.5 millioert lehetne eladni, akkor ajanlanak erte 4-et. 4.2-ert aznap elviszi a szerzodott hasznaltauto-nepper, aki kiteszi 4.5-ert, az elso komoly vevonek enged egy szazast, es par nap alatt eladja.
A sajat markahoz mindenki maskepp all hozza. Van, akit idegesitenek a hasznalt autok, mert elviszik az erdeklodest az uj autokrol. Keresni azokon is lehet, gyakran tobbet is, de az importornek altalaban vannak elvarasai az eves eladott mennyisegrol, es azt illik teljesiteni. Ezek altalaban a kisebb kereskedesek.
Van, ahol szeretik a sajat markas hasznalt autokat, mert a fuggetlen neppereknel is gyorsabban el tudjak azokat adni, raadasul magasabb aron. Hiszen nyugodtan allithatjak, hogy ok aztan tokeletesen ismerik az adott auto eloeletet, es ezta vevok dijazzak is (penzzel).
De ugy altalaban kereskedelemrol van szo. A hasznalt auto arat nagyban befolyasolja, mit veszel es milyen konstrukcioban (hitel, meghosszabbitott garancia). Mert a kereskedest az egy ugyleten elerheto profit izgatja, es mindegy neki, hogyaz uj autora ad kedvezmenyt, vagy a hasznaltat szamitja be a piaci ar felett.
erre nincs időm sajnos legkésöbb január első hetéig kell az autó. a kereskedő ahol vettem 4.8 ért beszámolja. Csak próbáltam más autót is nézni! tehát maradok a skodánál .
Tehát nem ugyan azt tudja mert valamivel jobb a diesel és nem csak az ereszd el a hajmat esetén , valamint miért egy bora az összehasonlítási alap? mint ahogy a konkrét mérési adaaidra hivatkozol egyébként 2 lit benzin messze elmarad ereszd el a hajamat esetén a 115 le-jével a 15 lóerővel gyengébb 100. le- dízel mögött bár a hivatalos mérési adatai másokat mutatnak lehet, hogy kicsit túlfényezik őket és ezeket tapasztalatból írtam és nem katalógusból annyit tudok még mondani, hogy az 1,8 turbó benzines ugyan elmegy a 130 lovas mellet, de nem túl nagy a külömbség és a vegyem- ne vegyem esetén egyértelmüen a diesel mellet szól és a vita szerintem erről szól Úgyhogy meddő a vitánk nem tud annyit a 100 le benzin mindent összevetve mint ugyanez dieselben
Tehát ~azonos teljesítmény és ~tömeg mellett a benzines és a dízel ugyanazt tudja "ereszd el a hajamat" esetén!! De ez nagyjából igaz egy 130 lovas benzin és 130 lovas dízelmotorra is egy ugyanolyan autóban.
ebben az esetben volt 2 literes B vectrám 136 le 200 kg-al könnyebb és nem tudott ugyan annyit 210 felé az istennek nem ment és nem is húzott annyira
valamint, ha összehasonlítasz két motort akkor ugyanabban a kategóriában tedd azt ne különbözőben!!
ezek tükrében oszd az észt mert ha úgy csinálod az összehasonlításokat mint eddig akkor korrekt képet nem tudsz adni szerintem, de lehet, hoyg mások szerint sem.
neked milyen saját superbed van? ami alapján tapasztalsz
na még egy más nem a telyesítmény vitához tartozó kérdés másnál is előforduló jeneséget ami engem is zavar dieselnél kb 1800-3000 ig van egy kis rezonancia a motortérben mitől lehet ez?, hogyan üzöbölhetö ki ez?
Ma voltam a skodánál cserélik az autót szürkére. 1190000-et fizetek rá ugyan ez a felszereltség +tolatóradar 2008-as évjárat lesz a forgalmiba. A 17" felnik mennek az új autóra.