Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

405GRX Creative Commons License 2001.04.03 0 0 96
sabian!

Sokezer gratula!*sárgul*
Aztán odafigyelni ám a kisördögre:-)

307 tesztben én benne volnék...

Előzmény: sabian (94)
Frosty Creative Commons License 2001.04.02 0 0 95
Májusban lesz 307 tesztvezetés, ha érdekel valakit utánanézek, hogy hol.
sabian Creative Commons License 2001.04.02 0 0 94
és igen igen igen igen igen

megjött az autó, mit autó gépjármű!!!! szerződéskötés meg egy kis papírmunka és jövő héten tűtűtűtűűűűűűűű!!!!

annyira de annyira eufória van, hogy csak na!!!

Megyek is és bekukkantok a Kovács Pughoz, biztos ott áll az udvarban az én Luciferem hmmmmmm....

üdv:
sabian

405GRX Creative Commons License 2001.04.02 0 0 93
Padre,

Mail ment.

Előzmény: padre666 (90)
405GRX Creative Commons License 2001.04.02 0 0 92
Halihó,

Egyetértek egyetértek egyetértek!
Mármint a gyorsulással, na meg a 88LE-s 1,6-ossal is:-). Az 2800-on adja le a max. nyomatékot, kényelmesen el lehet vele gurulni alacsony fordulaton is.
Tényleg állat idő van, tegnap olyan frankót autóztam én is hazafelé a Balcsiról...sajna nem Puggal...

Előzmény: sabian (91)
sabian Creative Commons License 2001.04.02 0 0 91
Yo reggelt!

Ami késik nem múlik, remélem minél hamarabb szembejön velem egy új 307 (csak koncentráljak és kerüljem ki..:)))

Gyorsulási érték: őszintén én ezzel nem nagyon szoktam foglalkozni, mert nem vagyok egy gumi odaégetős fajta. Nekem sokkal fontosabb, hogy olyan autót vezessek, amivel adott szituban lehet menekülni! Kigyorsítani egy gázos kereszteződésből, vagy megállni egy "rámrántott" autó elől. Ami kimondottan a gyorsulást illeti, szvsz az a fontos, hogy minél alacsonyabb fordulaton minél nagyobb nyomaték álljon az ember rendelkezésére, mert városban ezzel lehet dinamikusan autózni, nem bőg a motor és nem fogyaszt annyit, mintha csak 4000 körül lehetne kihasználni a max nyomaték 95%-át.
Pl. a sokat emlegetett 306 RG 88LE, nem egy gyorsuló művész, de városban pl nagyon jól lehet vele autózni, ha a fordulatot bármely sebességben 2-2100 körül tartom, igazán dinamikus... :)))

Annyira jó idő van, hogy legszívesebben csak autóznék autóznék autóznék autóznék........

üdv:
sabian

padre666 Creative Commons License 2001.04.02 0 0 90
Na haliho!!

Igen a 307 es marcius végétol a boltokban!!!!!és nemcsak cdn vagy kazettán!!:)

Bejáratásnak en kb 1000 km ajánlok.Bejáratáson ertsd azt hogy ne huzasd fullig a kocsit
mivel pl a V6 os 406 4000 ren 165 öt megy ez teljesen kiméletes.
A gyorsulással egyetértek es még kellene egy 120-160
Sajna volt tapasztalatom a sárkányhoz + a centrálhoz + a cityhez is.
Ja még a Farkas Gáborhoz is:)))(meg a mobilszáma is megvan:))
Ha esetleg valakinek riaszto hifi centrálzár ablakemelő gondja van nekem van egy bejáratott hejem a X. kerületben. A srác minőséggel foglalkozik, minoségi munkát csinál vele mindent meg lehet beszélni, ami kivitelezheto azt megis csinálja.(nem kapok jutalékot nem azért mondom:)))) Akinek felkeltettem az erdeklődését dobjon egy mailt:)(padre666@freemail.hu)
bocs az off ért:)
Egyébbként az uj peugeotok texas vagy texalarmja télleg rettenet!!!!!!
Az hogy inditás kozben állandoan benyomod a kapcsolot:((((
na mára ennyit
sziasztok

Előzmény: 405GRX (86)
MetaCode Creative Commons License 2001.03.30 0 0 89
Kellemes hétvégét a Tisztelt Topictársaknak!!
405GRX Creative Commons License 2001.03.30 0 0 88
Yess!:-)
Előzmény: Hawaii (87)
Hawaii Creative Commons License 2001.03.30 0 0 87
"Nézem, nézem, mi ez? Csak nem?...és igen!!!Az ÚJ 307-ES!!!"

... te mázlista!!! :-))))))

Előzmény: 405GRX (86)
405GRX Creative Commons License 2001.03.30 0 0 86
Szia Topik,

Meg kell osztanom Veletek a nap hírét:
Állok reggel a Flóriánnál a dugóban és rutinszerűen csekkolom a rirvjúmirrort, amikor valami furcsa képződmény tűnik fel mögöttem. Nézem, nézem, mi ez? Csak nem?...és igen!!!Az ÚJ 307-ES!!!
Sötétzöld volt, ötajtós, és gyönyörű!
Még nem láttam élőben, csak képeken, és akkor nem gondoltam volna, hogy élőben ilyen jól mutat. Biztos valami tesztautó volt(már árulják a gépet???) , egy fiatalabb faszi ült benne, de nem tudtam sokáig szemrevételezni, sajnos a forgatagban eltűnt. Azért megadta az alaphangulatot:-)
Bejáratás: Az enyém anno bemutatóautó volt, párezer kilométerrel hoztuk be, azt gondolná az ember, hogy az ilyeneket a kedves vevők széthajtják, de 170k alatt semmi gáz nem volt a motorral, szóval vszinűleg nem sokat számít a bejáratási fázis.
Padre666: mégiscsak hiába ajánlkoztam a mérésre:-)))?
Mellesleg kicsit OFF, de szerintetek mennyi értelme van ennek a gyorsulási értéknek? SZVSZ nem sok, ui. a gyakorlati életben vajmi kevés esély van arra, hogy 0-ról 100-ra kelljen és tudjál gyorsitanod. Városi viszonylatban max. 0-80-nak lenne értelme, városon kívüli haladásban pedig sokkal fontosabb a 60-100 és 80-120 érték. Ott meg már egész más paraméterek számítanak, mint a 0-100 értéknél.

MetaCode Creative Commons License 2001.03.29 0 0 85
Sziasztok,

Buta: nekem a centrálautó bejött szervizileg. Normálisan beszéltek, időre kész volt az autó, stb. stb. Riasztót ők tettek bele, tény hogy drágább, nincs gond, ablakmodul éppen volt, szóval nem fáztam meg. Kihangosítót utólag tetettem bele, Tatabányán - ugyan autózni kell egy kicsit, de hát tudjuk, az ilyen autóban élvezet - van egy profi műhely, eddig bármi autóvillamoságot magas szinten megcsináltak.

Sabien: Bejáratás. Azt a tanácsot kaptam több, egymástól független forrásból, hogy tekintve azt a tényt, hogy a próbapadon eggencsak meghajtják a motorokat, az első 3-400 után hajrá. Pont úgy jött ki, hogy a vadiúj szekérrel nekiszakadtam Belgiumnak, pálya vegyes, 120-180 között. Csöndes és dinamikus maradt/lett. Azt hiszem ezeknél már elfelejthetjük a Zsiguli kínosan betartott bejáratási ceremóniáját, persze ne 6000-es fordulattal hozzuk ki a kereskedőtől...

Üdv

M.

Előzmény: sabian (84)
sabian Creative Commons License 2001.03.29 0 0 84
A riasztóhoz offolnék:
OFF
A főnököm vadúj 9-5 SAAB-ot kapott, csak egy baj volt vele, hogy állandóan riasztott, meg kijelzett a telefonjára, hogy lopják az autót, akkor is mikor látványosan nem történt az autóval semmi.
3-jára kitalálták a problémát, amely nem tudom hogy lehetséges-e: de "Bocsánat, fordítva szereltük be a riasztó" => ha valami éppen jó helyzetben ment el mellette, az frankón bekapcsolt, mert azt hitte lopni akarják. No ez egy 11 milkós Saab....
én uuuuuutálom a riasztókat (Duli-fuli)

ON
ki hogyan járatta be az oroszlánját és mit ért el vele?
sabian

ZZZZZZZZZ Creative Commons License 2001.03.29 0 0 83
Sziasztok!

Én már a második PUG-ot gyűröm, az első egy 306 volt a masodik mar 406. A Gablininel vettem mind a kettot es eddig a szervizzel es a hozzáállással nem volt pronlémám.
Viszont!
Bárki aki riasztót akar beszereltetni óva intek a gyári PUG riasztótól, mert baromi drága 90000HUF és ehhez képest csak azt tudja, hogy a kulcsról tudod vezérelni. Egyébként egy 20000 forintos "akármilyen" riasztó szerintem jobb. Ez aszthiszem Texastel de nagyon gagyi.
De a legszebb, hogy automata ablakmodullal rendeltem (+20000 ez is röhely mert a noname az 5000) és különböző súlyos fenyegetések után tudták csak beszerelni 7 hónap után.

duma1: "A Peugeot Hungária nem szállítja őket"
duma2: "Jövő hétre megjön"

Na ez ment 7 hónapig.

majd az én szövegem mire beszerelték: "Na jó elég volt akkor ha nem tudják megoldani akkor szereljék ki és pénz vissza!!!!!"

Érdekes módon 2 nap múlva megvolt minden.

Üdv
ZZZZZZZZZ

buta Creative Commons License 2001.03.29 0 0 82
Kedveskeim !

Szerviz: Sajna nem nagyon tok valasztani, mert szerzodeses a kocsi, igy marad a Sarkany , szerintem a naplot fogok irni roluk.

3 keresem volt az atadas elott:
1, Ne tegyenek ra matricat (meg frissen sikerult levakarni)
2, Az utasterben legyen a riaszto egyseg (suket fulek)
3, Telcsi kihangosito legyen megszakitva, csak akkor legyen toltes amikor en akarom ( elso lepesben kapcsolo igen, mukodese erdekes, kapcsolo "be" eseten nem tolt(sirajjjjj) hasznalhato, kapcsolo "ki" eseten magno kikapcs (nemitas, telefon vagy mukodik vagy nem) szerviz, anyazas hujjenek neznek (mi az hogy nem tolt ??!?!) szarul dugtak ossze a sorkapcsot. Most vagy folyamatosan tolt vagy nem hasznalhato.

2 hetes a kicsike, problema a rijogato folyton elesit. Szerviz, idopont1 -> tenyleg (anyazas)
idopont2 -> szerintuk beazott a motorterkapcsolo 2 het utan , kiszaritottak (hujje voltam nem neztem meg) mukodik. Otthon megneztem egyszeruen lehuztak a drotot a kapcsolorol :)

Probalkoztam meg egy dologgal, kertem egy RCA vagy egy jack bemenetet elore. Elegge nehezen ertettek meg mit akarok, majd egy hatarozott NEMmel elkuldtek melegebb eghajlatra.

Mondjuk tobb mint erdekes hozzaallas, mert az elmult fel evben kozel 20M HUF hagytunk naluk.
Ja a kereskedo Farkas Gabor, ha lehet nagy ivben kerulni.

Csoves,
Butuska

Előzmény: padre666 (81)
padre666 Creative Commons License 2001.03.29 0 0 81
Hali

Na 2. fokozatban kb 6200 as fordulaton mar 100 on van.......de senkisem ult mellettem stopperral:((((
A jó időbeállításhoz rengeteg dolognak kell passzolni:
-nemmindegy mijen cipo van rajtad
-ha az üles nincs tökéletesen beállitva
-a válto nem tokéletes
-kuplung nem neked van beállitva

na ha minden stimmel akkor szerintem kevesebb mint 7,8:)))

Buta:
elöre sajnállak servizileg:((((
En Bp-n nem találtam meg jo szervizt:((((
Drágának qrvadrága de a hozzáértés?????
En elég régóta benne vagyok az autos szakmába, es sajna szinte Budapest bármelyik szervizében találok ismerős szerelőt akivel egyutt szereltuk anno 15-20 éve a wartburgot, zukot
nisat, na most ők a szervizmesterek:)) a fiatnál opelnál peugeotnál:))
Szoval a technika az autoiparban nem annyira látványosan fejlődött mint a komputereknél, de ittis van változás dögivel.Képzeld el azt a szerelőt aki 20 évig csak szoci kocsit csinált es hozzászokott hogy mindent ki lehet cserélni mert filléres az alkatrész.Es elég egy csavarhuzo.
Saját tapasztalat peugeotnál: egy kb 4000 Forintos alkatrész cseréje helyett!!! 5X voltam szervizben mert az auto állandoan leállt, elözés közben pl, a munkadij es a kicserélt alkatrészek dija kb 200 ezer volt(es ezt nemis kellett volna) amig 6.jára rájottek a hibára.

szoval esély nincs arra hogy találj jo peugeot szerelőt(talán maszek van de en nemismerek)tán a topictársak

na csao

sabian Creative Commons License 2001.03.29 0 0 80
Helló buta! (habár ilyen választással - 406 HDI - elég nehéz ilyesmit állítani Rólad)

No a lényeg a lényeg: melyik szervízben voltál? milyen típusú volt a kérés, probléma?

Jó magam a Kovácshoz "járok". Eddig csak a kötelező átvizsgálások voltak, és a kipufot kellett egy kicsit "összehúzni". Eddig sem anyagi, sem minőségbeli problémáim nem voltak velük. Az új oroszlánt is onnan veszem (már csak kb. 12-t kell aludni :))). Szóval megbízható...persze lehet hogy csak szerencsém volt.

Gratula a géphez! Az összehasonlítás engem is érdekel!!! Egyébként milyen jó cég az ahol ilyen gépekkel lehet rohangálni??

Üdv és harapjanak azok az oroszlánok!:
sabian

Előzmény: buta (77)
405GRX Creative Commons License 2001.03.29 0 0 79
Üdv buta!

Welcome és gratula Neked is!
Szerviz ügyben szerintem a topictagok biztos tudnak Neked tippeket adni, sőt lejjebb található is egy-két hozzászólás a témában, ha minden igaz.
Én is kiváncsian várom az összehasonlítást a benzines géppel. Bár számomra nem kétséges melyik fog nyerni...

Előzmény: buta (77)
Az Utolsó Európai Creative Commons License 2001.03.28 0 0 78
Már hogyne érdekelne!

Én 307-est tervezek majd újítani, 110 lovas HDi-vel, ha majd kijön. Összevetési pontnak jó a kétliteres benzines.

Előzmény: buta (77)
buta Creative Commons License 2001.03.28 0 0 77
Udv Holgyek/Urak !

Csatlakoznek.
HDI 2.0/110LE Symbole, februar kozepe ota vagyunk egymasei :) ceges a kicsike, elso korben Bora-t akartak adni, szerintetek jol valasztottam ??? *grin*

Problemam egyenlore csak a szervizzel volt, osszesen harom dolgot probaltam kerni, mindharom dolog meghaladta szellemi kepesseguket :(

Jovoheten cserelek kollegammal, Neki egy 2.0 Supreme benzines van. Esetleg, ha valakit erdekel az osszehasonlitas szivesen beszamolok rola...

Butuska

Előzmény: 405GRX (76)
405GRX Creative Commons License 2001.03.27 0 0 76
Én szívesen beülök stopperral a kezemben:-)...
Előzmény: capa (75)
capa Creative Commons License 2001.03.26 0 0 75
Úgy legyen :-)
Előzmény: Peggy (74)
Peggy Creative Commons License 2001.03.26 0 0 74
Le kell mérni, nincs mese :-)
capa Creative Commons License 2001.03.26 0 0 73
padre666!

Vitába kell szállnom veled a gyorsulás tekintetében :-)

Addig aláírom, hogy kegyetlenül mehet a V6-os, 210 LE-s bestia, és hogy nem nagyon van ellenfele az utakon, de a 7,2 mp-es vagy az ez alatti gyorsulás nekem nonszensznek tűnik.
Ha csak az előd csúcsmodelljét a 200 (overboostal: 220) LE-s 405 T16 hasonló adatát nézzük, akkor azt kell megállapítanunk, hogy annak volt gyárilag 7,1 mp-es gyorsulása. Ha figyelembe vesszük továbbá azt, hogy jóval könnyebb, négykerékmeghajtású, turbós, hangsúlyozottan sportos modell (volt) a T16, míg az egyébként igen jó menetteljesítményekre képes, de alapvetően mégis a komfortos viselkedésre belőtt autó a P406 V6, akkor tűnik csak igazán alacsonynak az általad megadott gyorsulási érték.
A fentiekre tekintettel a magam részéről 7,8 mp körüli gyorsulást tartok reálisnak (V.ö.: P406 2.0i 16V 132 LE: 11,0 mp gyári adat).

Félre ne értsél: én nem benned, csupán az erősen szubjektív benyomások által keltett érzeteid objektivitásában kételkedek.
Ha konkrét, mért adatok téged igazolank, akkor természetesen hajlandó vagyok hamut szórni a fejemre ;-)

capa

Előzmény: padre666 (72)
padre666 Creative Commons License 2001.03.26 0 0 72
Peggy!

sajna a fő paramétereit még nem volt alkalmam bemérni; mivel 0 km es volt a picike
a könyv 7,2 ir a 100 ra de az marhaság
szerintem ha eleg gyorsan váltasz akkor 2. ban, 6, vagy alatta ottvan
iszonyat jol huz
semmi torpanás vagy ijen
mint egy villanymotor:))))))
sajna sokat a városban járok vele de autopályán ha felkapcsolom a ködlámpát szép illedelmesen lemennek elölem:))
a végét sem tudom mert a magyar autopályák sajna nem igazán alkalmasak erre.
pl 160 nál elkezdesz gyorsitani (ez onnan is rettenet gyorsul még)
es a rendes magyar szépen kijon elég 80 al mert ő majd megmutassa cs vel!!!
az előző 406 amiben ATC chip volt az 210-215 öt ment
ezzel mivel bejáratós eddig asszem csak 180 al mentem:))
a bejáratás az meg mondhatom elég nagy tapasztalatom szerint minden kocsinak kell!!
igaz a nyugatiaknak elég kb 1000-2000 km
de kell nekik
egy dolog van ami nemteccik benne!
a könyöktámasz ami minkét ulésen van es a kezed pont a kettő közt erzi magát jo helyen.
ez azert a 607 ben jobb volt:)))
egyébbként a kipötgésgátlóval is meg meg pörög a kerék:)
na ennyi egyenlöre
csao

Előzmény: Peggy (71)
Peggy Creative Commons License 2001.03.26 0 0 71
405GRX!

Valóban a PSA topicban írtam róla!

Padre666!

Mesélj egy kicsit arrol a 406-ról nekünk !!
Mennyi alatt van százon, bemérted már? És mennyi a vége?

padre666 Creative Commons License 2001.03.26 0 0 70
Na re all!

Nemrég tesztelhettem egy full 607 2.2 HDI t.
Hát mitmondjak...élmény volt:)
Kb fel órámba tellett mire rájöttem, hogy a fejtámla is elektromos:)))még pár perc és eltöröm:)
Szoval ha eccer véletlenül rámszakadna a nemzeti bank biztos ilyet vennék persze V6 os motorral:)
Ezelött is alkalmam volt kiprobálni mindenféle nagyerős játékost de ez kifejezettem teccik:)
Azok az élelmes megoldások: pl a lámpakapcsolás; tolatásnál a padkára "néző" tükör, leálításnál a becsukodo tukrok!!!!.szoval ez igen!
A motor szerintem Mo- n bőven elég mert 180 as utazotempo nál itthon nemlehet tobbet menni.

na ennyit a 607 ről

Mostanság egy fekete V6 os 210 pacis 406 ossal nyargalok!!!!

szoval ...........nemsok ellenfél létezik:))
es maga a kocsi sokkal jobban van osszerakva mint az előd 406 osok!!!
Mondjuk a fogyasztás városban kb 14 de egye a fene:))
Viszont országuton 9 alatt lehet vele menni .........de ki tud lassan menni vele?:))
naszoval ennyi
csao

405GRX Creative Commons License 2001.03.26 0 0 69
Ja bocs, már emléxem, a PSA topicon már voltál, igaz?
Szupi az a gép is! Ráadásul igazi ritkaság, hány db szaladgál abból itthon? Én még nemigen láttam, pedig nyitott szemmel szaladgálok...
Előzmény: Peggy (68)
Peggy Creative Commons License 2001.03.26 0 0 68
Nem tudom mennyire volt említve, de valóban a serie 6-ból való, egy 604 V6ti-t
405GRX Creative Commons License 2001.03.26 0 0 67
Peggy!

Kösszép a bontókat, nekem egyformán kint van mindkettő de azért lecsekkolom:-).
Egyébként milyen gépsárkányt hajtasz? Netán csak nem az említett Serie6?:-)

Előzmény: Peggy (66)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!