Keresés

Részletes keresés

soris Creative Commons License 2002.12.03 0 0 165
Jó lenne letöltögetni a dolgokat de az ég adta egy világon semmi nem hajlandó letöltődni.Biztos jó helyen vannak?
IST Creative Commons License 2002.12.03 0 0 164
Ja, a BVE levlistán épp most kérdezte meg egy emberke, hogy hogyan lehet maximalizálni a sebességét egy mozdonynak. Amint érkezik rá használható válasz, beírom ide a fordítását.
IST Creative Commons License 2002.12.03 0 0 163
Nohab megvan, V63 most zajlik, MFAV-ot nem találja. Milyen nevet adtál neki?
Előzmény: IST (162)
IST Creative Commons License 2002.12.03 0 0 162
Igen, otthon észrevettem. :-)
Majd ma akkor megint leszedem, ha végre begyorsul egy picit a net...
Előzmény: V63_1668 (161)
V63_1668 Creative Commons License 2002.12.02 0 0 161
Nem jót töltöttem fel!! sorry!
MOstantól lehet szedni
ezek a jók!!
:)
IST Creative Commons License 2002.12.02 0 0 160
Nohabot leszedtem, mfav-ot valamiért nem tudom. Nem található a keresett oldal. Pedig próbáltam kis- és nagybetűvel is.
Előzmény: V63_1668 (156)
IST Creative Commons License 2002.12.02 0 0 159
Problémamegoldás:
1. Állítsd át a monitorodat 640x480-ra! Kisebb procin is elmegy úgy, a látótávolságot vedd le kicsire. Én a progit először 233-as PI-esen játszottam. Akadt, de játszható volt.
2. Ha minden igaz, van egy fölös 4mb-s Diamond Stealth II-es videókártyám. PCI-os, ha megfelel, kajabálj!
Előzmény: nhmus-herp (158)
nhmus-herp Creative Commons License 2002.12.02 0 0 158
Sziasztok!

IST:
Kösz a segítséget, az egyik gépen (a munkahelyemen) már működik. Itt viszont nem tudok vele nyugodtan vonatozni.
Következő probléma:
Otthon felraktam, minden jó, csakhogy nem tudom elindítani. Direct3D???????
Mit lehetne vele tenni? Van valami ötleted, azon kívül, hogy vegyek 3D-t a gépbe?
633 procin futna rendesen, mert itt elég lassú és nagyon akad: a proci miatt van...

Kösz.

IST Creative Commons License 2002.12.02 0 0 157
Köszi!
Akkor mindjárt nekiállok töltögetni őket, aztán este majd jól kipróbálom.
Már alig várom a Nohabot! :-)
Előzmény: V63_1668 (156)
V63_1668 Creative Commons License 2002.12.01 0 0 156
Kész a Nohab! FULLOS a hangja! brutális.még1x 4124234523 köszi Peternek,hogy segitett ebben.a cabviewet megtuningolom,kidiszitem szépen,és reggel feltöltöm.

V43 ügyben még áll a projekt,a cabview,AMIT BIZTOSAN SOKAN ÉSZREVETTETEK,a vezetőasztal "mozog" ez az animáció teljes elbaszásának következménye,de javitható.Most egyenlőre várok,várok,uj vezállásképre,mert ha nekiállok szétbontani,akkor már rendes vezállást akarok ráhegeszteni:-)

V63-156: A gép cabja felujitásra kerül,valamint a kért digitális kmóra.

Kilométeróra beépitések késnek,egyenlőre a technológiával van baj,mivel halvány fogalmam sincs hogy miért nem működnek.Na majd idővel! A nohabból sem láttam kiutat,mégis kész:))

M41-2119:Megszületett a csecsemő! a Csőrike jelenleg még csak egy train.dat alakjában,valamint hangjaival létezik,de egy hónap,és tesztelhetitek őt is.

Abnymot:Egyenlőre csak train.dat.Vezetőállásfotók wanted!
ABnymot vezetőállás kerestetik.Aki tud szolgálni ezzel,kérjük hozza be a gyárba:-)))

Mfav ügyben is léptem,a korrekciók megvannak,holnap reggel 6-tól letölthető

www.tar.hu/rollingpower63/EAS/xxx.ZIP

xxx helyée a választott gépet irni:)

M61
V43
V63
MFAV
M41(még nem él)

IST Creative Commons License 2002.11.28 0 0 155
Leírom ide, de azért mailben is elküldöm.

Tehát a pálya bejön, ez már ok.
Ha a földalatti pályájáról van szó, annak pontosan 7 hibaüzenetet ír ki az elején, azokat el kell ütögetni. :-)

Ha megnyomod a SHIFT+F3-at, akkor a jobb alsó sarokban kiírja az aktuális időt, meg hogy nyitva ( ) vagy zárva (o) vannak-e az ajtók. Elindulni csak akkor tudsz, ha zárva.

Rakd a menetirányítót előre (F) állásba a felfele nyíllal! Ha zárva vannak az ajtók, akkor a z(vagy y) és az a billentyűvel tudod szabályozni a menetet. Némelyik gépnél a , és a . állítja a féket!

Megállni mindig úgy kell, hogy a megállás helyét jelző piros élére állított négyzet (vagy a megálló tábla) közelében (5 m-en belül) legyél! Különben kiírja, hogy pontosítsd a megállás helyét.

A menetrendet megnézni ill. kikapcsolni az F4 billentyűvel lehet.
Enterrel lehet dudálni! :-)

Egyenlőre ennyit, írj, ha kérdésed van még! Szívesen segítünk!

Előzmény: nhmus-herp (154)
nhmus-herp Creative Commons License 2002.11.28 0 0 154
Sziasztok!

Lehet hogy én vagyok nagyon amatőr, de akkor is szeretném, ha segítenétek.
Probléma:
BVE telepítés OK!!! Ez már fél siker, mert múltkor nem jött össze. Igaz, most is ad egy hibaüzenetet, de ha gyorsan 10x rákattintok, elindul a program.

Megvan a vezérlőállás, látom a műszereket, látom a pályát. Szabad a jelzés, hallok egy sípszót a hátam mögül, aztán semmi nem működik, csak a kürt. Annak viszont szép hangja van...:-)

Eddig nem gondoltam, hogy nagy ördöngősség a mozdonyvezetés, de visszavonom. Igenis az, vagy csak én vagyok hozzá hülye!!!

Ha megtennétek, hogy valaki küld nekem egy emilt, mivel mit kezdjek, nagyon hálás lennék! Címem: nhmus-herp@index.hu
Előre is köszönettel.

Szeretném már kipróbálni a BVE-t, de eddig negatív eredmény.

IST Creative Commons License 2002.11.28 0 0 153
OK, cd másolásra kerül, Gigant partyn átadom! :-)

Azért nem megyek át a tárra, mert azt külföldről nem látják. Amint elkészül egy nagyjából végleges verzió a millfavról szeretném a bve-routes.com-nak is elküldeni az oldalam címét, hogy legyen egy magyar szekció is náluk.

Előzmény: V63_1668 (152)
V63_1668 Creative Commons License 2002.11.28 0 0 152
IST,én azt javaslom,ha megoldható,másold le a CD-t,és ha jössz a Gigant partira,ott lezsirozzuk.:)

sztem a tar.hu-n csinálhatsz percek alatt egy accountot:) Amugy mért nem költözöl át a tárra,sokkal jobb lehetőségei vannak,és gyorsabb is:)

Előzmény: IST (151)
IST Creative Commons License 2002.11.27 0 0 151
Király vagy, mester! :-)
Alig várom már, hogy a Nohabot végre a gépemen láthassam!
Ha sikerül befejezni (elviselhető szintűre) a Földalatti pályáját, akkor utána nekilátok egy nyílttéri vonal készítésének. Hogy legyen min futtatni a gépeket.

Sajnos az uw nem engedi letölteni az 1 megánál nagyobb file-okat, szóval úgy néz ki, hogy a letöltés nem fog menni.
3 verzió van:
1. Mondasz egy honlapot hozzáféréssel, ahova felrakhatom a videókat (ezt NAGYON megköszönném),
2. Elküldöm postán, cd-n,
3. Találkozunk személyesen (talán épp a Füstiben a Gigant szülinapján) és odaadom (Székesfehérvár, Dunaújváros, Budapest előnyben).

Amúgy van egy teljes cd is, amiből össze lett vágva a klipp. :-)

Valószínűnek tartom, hogy ott leszek a Füstiben

Előzmény: V63_1668 (150)
V63_1668 Creative Commons License 2002.11.27 0 0 150
Üdv!

Sok szünet után ismét aktiv vagyok,mostanában nem volt időm a gépekkel foglalkozni.Holnap főműhelyre viszem a Nohabot,Schötz kollega sokat segitett a motor beállitásában,így lesz szép hangja a gépnek.A sebességmérőket be fogom építeni valamennyi gépbe,mostantól ez standard lesz az elkövetkező járműveken is.Valóban igy sokkal jobban játszható a game,mivel nemkell bogarászni hogy vajon hol is tarthat a sebmérő:-)

az Mfav mint mondtam prototipus,nem végleges.A kért változtatásokat végrehajtom rajta,és ezzel vége is ennek a modellnek.felujitott vezetőállással,még szinesebb hangokkal fogom a gépet a tisztelt vezér urak elé tárni:-)

Bár már emlitettem,de mégeccer elmondom,hátha vki nem olvasta:
vezetőállásfotók wanted!:-)a csörgőn nemrég személyes élmény alapján elmondhatom,nagyon szép lesz a BVE csörgő.Renderelt kezelőelemekkel lesz megcsinálva,a kontroler,a fékszelepek,egyebek,ezeket animáljuk pl. 3dsmaxban,ezek egyes fázisait illesztem a bve animációba.

IST nekem is lenne egy kérésem.Érdekelne az a videó,amit nem lehet levenni a honlapodról,ezt nem lehetne vhogy megoldani?nagyon kiváncsi lennék rá:-)

És egy közérdekű bejelentés:

December 22.-én a Füstiben kívánjuk megrendezni a V63 001,és vele együtt a Gigantok születésének 27.születésnapját.Akit esetleg érdekel,az jöjjön el:-)

IST Creative Commons License 2002.11.27 0 0 149
Üdv mindenkinek!

Felraktam egy javítást a földalatti pályájához. Érdemes letölteni! A pálya eleje már nagyjából okés, már csak végig kell megcsinálnom.
V63_1668! Egy nagy kérésem lenne! Picit át tudnád alakítani az mfav szerelvényt keskenyebbé? Ha letöltöd a mostani verzióját a pályának, te is láthatod, hogy a középen lévő oszlopok picit közel vannak. Viszont hivatalosan ennyi a távolság a sínek között. Szóval keskenyebbre kellene venni a gépet. Meg a sebességmérőt beaplikálni valahogyan. Meg tudnád ezeket csinálni? Előre is köszönöm!

Ja, a következők lettek megcsinálva a javításban:
-alagútfal,
-az állomásoknál másik fajta fal (viszont itt még tető nincs)
-a peronokon emberek, a Deák téren több, a Bajza utcánál kevesebb, stb,
-a Deák térig megvan az oszlopsor a vágányok között,
-a Vörösmarty téri fordulónál váltók,
-Deák térig a sebességhatárt jelző táblák felújított verziója
-peronok és megállás helye jelzők összehangolása.

Várom mindenkitől a véleményeket, látogassatok el a BVE oldalra!

IST Creative Commons License 2002.11.26 0 0 148
Szia!
Próbálkozz meg az oldalamon egy kis hazai után! :-)
Van fent egy kezdetleges verzió az MFAV (Milleniumi Földalatti Vasút, azaz M1, azaz Kisföldalatti) pályájáról! Ha minden jól megy, akkor holnapra készen leszek egy javított verzióval. De azt majd meglátjuk.
Szóval látogasd meg az oldalamat, és töltögesd le!
ist.uw.hu
Válaszd a BVE gombot baloldalt!

Egyébként a www.bve-routes.com oldalról is letöltögethetsz pár jó pályát, ők legalább tudnak angolul...

Előzmény: marci525 (147)
marci525 Creative Commons License 2002.11.26 0 0 147

Ismét Helló!
Végül is a parancsikonomra kattintva beadta az ablakot azzal a hibaüzenettel, amit láttam az egyik hozzászólásnál, aztán mérgemben kettőt ráklikkeltem, és meglepetésemre előjött komplettó az egész vezetőállás hangokkal együtt. Már a két "gyári" vonalon végig is mentem mindkét szerelvénnyel, de hiányzik az M41 M61 M62 dieselhangja, vagy valami "hazai táj". Különben tutti csentó!!! A BVE homepage-ről nem tudtam se vonatot, sem pályát letölteni, túl sok "betű" van amit nem értek.
IST Creative Commons License 2002.11.26 0 0 146
Üdv néked közöttünk!
Remélem sikerül felinstallálnod a progit.
Az oldstruct.exe ha minden igaz, nem feltétlenül szükséges a progihoz!

Más:
A földalatti pályával dolgozom szorgalmasan. A sínek már nagyjából okésak, sőt a falépítés is alakul. Sikeresen átírtam az állomásoknál a megállási pontokat, szóval most már mindenhol a peron végén kell megállni. A héten felteszek majd egy javított verziót a honlapomra.

Gigant kolléga!
Hogy állsz a mozdonyokkal? Meg tudnád csinálni, hogy az mfavnak legyen jobboldalt digi sebességmérője? Köszönöm!

Előzmény: marci525 (144)
V63_1668 Creative Commons License 2002.11.23 0 0 145
Szia!

Olvasva problémádat,a következő kérdéseket tenném fel:

-Win98 SE rencered van?
-VisualBasic runtime DLL-ek fent vannak rendesen?
-Az uchibo.exe ENGLISh:EXE filét telepitetted?

Ezek ismeretében tudok segiteni

marci525 Creative Commons License 2002.11.22 0 0 144
Helló!
Új "belépő" vagyok, és mindent úgy csináltam a letöltésnél, ahogy kell, de nekem nem jött le oldstruct.exe file! Hol gurultam mellékvágányra???
Kérnék egy kis segítséget, hogy én is masiniszta lehessek!
IST Creative Commons License 2002.11.18 0 0 143
Wow, az jó lesz.
Igen, szerencsére vannak ilyen emberek.
A hétvégén nem voltam otthon, szóval nem tudtam semmi érdemit alkotni a pályával kapcsolatban.
A múlt héten amúgy próbálgattam a sínt illetve környékét "színezni", de sajnos nagyon nem olyan lett, mint amilyent szerettem volna. Mindegy, próbálkozom keményen...
Azt tervezem erre a hétre, hogy a kanyarokat, a lejttöréseket, a peronok elejét, végét normálisan megcsinálom. Aztán meglátjuk, hogy mi lesz belőle...

Figyu, ha megcsinálod a gépekhez a javítást, kérlek rakd fel külön is azokat a file-okat, amiken javítottál. Hogy ne kelljen megint letöltögetni azt a sok-sok megát... :-)

Előzmény: V63_1668 (142)
V63_1668 Creative Commons License 2002.11.17 0 0 142
IST,a jobboldali sebességmérőt beépitem a gépekbe,nem nagy probléma.Peter Schötz érdekes infókkal szolgált.Engedélyezte a hangokat,és nagyon kedves volt,küldött egy saját train.datot,melyhez kommentekkel magyarázta mit miért hogyan csinált.Istenbiza nem gondoltam volna,hogy ilyen segitőkész emberek is vannak...
V63_1668 Creative Commons License 2002.11.17 0 0 141
De nagy lett a csend...
IST Creative Commons License 2002.11.11 0 0 140
Letöltöttem őket, próbafutás este a Caldas-Gramas (vagy mi a szösz) route-on, ami nekem is baromira tetszik, ráadásul tényleg elég kis méretű.
Előzmény: V63_1668 (128)
IST Creative Commons License 2002.11.11 0 0 139
Hétvégén próbálkoztam alkotni valamit a pályával kapcsolatban. Sikerült találnom egy 150-es ívet, azt kicsit átrajzoltam és beépítettem, így már nem annyira szögletes a móka. Csak azt a koszos szürke színt kellene eltalálnom, hogy milyen a talapzat az alagútba. Ha egyszínű szürke, akkor nem élethű, ha meg kicsit összekoszolom, úgy nem szép. Ajajaj!

V63!
Figyu, azt meg tudnád csinálni, hogy a sebességet ne csak az órákon lehessen leolvasni, hanem jobboldalt a menetrend alatt?

Előzmény: V63_1668 (135)
V63_1668 Creative Commons License 2002.11.10 0 0 138
Íme a file:
www.tar.hu/rollingpower63/EAS/bvetdg.zip

az mfav kocsiról még annyit hogy az ügyben írtam már Peter Schötznek,a gt6z készitőjének(ebből kerültek át a hangok az mfavba) hogy áldását adja e a hangokra,mindeddig nem válaszolt,de amint válaszol,akkor lesz végleges,ha mégsem engedi,akkor saját hangokat kell szerezni.
Az mfav amugy még megy? vagy muzeális ez is?

V63_1668 Creative Commons License 2002.11.10 0 0 137
Gigantos,ha van V46 cabviewed,hangod,nyert ügyed van.belinkelek ide egy nagyszerű zip filet,melyben HTML formátumban kiváló meírás van a train.dat elemeiről.
Szóval röviden:
Interpretív módon kezeli a bve ezt a filét.
Ez annyit tesz,hogy vannak különböző node-ok,pl:
#ACCELERATION
#BRAKES
stb
ezek után paraméterezésük következik,melyről tökéletes ismeretetést nyujt ez a leírás.
Egy a gáz,ezek pedig a motorhangok.Nekem gyalázatosan szólnak,pedig rendesen megrajzoltam a train editorban a dinamikai görbét,és az eredmény mégis borzalmas.Hallhatjátok ezt a Nohab gépnél.

Mégvalami...és ezt elfelejtettem mondani
az MFAV gép csakis a pályához készült,szóval teljesen saját.A hangok 80%a adaptálva van egy német motorkocsiból.

V63_1668 Creative Commons License 2002.11.10 0 0 136
jó eredmények:

a mozdony nem lassul le,tudom tartani a sebességet sok kocsival is,szóval mindennek az alapja a gyorsító erő,ezt is tudom kezelni.motorhangokkal totális brutál halál van,ha netezés közben BVE hangkezeléssel kapcs.bármit találtok,kérlek szóljatok ide,minden részlet fontos lehet.

M41 prototípus készül,most építem a train.dat-ot.Első futásai a napokban lesznek meg.A Nohabhoz hasonlóan Ő is átmeneti cabview el készült,ezúton is kérek mindnkiet,akinek van olyan fotója amely:
-A vezetőállást SZEMBŐL ábrázolja
-Kezelőelemek látszanak rajta
-megfelelő méretű,és minőségű
-nem fekete fehér

Ha van ilyen kép bármely gépecskéről,akkor meg tudom kezdeni az építését.Ha hanggal is rendelkeztek,még jobbcsak motorhang kell hozzá,és futás közbeni hang.
A többi az én dolgom:)

mégegyszer tudom ajánlani route ügyben a caldas-Gramas,illetve a Jacarei-Taubate brazil dízeles útvonalakat,mely a www.bve-train.de ről érhető el.
Kicsi méret,szép fotó texturhák,szóval érdemes letölteni.

üdv
v63_001

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!