Keresés

Részletes keresés

IST Creative Commons License 2002.11.28 0 0 155
Leírom ide, de azért mailben is elküldöm.

Tehát a pálya bejön, ez már ok.
Ha a földalatti pályájáról van szó, annak pontosan 7 hibaüzenetet ír ki az elején, azokat el kell ütögetni. :-)

Ha megnyomod a SHIFT+F3-at, akkor a jobb alsó sarokban kiírja az aktuális időt, meg hogy nyitva ( ) vagy zárva (o) vannak-e az ajtók. Elindulni csak akkor tudsz, ha zárva.

Rakd a menetirányítót előre (F) állásba a felfele nyíllal! Ha zárva vannak az ajtók, akkor a z(vagy y) és az a billentyűvel tudod szabályozni a menetet. Némelyik gépnél a , és a . állítja a féket!

Megállni mindig úgy kell, hogy a megállás helyét jelző piros élére állított négyzet (vagy a megálló tábla) közelében (5 m-en belül) legyél! Különben kiírja, hogy pontosítsd a megállás helyét.

A menetrendet megnézni ill. kikapcsolni az F4 billentyűvel lehet.
Enterrel lehet dudálni! :-)

Egyenlőre ennyit, írj, ha kérdésed van még! Szívesen segítünk!

Előzmény: nhmus-herp (154)
nhmus-herp Creative Commons License 2002.11.28 0 0 154
Sziasztok!

Lehet hogy én vagyok nagyon amatőr, de akkor is szeretném, ha segítenétek.
Probléma:
BVE telepítés OK!!! Ez már fél siker, mert múltkor nem jött össze. Igaz, most is ad egy hibaüzenetet, de ha gyorsan 10x rákattintok, elindul a program.

Megvan a vezérlőállás, látom a műszereket, látom a pályát. Szabad a jelzés, hallok egy sípszót a hátam mögül, aztán semmi nem működik, csak a kürt. Annak viszont szép hangja van...:-)

Eddig nem gondoltam, hogy nagy ördöngősség a mozdonyvezetés, de visszavonom. Igenis az, vagy csak én vagyok hozzá hülye!!!

Ha megtennétek, hogy valaki küld nekem egy emilt, mivel mit kezdjek, nagyon hálás lennék! Címem: nhmus-herp@index.hu
Előre is köszönettel.

Szeretném már kipróbálni a BVE-t, de eddig negatív eredmény.

IST Creative Commons License 2002.11.28 0 0 153
OK, cd másolásra kerül, Gigant partyn átadom! :-)

Azért nem megyek át a tárra, mert azt külföldről nem látják. Amint elkészül egy nagyjából végleges verzió a millfavról szeretném a bve-routes.com-nak is elküldeni az oldalam címét, hogy legyen egy magyar szekció is náluk.

Előzmény: V63_1668 (152)
V63_1668 Creative Commons License 2002.11.28 0 0 152
IST,én azt javaslom,ha megoldható,másold le a CD-t,és ha jössz a Gigant partira,ott lezsirozzuk.:)

sztem a tar.hu-n csinálhatsz percek alatt egy accountot:) Amugy mért nem költözöl át a tárra,sokkal jobb lehetőségei vannak,és gyorsabb is:)

Előzmény: IST (151)
IST Creative Commons License 2002.11.27 0 0 151
Király vagy, mester! :-)
Alig várom már, hogy a Nohabot végre a gépemen láthassam!
Ha sikerül befejezni (elviselhető szintűre) a Földalatti pályáját, akkor utána nekilátok egy nyílttéri vonal készítésének. Hogy legyen min futtatni a gépeket.

Sajnos az uw nem engedi letölteni az 1 megánál nagyobb file-okat, szóval úgy néz ki, hogy a letöltés nem fog menni.
3 verzió van:
1. Mondasz egy honlapot hozzáféréssel, ahova felrakhatom a videókat (ezt NAGYON megköszönném),
2. Elküldöm postán, cd-n,
3. Találkozunk személyesen (talán épp a Füstiben a Gigant szülinapján) és odaadom (Székesfehérvár, Dunaújváros, Budapest előnyben).

Amúgy van egy teljes cd is, amiből össze lett vágva a klipp. :-)

Valószínűnek tartom, hogy ott leszek a Füstiben

Előzmény: V63_1668 (150)
V63_1668 Creative Commons License 2002.11.27 0 0 150
Üdv!

Sok szünet után ismét aktiv vagyok,mostanában nem volt időm a gépekkel foglalkozni.Holnap főműhelyre viszem a Nohabot,Schötz kollega sokat segitett a motor beállitásában,így lesz szép hangja a gépnek.A sebességmérőket be fogom építeni valamennyi gépbe,mostantól ez standard lesz az elkövetkező járműveken is.Valóban igy sokkal jobban játszható a game,mivel nemkell bogarászni hogy vajon hol is tarthat a sebmérő:-)

az Mfav mint mondtam prototipus,nem végleges.A kért változtatásokat végrehajtom rajta,és ezzel vége is ennek a modellnek.felujitott vezetőállással,még szinesebb hangokkal fogom a gépet a tisztelt vezér urak elé tárni:-)

Bár már emlitettem,de mégeccer elmondom,hátha vki nem olvasta:
vezetőállásfotók wanted!:-)a csörgőn nemrég személyes élmény alapján elmondhatom,nagyon szép lesz a BVE csörgő.Renderelt kezelőelemekkel lesz megcsinálva,a kontroler,a fékszelepek,egyebek,ezeket animáljuk pl. 3dsmaxban,ezek egyes fázisait illesztem a bve animációba.

IST nekem is lenne egy kérésem.Érdekelne az a videó,amit nem lehet levenni a honlapodról,ezt nem lehetne vhogy megoldani?nagyon kiváncsi lennék rá:-)

És egy közérdekű bejelentés:

December 22.-én a Füstiben kívánjuk megrendezni a V63 001,és vele együtt a Gigantok születésének 27.születésnapját.Akit esetleg érdekel,az jöjjön el:-)

IST Creative Commons License 2002.11.27 0 0 149
Üdv mindenkinek!

Felraktam egy javítást a földalatti pályájához. Érdemes letölteni! A pálya eleje már nagyjából okés, már csak végig kell megcsinálnom.
V63_1668! Egy nagy kérésem lenne! Picit át tudnád alakítani az mfav szerelvényt keskenyebbé? Ha letöltöd a mostani verzióját a pályának, te is láthatod, hogy a középen lévő oszlopok picit közel vannak. Viszont hivatalosan ennyi a távolság a sínek között. Szóval keskenyebbre kellene venni a gépet. Meg a sebességmérőt beaplikálni valahogyan. Meg tudnád ezeket csinálni? Előre is köszönöm!

Ja, a következők lettek megcsinálva a javításban:
-alagútfal,
-az állomásoknál másik fajta fal (viszont itt még tető nincs)
-a peronokon emberek, a Deák téren több, a Bajza utcánál kevesebb, stb,
-a Deák térig megvan az oszlopsor a vágányok között,
-a Vörösmarty téri fordulónál váltók,
-Deák térig a sebességhatárt jelző táblák felújított verziója
-peronok és megállás helye jelzők összehangolása.

Várom mindenkitől a véleményeket, látogassatok el a BVE oldalra!

IST Creative Commons License 2002.11.26 0 0 148
Szia!
Próbálkozz meg az oldalamon egy kis hazai után! :-)
Van fent egy kezdetleges verzió az MFAV (Milleniumi Földalatti Vasút, azaz M1, azaz Kisföldalatti) pályájáról! Ha minden jól megy, akkor holnapra készen leszek egy javított verzióval. De azt majd meglátjuk.
Szóval látogasd meg az oldalamat, és töltögesd le!
ist.uw.hu
Válaszd a BVE gombot baloldalt!

Egyébként a www.bve-routes.com oldalról is letöltögethetsz pár jó pályát, ők legalább tudnak angolul...

Előzmény: marci525 (147)
marci525 Creative Commons License 2002.11.26 0 0 147

Ismét Helló!
Végül is a parancsikonomra kattintva beadta az ablakot azzal a hibaüzenettel, amit láttam az egyik hozzászólásnál, aztán mérgemben kettőt ráklikkeltem, és meglepetésemre előjött komplettó az egész vezetőállás hangokkal együtt. Már a két "gyári" vonalon végig is mentem mindkét szerelvénnyel, de hiányzik az M41 M61 M62 dieselhangja, vagy valami "hazai táj". Különben tutti csentó!!! A BVE homepage-ről nem tudtam se vonatot, sem pályát letölteni, túl sok "betű" van amit nem értek.
IST Creative Commons License 2002.11.26 0 0 146
Üdv néked közöttünk!
Remélem sikerül felinstallálnod a progit.
Az oldstruct.exe ha minden igaz, nem feltétlenül szükséges a progihoz!

Más:
A földalatti pályával dolgozom szorgalmasan. A sínek már nagyjából okésak, sőt a falépítés is alakul. Sikeresen átírtam az állomásoknál a megállási pontokat, szóval most már mindenhol a peron végén kell megállni. A héten felteszek majd egy javított verziót a honlapomra.

Gigant kolléga!
Hogy állsz a mozdonyokkal? Meg tudnád csinálni, hogy az mfavnak legyen jobboldalt digi sebességmérője? Köszönöm!

Előzmény: marci525 (144)
V63_1668 Creative Commons License 2002.11.23 0 0 145
Szia!

Olvasva problémádat,a következő kérdéseket tenném fel:

-Win98 SE rencered van?
-VisualBasic runtime DLL-ek fent vannak rendesen?
-Az uchibo.exe ENGLISh:EXE filét telepitetted?

Ezek ismeretében tudok segiteni

marci525 Creative Commons License 2002.11.22 0 0 144
Helló!
Új "belépő" vagyok, és mindent úgy csináltam a letöltésnél, ahogy kell, de nekem nem jött le oldstruct.exe file! Hol gurultam mellékvágányra???
Kérnék egy kis segítséget, hogy én is masiniszta lehessek!
IST Creative Commons License 2002.11.18 0 0 143
Wow, az jó lesz.
Igen, szerencsére vannak ilyen emberek.
A hétvégén nem voltam otthon, szóval nem tudtam semmi érdemit alkotni a pályával kapcsolatban.
A múlt héten amúgy próbálgattam a sínt illetve környékét "színezni", de sajnos nagyon nem olyan lett, mint amilyent szerettem volna. Mindegy, próbálkozom keményen...
Azt tervezem erre a hétre, hogy a kanyarokat, a lejttöréseket, a peronok elejét, végét normálisan megcsinálom. Aztán meglátjuk, hogy mi lesz belőle...

Figyu, ha megcsinálod a gépekhez a javítást, kérlek rakd fel külön is azokat a file-okat, amiken javítottál. Hogy ne kelljen megint letöltögetni azt a sok-sok megát... :-)

Előzmény: V63_1668 (142)
V63_1668 Creative Commons License 2002.11.17 0 0 142
IST,a jobboldali sebességmérőt beépitem a gépekbe,nem nagy probléma.Peter Schötz érdekes infókkal szolgált.Engedélyezte a hangokat,és nagyon kedves volt,küldött egy saját train.datot,melyhez kommentekkel magyarázta mit miért hogyan csinált.Istenbiza nem gondoltam volna,hogy ilyen segitőkész emberek is vannak...
V63_1668 Creative Commons License 2002.11.17 0 0 141
De nagy lett a csend...
IST Creative Commons License 2002.11.11 0 0 140
Letöltöttem őket, próbafutás este a Caldas-Gramas (vagy mi a szösz) route-on, ami nekem is baromira tetszik, ráadásul tényleg elég kis méretű.
Előzmény: V63_1668 (128)
IST Creative Commons License 2002.11.11 0 0 139
Hétvégén próbálkoztam alkotni valamit a pályával kapcsolatban. Sikerült találnom egy 150-es ívet, azt kicsit átrajzoltam és beépítettem, így már nem annyira szögletes a móka. Csak azt a koszos szürke színt kellene eltalálnom, hogy milyen a talapzat az alagútba. Ha egyszínű szürke, akkor nem élethű, ha meg kicsit összekoszolom, úgy nem szép. Ajajaj!

V63!
Figyu, azt meg tudnád csinálni, hogy a sebességet ne csak az órákon lehessen leolvasni, hanem jobboldalt a menetrend alatt?

Előzmény: V63_1668 (135)
V63_1668 Creative Commons License 2002.11.10 0 0 138
Íme a file:
www.tar.hu/rollingpower63/EAS/bvetdg.zip

az mfav kocsiról még annyit hogy az ügyben írtam már Peter Schötznek,a gt6z készitőjének(ebből kerültek át a hangok az mfavba) hogy áldását adja e a hangokra,mindeddig nem válaszolt,de amint válaszol,akkor lesz végleges,ha mégsem engedi,akkor saját hangokat kell szerezni.
Az mfav amugy még megy? vagy muzeális ez is?

V63_1668 Creative Commons License 2002.11.10 0 0 137
Gigantos,ha van V46 cabviewed,hangod,nyert ügyed van.belinkelek ide egy nagyszerű zip filet,melyben HTML formátumban kiváló meírás van a train.dat elemeiről.
Szóval röviden:
Interpretív módon kezeli a bve ezt a filét.
Ez annyit tesz,hogy vannak különböző node-ok,pl:
#ACCELERATION
#BRAKES
stb
ezek után paraméterezésük következik,melyről tökéletes ismeretetést nyujt ez a leírás.
Egy a gáz,ezek pedig a motorhangok.Nekem gyalázatosan szólnak,pedig rendesen megrajzoltam a train editorban a dinamikai görbét,és az eredmény mégis borzalmas.Hallhatjátok ezt a Nohab gépnél.

Mégvalami...és ezt elfelejtettem mondani
az MFAV gép csakis a pályához készült,szóval teljesen saját.A hangok 80%a adaptálva van egy német motorkocsiból.

V63_1668 Creative Commons License 2002.11.10 0 0 136
jó eredmények:

a mozdony nem lassul le,tudom tartani a sebességet sok kocsival is,szóval mindennek az alapja a gyorsító erő,ezt is tudom kezelni.motorhangokkal totális brutál halál van,ha netezés közben BVE hangkezeléssel kapcs.bármit találtok,kérlek szóljatok ide,minden részlet fontos lehet.

M41 prototípus készül,most építem a train.dat-ot.Első futásai a napokban lesznek meg.A Nohabhoz hasonlóan Ő is átmeneti cabview el készült,ezúton is kérek mindnkiet,akinek van olyan fotója amely:
-A vezetőállást SZEMBŐL ábrázolja
-Kezelőelemek látszanak rajta
-megfelelő méretű,és minőségű
-nem fekete fehér

Ha van ilyen kép bármely gépecskéről,akkor meg tudom kezdeni az építését.Ha hanggal is rendelkeztek,még jobbcsak motorhang kell hozzá,és futás közbeni hang.
A többi az én dolgom:)

mégegyszer tudom ajánlani route ügyben a caldas-Gramas,illetve a Jacarei-Taubate brazil dízeles útvonalakat,mely a www.bve-train.de ről érhető el.
Kicsi méret,szép fotó texturhák,szóval érdemes letölteni.

üdv
v63_001

V63_1668 Creative Commons License 2002.11.09 0 0 135
hi

Nekem az mfav pálya teljes halál volt:(( rámentem a giganttal,a mozdony elcsuszott,keresztbe állt a sinen,és ugy ment előre,és folyamatosan jönek invalid procedure meg mittomén mik.Aztán mfavval megprószáltam,hibaüzenetek itt is voltak,de jól ment a gép.ez elején vmi invalid subscriptionnal indit,de elnyomom megy.a pálya szögletes,de gondolom ez majd javul ahogyan egyre többet tudsz meg a route építésről.Első benyomásom:Jó!!
Jó lesz,és ahogy belejössz,egyre jobb lesz.Én ugyanigy vagyok a mozdonyokkal.gagyik még,mert sokmindent nem tudok,amit kéne:)) Szóval érdemes fejleszteni!!:)) Ha textúra kell,esetleg modifikáció,átfestés,esetleg kreálás,szólj,ahhoz az egyhez értegetek:))

Mozdony ügyben történtek lépések

Nagy fejezetet haladtam a dologgal!!!

féknyomások,késleltetések,rugózás,hozzájuk kapcsolódó beállításokkal 95%ig tisztában vagyok,szoval ezen is tulvagyunk.megtuningoltam a gigantot is most olyan mint egy vadállat gépmenetben gyorsul mint egy countach,ami normál esetben is igy van.ma éjjel tesztelgettem,amint ezeket a sorokat írom,küldöm tesztútra 5 Ap-vel:)

szoval ezek mennek
Üdv
v63_001

Gigantos Creative Commons License 2002.11.08 0 0 134
Hali!

Megvan a V46-ok titka, úgyhogy minden változat elkészíthető belőle. Külön lesz lefotózva a vezérállás és minden ami hozzá tartozik.

Ami pedig a BVE-t illeti majd letöltöm és neki állok a fejlődésének!! Remélem...

Majd még jövök!

Bye! Gigantos

IST Creative Commons License 2002.11.07 0 0 133
Még nem tudtam letölteni a mozdonyokat, szóval a szemrevételezésük egy picit később fog megtörténni.

Üdv körünkben Gigantos!

Előzmény: V63_1668 (132)
V63_1668 Creative Commons License 2002.11.06 0 0 132
Hi

Nem tudtam válaszolni,mert nem tudtam a cimed,és levelet nem kaptam ,nem értem mi történt.
szóval:

szili1069@freemail.hu

A BVE mozdonykreálásról anyit hogy igen nehéz,rengeteg lehetőséggel rendelkezik a BVE engine,és sokkal jobb hangulatot tud vrázsolni mint a TS,sajnos a program ellenben nem tud kivülnézetet.tehát egy cabview szimulátorról beszélünk,viszont kategóriájában a legjobb.SZVSZ,a BVE és az MSTS a két legjobb szim,nálam békésen megférnek egymás mellett.

Töltsd le egyik gépemet,és nézz bele a könyvtárába.Nem bonyolult,mindössze pár bmp image,egy cfg,és egy,az MSTS ben ismert eng filehoz hasonló train.dat file.
Elsősorben ez tartalmazza magát a consistot is,melyet egyenlőre notepaddal kell késziteni,nem bonyi,csak pár szám:)) aztán a mozdony tulajdonságat hordozza ez a file.Futásdinamika,rugózás,kilengés,futóművek terhelés szintejei,motordinamika,stb,stb.

NEkem is sok sok sötét pont van,a legfőbb ok az hogy Mr.Mackoy a készitő SEMMIT sem dokumentál!!
Csak japánul,amit ugye defaultból nem értünk meg.

Szal ha érdekel a BVE mozdonykészítés,amit tudok,tapasztaltam,megosztom veled,és segítek benne.

Ja és kérek már véleményt a gépekről:-))

Gigantos Creative Commons License 2002.11.06 0 0 131
Sziasztok! Gigantos vagyok.

Örülök hogy ismét egy vasúttal kapcsolatos Topic került elő. ÜdV!!!

Meg tudja valaki mondani pontosan milyen paraméterekkel bír a VBE train névre hallgató progi (már fejleszthetőség szempontjából)ugyanis a V46-022-t készítem MSTS-hez és ha lehet akkor ide is készítenék belőle egy verziót!! Érdekel nagyon!!! :-))))

V63_001!
Küldtem neked több emilt is a V63-001 címedre a Gigantokkal kapcsolatban, de nem válaszoltál. Megvannak a V63-007-ről és társairól a képek!Légyszives adj pontos emil címet hogy küldeni tudjam...

Üdvözlet!! Gigantos

IST Creative Commons License 2002.11.06 0 0 130
A már leírt 1 megás file probléma miatt nem elérhetőek sajnos. Majd asszem írok nekik egy levelet. :-(
Pedig elég sokat szenvedtem a videó összevágásával, hogy nagyjából összevágjon a zenével a képek váltakozása. Kívülállók szerint egész tűrhető lett.

Ha megnézte mégvalaki az mfav pályát miután felraktam rar-ban is, kérem mondjon valami véleményt! Köszönöm!

Előzmény: V63_1668 (129)
V63_1668 Creative Commons License 2002.11.05 0 0 129
IST,az oldaladon található videót meg szerettem volna nézni,de 404...mindegyik változat 404 sajnos:-((
V63_1668 Creative Commons License 2002.11.05 0 0 128
A gépek a színben állnak,mindenki állomásítsa őket magához:-)))

M61 020
www.tar.hu/rollingpower63/EAS/M61.ZIP

V63 155

www.tar.hu/rollingpower63/EAS/V63.ZIP

V43 1245
www.tar.hu/rollingpower63/EAS/V43.ZIP

remélem azért majd teccik is valakinek:)))

V63_1668 Creative Commons License 2002.11.05 0 0 127
hi

szal készen vannak a gépek,a következő hibákkal:
V43 1145
--------
-A cabview animáció hibás,1 pixel elcsúszás van.Mivel a V43 vezetőálláscserés lesz,nem látom értelmét a felujitásnak.

-Fékszelepek beállitva,nincs akkora hangja,s a fékezés kissé valósághűbb lett.

-Teljesen átdolgozott futásdinamika,nem ugrál ugy a gép.TC hang egyenlőre még nincs,ezt a következő V6-nál oldom meg.

-Kürthang módosítás.Ezentul a gépeimnél enter a hosszú,és SHIFT+enter a rövid kürtjelzés.

-Globális probléma,mely mind3 gépre vonatkozik:Túl magas a sebesség.Erre abszolút nem látok megoldást,akárhogy leveszem a sebességet,módosítom a görbét,mindig túllépi a határt.Mackoy meg elmehet a francba a hülye japán krixkraxaival,mert a mackoy oldalon minden le van irva,amit tudni szeretnék,de ugye én csak olvasni tudok nem ákombákomokat megfejteni:-)

V63 155
-------

-A gépet felszereltem sebességmérővel,hozzá a panellal.A levegős műszerek is működnek már.

-A cab képen található kisebb megjelenési hibákat egyenlőre nem javítom ki,mert valószínű hogy vezetőálláscserés lesz a V63 is.

-Cab animáció még nincs,így a trakciós körök feszültség/terhelés műszerei sem működnek.A kettő egymáshoz kapcsolódik.

-A fékszelepek itt is javítva lettek.

-A sebességhatár átlépése itt is fennáll.200nál lassul a gép...

M61 020
-------
Az ujonnan elkészült mozdony jelenleg béta fázisban van.Cabview kicsit problémás itt ott sérült,de amig nem tisztázódik a helyzet hogy vezálláscsere lesz vagy sem,addig igy hagyom.

-Működő sebességmérők,levegős műszerek.

-Van dinamikus dizelmotorhang.Egyenlőre olyan béna mint a halál,de majd idővel tiszta lesz,megoldom.

-Ebbe a gépbe már a javitott fékdianamikát raktam bele,műszerek működnek.

a gép 150 körül lassul,szintén a gyorsulási bug miatt.

A motorhangokról.

a M61ben működő motorhang(ok) konfigolása számomra misztikus módon történik.Van train editor,amivel megrajzolom a görbét.
A problémák itt kezdődnek:
két motorgörbe van...miért?
a teljes diagram egy fokozatra,vagy a teljes tartományra vonatkozik-e...
mik azok a brk soundok...

végül
Miért nincs dokumentálva ez a kotvány pici program?
Kezd nagyon idegesíteni az hogy semmit sem dokumentál Mackoy.belevágja az exét és kész hadd menjen...a hülye developerek meg totózzák ki hogy mi micsoda,mert japánul nem ért...

Naszóval igy állunk,a következő V6 nem tisztázott még,addigra szeretném a Nohabot,és annak esetleges sikerével együtt a motorhangokat magam mögött tudni.Ha sikerül,a dizelgyártás is megindul,M41 és ABmot alakjában egyenlőre:-)

Problémákat javaslatokat várom:)

IST Creative Commons License 2002.11.05 0 0 126
Felraktam rar file-okban is.
Amúgy az arj is kicsomagolható ugyanúgy WinRAR-ral. Kijelölöd az arj file-okat, majd extract. Legalábbis nekem megcsinálja.
Mindegy, a rar fileok is megtalálhatók a honlapomon a BVE letöltés részében:
ist.uw.hu

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!