A rendoros sztori igazabol nem volt erdekes: zarovonal-atlepes. A rendor direkt ezert allt az ut mellett (1-es ut, Bicske kornyeke). 8e forint minusz, szepen "szamlara"...
Ezt a fotot leszamitva jok lettek a kepek. Mondjuk egy hettel a teszt utan mar a gyonyoru kf. felnikkel lattam az autot, akkor meg jobb lett volna fotozni. Sajnos beszart a kamera, azert nem lett tobb kep :-(
Az Alfa 156 pedig siman a P406 versenytarsa. Az emberek altalaban eloszor megnezik a bankszamlajukat es utana kezdik bongeszni az arlistakat.
Csak azt nem ertem, ki vesz Passatot? Plane BMW-t?
Hawaii: sajna nem tudok nyalatkozni a 205 szempontjából, nem volt olyanom még... Egy tuti, a 206-osokba én szoktam átnézegetni szorgalmasan, elég sokat a másik nem bitorol, hát, ahogy sabian mondaná: hm hm hm..:-))
Sabian: iszonyú szép a fekete, meg minden sötét szín, de hacsak nem a XII-ben lax, sokat hordod (hordjuk) majd mosdóba..:-)
Mindjárt sírva fakadok, ez olyan szép volt!!! :))) És nekem egy ilyen autóm lesz, hm hm hm. És igen már a 306 RG-be is át át pislantottak a szomszéd járgányból.
A 156 vs 406 beszélgetéshez pedig annyit, hogy nagyon kacérkodtam egy 156 SW-vel, és lehet hogy azt is választottam volna, de tényleg kicsi volt (kisebb mint a 406), kicsit hangosabb (a pörgős motor ára), és a 306 RG-met meg lebecsémerlék a Nero-nál.
Ezért az optimális döntést hoztam és hétfőn végső stádiumába lép Lucifer légterelővel együtt! Alig várom....
UFF, te szóltál! :-))) És milyen jól! :-))) Bár engem annak idején sajnos nem nagyon néztek meg a 205-ösömben a lámpánál (talán csak a csajok :-)) ), pedig az is Pug volt, és szép is volt... :-(( Vagy amit írtál, az csak 406-ra (és 607-re) érvényes?
na összeszedtem magam a Pug lélektanával kapcwsolatban, örülnék neki, ha javítanátok, ahol kell. Tehát:
Alapvetően mindenkiben van egy pici exhibicionizmus, más kérdés, hogy ki hogyan éli ezt ki. Ha például végigautózunk Pesten, de akármelyik vidéki városban, különböző fokú és beállítottságú feltűnősöket látunk autós szemmel.
Van aki feltupírozott Ladával ("sport" design, lefűrészelt kipufogó, stb) villant. Őrült indítások, "kilövések" a pirostól, ezer wattos "hifi" és társai. Garantált feltűnés. Van, aki kétségbeesetten próbálja megőrizni Ladájának klasszikus formáit, személy szerint én őket többre tartom, mint a fentebbieket.
A "csúcskategória" a Merci, BMW, stb tulajok, melyek jó része - tisztelet a kivételnek - némi gyorsító vagy lassító hasznából szerezték be járműveiket. Ők azok, akik direkte lassan gördülnek végig a városcentrumokban, olyan "idenézzkisanyámdetutifaszacsávócsajalehecc" stílusban. Ők a mai csúcs...
És itt vagyunk mi, középkategóriások (árban), akik megválaszthatják, melyik stílust követik, de szerintem egyiket sem kell. Sok középkategóriás szép autó van, mint ahogy lentebb az Alfa is, nekem mondjuk a csúcs a Pug. Egyszerűen esztétikai élmény. Nem a spoilerével, sem pedig kigyúrt vezetőjével hat, hanem a megjelenésével. Semmi szükség "extrákra" hozzá. Sabian hátsó szárnya még bőven elfér, eleganciáját egy picit sportosabbá teszi, remek öszhatás, de szerintem ez a maximum, amit hozzá lehet még tenni.
Személyes tapasztalatom, hogy igaza volt az újságírónak, gyakran átnéznek pirosnál. Itt megjegyzem, hogy az autó hívja fel Rád a figyelmet, nem pedig fordítva, ezt a felsőkategóriások egy része félreértelmezi, amikor eldugott helyeken a kiszállást a kocsiból gyakorolják, hogy hogy a leghatásosabb.
Ez az autó olyan, mint egy természetesen szép nő. (bocsi, lányok, a hasonlatért). Nincs szilikonmelle, szike formálta feneke, mégis megkapó. Nem sportos, nem high society, mégis megakad az ember szeme rajta. Az a ritka eset, hogy a külcsín is meg a belbecs is egyenes (és nem fordított!!!!)arányban van egymással.
A vásárlói is szerintem elsősorban azok (akik megtehetik ilyen-olyan formában), akik kinőttek már a feltűnési viszketegségből, de jólesik még egy elismerő pillantás a választást dicsérendő, nem szólva a saját élményről.
Ez egy abszolút szubjektív ömlengés volt..:-)) Lehet támadni.:-))
Most nevetni fox de én is, bár Pugom van de formára qrva lyo a 156-os meg a 147-es is szerintem.
Nem azért hogy nyallitsak az alfásoknak, de nagyon ott van mindkét gép a spiccen. Viszont tényleg más-más igényt elégít ki a 406 mint a 156-os. A magamfajta öreg papák meg már nem arra buknak hogy repüljön a szekér, hanem hogy ne essen ki a protkó menet közben:-)
Én is valami ilyesmire gondoltam. Ár+felszereltség OK, na de a kényelem...
Nemtom centire pontosan mennyi a különbség de én legalább 20cm-t saccolok.
Mindkettőben ültem már elől-hátul, nem ellenfél a 406-nak...
Motorikusan lehet hogy jobb a TS, de komfort szempontjából két világ.
Az Alfa 156 árban és gondolom felszereltségben is egy kategóriában van a P406-al, de méretileg tuti, hogy egyel kisebb, ugyanis a Marea (ami ugye a Brava lépcsőshátú változata) padlólemezére épül.
Úgyhogy szerény meglátásom szerint mindenképpen jobb a Peugeot.
(talán csak a T. Sparkos motort irígylem egy kicsit)
Olvastam a tesztet! Gratula! Tecett...
Azér' kiváncsi vónék a yardos sztorikra, az a fotó felcsigázta az érdeklődésem:-)...meeeeeeséééélj...
Mongyuk én a konkurensek közt nem bizti hogy a 156-os Alfát felsoroltam volna...nem mintha nem lenne szép, de nem biztos hogy 1 kategória a 406-tal...
Ti mit hallottatok erről a nyílt napról, amit agyba-főbe reklámoznak? Valami klímás extramodellekről vartyogtak, de a 307-ről semmi...most lesz vagy nem?
Azért vszinű hogy benézek a Fábiánhoz szombaton.
A gályán kezd elönteni a sz@r, ami annyira súlyos, hogy csak ilyenkor (mielőtt hazamennék) van időm arra, hogy benézzek a szeretve tisztelt fórumra...kár
Látom bebuktam a 100-ast, ez van... No majd az ezresnél :)))
OFF
Ma taxiztam egyet: Mercedes 190D, ha minden igaz. Ez igazi traktor volt. Minden lámpánál lefulladt, egyébként meg alig ment. Gondoltam búcsúzóul megkérdem tőle, hogy megy a traktor, de inkább nem. Majd mikor megállok mellett a fekete gyöngyszemmel, ablak lehúz és: Csövi, megy a traktor??? :)))
ON
Mindenkinek jóccakát (már csak kb 10-et kell aludni)
Sajnos nem olvastam azt a vitát, de az biztos,
hogy vannak pro és kontra érvek.
El lehet még érni valahol a vita szövegét?
Az biztos, hogy 40%-al több levegőt tud szívni a motor nincs akkora folytása.
"Míg a papírszűrő szűrési képességét az elemi szálak közti résméret határozza meg, addig a MAGNUM szűrők szűrése két lépcsőben zajlik: a nagy (0.05 mm-nél nagyobb) kosz szemek szűrését, egy több rétegű szövetháló végzi, az ennél kisebb mikroszennyeződéseket egy olyan speciális olajfilmréteg végzi, mely kovalens kötést képez a szűrő fémhálójának anyagával." copyright by MagnumTuning (ahonnan a szűrő van)
Szerintem nem függ az autó korától, érdemes megpróbálni. Köbcentitől függ az ára az enyém 1800-as ahhoz volt 9500.
Akit érdekel van egy jó kis site-ja a cégnek. Sok érdekességgel. Én is innen vettem az ötletet.
www.magnumtuning.hu
ZZZZZZZZZZZZZZZ!
Valahol volt már egy ilyen sport vs. normál légszűrő vita, nem?
Ezek az előnyök minden motornál kijönnek, még az olyan őslényeknél is mint az enyém?
Hogyér' mérik 1ébként?
Egy beteg pillanatomban elhatároztam, hogy mivel itt az ideje a légszűrőcserének, megpróbálkozom a sport-légszűrővel.
Találtam is egy viszonylag olcsó helyet ahol lemérték a légszűrő betét méretét és 2 nap múlva meg is kaptam.
Miután a helyére került és elindultam jött a meglepetés:
-a motor könnyebben pörög föl
-sokkal dinamikusabb
-harap a motor alacsonyabb fordulaton is
-kevesebbet fogyaszt (kb 1/2 literrel)
Mindenkinek csak ajánlani tudom!!!
(A Garancia nem ugrik ha berakod)
A francba!
Pedig a 100-at én akartam elcsipni:-)kár hogy csak a gályán tudok netelni napközben...
sabian
Tesztvezetés, sör? Ez a kettő így kombinálva különösen izgalmasan hangzik:-)
Talán arrafelé megy az út hazafelé???
Természetesen én is bekukkantottam! Szerintem Ő az! Mint egy félisten, úgy csillogott villogott... Tudom ám hogy csak nekem akart tetszeni!! A mellette álló fekete 607 is nagyon gyönyörű autó volt, de még ő sem tudta lepipálni :))))
Hétvégén lesz nyílt nap Kovácsnál (lehet hogy máshol is). Érdemes megnézni ha valakinek van kedve: tesztvezetés, sör, gyerekprogramok stb.
A kód neve a szokásos nyári program: Mistral!
A 307 tesztvezetés természetesen engem is nagyon érdekel. Amióta olvastam hogy láttátok az utcán, szinte szemeimmel radarozom az utakat :)))
Asszem hazafelé bekukkantok, hátha rátették már a légterelőt :))))