Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

405GRX Creative Commons License 2001.04.06 0 0 131
Sabian,

Jó utat és jó raftingot!
Tudod, fejet a víz fölé, popsit a víz alá...pont mint a pingvinek:-)

Előzmény: sabian (129)
405GRX Creative Commons License 2001.04.06 0 0 130
Hali,
OFF:Szlovéniáról én is azt hallottam hogy gyönyörű bár raftingolásilag keményebb mint a Salza.
/OFF
Érdekes ezt a fénykürt dolgot nem tuttam. Majd megpróbálom finoman húzkodni, bár lehet hogy ez csak a 306-on van?
Mongyuk nekem se azért kell hogy az autópályán használjam hanem mert nyugis, előzékeny és udvarias chauffeur létemre villogni szoktam a be/kiengedendő partnereknek:-)
Az indexduda nélkül el sem tudom képzelni az életemet. Hiába, 10 év Pug405 után:-)...
Még mindig nem jutott időm megnézni a Taxi2-t:-(
Előzmény: sabian (127)
sabian Creative Commons License 2001.04.06 0 0 129
Kedves oroszlánok, topiclakók!

Jó hétvégét! Néha gondoljatok rám, hogy vegyek levegőt is a vadvízen!
Autózzatok sokat és vigyázzatok az oroszlánjaitokra!

sabian

Csövi! Megy a traktor???

ZZZZZZZZZ Creative Commons License 2001.04.06 0 0 128
Sziasztok

Duda

A 406-on a kormányon van, en megszoktam a 306-nal, hogy ratehenkedek a kormanykullore fekezeskor, joparszor radudaltam a pirosnal elottem allora (:-)
Maskor meg vadul nyomkodtam az index veget es csodalkoztam, hogy nem tortenik semmi, az IFA meg csak jon es jon.... (:-) Megjegyzem jobban szerettem a 3 kullos kormanyt.

Fénykürt

Mind a 306-nal es a 406-nal kellett 2-3 nap mire lehetett kapcsolni a fényszórót addig nem akart beakadni a pöcök. PUG betegség szerintem. A fénykürt tök ugyan olyan mint a 306-ban

Csocsi

sabian Creative Commons License 2001.04.06 0 0 127
OFF
Szlovéniában voltam eddig csak raftingolni a Szoca-n!!! Gyönyörű, ha valakinek van ideje 5 órát autókázni, akkor oda menjen el, mert álom környék. A Bela-n még nem voltam, de hétfőn, ha még élekm, megírom, milyen volt.
ON

Duda
No igen! Szerintem talán az egyetlen negatívum a Pug-ban. 2 és fél alatt nem tudtm megszokni, mondjuk nem is vagyok egy dudálós fajta. Ha kanyarodok, akkor egyszerűen lehetetlen. Ha vészhelyzet van, akkor meg tuti, hogy index balra jobbra balra és csak nagy nehezen szólal meg a duda. A 406-ban már a kormányon van asszem, nem??,

Fénykürt
Ha nagyon megrántom magamfelé akkor valóban bekapcsol a fényszóró, de van egy pont amíg nem (306). Ha eltalálod és megszokod, akkor lehet vele kürtözni, ha ott tartod a kart, mondjuk ezt is nagyon ritkán használom. Tényleg milyen nyugis autós is vagyok :))))

A párt
Köszönés a párton kívülieknek: "Csövi! Megy a traktor???" :)))

sabian

Előzmény: 405GRX (126)
405GRX Creative Commons License 2001.04.06 0 0 126
Sabian
Micsoda véletlenek vannak:-)...
Nagyon OFF:
Te szoktál raftingolni? Milyen Szlovákiában? Én eddig csak Ausztriában voltam de az siráj volt...vizes neoprén rulez!
/OFF
Bajuszkapcsoló:
Nemtom milyen lehet a 4 kapcsolóval zsonglőrködni, amivel én mentem abban asszem 3 volt, az enyémben meg csak 2 van:-)
Télleg Nektek milyen volt mexokni hogy a duda az indexben van? Nekem először nagyon furcsa volt de mostanra már annyira rutinná vált hogy apám Astrájában reflexből állandóan jobbra indexelek amikor kifut egy kutya az útra:-)
Mellesleg azért is jó szerintem mert ha vmi éles helyzetben kormányozni is kell akkor nem tucc rátenyerelni a kormány közepére, ujjheggyel viszont lehet dudálni.
Ami viszont _nagyon_ szar a 405-ösben (nem tudom hogy a mostaniakban hogy van) az az hogy bekapcsolt lámpával nem lehet fénykürtözni. Ui. ha be van kapcsolva a tompított, akkor magad felé kell húzni hogy refire váltson, de olyankor bent is marad refin. Úgyhogy kétszer kell gyorsan meghúzni hogy fénykürtözni lehessen (refi bekapcs/kikapcs).Elég idétlen...
Előzmény: sabian (125)
sabian Creative Commons License 2001.04.06 0 0 125
Ha már a ma reggeleknél tartunk, az enyém is jól indult: egy kerítés mögött láttam egy gyönyörű fekete, beige bézs belsős, alupapucsos álom 406-ost, kicsit nézegettem (mert megálltam), ábrándoztam és tovább hajtottam... Csak ekkor vettem észre, hogy a kerítés tetejére ki van írva: Kovács Márkakereskedés.. hm hm hm. Vajon kié lesz ez a szép autó??? :))))

Ellenben egy kicsit off:
ma indulunk 3 körül a 306 RG utsó nagy útjára: irány Szlovákia a Bela folyó, éljen a rafting!!! Szerintem be fog fagyni a hátsónk, de így is szuper lesz az biztos.....
ON

Wonder
A cikk egyébként tetszetős ugyan a bajusz kapcsolókhoz, mivel 4-dbal még nem próbáltam, nem tudok hozzászólni. A 306-ban 3 darab van, a 3. a rádió távirányítója. Nekem speciel még sosem akadt bele a kezem ablaktörlés helyett. Kiváncsi vagyok, hogy a 406-nál ez hogy van!!! (hamarosan megírom ígérem :)))
Egyébiránt a 306-on sokkal jobb helyen van a távirányító, mint a Focusokon vagy a Mondeon, mivel ott túl lent van, és nagyon erőszakosan kell azt kezelni. Mikor először kapcsoltam vele a Focusban, azt hittem eltöröm, olyan erővel kellett. Aztán meg kattant egy nagyon és tényleg azt hittem eltörött, de nem, csak megfelelően működött :)))

Harapjanak az oroszlánok!!!!
sabian

Hawaii Creative Commons License 2001.04.06 0 0 124
Jó reggelt evribodri,

Az én napom jól indult: munkába jövet a járda mellet parkolva megpillatottam egy makulátlanul tiszta, sötét metálzöld, beige belsős kf felnis csodát!!! Egyből radikálisan lelassítottam lépteimet, hogy minél tartósabban csodálhassam :-)))

Előzmény: stevie wonder (122)
405GRX Creative Commons License 2001.04.06 0 0 123
Kedves Mindenki!

Javaslom nevezzük ki MC-t a P406 párt főideológusának. Annyi alapigazságot kimondott ui. Pug és sufnituning témában hogy azt tényleg nem lehetett volna jobban körvonalazni. Totáligaz, oui!
A lenti "feltűnésmentes szépség" elv legjobb alátámasztása az a sötétmetál 607-es volt, ami ma reggel kanyarodott ki elém a Dózsa György útra. Látszott rajta a visszafogottság, semmi feltűnési viszketegség, mégis vonzotta a tekinteteket.
Azért 89-ben a bordó 405-öst is megcsodálták jópáran:-)...*sigh*

Előzmény: MetaCode (121)
stevie wonder Creative Commons License 2001.04.06 0 0 122
A rendoros sztori igazabol nem volt erdekes: zarovonal-atlepes. A rendor direkt ezert allt az ut mellett (1-es ut, Bicske kornyeke). 8e forint minusz, szepen "szamlara"...

Ezt a fotot leszamitva jok lettek a kepek. Mondjuk egy hettel a teszt utan mar a gyonyoru kf. felnikkel lattam az autot, akkor meg jobb lett volna fotozni. Sajnos beszart a kamera, azert nem lett tobb kep :-(

Az Alfa 156 pedig siman a P406 versenytarsa. Az emberek altalaban eloszor megnezik a bankszamlajukat es utana kezdik bongeszni az arlistakat.

Csak azt nem ertem, ki vesz Passatot? Plane BMW-t?

MetaCode Creative Commons License 2001.04.05 0 0 121
Hahó,

hát köszönöm, egész belepirultam..:-)))))))))

Hawaii: sajna nem tudok nyalatkozni a 205 szempontjából, nem volt olyanom még... Egy tuti, a 206-osokba én szoktam átnézegetni szorgalmasan, elég sokat a másik nem bitorol, hát, ahogy sabian mondaná: hm hm hm..:-))

Sabian: iszonyú szép a fekete, meg minden sötét szín, de hacsak nem a XII-ben lax, sokat hordod (hordjuk) majd mosdóba..:-)

Álmodjatok szépeket

M.

Előzmény: Hawaii (119)
sabian Creative Commons License 2001.04.05 0 0 120
MetaCode!

Mindjárt sírva fakadok, ez olyan szép volt!!! :))) És nekem egy ilyen autóm lesz, hm hm hm. És igen már a 306 RG-be is át át pislantottak a szomszéd járgányból.

A 156 vs 406 beszélgetéshez pedig annyit, hogy nagyon kacérkodtam egy 156 SW-vel, és lehet hogy azt is választottam volna, de tényleg kicsi volt (kisebb mint a 406), kicsit hangosabb (a pörgős motor ára), és a 306 RG-met meg lebecsémerlék a Nero-nál.

Ezért az optimális döntést hoztam és hétfőn végső stádiumába lép Lucifer légterelővel együtt! Alig várom....

Oroszlános szép jóccakát!
sabian

Előzmény: MetaCode (117)
Hawaii Creative Commons License 2001.04.05 0 0 119
UFF, te szóltál! :-))) És milyen jól! :-))) Bár engem annak idején sajnos nem nagyon néztek meg a 205-ösömben a lámpánál (talán csak a csajok :-)) ), pedig az is Pug volt, és szép is volt... :-(( Vagy amit írtál, az csak 406-ra (és 607-re) érvényes?
Előzmény: MetaCode (117)
Az Utolsó Európai Creative Commons License 2001.04.05 0 0 118
Mit lehet ezen támadni? :-)))
Előzmény: MetaCode (117)
MetaCode Creative Commons License 2001.04.05 0 0 117
Sziasztok,

na összeszedtem magam a Pug lélektanával kapcwsolatban, örülnék neki, ha javítanátok, ahol kell. Tehát:

Alapvetően mindenkiben van egy pici exhibicionizmus, más kérdés, hogy ki hogyan éli ezt ki. Ha például végigautózunk Pesten, de akármelyik vidéki városban, különböző fokú és beállítottságú feltűnősöket látunk autós szemmel.
Van aki feltupírozott Ladával ("sport" design, lefűrészelt kipufogó, stb) villant. Őrült indítások, "kilövések" a pirostól, ezer wattos "hifi" és társai. Garantált feltűnés. Van, aki kétségbeesetten próbálja megőrizni Ladájának klasszikus formáit, személy szerint én őket többre tartom, mint a fentebbieket.
A "csúcskategória" a Merci, BMW, stb tulajok, melyek jó része - tisztelet a kivételnek - némi gyorsító vagy lassító hasznából szerezték be járműveiket. Ők azok, akik direkte lassan gördülnek végig a városcentrumokban, olyan "idenézzkisanyámdetutifaszacsávócsajalehecc" stílusban. Ők a mai csúcs...
És itt vagyunk mi, középkategóriások (árban), akik megválaszthatják, melyik stílust követik, de szerintem egyiket sem kell. Sok középkategóriás szép autó van, mint ahogy lentebb az Alfa is, nekem mondjuk a csúcs a Pug. Egyszerűen esztétikai élmény. Nem a spoilerével, sem pedig kigyúrt vezetőjével hat, hanem a megjelenésével. Semmi szükség "extrákra" hozzá. Sabian hátsó szárnya még bőven elfér, eleganciáját egy picit sportosabbá teszi, remek öszhatás, de szerintem ez a maximum, amit hozzá lehet még tenni.
Személyes tapasztalatom, hogy igaza volt az újságírónak, gyakran átnéznek pirosnál. Itt megjegyzem, hogy az autó hívja fel Rád a figyelmet, nem pedig fordítva, ezt a felsőkategóriások egy része félreértelmezi, amikor eldugott helyeken a kiszállást a kocsiból gyakorolják, hogy hogy a leghatásosabb.
Ez az autó olyan, mint egy természetesen szép nő. (bocsi, lányok, a hasonlatért). Nincs szilikonmelle, szike formálta feneke, mégis megkapó. Nem sportos, nem high society, mégis megakad az ember szeme rajta. Az a ritka eset, hogy a külcsín is meg a belbecs is egyenes (és nem fordított!!!!)arányban van egymással.
A vásárlói is szerintem elsősorban azok (akik megtehetik ilyen-olyan formában), akik kinőttek már a feltűnési viszketegségből, de jólesik még egy elismerő pillantás a választást dicsérendő, nem szólva a saját élményről.

Ez egy abszolút szubjektív ömlengés volt..:-)) Lehet támadni.:-))

M.

405GRX Creative Commons License 2001.04.05 0 0 116
Most nevetni fox de én is, bár Pugom van de formára qrva lyo a 156-os meg a 147-es is szerintem.
Nem azért hogy nyallitsak az alfásoknak, de nagyon ott van mindkét gép a spiccen. Viszont tényleg más-más igényt elégít ki a 406 mint a 156-os. A magamfajta öreg papák meg már nem arra buknak hogy repüljön a szekér, hanem hogy ne essen ki a protkó menet közben:-)
Előzmény: Az Utolsó Európai (115)
Az Utolsó Európai Creative Commons License 2001.04.05 0 0 115
Most erre mit mondjak, a Pugot is szeretem, meg a Alfát is...:-)))
Előzmény: 405GRX (114)
405GRX Creative Commons License 2001.04.05 0 0 114
Mondom: "_Lehet_ hogy jobb":-)
Előzmény: Az Utolsó Európai (113)
Az Utolsó Európai Creative Commons License 2001.04.05 0 0 113
Ez így van, mindkét gyár tökéletesen ismeri a maga célcsoportját...:-))
Előzmény: 405GRX (112)
405GRX Creative Commons License 2001.04.05 0 0 112
capa,

Én is valami ilyesmire gondoltam. Ár+felszereltség OK, na de a kényelem...
Nemtom centire pontosan mennyi a különbség de én legalább 20cm-t saccolok.
Mindkettőben ültem már elől-hátul, nem ellenfél a 406-nak...
Motorikusan lehet hogy jobb a TS, de komfort szempontjából két világ.

Előzmény: capa (110)
capa Creative Commons License 2001.04.05 0 0 111
egyel -> eggyel
Előzmény: capa (110)
capa Creative Commons License 2001.04.05 0 0 110
405GRX!

Remélem egyre gondolunk:

Az Alfa 156 árban és gondolom felszereltségben is egy kategóriában van a P406-al, de méretileg tuti, hogy egyel kisebb, ugyanis a Marea (ami ugye a Brava lépcsőshátú változata) padlólemezére épül.

Úgyhogy szerény meglátásom szerint mindenképpen jobb a Peugeot.
(talán csak a T. Sparkos motort irígylem egy kicsit)

capa

Előzmény: 405GRX (109)
405GRX Creative Commons License 2001.04.05 0 0 109
stevie,

Olvastam a tesztet! Gratula! Tecett...
Azér' kiváncsi vónék a yardos sztorikra, az a fotó felcsigázta az érdeklődésem:-)...meeeeeeséééélj...
Mongyuk én a konkurensek közt nem bizti hogy a 156-os Alfát felsoroltam volna...nem mintha nem lenne szép, de nem biztos hogy 1 kategória a 406-tal...
Ti mit hallottatok erről a nyílt napról, amit agyba-főbe reklámoznak? Valami klímás extramodellekről vartyogtak, de a 307-ről semmi...most lesz vagy nem?
Azért vszinű hogy benézek a Fábiánhoz szombaton.

Oroszlános üdv

GRX

Előzmény: stevie wonder (107)
MetaCode Creative Commons License 2001.04.04 0 0 108
Sziasztok,

405GRX, Sabian: Bocsi..:-) Én is vágytam már egy kis sikerélményre..:-))) Na hálIstennek nemcsak ez volt:-)

Szóval, ha teszt meg sör, benne vagyok minden jóban! Jövő héten megyek Böldzsömbe megint, de utána OK legalább három hétig itthon leszek!

Tali se rossz, így topicilag

Üdv

M.

stevie wonder Creative Commons License 2001.04.04 0 0 107
Es ezt lattatok? ;-)

http://totalcar.hu/teszt/peugeot406/

Ezt meg a legszurokrol:

http://totalcar.hu/totalcar/tuning/tuning01/

sabian Creative Commons License 2001.04.04 0 0 106
Kezdem elveszteni a hitet a túlélésben!

A gályán kezd elönteni a sz@r, ami annyira súlyos, hogy csak ilyenkor (mielőtt hazamennék) van időm arra, hogy benézzek a szeretve tisztelt fórumra...kár

Látom bebuktam a 100-ast, ez van... No majd az ezresnél :)))

OFF
Ma taxiztam egyet: Mercedes 190D, ha minden igaz. Ez igazi traktor volt. Minden lámpánál lefulladt, egyébként meg alig ment. Gondoltam búcsúzóul megkérdem tőle, hogy megy a traktor, de inkább nem. Majd mikor megállok mellett a fekete gyöngyszemmel, ablak lehúz és: Csövi, megy a traktor??? :)))
ON

Mindenkinek jóccakát (már csak kb 10-et kell aludni)

Üdv:
sabian

Frosty Creative Commons License 2001.04.04 0 0 105
ZZZZZZZZZ Creative Commons License 2001.04.04 0 0 104
Sajnos nem olvastam azt a vitát, de az biztos,
hogy vannak pro és kontra érvek.
El lehet még érni valahol a vita szövegét?
Az biztos, hogy 40%-al több levegőt tud szívni a motor nincs akkora folytása.

"Míg a papírszűrő szűrési képességét az elemi szálak közti résméret határozza meg, addig a MAGNUM szűrők szűrése két lépcsőben zajlik: a nagy (0.05 mm-nél nagyobb) kosz szemek szűrését, egy több rétegű szövetháló végzi, az ennél kisebb mikroszennyeződéseket egy olyan speciális olajfilmréteg végzi, mely kovalens kötést képez a szűrő fémhálójának anyagával." copyright by MagnumTuning (ahonnan a szűrő van)

Szerintem nem függ az autó korától, érdemes megpróbálni. Köbcentitől függ az ára az enyém 1800-as ahhoz volt 9500.
Akit érdekel van egy jó kis site-ja a cégnek. Sok érdekességgel. Én is innen vettem az ötletet.
www.magnumtuning.hu

405GRX Creative Commons License 2001.04.04 0 0 103
ZZZZZZZZZZZZZZZ!
Valahol volt már egy ilyen sport vs. normál légszűrő vita, nem?
Ezek az előnyök minden motornál kijönnek, még az olyan őslényeknél is mint az enyém?
Hogyér' mérik 1ébként?
Előzmény: ZZZZZZZZZ (102)
ZZZZZZZZZ Creative Commons License 2001.04.04 0 0 102
Kedves PUG pártiak!

Egy beteg pillanatomban elhatároztam, hogy mivel itt az ideje a légszűrőcserének, megpróbálkozom a sport-légszűrővel.
Találtam is egy viszonylag olcsó helyet ahol lemérték a légszűrő betét méretét és 2 nap múlva meg is kaptam.
Miután a helyére került és elindultam jött a meglepetés:

-a motor könnyebben pörög föl
-sokkal dinamikusabb
-harap a motor alacsonyabb fordulaton is
-kevesebbet fogyaszt (kb 1/2 literrel)

Mindenkinek csak ajánlani tudom!!!
(A Garancia nem ugrik ha berakod)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!