Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

405GRX Creative Commons License 2001.04.05 0 0 109
stevie,

Olvastam a tesztet! Gratula! Tecett...
Azér' kiváncsi vónék a yardos sztorikra, az a fotó felcsigázta az érdeklődésem:-)...meeeeeeséééélj...
Mongyuk én a konkurensek közt nem bizti hogy a 156-os Alfát felsoroltam volna...nem mintha nem lenne szép, de nem biztos hogy 1 kategória a 406-tal...
Ti mit hallottatok erről a nyílt napról, amit agyba-főbe reklámoznak? Valami klímás extramodellekről vartyogtak, de a 307-ről semmi...most lesz vagy nem?
Azért vszinű hogy benézek a Fábiánhoz szombaton.

Oroszlános üdv

GRX

Előzmény: stevie wonder (107)
MetaCode Creative Commons License 2001.04.04 0 0 108
Sziasztok,

405GRX, Sabian: Bocsi..:-) Én is vágytam már egy kis sikerélményre..:-))) Na hálIstennek nemcsak ez volt:-)

Szóval, ha teszt meg sör, benne vagyok minden jóban! Jövő héten megyek Böldzsömbe megint, de utána OK legalább három hétig itthon leszek!

Tali se rossz, így topicilag

Üdv

M.

stevie wonder Creative Commons License 2001.04.04 0 0 107
Es ezt lattatok? ;-)

http://totalcar.hu/teszt/peugeot406/

Ezt meg a legszurokrol:

http://totalcar.hu/totalcar/tuning/tuning01/

sabian Creative Commons License 2001.04.04 0 0 106
Kezdem elveszteni a hitet a túlélésben!

A gályán kezd elönteni a sz@r, ami annyira súlyos, hogy csak ilyenkor (mielőtt hazamennék) van időm arra, hogy benézzek a szeretve tisztelt fórumra...kár

Látom bebuktam a 100-ast, ez van... No majd az ezresnél :)))

OFF
Ma taxiztam egyet: Mercedes 190D, ha minden igaz. Ez igazi traktor volt. Minden lámpánál lefulladt, egyébként meg alig ment. Gondoltam búcsúzóul megkérdem tőle, hogy megy a traktor, de inkább nem. Majd mikor megállok mellett a fekete gyöngyszemmel, ablak lehúz és: Csövi, megy a traktor??? :)))
ON

Mindenkinek jóccakát (már csak kb 10-et kell aludni)

Üdv:
sabian

Frosty Creative Commons License 2001.04.04 0 0 105
ZZZZZZZZZ Creative Commons License 2001.04.04 0 0 104
Sajnos nem olvastam azt a vitát, de az biztos,
hogy vannak pro és kontra érvek.
El lehet még érni valahol a vita szövegét?
Az biztos, hogy 40%-al több levegőt tud szívni a motor nincs akkora folytása.

"Míg a papírszűrő szűrési képességét az elemi szálak közti résméret határozza meg, addig a MAGNUM szűrők szűrése két lépcsőben zajlik: a nagy (0.05 mm-nél nagyobb) kosz szemek szűrését, egy több rétegű szövetháló végzi, az ennél kisebb mikroszennyeződéseket egy olyan speciális olajfilmréteg végzi, mely kovalens kötést képez a szűrő fémhálójának anyagával." copyright by MagnumTuning (ahonnan a szűrő van)

Szerintem nem függ az autó korától, érdemes megpróbálni. Köbcentitől függ az ára az enyém 1800-as ahhoz volt 9500.
Akit érdekel van egy jó kis site-ja a cégnek. Sok érdekességgel. Én is innen vettem az ötletet.
www.magnumtuning.hu

405GRX Creative Commons License 2001.04.04 0 0 103
ZZZZZZZZZZZZZZZ!
Valahol volt már egy ilyen sport vs. normál légszűrő vita, nem?
Ezek az előnyök minden motornál kijönnek, még az olyan őslényeknél is mint az enyém?
Hogyér' mérik 1ébként?
Előzmény: ZZZZZZZZZ (102)
ZZZZZZZZZ Creative Commons License 2001.04.04 0 0 102
Kedves PUG pártiak!

Egy beteg pillanatomban elhatároztam, hogy mivel itt az ideje a légszűrőcserének, megpróbálkozom a sport-légszűrővel.
Találtam is egy viszonylag olcsó helyet ahol lemérték a légszűrő betét méretét és 2 nap múlva meg is kaptam.
Miután a helyére került és elindultam jött a meglepetés:

-a motor könnyebben pörög föl
-sokkal dinamikusabb
-harap a motor alacsonyabb fordulaton is
-kevesebbet fogyaszt (kb 1/2 literrel)

Mindenkinek csak ajánlani tudom!!!
(A Garancia nem ugrik ha berakod)

405GRX Creative Commons License 2001.04.04 0 0 101
A francba!
Pedig a 100-at én akartam elcsipni:-)kár hogy csak a gályán tudok netelni napközben...
sabian
Tesztvezetés, sör? Ez a kettő így kombinálva különösen izgalmasan hangzik:-)
Előzmény: MetaCode (100)
MetaCode Creative Commons License 2001.04.03 0 0 100
100!!!!!!!!!!!!!!!! Juhéééééééé
MetaCode Creative Commons License 2001.04.03 0 0 99
Sabian: nem, én Angelfieldi vagyok csak sokat járok a városban..:-) Na meg a kíváncsiság..:-)))
sabian Creative Commons License 2001.04.03 0 0 98
MetaCode

Talán arrafelé megy az út hazafelé???
Természetesen én is bekukkantottam! Szerintem Ő az! Mint egy félisten, úgy csillogott villogott... Tudom ám hogy csak nekem akart tetszeni!! A mellette álló fekete 607 is nagyon gyönyörű autó volt, de még ő sem tudta lepipálni :))))

Hétvégén lesz nyílt nap Kovácsnál (lehet hogy máshol is). Érdemes megnézni ha valakinek van kedve: tesztvezetés, sör, gyerekprogramok stb.
A kód neve a szokásos nyári program: Mistral!

A 307 tesztvezetés természetesen engem is nagyon érdekel. Amióta olvastam hogy láttátok az utcán, szinte szemeimmel radarozom az utakat :)))

Asszem hazafelé bekukkantok, hátha rátették már a légterelőt :))))

Na csövi! Megy a traktor??? :)))
sabian

Előzmény: MetaCode (97)
MetaCode Creative Commons License 2001.04.03 0 0 97
Sabian!
Ma direkt benéztem a Kovács hátsó udvarába. Van ott egy fekete szépség... csak nem???
Gratula előre is!

M.

405GRX Creative Commons License 2001.04.03 0 0 96
sabian!

Sokezer gratula!*sárgul*
Aztán odafigyelni ám a kisördögre:-)

307 tesztben én benne volnék...

Előzmény: sabian (94)
Frosty Creative Commons License 2001.04.02 0 0 95
Májusban lesz 307 tesztvezetés, ha érdekel valakit utánanézek, hogy hol.
sabian Creative Commons License 2001.04.02 0 0 94
és igen igen igen igen igen

megjött az autó, mit autó gépjármű!!!! szerződéskötés meg egy kis papírmunka és jövő héten tűtűtűtűűűűűűűű!!!!

annyira de annyira eufória van, hogy csak na!!!

Megyek is és bekukkantok a Kovács Pughoz, biztos ott áll az udvarban az én Luciferem hmmmmmm....

üdv:
sabian

405GRX Creative Commons License 2001.04.02 0 0 93
Padre,

Mail ment.

Előzmény: padre666 (90)
405GRX Creative Commons License 2001.04.02 0 0 92
Halihó,

Egyetértek egyetértek egyetértek!
Mármint a gyorsulással, na meg a 88LE-s 1,6-ossal is:-). Az 2800-on adja le a max. nyomatékot, kényelmesen el lehet vele gurulni alacsony fordulaton is.
Tényleg állat idő van, tegnap olyan frankót autóztam én is hazafelé a Balcsiról...sajna nem Puggal...

Előzmény: sabian (91)
sabian Creative Commons License 2001.04.02 0 0 91
Yo reggelt!

Ami késik nem múlik, remélem minél hamarabb szembejön velem egy új 307 (csak koncentráljak és kerüljem ki..:)))

Gyorsulási érték: őszintén én ezzel nem nagyon szoktam foglalkozni, mert nem vagyok egy gumi odaégetős fajta. Nekem sokkal fontosabb, hogy olyan autót vezessek, amivel adott szituban lehet menekülni! Kigyorsítani egy gázos kereszteződésből, vagy megállni egy "rámrántott" autó elől. Ami kimondottan a gyorsulást illeti, szvsz az a fontos, hogy minél alacsonyabb fordulaton minél nagyobb nyomaték álljon az ember rendelkezésére, mert városban ezzel lehet dinamikusan autózni, nem bőg a motor és nem fogyaszt annyit, mintha csak 4000 körül lehetne kihasználni a max nyomaték 95%-át.
Pl. a sokat emlegetett 306 RG 88LE, nem egy gyorsuló művész, de városban pl nagyon jól lehet vele autózni, ha a fordulatot bármely sebességben 2-2100 körül tartom, igazán dinamikus... :)))

Annyira jó idő van, hogy legszívesebben csak autóznék autóznék autóznék autóznék........

üdv:
sabian

padre666 Creative Commons License 2001.04.02 0 0 90
Na haliho!!

Igen a 307 es marcius végétol a boltokban!!!!!és nemcsak cdn vagy kazettán!!:)

Bejáratásnak en kb 1000 km ajánlok.Bejáratáson ertsd azt hogy ne huzasd fullig a kocsit
mivel pl a V6 os 406 4000 ren 165 öt megy ez teljesen kiméletes.
A gyorsulással egyetértek es még kellene egy 120-160
Sajna volt tapasztalatom a sárkányhoz + a centrálhoz + a cityhez is.
Ja még a Farkas Gáborhoz is:)))(meg a mobilszáma is megvan:))
Ha esetleg valakinek riaszto hifi centrálzár ablakemelő gondja van nekem van egy bejáratott hejem a X. kerületben. A srác minőséggel foglalkozik, minoségi munkát csinál vele mindent meg lehet beszélni, ami kivitelezheto azt megis csinálja.(nem kapok jutalékot nem azért mondom:)))) Akinek felkeltettem az erdeklődését dobjon egy mailt:)(padre666@freemail.hu)
bocs az off ért:)
Egyébbként az uj peugeotok texas vagy texalarmja télleg rettenet!!!!!!
Az hogy inditás kozben állandoan benyomod a kapcsolot:((((
na mára ennyit
sziasztok

Előzmény: 405GRX (86)
MetaCode Creative Commons License 2001.03.30 0 0 89
Kellemes hétvégét a Tisztelt Topictársaknak!!
405GRX Creative Commons License 2001.03.30 0 0 88
Yess!:-)
Előzmény: Hawaii (87)
Hawaii Creative Commons License 2001.03.30 0 0 87
"Nézem, nézem, mi ez? Csak nem?...és igen!!!Az ÚJ 307-ES!!!"

... te mázlista!!! :-))))))

Előzmény: 405GRX (86)
405GRX Creative Commons License 2001.03.30 0 0 86
Szia Topik,

Meg kell osztanom Veletek a nap hírét:
Állok reggel a Flóriánnál a dugóban és rutinszerűen csekkolom a rirvjúmirrort, amikor valami furcsa képződmény tűnik fel mögöttem. Nézem, nézem, mi ez? Csak nem?...és igen!!!Az ÚJ 307-ES!!!
Sötétzöld volt, ötajtós, és gyönyörű!
Még nem láttam élőben, csak képeken, és akkor nem gondoltam volna, hogy élőben ilyen jól mutat. Biztos valami tesztautó volt(már árulják a gépet???) , egy fiatalabb faszi ült benne, de nem tudtam sokáig szemrevételezni, sajnos a forgatagban eltűnt. Azért megadta az alaphangulatot:-)
Bejáratás: Az enyém anno bemutatóautó volt, párezer kilométerrel hoztuk be, azt gondolná az ember, hogy az ilyeneket a kedves vevők széthajtják, de 170k alatt semmi gáz nem volt a motorral, szóval vszinűleg nem sokat számít a bejáratási fázis.
Padre666: mégiscsak hiába ajánlkoztam a mérésre:-)))?
Mellesleg kicsit OFF, de szerintetek mennyi értelme van ennek a gyorsulási értéknek? SZVSZ nem sok, ui. a gyakorlati életben vajmi kevés esély van arra, hogy 0-ról 100-ra kelljen és tudjál gyorsitanod. Városi viszonylatban max. 0-80-nak lenne értelme, városon kívüli haladásban pedig sokkal fontosabb a 60-100 és 80-120 érték. Ott meg már egész más paraméterek számítanak, mint a 0-100 értéknél.

MetaCode Creative Commons License 2001.03.29 0 0 85
Sziasztok,

Buta: nekem a centrálautó bejött szervizileg. Normálisan beszéltek, időre kész volt az autó, stb. stb. Riasztót ők tettek bele, tény hogy drágább, nincs gond, ablakmodul éppen volt, szóval nem fáztam meg. Kihangosítót utólag tetettem bele, Tatabányán - ugyan autózni kell egy kicsit, de hát tudjuk, az ilyen autóban élvezet - van egy profi műhely, eddig bármi autóvillamoságot magas szinten megcsináltak.

Sabien: Bejáratás. Azt a tanácsot kaptam több, egymástól független forrásból, hogy tekintve azt a tényt, hogy a próbapadon eggencsak meghajtják a motorokat, az első 3-400 után hajrá. Pont úgy jött ki, hogy a vadiúj szekérrel nekiszakadtam Belgiumnak, pálya vegyes, 120-180 között. Csöndes és dinamikus maradt/lett. Azt hiszem ezeknél már elfelejthetjük a Zsiguli kínosan betartott bejáratási ceremóniáját, persze ne 6000-es fordulattal hozzuk ki a kereskedőtől...

Üdv

M.

Előzmény: sabian (84)
sabian Creative Commons License 2001.03.29 0 0 84
A riasztóhoz offolnék:
OFF
A főnököm vadúj 9-5 SAAB-ot kapott, csak egy baj volt vele, hogy állandóan riasztott, meg kijelzett a telefonjára, hogy lopják az autót, akkor is mikor látványosan nem történt az autóval semmi.
3-jára kitalálták a problémát, amely nem tudom hogy lehetséges-e: de "Bocsánat, fordítva szereltük be a riasztó" => ha valami éppen jó helyzetben ment el mellette, az frankón bekapcsolt, mert azt hitte lopni akarják. No ez egy 11 milkós Saab....
én uuuuuutálom a riasztókat (Duli-fuli)

ON
ki hogyan járatta be az oroszlánját és mit ért el vele?
sabian

ZZZZZZZZZ Creative Commons License 2001.03.29 0 0 83
Sziasztok!

Én már a második PUG-ot gyűröm, az első egy 306 volt a masodik mar 406. A Gablininel vettem mind a kettot es eddig a szervizzel es a hozzáállással nem volt pronlémám.
Viszont!
Bárki aki riasztót akar beszereltetni óva intek a gyári PUG riasztótól, mert baromi drága 90000HUF és ehhez képest csak azt tudja, hogy a kulcsról tudod vezérelni. Egyébként egy 20000 forintos "akármilyen" riasztó szerintem jobb. Ez aszthiszem Texastel de nagyon gagyi.
De a legszebb, hogy automata ablakmodullal rendeltem (+20000 ez is röhely mert a noname az 5000) és különböző súlyos fenyegetések után tudták csak beszerelni 7 hónap után.

duma1: "A Peugeot Hungária nem szállítja őket"
duma2: "Jövő hétre megjön"

Na ez ment 7 hónapig.

majd az én szövegem mire beszerelték: "Na jó elég volt akkor ha nem tudják megoldani akkor szereljék ki és pénz vissza!!!!!"

Érdekes módon 2 nap múlva megvolt minden.

Üdv
ZZZZZZZZZ

buta Creative Commons License 2001.03.29 0 0 82
Kedveskeim !

Szerviz: Sajna nem nagyon tok valasztani, mert szerzodeses a kocsi, igy marad a Sarkany , szerintem a naplot fogok irni roluk.

3 keresem volt az atadas elott:
1, Ne tegyenek ra matricat (meg frissen sikerult levakarni)
2, Az utasterben legyen a riaszto egyseg (suket fulek)
3, Telcsi kihangosito legyen megszakitva, csak akkor legyen toltes amikor en akarom ( elso lepesben kapcsolo igen, mukodese erdekes, kapcsolo "be" eseten nem tolt(sirajjjjj) hasznalhato, kapcsolo "ki" eseten magno kikapcs (nemitas, telefon vagy mukodik vagy nem) szerviz, anyazas hujjenek neznek (mi az hogy nem tolt ??!?!) szarul dugtak ossze a sorkapcsot. Most vagy folyamatosan tolt vagy nem hasznalhato.

2 hetes a kicsike, problema a rijogato folyton elesit. Szerviz, idopont1 -> tenyleg (anyazas)
idopont2 -> szerintuk beazott a motorterkapcsolo 2 het utan , kiszaritottak (hujje voltam nem neztem meg) mukodik. Otthon megneztem egyszeruen lehuztak a drotot a kapcsolorol :)

Probalkoztam meg egy dologgal, kertem egy RCA vagy egy jack bemenetet elore. Elegge nehezen ertettek meg mit akarok, majd egy hatarozott NEMmel elkuldtek melegebb eghajlatra.

Mondjuk tobb mint erdekes hozzaallas, mert az elmult fel evben kozel 20M HUF hagytunk naluk.
Ja a kereskedo Farkas Gabor, ha lehet nagy ivben kerulni.

Csoves,
Butuska

Előzmény: padre666 (81)
padre666 Creative Commons License 2001.03.29 0 0 81
Hali

Na 2. fokozatban kb 6200 as fordulaton mar 100 on van.......de senkisem ult mellettem stopperral:((((
A jó időbeállításhoz rengeteg dolognak kell passzolni:
-nemmindegy mijen cipo van rajtad
-ha az üles nincs tökéletesen beállitva
-a válto nem tokéletes
-kuplung nem neked van beállitva

na ha minden stimmel akkor szerintem kevesebb mint 7,8:)))

Buta:
elöre sajnállak servizileg:((((
En Bp-n nem találtam meg jo szervizt:((((
Drágának qrvadrága de a hozzáértés?????
En elég régóta benne vagyok az autos szakmába, es sajna szinte Budapest bármelyik szervizében találok ismerős szerelőt akivel egyutt szereltuk anno 15-20 éve a wartburgot, zukot
nisat, na most ők a szervizmesterek:)) a fiatnál opelnál peugeotnál:))
Szoval a technika az autoiparban nem annyira látványosan fejlődött mint a komputereknél, de ittis van változás dögivel.Képzeld el azt a szerelőt aki 20 évig csak szoci kocsit csinált es hozzászokott hogy mindent ki lehet cserélni mert filléres az alkatrész.Es elég egy csavarhuzo.
Saját tapasztalat peugeotnál: egy kb 4000 Forintos alkatrész cseréje helyett!!! 5X voltam szervizben mert az auto állandoan leállt, elözés közben pl, a munkadij es a kicserélt alkatrészek dija kb 200 ezer volt(es ezt nemis kellett volna) amig 6.jára rájottek a hibára.

szoval esély nincs arra hogy találj jo peugeot szerelőt(talán maszek van de en nemismerek)tán a topictársak

na csao

sabian Creative Commons License 2001.03.29 0 0 80
Helló buta! (habár ilyen választással - 406 HDI - elég nehéz ilyesmit állítani Rólad)

No a lényeg a lényeg: melyik szervízben voltál? milyen típusú volt a kérés, probléma?

Jó magam a Kovácshoz "járok". Eddig csak a kötelező átvizsgálások voltak, és a kipufot kellett egy kicsit "összehúzni". Eddig sem anyagi, sem minőségbeli problémáim nem voltak velük. Az új oroszlánt is onnan veszem (már csak kb. 12-t kell aludni :))). Szóval megbízható...persze lehet hogy csak szerencsém volt.

Gratula a géphez! Az összehasonlítás engem is érdekel!!! Egyébként milyen jó cég az ahol ilyen gépekkel lehet rohangálni??

Üdv és harapjanak azok az oroszlánok!:
sabian

Előzmény: buta (77)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!