Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2019.03.12 0 0 177838

A + sarut is ellenőrizném.

Előzmény: Ladislas2008 (177832)
cam aro Creative Commons License 2019.03.12 0 0 177837

csak agyalok.

befecskendezo csucsok hf sikbol kiallasa nem segit ? 

Előzmény: tractorsound (177814)
cam aro Creative Commons License 2019.03.12 0 0 177836

illetve valahonnan terhelés alatt kinyomja a szervó olajat. ""

 

mire vonatkozik a kerdes ? 

Előzmény: eeddeemm (177811)
cam aro Creative Commons License 2019.03.12 0 0 177835

ja ide meg. 

van eszkoz ami a kereknyomast hasznalja.  

Előzmény: Paco155 (177807)
cam aro Creative Commons License 2019.03.12 0 0 177834

1000+1 verzio van. 

ha a feladat megvan, az eszkoz mar nem kerdes. :)

Előzmény: Paco155 (177807)
Quattroman Creative Commons License 2019.03.12 0 0 177833

laza akkusaru ?

Előzmény: Ladislas2008 (177832)
Ladislas2008 Creative Commons License 2019.03.12 0 0 177832

Egy Suzuki SX4-el utaztam a hétvégén. A műszerfalon megjelent először az ABS figyelmeztető lámpa, majd a szervó. Leálltam az út szélére, majd leállítottam az autót, viszont a beindítás már nem sikerült, az óramutató is lenullázódott. Akksi 1 hónapja volt cserélve. Autószerelő telefonban azt javasolta, hogy vegyem le az akksi negatív pólusát, majd pár perc múlva tegyem vissza. Láss csodát, minden megjavult :-) Azóta semmi hibaüzenet, az autó működik, villamossági szerelő értetlenül hallgatja történetemet.

Szerintetek mi lehet a hiba forrása? Tipp...

Paco155 Creative Commons License 2019.03.12 0 0 177831
Előzmény: Zardani77 (177830)
Zardani77 Creative Commons License 2019.03.12 0 0 177830

Esetleg a kérdésre valaki?

Előzmény: Zardani77 (177815)
majkel Creative Commons License 2019.03.12 0 0 177829

Szia,

 

Mit használsz pontosan, ha nem szakmai titok :)

 

thx.

Előzmény: Stetten (177806)
Zoli550 Creative Commons License 2019.03.12 0 0 177828

Értem. Manapság webshopokon azért találni valóban jó és árban kedvező betéteket. 

Előzmény: Kimiki (177827)
Kimiki Creative Commons License 2019.03.12 0 0 177827

Chrysler T&C 

Teljesen jó a tárcsa, csak sokat állt, valszeg ezért ütött. Fel lett szabályozva (bőven belefért) viszont a betéteket cserélném, de nem igen találok előre semmit.

Előzmény: Zoli550 (177826)
Zoli550 Creative Commons License 2019.03.12 0 0 177826

Írtad hogy mibe vennéd?

Előzmény: Kimiki (177825)
Kimiki Creative Commons License 2019.03.12 0 0 177825

Köszi

Előzmény: Zoli550 (177824)
Zoli550 Creative Commons License 2019.03.12 0 1 177824

Nagyon kemény és hullámzó a gyártási minőség emellé. 

Előzmény: Kimiki (177823)
Kimiki Creative Commons License 2019.03.12 -1 0 177823

Mi a baj vele, érdekel. Túl kemény, túl puha, vagy leválik, stb? Nem mindegy...

Előzmény: Zoli550 (177821)
Zoli550 Creative Commons License 2019.03.12 0 0 177822

”extra EU” az meg miféle foldrajzi hely?

Előzmény: barbon1 (177820)
Zoli550 Creative Commons License 2019.03.12 0 1 177821

Sírkő márvány. Kerüld! Akkora kaja a japanparts név hogy azt el sem tudod képzeli. Vegyél olajszűrő,légszűrő,pollent és Matiz szívósort,de mást ne belőle🙂. 

Előzmény: Kimiki (177817)
barbon1 Creative Commons License 2019.03.12 0 1 177820

Még fényképen sem látta Japánt :)

Előzmény: Quattroman (177818)
mica-r Creative Commons License 2019.03.12 0 0 177819

10 éves kor után bármi lehet

Előzmény: rvf400 (177816)
Quattroman Creative Commons License 2019.03.12 0 1 177818

valahogy úgy.

és még csak nem is japán ahogy a neve sugallja.

Előzmény: Kimiki (177817)
Kimiki Creative Commons License 2019.03.12 -1 0 177817

Sziasztok,

Japanparts fékbetéttel kapcsolatban van tapasztalat? Vagy ez is csak egy betét, elkopik, azt kész?

Köszi

rvf400 Creative Commons License 2019.03.12 0 0 177816

Urak !

 

BMN motorkód mennyire problémás ?

 

köszi előre is ...

Zardani77 Creative Commons License 2019.03.12 0 0 177815

Sziasztok!

 

Mi okozhatja a fordulatszámmérő helytelen működését?

Audi A3 1,9 pdtdi. 2006.10

Alapesetben ha ráadom a gyújtást, kb 1mm-t mozdul a fordulatszámmérő mutatója, beindítom és minden ok.

Van azonban, amikor gyújtáskor nem moccan meg, ilyenkor ha beindítom, kb 6-700-al kevesebbet mutat mint kellene. Tehát alapjáraton 0-át és valamikor kimozdul, ha pl 50-el megyek negyedikben akkor olyan 700 körül van. Normál esetben 1400 körül. Ha leállítom és újra beindítom akkor normális. Kb egy héten egyszer csinálja.

csak azért gáz mert hirdetem és nem akarnék rá nagyon költeni, így sem kapok érte amennyit szeretnék.

 

Köszi

 

ZD

tractorsound Creative Commons License 2019.03.12 0 0 177814

Udv. Az alany egy Fiat Ducato 3.0 Multijet, 16V hengerfej. Az injektorok annyira berohadtak, hogy csak forgacsolas utjan sikerult oket kivenni, viszont a szerszam erintette a furat aljat. Info kellene az injektorok fuggoleges poziciojarol, hogy tudhassam mennyit mentek lejjebb. Kupos injektorjai vannak, direkt az alun zarnak, vorosrez gyuru nelkul. Ezutan lesz majd alattuk kupos gyuru, ha haraterteken kivuli a sulleyedes. Van valakinek errol dokumentacioja? Koszonom.

no_holy_shit Creative Commons License 2019.03.12 0 0 177813

1. csinalom altalaban

2. hat ez akor müködött nalam neha ha tenyleg csak cserelni kell. ha elötte bontva volt, akkor  nem

3. müködik, megsprolod a 2. embert

4. az is jo. de nem lattam elönyet a vakumodhoz kepest (talan, h nem kell hozza kompresszor) cserebe tele kell tolteni fekfolyadekkal.

 

vannak akik egy visszacsaposzelepet raknak a csöbe, amit a legtelenitöre raknak es igy pumpaljak egyedül. nem probaltam

 

szerintem nagyon attol függ, hogy mennyire szamit h 1 emberes legyen. milyen gyakran van hasznalva (naponta vagy evente 2x)

 

 

Előzmény: JohnyFirpo (177794)
Paco155 Creative Commons License 2019.03.12 0 0 177812

Izé,  nem autószerelő műhelybe kell, napi használatra. A fékfolyadéknak is sok idő kell mire megeszi a Vitont nem pedig néhány perc.  A benne lévő tömítések simán kibírják, hogy pár órát fékfolyadékban ússzanak, utána meg az ember rendesen elmossa, felteszi a polcra és csak két év múlva veszi megint elő amikor ismét esedékes a fékfolyadékcsere.

 

Előzmény: Quattroman (177809)
eeddeemm Creative Commons License 2019.03.12 0 0 177811

Sziasztok!

 

Adott egy Nissan 350Z.

 

Szervócső cserélve lett, mivel hozzáért a generátorhoz és kidörzsölte a csövet. Ez kész.

Csere után viszont az a jelenség, hogy van hangja a szervónak hidegindításkor, üzem melegen nem hallani, viszont üzem melegen is elő-elő fordul, hogy koppig tekert kormánynál ismét erős zaj van, illetve valahonnan terhelés alatt kinyomja a szervó olajat.

 

Tippek esetleg?

 

köszi 


Á

topikolos Creative Commons License 2019.03.12 0 0 177810

Köszi, megcseréltem. Ugyan úgy működik, nem hiszem, hogy rontottam rajta. Hibakód kiütve, várom, hogy megint jöjjön...

Előzmény: cam aro (177805)
Quattroman Creative Commons License 2019.03.12 0 0 177809

ezekben olyan anyagból vannak a gumigyűrűk hogy nem bírják a fékfolyadékot. (se)

Előzmény: Paco155 (177807)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!