Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2015.02.28 0 0 32494

Az enyémről még ilyen információm sincs sajnos. Az előző tulaj volt elvileg a 2. tulaja a gépnek, osztrák volt az első tulaj. De mikor be lett hozva, szerintem nem lett műszakiztatva, de azért kíváncsi lennék rá pontosan.

Előzmény: Krisz88tervez (32480)
ivanaro Creative Commons License 2015.02.28 0 0 32493

A te nevedre szóló új forgalmit tényleg csak műszaki után műszaki érvényességet igazoló adatlap leadása és biztosítás kötés után állitják ki. Átíráskor rögtön kérd az ideiglenes kivonást ha eddig nem volt akkor is és és igy nem kell biztosítást sem kötni,csak 6 havonta meghosszabitatni az ideiglenes kivonást amíg a gép el nem készül műszakira,ha az ideiglenes kivonás mondjuk 3 dik hónapjában kész a gép elviszed műszakira  és mehetsz az okmányirodába.

Előzmény: HU MPeti (32483)
ivanaro Creative Commons License 2015.02.28 0 0 32492

PL: Útvonalengedélyt   eggyik hivatalban csak 3 egymást követő munkanapra vezető személyét meghatározva ha nem a tulaj meghatalmazás kell a tulajtól vagy a vezető nevére szóló adásvételi  és honnan hova rá kell írni és egyszeri közlekedésre adnak ki.Máshol bármely egymást követő 3 napra  bárki vezetheti az ország egész területén bárhova lehet vele menni a dátum szerinti 3 napon mert rendszámra adják a költség egyforma összeg   mindkét helyen . Na akkor most melyik az igaz? Nem kell hozzá biztosítást kötni.

Előzmény: ivanaro (32491)
ivanaro Creative Commons License 2015.02.28 0 0 32491

Az okmányirodákban kormányablakokban és egyéb hivatalokban dolgozók tudatlanságáról hozzáneméréséről regényt lehetne írni. Bezzeg ha   a halandó hibázik levonják a béréből vagy kirugják. Velem is történt hasonló eset autó vásárlás során.Vettem  új rendszám új forgalmis törzskönyvel rendelkező előző tulaj által ideiglenesen forgalomból fél évente rendszeresen 2300 ft-ért meghosszabitással rendelkező autót. Természetesen nem fiatal és javításra szorulót. Papirok adásvételivel elmegyek kormányhivatalba mondom tulajdonjog változást szeretnék rendezni. A hivatalnok hölgy rögtön kérdésekkel záporozott.Eredet vizsga,biztosítás,érvényes műszaki van-e.Eredetvizsga volt a többi nem,na akor nem irja át hangzott a válasz . Mondom neki én továbbra is kivontan szeretném tartani míg elkészül miért fizessek adót biztosítást. Azt mondja ezt így nem lehet majd ha lesz műszaki, de mondom 15 napon belül nem lesz műszaki képes állapotban akkor mi van miért nem vehetem a nevemre ahogy illik határidőn belül. Nem tudott megoldást.  Segítettem neki elmondtam hogy 3 hónapja ugyanitt a kollégája vagy volt kollégája ugyan ilyen történetet simán megoldott kifizettem amit kell beirta a meglevő forgalmiba hogy én vagyok a tulaj meg a rendszerbe és továbbra is kivonta fél évre és kész. Jött a válasz hát akkor felhívja a kollégát mert ő most pont nincs hogy lehet -e. Igen lehetett persze, csakhát ő még nem régóta csinálja és ilyen esete még nem volt és kérte az elnézést. Ja még az elején azt is mondta vegye olyan autót aminek van műszakija ,persze mondtam had én döntsem el hogy mit veszek. A tudatlanságuk miatt könnyen rávágják ho gy NEM.

Előzmény: HU MPeti (32483)
Le Robuste Creative Commons License 2015.02.27 0 0 32490

  

Le Robuste Creative Commons License 2015.02.27 0 0 32489

 

Le Robuste Creative Commons License 2015.02.27 0 0 32488

  

Le Robuste Creative Commons License 2015.02.27 0 0 32487

  

Le Robuste Creative Commons License 2015.02.27 0 0 32486
Krisz88tervez Creative Commons License 2015.02.27 0 0 32485

Helo!

 

Átérzem helyzetedet!

Sajnos vicc kategória!

Annyit a történetemhez, a fickó nekiállt oktatni mi számít veteránnak és mi nem.

Mondom tudom mi a különbség, de ne menjünk bele papíron micsoda.

Mert szerinte hiába több mint 50 éves az nem veterán, csak ha van róla papír nem akartam elküldeni sehova, de ennyire kötekedő embert!

Ami már több mint 30 éves gép az mi más lenne kor alapján és nem a hülye törvényeik és jogszabályaik alapján.

Sajnos mindennel kekeckednek, ha nincs ez vagy az meg.

A formanyomtatványok a legjobbak amúgy.

De a lényeg én nem adom fel a Dutra örök és dübörögni fog a gépem rendszámmal.

 

Üdv:

 

Krisztián

Előzmény: HU MPeti (32483)
pumukli89 Creative Commons License 2015.02.27 0 0 32484

Estét!

 

Akkor menj át egy másik okmányirodába. Átírják a nevedre nem tudom mennyiért,be is firkálnak a régi forgalmiba Téged. De a neved tényleg csak érvényes műszaki vizsga,és az ott kiadott adatlap után kerül az új forgalmi engedélybe.

Előzmény: HU MPeti (32483)
HU MPeti Creative Commons License 2015.02.27 0 0 32483

Szia,

 

Pont ma beszéllgettünk egy kicsit Hotibbal ilyesmiről.

Én pár hete próbáltam átiratni a 28-ast, nem jártam sikerrel, pedig a gép érvényes papírokkal rendelkezik. Azt mondták az okmányirodában, majd akkor írják át, amikor

lesz műszakija. Megkérdeztem, hogy ilyen esetben, amikor egy veterán gépnél akár évekig is eltarthat egy restaurálás, akkor a több éves adásvételit el fogják fogadni? Azt mondták igen, KIVÉVE ha pár év múlva nem ez a formanyomtatvány lesz az érvényes,

amire most megírtuk a szerződést. Ha nem lesz az, akkor majd az akkori érvényes nyomtatványra kell egy új szerződést írni.

Na, erre feltettem egy találós kérdést hivatalnokunknak. Kérdezem én, mivel az előző tulaj meglehetősen idős, és akkorra esetleg már nem élne, akkor kivel fogok én új szerződést írni? A következő választ kaptam:: Nem tudom. :-)))

Hát nem is tudom, hogy sírjak vagy nevessek...

Előzmény: Krisz88tervez (32469)
dutrancs Creative Commons License 2015.02.27 0 0 32482

Targoncába nem tudom,de a Warinsky  K-406-osba levő négyhengeres az 12 V-os volt. Elégnek kell lenni,hisz ez egy Zetor licenc.Nekem is van egy üzemképtelen itthon.

Előzmény: Zemiator (32467)
t. tomi Creative Commons License 2015.02.27 0 0 32481

Azért raktam fel rögtön ezt a képet, mert sejtettem, hogy lesznek ilyen megjegyzések!

Ez  a  tolólap nem hiszem, hogy csak 50 kg terhelést eredményez!

Nem tudom ki a tulaj, de megjegyzem, nagyon jól ki van találva. 

Előzmény: nagytojás (32479)
Krisz88tervez Creative Commons License 2015.02.27 0 0 32480

Helo!

 

Az okmányirodában lehet lekérdezni, alvázszám és motorszám alapján.

Az enyém tudtuk nem volt forgalomban soha, ezért kellett egy nyilatkozat az előző tulajtól, hogy nem volt soha forgalomban.

Meg sima lekérdezéshez nem tudom mi kell, nekem így 1250 Ft-ba került amúgy ez a szösszenet.

 

Üdv

Előzmény: Törölt nick (32473)
nagytojás Creative Commons License 2015.02.27 0 0 32479

lehet hogy 6 csavar fogja a hidraulika tömböt de teljesen más terhelések hatnak ott meg az az egész acél öntvény  nem alu  én még 50 kiló plusz súlyt se építenék rá nyugodt szívvel 

Előzmény: t. tomi (32477)
t. tomi Creative Commons License 2015.02.27 0 0 32478

Nézd ezt a megoldást!

 

Előzmény: szotyi94 (32476)
t. tomi Creative Commons License 2015.02.27 0 0 32477

A hidraulika tömböt is csak hat csavar fogja, és emelgetünk vele 6- 8 q-t lazán!

Előzmény: szotyi94 (32476)
szotyi94 Creative Commons License 2015.02.27 0 0 32476

A kép le maradt.

Előzmény: szotyi94 (32475)
szotyi94 Creative Commons License 2015.02.27 0 0 32475

Hali!

Szeretnék a 28-asom elejére egy a képen látható hidraulikát csinálni. Kérdésem, az hogy ha csinálok rá egy ilyent és a blokk oldalára fel fogattom olalról a 6-6 csavarral akkor kb. mekkora az a súly amit teljes biztonsággal vihetek rajta.

Nem állandó használatra lenne, hanem amikor ki kell menni vetni a 4-5 zsák vetőmag szállításhoz, vagy hasonló dolgokra gondolok csak.

Válaszotokat előre is köszönöm szépen!

joebatyo Creative Commons License 2015.02.27 0 0 32474

Ez itt Abszurdisztán.

Más eu tagországokban a veterán forgalomba helyezés könnyítet.

Nálunk "természetesen" megnehezítik.

Előzmény: Törölt nick (32472)
Törölt nick Creative Commons License 2015.02.27 0 0 32473

Esetleg azt meg tudod mondani, hogy hol lehet lekérdezni, hogy volt-e forgalomba a gép??

Előzmény: Krisz88tervez (32469)
Törölt nick Creative Commons License 2015.02.27 0 0 32472

Szomorúan olvasom ezeket a sorokat. Attól tartok, hogy rám is vár majd előbb vagy utóbb, mert én is hasonló cipőben járok. Gépet újítom fel, de papírom az nem sok van róla. Se műszaki nem volt már rajt ősidők óta, se semmi.

 

Pont ezt beszélgettük egyik ismerősömmel, neki egy erősen veteránnak számító kocsija van, hogy ilyen korú gépeknél ha rajtam múlna én már nem kekeckednék ilyennel, hogy forgalmi, törzskönyv, stb. úgy is alig vannak az ilyenek használva, rendszerint kiállításokra viszik el őket, akkor nehogy már a mostani 2015-ös normáknak kelljen megfelelni már, ez akkora baromság, hogy még leírni is szégyen.

Előzmény: Krisz88tervez (32469)
Krisz88tervez Creative Commons License 2015.02.27 0 0 32471

Szia Joe!

 

A rendszerből le lehet hívni, hogy soha nem volt forgalomba, ezért nem is találnak róla semmit, ezért a trükk nem működik sajnos!

 

A vicc tényleg az egészben 1 hónapja mást mondtak, mert másik fickó volt akivel beszéltem, de most kivárok és kitalálok valamit, max felhívom őket mégegyszer és kitudja, hátha jó emberrel beszélek majd.

Előzmény: joebatyo (32470)
joebatyo Creative Commons License 2015.02.27 0 0 32470

Szevasz Krisztián.

 

Lehangoló ez az egész.

Egy valami viszont eszembe jutott.

Ugye azt írod, soha nem volt forgalomban.

Mi van, ha úgy megyek be az ocsmányirodába, hogy okmányait vesztett gépjármüvet szeretnék a forgalomba visszahelyezni?

Bár nem ismerem az ide vonatkozó törvényeket, de talán az akkor nem elsö forgalomba helyezés, hanem visszahelyezés.

És talán nem kell az euro3 norma. Talán.

Egy kérdést megér.

Előzmény: Krisz88tervez (32469)
Krisz88tervez Creative Commons License 2015.02.27 0 0 32469

Tiszteletem Mindenkinek!

 

Megosztok egy történetet, mely ma érte el nálam csúcspontját a Dutra rendszámozásával kapcsolatosan.

Megközelítőleg 1 hónapja megkerestem az NKH-t (valamikori KPM-et), hogy van egy traktorom ami egy Dutra UE28-as és szeretném leműszakiztatni, hozzáteszem soha nem volt forgalomba a gép.

Az ügyintézővel beszélve mondta mire lesz majd szükségem, jó akkor azt intézem addig is.

Kellett egy igazolás, hogy soha nem volt forgalomban a gép, meglett, 1250 Ft és némi papírmunka árán! Nem nagy dolog!

Mai nap folyamán felhívtam az illetékeseket egy másik ügyem miatt, és rákérdeztem arra is, hogy mit hogyan kellene bevinni meg hova, mely papírok kellenek a Dutra műszakiának elindításához, erre közli velem a fickó, hogy eddig leműszakiztatták az első forgalombahelyezéssel a traktorokat kortól függetlenül a tavalyi évig (2014), de van egy kis bökkenő, hogy a törvényben meg kellene felelni az EURO 3-as normának, de mondom neki, ne vicceljünk ez egy 50 éves gép.

Közli várjak 2-3 hetet, addigra lesz talán fejlemény a vizsgáztatással kapcsolatosan. Addig talán lesz rá megoldás, de eddig sem lehetett volna műszakiztatni soha forgalomban nem volt gépeket a fickó szerint a törvényben leírtak alapján.

 

Jelenleg itt  tartok a cél előtt pár centire és pár apróság híján, egy teljesen rendberakott és felújított géppel, melyről a rendszám hiányzik és a műszaki vizsga.

 

Kérdem én, hogy miért fizetünk adót és miegymást, ha az ember fiával így kilehet babrálni?

 

Véleményeket szívesen elfogadok és tapasztalatokat.

 

Minden jót!

 

Üdv:

 

Ódor Krisztián

DutraZoli Creative Commons License 2015.02.27 0 0 32468

Sziasztok! Nemsokára lezárul a traktorszépségverseny aki még nem tette volna meg szavazna a mi kis gépünkre? http://www.agrarunio.hu/traktor2015/dutra-ue-28-432.html :)

Zemiator Creative Commons License 2015.02.27 0 0 32467

MESTER, az URSUS motoros targoncák 12 vagy  24 Voltosak ?  Ill. az önindítójuk.... :-)

Előzmény: dutrancs (32466)
dutrancs Creative Commons License 2015.02.27 0 0 32466

Hozzánk 1975-ben hozták az elsőt,de az akkor 24 V-os volt. 

Előzmény: MDW (32465)
MDW Creative Commons License 2015.02.26 0 1 32465

Üdv!Csak egy kis kiegészítés:Nem csak a 180-as RÁBA indított 12-v,al,hanem a 245-ös RÁBA is.

Előzmény: joebatyo (32464)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!