Keresés

Részletes keresés

Zolas Creative Commons License 2011.04.15 0 0 18833

Vasúti sínt árult a MÁV nevében

Már az adásvételi szerződést is megírták az ötmilliós üzletről, amikor a vevő gyanút fogott. Tovább »

forrás: Index.hu

Zolas Creative Commons License 2011.04.15 0 0 18832

Ráklikkelsz a nevemre, a küld fölé viszed az kurzort, klikk a  jobb egérgommbal. emailcím másolása és azt be tudod illeszteni a levél írásakor.

Előzmény: Törölt nick (18831)
Törölt nick Creative Commons License 2011.04.15 0 0 18831

kérek egy email címet ! Máris küldöm ! 

Előzmény: Zolas (18830)
Zolas Creative Commons License 2011.04.15 0 0 18830

Megérkezett a szakértői levél a   somogyi leállított vasútvonalak újjáépítési költségeiről nagyon szívesen elküldöm !

 

Mazsoláznék belőle!

Előzmény: Törölt nick (18829)
Törölt nick Creative Commons License 2011.04.15 0 0 18829

 

 

" a tiszaföldvári téglagyár kisvasútját felszedték, és a vasútbarátok még csak egy sínszeget sem tudtam belőle megmenteni. "

 

Nem is biztos,hogy volt benne sínszög ! Egy sínszögért különben sem  érdemes megmentést szervezni. Biztos nem tett meg a pályamester mindent azért,hogy megmaradjon a vasút!

Bizony bizony még Te is késve tudtad meg ! 

 

Ugye, kedves topiktársam ! 

Megérkezett a szakértői levél a   somogyi leállított vasutvonalak ujjáépítési költségeiről nagyon szívesen elküldöm ! Finanszírozhatod is ! 

 

 

 

Megint nagyon sokat tettél a vasutakért ! Ezt hívják ugy " eső után köpönyeg "!

Előzmény: Törölt nick (18821)
-d.p- Creative Commons License 2011.04.15 0 0 18828

Egy igazán elveszett állomás,Túrkeve Helyszínrajza,rajta a GV vágányai,utasváró,motorszín.

 

 

Nyírség IC Creative Commons License 2011.04.12 0 0 18827

Ezt a weblapot most találtam, nagyrészt angol elveszett vágányokkal, állomásokkal foglalkozik.

 

http://www.urban75.org/railway/

M47-1239 Creative Commons License 2011.04.10 0 0 18826

Ez Rőtfalva.

 

Az állomásépület:

Előzmény: montmartre (18759)
montmartre Creative Commons License 2011.04.10 0 0 18825

Szia!

 

Igen, ott! És köszi a tippet, tervbe véve!:D

Előzmény: Don Simon (18822)
koller andor Creative Commons License 2011.04.10 0 0 18824

Tegnap egy bicajverseny keretében mentem egy Bakony összest. (BRM300)

Amit az iparvasutakból láttam: Balinkát nem használják. Dudarran van forgalom, a sínek fényesek, fénysorompó működik. Franciavágás jelzői érvénytelenítve a helyükön vannak. Teherforgalom van, a sínek állapotából ítélve. Ezt a vágányt kétszer kereszteztem, mindkét helyen a fénysorompó működik.

Zalahaláp felé is van forgalom a jelekből ítélve.

Papkeszi felé szintén.

Peremartonban viszont régen járhatott tehervasút, de a pálya itt is rendben van tartva.

Papa83 Creative Commons License 2011.04.08 0 0 18823
Előzmény: -d.p- (18819)
Don Simon Creative Commons License 2011.04.08 0 0 18822

Üdv.

 

Szerintem Rőtfalván. Érdemes végimenni az egész vonalon.

Előzmény: montmartre (18759)
Törölt nick Creative Commons License 2011.04.08 0 0 18821

Tegnap kaptam egy SMS-t, mely szerint a tiszaföldvári téglagyár kisvasútját felszedték, és a vasútbarátok még csak egy sínszeget sem tudtam belőle megmenteni. Igaz lehet ez?

wartburger Creative Commons License 2011.04.07 0 0 18820

Mert már a gabonaraktár sem működik...

Előzmény: Törölt nick (18815)
-d.p- Creative Commons License 2011.04.06 0 0 18819

Fénykép nincs esetleg róla?

Előzmény: Papa83 (18814)
Kéri Petya Creative Commons License 2011.04.06 0 0 18818

Nem, attól egy cseppet arrébb...

Előzmény: mental asylum (18816)
Felek Ferenc Creative Commons License 2011.04.06 -1 0 18817

Az utolsó - eredeti - gyulai macskaköves utca...

 

mental asylum Creative Commons License 2011.04.06 0 0 18816

4-es metro?

Előzmény: Kéri Petya (18810)
Törölt nick Creative Commons License 2011.04.05 0 0 18815

Első és harmadik (ugyanazt a helyszínt ábrázoló) képen jól látom, hogy a vágány egy nagy gabonaraktár telep mellett vezetett el? Ilyenkor nem értem, miért nem lehetett a gabonaipar számára iparvágányként meghagyni. Ja, hogy jó ára van az ócskavasnak...

Előzmény: -d.p- (18809)
Papa83 Creative Commons License 2011.04.05 0 0 18814

Márfa is nagyon szép állapotú, asszem még a kerámia-felirat is megvan.

Előzmény: -d.p- (18813)
-d.p- Creative Commons License 2011.04.05 0 0 18813

Drávaszabolcs egykori felvételi épülete.(Szépen gondozott.)

 

 

Toncika Creative Commons License 2011.04.05 0 0 18812

Lemaradt képek:

Toncika Creative Commons License 2011.04.05 0 0 18811

Szentendrán jártam:)

Kéri Petya Creative Commons License 2011.04.05 0 0 18810

'estét...

Itt jártam, hol jártam...?

 

-d.p- Creative Commons License 2011.04.04 0 0 18809

Elveszett vágányok a 62-es vonal mentén.

A Villány-Barcs vonalat optimistán egyelőre nem veszem elveszettnek.

 

Nagyharsány,Kőbánya iparvg.

még tavaly

 

 

néhány napja ugyanitt.

 

 

A Harkány-Drávaszabolcs vonal maradványa Harkány mellett.

 

   

 

Ócska BODAN-okból torlasz.

 

A torlasz után

 

A Sellyei műutban a sínek még bent vannak

 

A nyomvonal a műút után

  

gbeatle Creative Commons License 2011.04.03 0 0 18808

Tisztában vagyok a 49-es vonal fekvésével. Azzal is, hogy nagyjából észak-déli fekvésű.

 

DE:

Van néhány állomás/megállóhely, ami inkább kelet-nyugati vagy nyugat-keleti irányban fekszik: Nagykónyi, Pári, Tamási, és... Mezőhídvég.

http://maps.google.co.hu/maps?ll=46.827219,18.282596&spn=0.001666,0.003428&t=h&z=18

Így talán már érthető, mire gondolok. Az épület vágányok felőli oldala majdnem észak felé néz.

Előzmény: M62-238 (18807)
M62-238 Creative Commons License 2011.04.02 0 0 18807

"Ha a vágányok felőli oldalra gondolsz, az inkább északi. :-)"

 

Jól írta,hogy keleti oldal mert az egész vonal nagyjából É-D-i fekvésű.

Előzmény: gbeatle (18793)
Kéri Petya Creative Commons License 2011.04.02 0 0 18806

Sínbiciklis1: talán már megcsapott... ha pedig nem, akkor még dolgozom rajta...! Mindenesetre elolvasni már sikerült.

FOMA: köszönöm, beleolvastam.  A dolgozatomhoz nem tudok belőle anyagot kinyerni, de legalább nem kellett könyvesboltba, könyvtárba rohangálnom érte...

gbeatle Creative Commons License 2011.04.02 0 0 18805

Üdv!

 

Hát bizony engem majdnem a guta ütött meg, amikor felébredtem és láttam, hogy világos van (reggel 7 óra, holott 4:32-kor már el a buszon kellett volna lennem). Még inkább, amikor körbenéztem a lehetőségeket (Volán menetrend), hogy azt az istenverte 100 km-t nincs semmi, amivel megtehetném szűk 4 óra alatt (11 órára kellett volna Fürgedre érnem ugyebár).

Ezek szerint a tegnapi és tegnapelőtti kevés (egyenként 5-6 óra) alvás után "kimerült az elem", és elaludtam... :-(

Ráadásul tamasi 48.-49. olvtársnak adósa maradtam egy CD-vel és két kéregjeggyel, valamint két IC-pótjegy árát kidobtam az ablakon. :-(

 

Az alsó szakaszról: szeretnék menni mindenképpen, mivel ott még nem jártam. Javaslom, hogy azt is állomásközönként (Tamási - Nagykónyi - Dalmand - Dombóvár) járjuk be.

Előzmény: GregSanchez (18795)
bodrostomi Creative Commons License 2011.04.02 0 0 18804

Tudom, olvastam, megvan a könyvespolcon. Csak feltettem a kérdést. (Részben a miskolci Moldova könyv után)

 

Az sok kérdést felvet, hogy jó-e ha sok megmaradt a vasút miliőjéből. Sok állmás van (vagy volt a közelmúltig) ami őrzi/őrizte az 50-60-80 évvel ezelőtti hangulatot. Ami ez után következett, az akárhogy nézzük, sajnos nem a fejlődés útja. Ugyanis egy állomáson a jegykiadás megszüntetésének automatikusan az automata bevezetését kellett volna hoznia... ehelyett tudjuk mi van. Ez csak egy kiragadott példa, a sok közül. Méglehetne sorolni a hasonló dolgokat.

Előzmény: gmarc (18802)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!