Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

atompyka Creative Commons License 2017.04.04 0 0 47864

"...nem alakítható cabrio-vá"

De legalább igazi Discoterepjáró 

:-)

 

Előzmény: 60bela60 (47863)
60bela60 Creative Commons License 2017.04.04 0 0 47863

Na igen ez is képben volt! Grautula hozzá!

Kár, hogy nem alakítható cabrio-vá

Előzmény: korzo (47862)
korzo Creative Commons License 2017.04.04 0 0 47862

Disco3

(ezt csak azért, mert olyan régen volt itt kép :-)

Előzmény: 60bela60 (47861)
60bela60 Creative Commons License 2017.04.04 0 0 47861

Mindenképpen ki fogok próbálni párat, eddig csak a teszteket olvasgattam, és mindegyikben előjött, hogy közúton hangos, pattogós, kényelmetlen. Egyenlőre nem kimondottan családi autó lenne, hanem inkább hobbi, évi pár 1000 km-el csak.

 

Mi lett helyette?

Előzmény: korzo (47860)
korzo Creative Commons License 2017.04.04 0 0 47860

Én néztem anno, de elég fapados családi autónak, szóval mindenféleképpen menj vele egy karikát, miélőtt beleugrasz.

(egy Definél mondjuk sokkal komfortosabb, de nekem három gyereküléshez mindennapi használatra azért kevés volt :-)

Előzmény: 60bela60 (47859)
60bela60 Creative Commons License 2017.04.04 0 0 47859

Sziasztok!

 

Mi a véleményetek a 4ajtós (unlimited) wranglerről ?

Igazából nincs nagy szükség terepjáró képessgére, (de elmennénk vele kirándulni, és lehet rákapnék az offroadozásra) és családi második autó lenne.

Ami miatt megtetszett, hogy lenyitható a teteje (meg akár az ablaka is) . A családi SUV-ot  és egy hobbiautót (kis cabrio-roadstert) váltana ki.

Milyenek a fenntartási költségei, mennyire megbízható, V6 benzin, vagy dízellel van kevesebb gond? kézi vagy autómata?

Mivel igencsak drága jószág, és a választék sem túl nagy, gyakorlatilag nincs nagy választási lehetőség jelenleg itthon. leszámítva a 10-en sok milliósokat.

 

( van olyan fórum, ahol kirándulásokat, és egyébb programokat szerveznek? még rendes wrangleres magyar fórumot se találtam..)

nyuszy Creative Commons License 2017.03.28 0 0 47858

Na, most már én.

Előzmény: nyuszy (47857)
nyuszy Creative Commons License 2017.03.27 0 0 47857

Van-e valaki otthon Lock Right hibakeresésben?

jim32 Creative Commons License 2017.03.27 0 0 47856

Lassan esett le de jó! :-)

Előzmény: atompyka (47855)
atompyka Creative Commons License 2017.03.27 0 0 47855

Unatkoznak rendesen. De legalább festenék sárgára a Jeepet.  Hogy miért? Hummer miért ne. :-)

Előzmény: jim32 (47853)
vm_motor Creative Commons License 2017.03.26 0 0 47854

Valóban, nem láttam még,  köszi.

Előzmény: jim32 (47853)
jim32 Creative Commons License 2017.03.24 0 0 47853

De ezek sem normálisak:

 

https://www.youtube.com/watch?v=icp2Pb5uoME

 

Előzmény: vm_motor (47852)
vm_motor Creative Commons License 2017.03.24 0 0 47852

Nekem ez tetszett idáig a legjobban:

 

https://www.youtube.com/watch?v=j7gZ28Msa8g

Előzmény: atompyka (47851)
atompyka Creative Commons License 2017.03.23 0 0 47851

Azért nem mindennapos, de nem is durva, hogy a dzsipppes vízbe megy. Legfeljebb kiönti utána a vizet a médiacenterből, mint NLQ anno... :-)

A durva inkább ott kezdődik, amit régen egy vidión láttam, hogy a tag fejreállt a vízben. Volt kapkodás, hogy időben kiszedjék :-)

Előzmény: jim32 (47850)
jim32 Creative Commons License 2017.03.23 0 0 47850

Hát, ahogy uaz-zal félretolja a jégtáblát a folyóban az pl. durva. Persze lehet, hogy másnak ez mindennapos. Illetve arrafelé lehet, hogy nem nagy szám, BIKE-R nevű motoros topictárs egyszer elmotorozott Magadan-ba, hát Szibériában a folyón átkelés motorral úgy megy, hogy megvárod a gázlónál míg arra jön egy Kamaz, fizetsz 20 dollárt a sofőrnek, felrakjátok hátra a motort és átvisz.

Előzmény: atompyka (47849)
atompyka Creative Commons License 2017.03.23 0 0 47849

Melyik része? Csúnyán beszèlnek tán (lenèmítva néztem)?

:-)

Előzmény: jim32 (47848)
jim32 Creative Commons License 2017.03.22 0 0 47848
Törölt nick Creative Commons License 2017.03.21 0 0 47847

A Warn az az új Quadon volt gyárilag tartozékként elöl, nem én vettem direkt. Hátra pedig azt raktam fel, amit az előzőről levettem eladás előtt és egy no-name-et raktam fel helyette:)Szemétség volt? Az!:)

A Nivámra célzottan vettem a Horn-t, lehetett volna olcsóbbat,de a városban, amihez közel lakom, helyben van a szak-bolt, mindenféle kiegészítőkkel és hiba esetén (bár eddig nem volt)kéznél vannak.Tudjuk:Ami el romolhat...

Előzmény: nyuszy (47845)
Törölt nick Creative Commons License 2017.03.21 0 0 47846

Szívesen!

Előzmény: vm_motor (47844)
nyuszy Creative Commons License 2017.03.21 0 0 47845

Félre ne érts, biztosan jobb egy Warn, mint a noname cuccok, jó eséllyel még a Horn is jobb (bár azzal nincs személyes tapasztalatom), csak azt kérdőjelezem meg, hogy átlagos célra megéri-e a felárat.

Előzmény: Törölt nick (47842)
vm_motor Creative Commons License 2017.03.21 0 0 47844

Köszi.

Előzmény: Törölt nick (47837)
Törölt nick Creative Commons License 2017.03.21 0 0 47843

" a Horn gyorsabb, "

Hiába gyorsabb, ha használni kell, mindig fordítóval csörlőzök, kímélendő a motort és a többi elemet.Mondták már hogy felesleges, de talán ide illik be a "konditív disszonancia vádad:)

Előzmény: nyuszy (47841)
Törölt nick Creative Commons License 2017.03.21 0 0 47842

Mint alább írtam, ez még lehet jó, meg nem azt mondom hogy a Horn vagy a Warn a legjobb, az általad említett is működik, használható sőt javasolható bárkinek. nem vagyok pszihésen rá kattanva a fent említettekre.Én sem venném meg a linkben hirdetettet, nem azért mert nem tartom jónak, hanem mert így forgalmazni nem korrekt.

Előzmény: nyuszy (47841)
nyuszy Creative Commons License 2017.03.21 0 0 47841

Kicsit azt érzem, hogy hatalmába kerített a kognitív disszonancia :)

 

Ahogy írtam, jelenleg 90 ezer Ft alatt tudnék venni olyan 12000 fontos (5,4 tonnás) csörlőt, ami már bevált (nem hallomás, nekem volt), és adnak hozzá kötelet, kampót, görgős ablakot, vezetékes és vezeték nélküli távirányítót.

Hornból ugyanez a weboldaluk szerint 750 €, ami kb. 232 ezer Ft (Magyarországon 239.475 Ft-ért találtam legolcsóbban), ebben az árban ugyanaz van, mint az én noname csörlőmnél mínusz vezeték nélküli távirányító (ebayről pár ezer Ft), amit te pluszban kaptál, azt valszleg a kereskedő tette mellé.

 

Egyelőre nem vagyok róla meggyőződve, hogy indokolt-e a háromszoros árkülönbözet.

 

A műszaki részét elég nehéz összehasonlítani, a Horn gyorsabb, cserébe több áramot vesz fel. Nyilván egy versenyautónál ez előny, de én békésen elcsörlőzgetek lassacskán, amikor kell, cserébe boldogan elvagyok a gyári akkuval.

Ezért írtam, hogy szerintem hobbi célra bőven elég az olcsó is, a profi felhasználás másik történet.

 

Annyi bizonyos, hogy a lenti linken lévő eszközt semmiképpen sem venném meg, mert sem márkanevet nem kapsz mellé, se nem olcsó.

Előzmény: Törölt nick (47839)
Törölt nick Creative Commons License 2017.03.21 0 0 47840

Előzmény: Törölt nick (47839)
Törölt nick Creative Commons License 2017.03.21 0 0 47839

Amit leírtál, azzal általánosságban max egyetértek.A mobil csörlőt nem nagyítottam fel, nem láttam hogy mi van rá írva, csak a gyakorlatból és a Horn típus ismeretéből merítettem a 900kg-ot.Az hogy egy azonos házban lehetnek eltérő áttétellel és motor erővel rendelkező cuccok, az is biztos. Viszont az is biztos, hogy akkor, ha a mi , konkrét példánkat vesszük, valamelyik gyártónak nagyon el kellett számolnia magát. Ahhoz hogy ugyanazon méretű, ag. vastagságú, felfogatású, rögzítő talpméretű házba beletegyen egy 6000 lbs., és egy (asszem)6.8 T-ás, tehát durván 15000 lbs. szerkezetet, tehát  vagy a Horn-t bődületesen túl, vagy a másikat durván alul tervezték statikailag.Mivel nem vagyunk naivak és tudjuk hogy a mai világban a gyártók dollár milliókat költenek kutatásokra hogy hogyan tudnak néhány grammot spórolni a felhasznált ag-al, miközben a szerkezet nem gyengül,ezt nehéz elképzelni. A "6.8 T-s "csörlőjüknek olyan vékony a tápkábele, mint az én Quadomon levő egyik 3000 lbs-es Warn csörlőé.Elvileg az jönne az aksitól, amin több mint 450A a felvett áramerősség.Ahhoz pedig kell az átmérő! Megpróbálok majd egy táblázat részletet berakni hogy látni lehessen a különbséget. 

Az hogy egy cég milyen idős, sőt, mennyire befutottak a termékei, nem garancia arra, hogy nem hazudik. Gondoljunk az emissziós hazugságba keveredett WV-ra és Renaultra.Ráadásul itt nem a gyártó hirdetett, hanem a forgalmazó forgalmazója.Ami gyanúra adhat okot az a TV-shop-os jellegű hirdetése.TV-shopból rendelni általában egyszer szoktak az emberek.hagy ne írjam le hogy miért, hisz mindenki tudja.

Ha a valós adatokat írják le, azt hogy ez így együtt ennyi, akkor nem lenne drága, persze azt sem kellene hazudni hogy a plusz csörlő és a vez. nélküli irányító ajándék, mert ha összeadom a felsorolt összes cuccot, akkor nem rossz az ár, de nem biztos hogy mindenkinek kell a két csörlő és egyéb dolgok, ami egyszerű aljas hazug árukapcsolás. 

Ha vkinek kell egy 6 vagy 9000 lbs. csörlő, sokkal olcsóbban hozzájut, távirányítót meg vehet hozzá + 10000 ft.-ért.

Én az enyémmel kaptam két kampót, fordítót, huzatot, szerelő konzolt, kötél vezető görgőt, kihúzó kampót, csavarokat, stb.Nem ajándékképpen, hanem tartozékként. Ezért írtam az elején, hogy TV-shopos stílus.

Előzmény: nyuszy (47838)
nyuszy Creative Commons License 2017.03.21 0 0 47838

Azért nem eszik ezt ilyen forrón.

 

Először is, a Chicago Electric egy létező cég, csak éppen a weboldala szerint nem gyárt csörlőt. Szóval ez pont ugyanannyira márkanév, mint bármelyik kínai.

Persze, azt írja, hogy nem kínai, de tekintve, hogy nem létezik ilyen nevű csörlőgyártó cég, ennek azért kicsi az esélye.

 

Másodszor, a képen látható mobilcsörlő papírján konkrétan látszik, hogy 500 lbs, azaz az egy 220 kg-os cucc. Valószínűleg kisebb csónakok kihúzására tökéletes.

Én azért hajlanék arra, hogy ezzel ők is tisztában vannak, és a képeken látható tárgy nem azonos az említett 2,7 tonnás cuccal.

 

Harmadszor, a csörlők háza azért eléggé hasonló, ha a tornyos csörlőket nem vesszük ide. Azt is baromi nehéz megítélni, hogy milyen motor ill. áttétel van a nagyjából hasonló házon belül. Simán lehet, hogy ugyanakkora házban vehetsz egy 6000-es gyorscsörlőt, meg egy 13000-es lassút! Egy terepjárós topikban azért tisztában kéne lenni azzal, hogy az áttétel elég sok mindent befolyásol, és pl. ugyanabból az osztóműből jön ki a 4H meg a 4L, oszt a keréken mérhető teljesítmény mégis öléggé más, hiába hajtja ugyanaz a motor az autót. 

 

Szóval, bár nem kívánom védeni az érintett céget, aki ugyan nagyon megbízható, de mégsincs neve, de szerintem simán lehet ugyanolyan jó a termék, mint bármelyik másik, s ha esetleg tényleg adnak rá garanciát, akkor az hasznos lehet (bár én még nem láttam elektromos csörlőt garanciaidőn belül elpusztulni rendeltetésszerű felhasználás esetén).

 

Tapasztalatom szerint hobbi jellegű felhasználásnál bármelyik noname csörlő örök élet plusz egy nap, megnéztem, s az eredeti metróscsörlőm betöltötte a tíz évet, a harmadik autóban van azóta, és még mindig teszi a dolgát, úgy, hogy kb. soha semmilyen karbantartást nem kapott.

Ezek alapján, én tutira nem adnék 150 pénzt egy 12.000-es csörlőért, mindegy, milyen kamu márkanév szerepel rajta. Kis utánajárással 90 pénz környékén lehet venni 12.000-es csörlőt, ami teljesen jó (volt ilyenem is, csak eladtam autóstul). Vagy ha meg van pénz szarásig, akkor kell venni egy Warnt.

Előzmény: Törölt nick (47830)
Törölt nick Creative Commons License 2017.03.20 0 0 47837

A központjuk Pécelen van a  Maglódi úton.Ott kell érdeklődni és az egyik gyártó csarnokuk is ott található..

Előzmény: vm_motor (47835)
Törölt nick Creative Commons License 2017.03.20 0 0 47836

Inverteres hegesztőt nem tudom hogy csinálnak, ami biztos, a klasszikus trafók,--én ilyet készíttettem velük tucatszám--(hegesztő, akkutöltő, co heg.stb.)vasmag, primer, sec. tekercselés stb.

TRAFel kft Isaszeg. A neten megtalálod  őket.

Előzmény: vm_motor (47835)
vm_motor Creative Commons License 2017.03.20 0 0 47835

Az a trafó, trafó vagy inverter?;mert akkor érdekelne a cím, köszi.

 

Az is jó volt , hogy megfejtetted ezt a csörlő ügyet, kár, hogy ennyi szemét cég, ember(?) stb. tud itt(is) ügyeskedni.

Előzmény: Törölt nick (47831)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!