Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

KariAti Creative Commons License 2001.04.19 0 0 174
Kedves Hawaii!

A 206 volt az elsö dizel autóm. Mikor rendeltem, még nem volt kapható HDI-vel. Városban elég is lett volna a sima dizel, de rendszeresen járok vidékre is, és bizony elözésnél hiányzott a gyorsulás. (Ne feledd, elözöleg Mazda 626 2.0 volt.) Ez az egyik ok.

Másrészt az utasfülke szigetelése és a motor felfüggesztése nem elég komfortos a relative hangos és rezgö dizelhez. Ezért kb 1600-as fordulatig hangosan rezonált az utastér, kb 2500-tól pedig már a fordulattól volt nagy a motorzaj. Volt pár egyéb apróság is ami nem a motorral függ össze, de az talán elanyagolható. Föleg e két ok miatt cseréltem le. Bár a 406-osban sem HDI van ott nagyon jól megoldották a szigetelést (más kategória). És persze megy is rendesen.

Amikor váltottam, mérlegeltem a 206 HDI-s változatát is, de úgy érzem egy három éves 406-os full extrával többet nyújt (nekem), mint egy fullos 206-os újan. S árban kb ugyanaz.

Egyéb szempontból nagyon tetszett a 206-os. Nagyon jó futómüve van (nem véletlenül rally bajnok), és formailag is nagyon eltalált. A kanyarokban szerintem jobban fekszik, mint a passziv hkerekes 406. Ha az 1.9 helyett egyböl HDI-t rendeltem volna, akkor talán még most is az lenne.

KariAti.

Előzmény: Hawaii (173)
Hawaii Creative Commons License 2001.04.19 0 0 173
Sziasztok.

Sabian,

Felelősséget nem vállalok, de a tanácsom (előre is bocs a hosszért):
Először is nézd meg, hogy papírod (szerződés, megrendelés stb.) van-e arról hogy bézs színt rendeltél. Ha van akkor zöld a lámpa: ha tényleg nem bézs, csapjál oltári nagy balhét, lobogtatva a papírt. Esélyük sem lesz: el kell ismerniük a hibát.

Ezután jogilag szerintem két eset lehetséges, abból kiindulva, hogy ez "szerződés hibás teljesítésének" minősül (Ptk 305§). A Ptk. 306§ szerint pedig:

306. § (1) Hibás teljesítés esetén a jogosult választása szerint kijavítást vagy megfelelő árleszállítást kérhet.
(2) Ha a szerződésben a dolgot fajta és mennyiség szerint határozták meg, hibás teljesítés esetén a jogosult kérheti a dolog kicserélését is, kivéve ha a hiba rövid idő alatt értékcsökkenés nélkül kijavítható, és a kijavítás a jogosult érdekeinek sérelme nélkül lehetséges. Ezt a szabályt kell alkalmazni akkor is, ha a termelői vagy kereskedelmi forgalomban az egyébként helyettesíthető dolgot elkülönítéssel vagy kiválasztással határozták meg.
(3) Ha a hibás teljesítés miatt a jogosultnak a teljesítéshez fűződő érdeke megszűnt – így különösen, ha a hiba nem javítható ki, a kötelezett a hiba kijavítását nem vállalja, vagy a hiba kijavítása rövid idő alatt értékcsökkenés és a jogosult érdekeinek sérelme nélkül nem lehetséges –, a jogosult elállhat a szerződéstől.
(4) A jogosult a hiba felfedezése után haladéktalanul köteles kifogását a kötelezettel közölni. A közlés késedelméből eredő kárért felelős.
(5) Hibás teljesítés esetén a jogosult az ellenszolgáltatás arányos részét a kijavításig vagy a kicserélésig visszatarthatja.
(6) Ha ez a jogosult érdekeinek sérelme nélkül lehetséges, a kötelezett a kijavítás vagy árleszállítás helyett a dolgot kicserélheti.

Tehát az (1) bekezdés szerint főszabályként
1. vagy helyrehozzák a hibát (ez ebben az esetben szerintem ésszerűen nem lehetséges),
2. vagy megfelelő mértékű árcsökkentést kell adniuk. Abból kiindulva, hogy milyen költséget jelentene a kárpítozás cseréje, ez az összeg szerintem akár több 100.000-es nagyságrendű kell, hogy legyen!

Mindenesetre a vonatkozó teljes Ptk. előírást (a fenti csak részlet!) ajánlom tanulmányozásra.

Azért remélem a fentiekre nem lesz szükség, és tényleg bézs a kárpit!!! Ismét bocs a hosszért!

Üdv,
H.

KariAti,
Ha nem vagyok indiszkrét, miért váltál meg a 206-tól? Nem volt jó?

Előzmény: sabian (171)
KariAti Creative Commons License 2001.04.19 0 0 172
Csövi Sabian!

Sajna nem az elejétöl enyém a verda, úgyhogy csak az utóbbi 13e km-röl tudnék bármit mondani. Elözöleg egy 1.9-es dizel 206-om volt. Hát ahhoz képest nagyon megy. Söt az azelötti 2.0-as benzines Mazdamat is üti szerintem. Nagyon könnyedén mozgatja a kasznit. Ez még nem annyira finom járású, mint a HDI. Ez abban nyilvánul meg, hogy 1400-as fordulat alatt van egy kis rezonancia. Addig elég lusta is. 1500-tól kezd magához térni. 2000-nél már nagyon tolja a gépet, de 2500-nél még egy löket van benne. Nedves aszfalton még harmadikban is kipörög! 3400-nél tovább már nem nagyon érdemes pörgetni, ott már erötlen. Fogyasztás belvárosban 7.1, országút/város felesben 6-6.2, Max 6.5 ha jobban meghajtom.

Kompenzációként, szerintem egy ingyen riasztót, vagy ingyen szervízt meg lehetne pendíteni. A 206-nál nekem a riasztóból sikerült alkudnom, mondván, hogy akkor máshol szereltetem be.

KariAti.

sabian Creative Commons License 2001.04.19 0 0 171
Azon gondolkodom, hogy milyen kompenzációt kérjek, ha valóban elrontották a dolgot. Van valakinek már ilyen irányú tapasztalata????
(nagyon ajánlom, hogy csak a nejlon legyen sötét és ne az ülés...)

sabian

Előzmény: MetaCode (170)
MetaCode Creative Commons License 2001.04.19 0 0 170
Nyugi, csak poros a nejlon benne..:-)))) De csörtess be, nézd meg, és borítsd az asztalt a megfelelő irányba ha kell!

M.

Előzmény: sabian (169)
sabian Creative Commons License 2001.04.19 0 0 169
Sorry, a tegnapi nap kimaradt, házon kívűli intézkedések miatt....

Hellóka, és külön "Csövi! Megy a traktor?" KariAtinak!!

KariAti látom az az 100.000 km is szakértővé tett. Mindenféle hasznos tanácsot nagyon szívesen fogadok. Azt hiszem, mindig mindenkinek lehet újat mondani.
A "régi" (nem HDI) mennyire volt kultúrált, meg nyomatékos és mi a pálya a fogyival???

MetaCode
Nem venném a lelkemre ha elpazarolnánk egy üveg pezsgőt az autóoldalán, meg aztán, ha az üveg még visszaváltható is anyagi veszteséget okozna (20 HUF asszem). Szóval inkább majd igyuk meg a pezsgőt, az üveget meg váltsuk vissza!!! :)))

Kedden azt mondták, hogy csütörtök délután, vagy pénteken, de legkésőbb hétfőn átvehetem az oroszlánt... Úgy nyúlik mint a rétestészta...még az a szerencséjük, hogy rendkívűl türelmes ember vagyok: "HOL AZ AUTÓM VAZZE!!!!" :))))

Valszeg ma délután megtudom a végleges, órára lebontott időpontot.....

Ma benéztem Kovács udvarára, láttam az autót. Az ülés be van nejlonozva és nagyon úgy tűnt, mintha nem bézs színű, hanem szürke lenne az ülés....grrrr

üdv:
sabian

MetaCode Creative Commons License 2001.04.18 0 0 168
Sziasztok,

Padre: csak lazán..:-))) Együtt, egymásért! Asszem ezt olvastam már valahol...:-))

Passzív hkerék: Tényleg kicsit meglibben, de csak annyira mint a barátnőd szoknyája. Nem leszel kész tőle, de azért megdobban a szíved..:-))))

Sabian: lehet pezsgőt vágni az oldalához, ha megjön?:-))))))))))) Megkeresztelni...

Este jövök

M.

KariAti Creative Commons License 2001.04.17 0 0 167
Sziasztok traktor falók!

Kicsit késve ugyan, de végre észrevettem ezt a listát.
Én egy 406 SVDT-t nyúzok lassan egy fél éve (sajna még nem a HDI), és alapjában véve elégedett vagyok vele. Korábban volt szó a passzív hátsókerék kormányzásról. Na ez az ami nekem nem nagyon jön be. Amíg teljesen síma úton használod, addíg nincs is vele gondom. Sot tényleg nagyon tartja a szük íveket. Viszont ha bármilyen úthiba közbejön (márpedig ez igen gyakori), akkor bizony kitör a fara. Ezzel nektek nincs hasonló "élményetek"? Egy barátomnak ugyanez a tapasztalata a Xsara-val.

Másrészrol gratulálok sabiannak, ahogy így pár óra alatt végigolvastam a listát, szinte magam is egyre feszültebben várom a gép érkezését. Az elso pillanatok varázsát kevés dolog múlja felül. Egyszer már volt részem benne, mikor egy 206-ost vettem át. Az is fekete volt! Nagyon állat szín mondhatom!

Gondok:
- Sajnos egy hónapja a vezeto oldali ülés futése beadta a kulcsot. Mire lehet számítani árban?
- Az automata ablaktörlo szemerkélo esoben néha elfelejt muködni. Ilyenkor ki-be kapcs, aztán úgy tunik magához tér.
- Utólag kerestem hozzá CD tárat. Kereskedotol cca 140 + kabel + keret + kárpitelem + szerelés. Viszont sikerült kinyomoznom, mivel megy a rádió, s így 70-bol kijött.
- 100 feletti tempónál fékezve rángat a kormány - megérett a csere a féktárcsákra.

Apropó: másik topicban olvastam a Peugeot Klinik Groszról. Valaki másnak van tapasztalata a szervízzel? Közeleg ugyanis a 100 000-es szervíz.

Klíma:
Azért párásodik be az ablakod kikapcsolás után, mert használat közben a radiátor teste deresedik. Ha kikapcsolod, az elolvad a párásítja a levegot. (Vagy valami ilyesmi.) Viszont, ha reggel indulások már be sem kapcsolod, akkor nincs ilyen gond. Szerintem észrevehetoen visszafogja az autót. Én csak akkor használom, ha tényleg kell, illetve hetente pár percre bekapcsolom, hogy a tömítettség megmaradjon.

Üdv, és bocs a terjedelem miatt.

KariAti.

sabian Creative Commons License 2001.04.17 0 0 166
mea culpa accepted nyema probléma, de így hála az égnek legalább tiszta sor van a fejemben a klímáról....
Azt a nézetet pedig osztom, ha van benne, azért van benne, hogy használjuk. Másrészt viszont pl. tavasszal, ősszel nincs is annál szebb, mint 20-22 fokban lehúzott ablakkal menni:
Kellemes szél, 50-el a körúton, megállni az Octogonnál a lámpánál, a mélynyomóból szól az Áj sud bi szó láki, vagy a Cseri Cseri Lédi (slágergyanús szerzemények), Ray Ben koppintott 1000 Ft-os foncsorozott napszemcsi rulez.....és a makkos cipő csak úgy simul a gázpedálra... :))) Ja hogy ez nem egy 1500-ös ütős Lada, koppánnyal a kipufban.... :))))

Egyébként most várom a telefont, hogy mikorra lehet menni az oroszlánért....remélem minél előbb....

Legújabb megfigyelésem, hogy nagyon-nagyon kevés 406 szaladgál gyári alupapucsokkal. A legtöbbön "csak" dísztárcsa van. Pedig annyira gyönyörű szvsz a gyári könnyűfém rajta. Sőt a 90K felár nem egy nagy ugrás...

Üdv:
sabian

Előzmény: padre666 (165)
padre666 Creative Commons License 2001.04.17 0 0 165
Mea culpa mea maxima culpa:)

Naszoval: az otomata klima megiscsak kikapcsolható:)))))(én voltam a béna na:)))
De nemsok értelme van mert nekem alighogy kinyomtam elkezdett veszett mod párásodni a kocsi, és hogy néz ki a nagyerős fekete oroszlán tiszta párás ablakkal?:)))
De szerintem aki megvette vele az otomata klimat az ne kapcsolgassa:)))
A fogyasztásrol:
a 3000 -es V6 ost bizti nem a fogyasztása miatt veszik a népek:)))))

14 körul van városban klima nelkul, nemtom meg a klima mennyit tesz majd rá.
A sima 2 literes az nyáron megette a11-12 őt klimával , de országúton lement 9 körülire.
Na majd meglátom

na csao es mégeccer bocs a lámaságomért:))

Előzmény: MetaCode (164)
MetaCode Creative Commons License 2001.04.17 0 0 164
Sziasztok,

Sabian: emészd a sonkát..:-))) 9,7 volt ajtótól ajtóig (1479 km) az átlag, végig az Optimaxot használva. Szvsz nem túl sok...

Itt jegyzem meg, hogy a klímát nekem sikerült kikapcsolni. Kinyomod az A/C-t, ekkor automatikusan elalszik az auto felirat, és voilá. Visszakapcsoláskor - alapjáratban próbáltam - érezhető volt a rándulás a járásban.

Üdv

M.

sabian Creative Commons License 2001.04.17 0 0 163
MetaCode!

A compúter mennyit mutatott fogyasztás címén ennél az erőltetett menetnél? Azért lenne ez különösen érdekes, mert jómagam is sok hasonló erőltetett túrában fogok résztvenni a fekete oroszlánnal....

sabian

Előzmény: MetaCode (157)
sabian Creative Commons License 2001.04.17 0 0 162
Csövi! Megy a traktor???

Jelentem ma a 306RG nem ment úgy ahogy szokott. Nem gyorsult a kicsike! De valszeg ez a súlynövekménynek köszönhető, amely a magahoz vett sonkák arányának duplája.. :)))

No de félre a tréfával....
Ez az automata klíma kikapcsolható vagy sem téma engem nagyon érdekel. Most ki lehet kapcsolni vagy sem??? Már azt sem tudom mit gondoljak erről.
Az logikusnak hangzik, ha van benne AC gomb, akkor az kikapcsolható, meg ha a ventilátor kikapcs, akkor a klíma hatása sem érződik. De ez így igaz??? Meg miért is kellene kikapcsolni az automata klímát??? Talán a fogyasztás végett???

Megtennétek, hogy eloszlatnátok a kétség felhőit a fejemből!!!!

Köszke:
sabian

Előzmény: padre666 (161)
padre666 Creative Commons License 2001.04.17 0 0 161
Hali

Az uj 406 automata klimajat mar nem tudod ugy kikapcsolni mint a regit.
Ott az ac gombbal automata ac es off allasba lehetett tenni de itt mar nincs off állás esetleg amikor leallitod a ventillatort.De lehet en vagyok a béna???

udv

Előzmény: sansalvador (156)
MetaCode Creative Commons License 2001.04.16 0 0 160
Capa

Köszi a kiegészítést, tényleg csak a futómű mutatott különbséget, báj dö véj nem eleget, hogy átpártoljak. Mindenesetre örültem, hogy kipróbálhattam. A magamfajta reggelbeleülök-estekiszállok típusnak (két hónapos autó - 13,000 km) elegek a Pug futóműtrükkjei... Mondjuk, nem fog zavarni ha három év múlva beesik egy 607 és a Citrom csodái tündökölnek benne..:-))

Üdv

M.

Előzmény: capa (159)
capa Creative Commons License 2001.04.14 0 0 159
MetaCode!

Off

Nem akarod kifejteni a C5-tel kapcsolatos benyomásaidat a PSA topikban is? Ugyanis ott is heves viták dúltak/nak a C5-tel kapcsolatban.

Hozzáfűzésképpen csak annyit jegyeznék még meg, hogy a C5-ben is hidropneumatikus rugózás (Hidractive III) van. Ennek az "elhasználódási" mértékéről talán árulkodik az az adat, hogy a gyári előírás szerint 5 évenként vagy 200.000 (Kétszázer!!!) km-ként kell a teljesen szintetikus hidraulika folyadékot lecserélni. A futómű keménysége (vagy lágysága) a vezetési stílustól (ebbe beleértve a gázadástól a kormányelfordulás szögéig mindent) függ. A hidraktív rendszerrel a kanyardőlés teljesen kiküszöbölhető, ezért ennek a segítségvel hihetetlenül nagy kanyarsebesség érhető el.

on

Formára - bár én még csak képen láttam a Citroënt - nekem is sokkal jobban tetszik a Peugeot 406 (mondjuk a "régi" 406 még jobban tetszett, úgy látszik kissé régimódi vagyok ;-)

Valahol olvastam, hogy állítólag 2002-03 tájékán a P607-esbe is beszerelik majd a C5 hidropneumatikus rendszerét.

üdv,
capa

Előzmény: MetaCode (157)
sansalvador Creative Commons License 2001.04.13 0 0 158
Szó volt még a 406-ba rendelhető ESP-ről és nav rendszerről. Természetesen rendelhető, csak nem nálunk.:-( A navrendszer kijelzője ugyan az, mint a mostani multifunkciós fedélzeti computer a 406-osokban, csak display több funkciót tud, azaz a navigációt is mutatja.(Persze gondolom az LCD kijelző más lehet, de a mérete és a helye ugyanaz, mint a többi LCD)
MetaCode Creative Commons License 2001.04.13 0 0 157
Hi Everybody,

Amint mások is, én sem itthon eszem a húsvéti sonkát (jajj de jó...:-))), úgyhogy gyorsan képernyőre vetem a C5 tapikat.

Tehát: Szemből nézve egy elhízott Xsaraként fest a dolog, hátulról divatos ámde igénytelen azokkal az oldalra szorított hátsó lámpatestekkel, oldalról pedig nekem kicsit zavaró volt az ablakok alsó szélének hátrafelé-felfelé futó vonalvezetése. (Na ezt jól leírtam, remélem érthető hogy mire céloztam, olyan Alfás:-))
Belső: az ülés hagyományosan nagyon kényelmes, kiváló oldaltartással, variációi mint a 406-nál, a nagyobb felszereltségekben motor, fűtés, bőr. Műszerfal: szerintem ronda. A malomkeréknyi sebességmérő elnyomja az összes többit, a középső konzol kissé inkorrekt, nem tűnt annyira egységesnek mint a Pugban. Nem tudom ugyan, hogy a 406-hoz külföldön rendelhető-e navigációs rendszer, ehhez igen, volt is benne. Nem integrálva, hanem kiáll a középső konzol bal oldali részéből, háát, nem esztétikus...
Motor, futás: Mivel egy csoport gyártja a két autót, ez is fergeteges, az után nem nyomoztam hogy a Citromban mondjuk a náluk jól bevált légrugók vannak-e, mindenesetre egy picit lágyabb volt a rugózása mint a Pugé. Ez jól jön mondjuk a Bartók Bélán, ugyanakkor szvsz a lágyság talán gyorsabb elhasználódást okozhat jó magyar mellékutakon...
A belső kényelem, üléstávok egyformák.
Mindent összevetve, az ebben levezetett ca 20 kilométer nem győzött meg arról, hogy ez lesz a középkategória csúcsa. Nagyon oda van figyelve az apróságokra (hagyományosan francia), de ha most kéne választanom, kétségem sem lenne a választásban. Peugeot rulez, ez van! Persze lehet, hogy nem látszunk ki a saját arcunkból a 406 rajongásban, dehát szubjektivitás nélkül nem élet az élet..:-)

Más. Miután túlhaladtam a 10,000 km-t, úgynevezett "szélsőséges" terhelést adtam Ződikének csüt éjjel, amikor Belgiumból jöttem haza. Egész éjjel full volt a hájvéj, a németek húsvétolni jöttek, a kamionosok igyekeztek haza, magyarul fék, gáz, 4.,5., intenzíven, időnként 5000 fölé, stb. Eccerűen kifogástalan volt!!! Eggen sok traktort sikerült legyalázni az útról, már aszittem fényszórókapcsolót cserélhetek, ha hazajövök..:-))) Az, hogy nem döntöttem rekordot, annak tudható pusztán be, hogy hajnali negyed ötkor álltam be a sorba Hegyesnél, nu, hatra már át is értem..:-(

OFF

Még valami. Ha Németországban, Ausztriában jártok (autótípustól függetlenül), ne hagyjátok ki a Shell Optimax-át, ami vagy teljesen más anyag, mint az itthoni Shell Racing vagy mi, vagy pedig a különbség az, hogy ott nem pancsolják, már egy tankolásnál éreztem a különbséget. (ca 2 millió levezetett kilométer után asszem vindikálhatom a jogot magamnak ilyesmit kijelenteni..:-)). Jobban húzott, talán picit csendesebb is lett. A fogyi nem tom hogy lejjebb ment-e, mert kapott rendesen, és ugye ilyenkor nincs az az autó ami ne fogyasztana többet.

ON

Kellemes Ünnepeket Mindenkinek aki erre jár!

M.

sansalvador Creative Commons License 2001.04.13 0 0 156
Hi!:-)

Régen jártam erre, nem voltam itthon. Látom a topic szépen beindult - ez jó.:-)

Egy dologra gyorsan reagálnék:

Elhangzott itt a digit klimaról, hogy nem olyan mint a régi és nem lehet kikapcsolni, ha magától bekapcsol.??????? Ha jól értettem, akkor ezt nem értem.:-) Az enyémben is bekapcsol ha a hőmérséklet túl szélsőséges. Télen párás, hideg levegőben, amikor inditás után (persze ha a gép kint áll) a párásodás miatt kapcsol be, nyáron pedig (azaz már most is, ha jól süt a nap) amikor jól felmelegszik az utastér, szintén automatikusan kapcsol a hűtés miatt. Mindezt természetesen teljesen automatán, azért hogy az embernek ne kelljen nyomogatnia össze-vissza - tehát kitalálja magától. Ez szerintem nem rossz, sőt ügyes. Ha pedig nem akarja az ember a gép segitségét akkor egyszerűen kikapcsolja a klimát. Minden további nélkül kikapcsolható. Ez az amit nem egészen értettem, amit Padre666 irt, hogy miért nem kapcsolható ki?

Hawaii Creative Commons License 2001.04.13 0 0 155
Jókívánságokat viszont neked is, meg mindekinek.

Jövő héten tán már birtokba veszed a fekete párducot... ööö akarom mondani... oroszlánt? :-))

Üdv,
H.

Előzmény: sabian (154)
sabian Creative Commons License 2001.04.13 0 0 154
Mivel itt a hétvége és otthon no web, el is köszönnék.
Jó hétvégét és kellemes húsvétot.
Ne egyetek sok sonkát meg tojást, mert a gépnek is megvan a maximális terhelhetőségük :))))

Sok locsolót már aki akar, meg jár neki....

Üdv:
sabian

sabian Creative Commons License 2001.04.13 0 0 153
Hát Stevie, mit is mondjak...nagyon hasznos infok. Thx

Egyébként honnan szereztétek a tesztautót??? Kereskedő??? Importőr??? Adták könnyedén vagy nagy nego volt???

Üdv:
sabian
Ui.: Csövi! Megy a traktor???

Előzmény: stevie wonder (152)
stevie wonder Creative Commons License 2001.04.13 0 0 152
Chiptuning :-)

1) Garancia elvész.
2) Hatása nem csak a többlet lóerő, inkább a széles fordulatszám-tartományban nagyobb teljesítmény. Az ügyesen chip-tuningolt autó jobban húz már alacsony fordulatról is és fent is jobban kiforogja magát.
3) A fogyasztás elvileg csökken, de mivel az autó jobban vezethető, az emberek nem állják meg és jobban tolják a gépnek >>> így aztán mégiscsak nő a fogyasztás :-) Extrémebb chiptuningnál előfordulhat, hogy 98-as benzinre optimalizálják a vezérlést, amitől a fenntartás ismét drágul.
4) A chip-tuningnak igazából akkor van értelme, ha más módon is besegítünk a motornak. A direktszűrő és a sportkipufogó azok a viszonylag egyszerű módosítások, amelyeknek már van érzékelhető eredményük de nem túl drágák és biztosan nem ártanak a motornak (élettartam, egyebek). Azért persze márkás cuccokat kell keresni és profi helyen kell szereltetni.
5) Az ATC turbo nélküli autót 53e+ÁFA áron csinál, a turbós autók kettes szorzóval számolandóak :-) De valóban, a hatás is kb kétszeres. Csak nem szabad a turbónyomást az egekig felfelé srófolni, mert hosszú távon drága mulatság lesz belőle.

Előzmény: sabian (133)
sabian Creative Commons License 2001.04.12 0 0 151
MetaCode

Arról a C5-ről várnám a beszámolót, kíváncsi vagyok nagyon (főleg ha negatív :)))

Frosty
Limitált modell (80 db Mo-n), egyedi zöld szín, Roland Garros jelvény, zöld szőnyegek, kárpit/bőr sport(a széle vaj színű bőr), 3 küllős bőrkormány, bőrsebességváltó gomb.
Amit a többi 306-hoz lehet választani extraként az a RG-ban alapból benne van: elektromos napfénytető, manuális klíma, CD-s magnó (de nincs hozzá tár!!!), ködfényszóró, ABS (habár ez lehet hogy a többiben is alap)
Anmi fura volt, hogy nem szerelték alapból könnyűfém papucsokkal (de a 406 elegáns dísztárcsáját tették rá).
Szóval ez lenne ő. Egyébként annyira kényelmes ülésben, mint az RG-é, még nem ültem soha, olyan jó az oldaltartása, hogy csak na.
Remélem a 406 sem fog elmaradni tőle....

Üdv:
sabian

Ui.: aztán kikerülni a traktorokat!!!!

Hawaii Creative Commons License 2001.04.12 0 0 150
Érdekes, nálam is a V40 jönne be a sedan 40-eshez képest... De hát az ára...brutális. Na épp ezért ár/érték alapon a 406 verhetetlen a kategóriájában. Ugyanakkora motorral és felszereltséggel a Volvo legalább 2-2,5 milkával drágább. Ez nagyon nagy különbség!

GRRRRRR - mondá az Oroszlán... Nekem is mondhatná már végre megint... Na megyek, mert már érzem az agyi fáradtságot :-))

Üdv,
H.

Előzmény: sabian (147)
MetaCode Creative Commons License 2001.04.12 0 0 149
Hahó mindenkinek,

Kalandom volt ma. az egyik belga kollégám reggel elhozta vadiúj szekerét, egy Citroen C5-öt. Azt amire a Citroen azt mondá, rulez lesz a kategóriában. Nos:
az esztétikai élmény elmaradt. A motor ugyanaz (PSA Group), a menetélmény sem akkora mint a Pugban, szóval vagy én vagyok elfogult, vagy télleg nem jó a C5.
Holnap majd írok bövebben, most rohanok.

Csá

M.

Frosty Creative Commons License 2001.04.12 0 0 148
Üdv!

A 306 Roland Gaross miben különbözik a "sima" a 306-tól?

sabian Creative Commons License 2001.04.12 0 0 147
S40 vs. 406

Nagyon jó az összehasonlítás. Annyira életszagú, hogy nagyonm sokáig másik márka mellett kardoskodtam. A V40 kombi nagy-nagy szerelem volt. Futottam egy-két kört, hogy megengedhetném-e magamnak. Amit hallottam róla, hogy az 1.6 gyengusz, az 1.8 meg nem ad sokkal többet az 1.6-nál, kivéve a fogyit. Normálisan felszerelve az 1.8 7 millért lett volna. No ennyit nem ért meg a puszta vonzalom, meg amúgy is volt egy nagy szerelem már (406).

Szerintem - ugyan Volvo=biztonság - az ár érdekében egy-két kütyüről szívesen lemondtam volna (ugyan mindegyik hasznos), s akkor talán meg tudtam volna fizetni....

Ha ár-érték-design-kényelem összhangot nézek akkor nekem tuti a legjobb választás a 406!!! És max 6-ot kell aludni (ha nem számolom a délutáni szundikat :))))

Nem tud nekem valaki szerezni egy nagy méretű (a1) 406 posztert??? Olyan jól mutatna a Mátrix poszter mellett az irodában......

üdv
sabian

Ui.: Csövi! Megy a traktor???

Előzmény: Hawaii (146)
Hawaii Creative Commons License 2001.04.12 0 0 146
Ahoj, traktorgyalázók!

Sabian,
Jól emlékszel! De ha számomra elérhető lenne, legszívesebben én is a 406-ra pályáznék! A 206-ra belátható időn belül van esélyem, gyűjtöm a pengőt szorgalmasan, hitelt nem akarok bevállalni. Úgyhogy még egy kicsit várnom kell :-(((

Más. Néhány példa, amiket én a 406-os (opcionális) felszereltségéből a versenytársak ismeretében hiányolok (egy kis szőrszálhasogatás :-) ):
- gázkisülő (Xenon) fényszórók (az összes kategóriabeli "traktorhoz" rendelhető)
- függönylégzsák (jó, jó, ez már tényleg extra elvárás...)
- kipörgésgátló, elektronikus menetstabilizátor stb. (bár lehet, hogy a Pug ezek nélkül is veri úttartásban az ilyen kütyükkel felszerelt "traktorokat" :-)) )

Nekem egyébként a 406 kategóriájában csak a S40 jöhetne még szóba. Azt azért nem nevezném "traktornak" :-). De ezek egyelőre csak álmok!

Üdv,
H.

Előzmény: sabian (144)
padre666 Creative Commons License 2001.04.12 0 0 145
Hali!

Az ülésfutés szuper csak bele ne térdelj az ulésbe mert akkor elszakad es nagyondrága.
Ha elromlik az otomata kikapcsoloja akkor kiégeti az ulést:)) A huzatcsere is nagyon drága:))

Digit klima:
azért kapcsol be hidegben is mert mindenféle szurokkel van telenyomva es ez ugy lett kialakitva hogy ha nem megy akkor iszonyat bepárásodik a kocsi , a régi digitet meg ki lehetett kapcsolni a mostanit már nem.

na hirtelen ennyi
csao

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!