Ahhoz hogy tudd polírozni várni kell vele sokat hogy át tudjon keményedni. nem nagyon próbáltam még polírozni 1k-s festéket, valamennyire biztos lehet de szerintem nem lesz olyan szép polírozva mint a 2k-s anyag. De tényleg jobb lett volna 2k akrillal lefújni, nem került volna sokkal többe.
És nem fog belekötni a festék a pisztolyba, ha ennyit várok? Vagy csak kis mennyiséget mérjek ki? Tegnap 5-6 perceket várva sokkal kevesebb ilyen szemcse van, és száradás előre haladásával még kevesebb.
Nyugodtan várhatsz fél órát is a rétegek között az 1 k-s anyagnál. Az anyagmennyiség beállításnál érdemes próbafújást csinálni festés előtt, hiába írom le hogy mennyire tekerd be a mennyiség állító csavart mindenki másképp csinálja és amúgy is sokmindentől függ.
Egyébként attól nem lehetnek ilyen szemcsék benne, hogy nem 90 fokban, hanem erősen megdöntve van fújva? Mert az oldalán semmi nyoma nincs ilyen nyomoknak, ahol 90 fokban van fújva.
Képen Simson benzintank van. Annak a tetején vannak, és nem csak az adott részen, hanem egész tetején, bár azért nem sok.
Akkor hogyan érdemes fújni? Fújok 1-et, és varok kb 5 percet? Megtenném, csak attól félek hogy elkezd megkötni a festék a pisztolyba. És mekkora festék mennyiségre állítsam a pisztolyt? Amikor alapozóra fújtam, akkor nagy mennyiségre állítottam mert hogy elfedje a szürkét, de most, finom csiszolás után zöldet zöldre fújva lehet elég lenne jóval kisebb mennyiség is, amit kinyom magából.
Köszönöm előre is, mert 3 hetem van hogy befejezzem, mert utána már nem lesz rá időm.
Nem valószínű hogy a nitró miatt, mert az azonnal elpárolog ahogy áttörlöd festés előtt , de különben jobb ha szilikon mentesítőt használsz zsírtalanításra. A szellőztetési idő az már lehet hiba mert az egy perc kevés főleg 1k-s anyagnál. 2k-s anyagoknál is kell általában 10-15 perc hőmérséklettől függően. Ezen kívül több oka is lehet főleg ha csak ezen az adott részen látszik.
De mintha a száradás előrehaladásával eltűnnének, de nem mind.
Nem kosznak, pornak hiszem hanem úgy gondolom hogy a felülettel vagy a szórási technikával lenne probléma. A festék Trinát magasfényű zománcfesték, a zsírtalanítás pedig nitro hígítóval történt. 2 fújás között 1 perc szünetet tartottam. A festék meg van szűrve.
2 dologra tudok gondolni: Vagy nem hagyok elég időt 2 fújás között, így nem tud szellőzni az előbb kifújt réteg, vagy a nitro hígítóval történő zsírtalanítás teszi, ugyanis a gyártó szintetikus hígítóval ajánlja a zsírtalanítást.
Nem tudom milyen szinröl van szó, de 2K-s festéknek csak "egyrétegü" fényezés esetén van értelme. Ezt úgy értsd hogy az autónak nem metál fényezése van. Sima piros, kék, zöld, stb...
Metálfényezés esetén a bázislakkot (színt) felül kell lakkozni 2K-s szintelen lakkal.
Természetesen autófényezési szaküzletben lehet az anyagokat megvenni, neten kikeresheted a lakóhelyedhez legközelebb esö szaküzletet.