Keresés

Részletes keresés

bubu88 Creative Commons License 2003.03.14 0 0 319
Megnéztem a házakat, nagyon királyak! Tökéletesek lesznek. Köszi! Egy észrvétel az oldaladhoz. A BVE résznél a Giganthoz azt írod,hogy engedélyezett sebesség 130 km/h. Ez egy százas Gigantm, nem? Legalábbis V63 oldalán az vann hogy (asszem) V63 156. Annak meg 160 az engedélyezett sebessége, nem?
Előzmény: IST (318)
IST Creative Commons License 2003.03.13 0 0 318
Megnézte valaki a házakat amiket csináltam?
Milyenek?

V63! A Bz hangokat meghallgattad?

kod Creative Commons License 2003.03.13 0 0 317
A régi verzió még mindíg jobb, mint a semmilyen. Nem mindegy, hogy előről kell kezdeni, vagy folytatni...

Egy kérdés: van egy motorvonatom, ki tudja milyen tipusú. Az vele a bajom, hogy nem látszik a km órán, éppen mi a sebesség. Hogyan lehet a kilométerórát megjelentetni?

Előzmény: IST (313)
V63_1668 Creative Commons License 2003.03.12 0 0 316
Ja,mfav nincs,mert az nincsen meg,de mint azt leirtam,lesz jobb,a régit tovább már nem fejlesztem.
V63_1668 Creative Commons License 2003.03.12 0 0 315
fentvannak a cuccosok,meg a leendő projectek is.A mozdonyok ujra elérhetőek!
www.tar.hu/rollingpower63
V63_1668 Creative Commons License 2003.03.12 0 0 314
A Rollingpower átmenetileg van zárva,megpróbálok egy egyszerűbb lapot létrehozni,éspersze hiánytalant
Nemsoká befejezem a doksikat(angol nyelvet mellőzöm,mert nincs kedvem ennyi géphez irni historyt,meg ilyeneket),mindet frissitem,traim.bmp,txt-k egyebek,és feldobom.Kis türelmet és fent lesz az anyag

IST Creative Commons License 2003.03.12 0 0 313
Nekem megvannak a gépek. Ami fent van a honlapomon vezérállás kép, azon gépek mindegyike ott figyel a vinyómon. Csak ki tudja, hogy melyik verzió...
Előzmény: kod (312)
kod Creative Commons License 2003.03.12 0 0 312
"elvtársak,rossz hírt kell közölnöm!Minden odaveszett!"

Nem töltötte le valaki? Vagy nem volt letölthető? IST honlapján tök jól néznek ki a vezetőállások! Talán tudja pótolni valaki... A RollingPower63 is emiatt nem elérhető?

Előzmény: V63_1668 (293)
fant0mi Creative Commons License 2003.03.11 0 0 311
Hat ugynezki hogy zart.
Előzmény: IST (309)
IST Creative Commons License 2003.03.11 0 0 310
Ja igen, a házak letölthetők a honlapomról... :-)
Előzmény: IST (309)
IST Creative Commons License 2003.03.11 0 0 309
OK, semmi gond, így már érthető. :-)

Megcsináltam a kért módosításokat a házakon, immáron mindegyiknek megvan mind a négy oldala. Sőt, készítettem pár másikat is. Különbség csak a színekben van. Ja, meg csináltam mindegyikhez kéményt! Elég tűrhetők lettek így már.

A sellyei vasútállomást épp 3 órája láttam a Száz vasutat, ezeret... című vasúttörténeti filmben.
Asszem majd nekiállok csinálni egy szabvány MÁV felvételi épületet.

fantomi!
A Csörgő-napos megbeszélés az nagyon zártkörű, vagy esetleg résztvehetnék én is? A levelet köszönöm, majd felviszem a honlapomra.

Előzmény: bubu88 (307)
fant0mi Creative Commons License 2003.03.10 0 0 308
IST, mail ment Csorgo-nappal kapcsolatban.
A GF-re valszeg csak huszadikan jutok el. Illetve hetvegen is, de akkor nincsbenn senki, a felvigyazo meg ebben nemtud segiteni ;]
Előzmény: fant0mi (306)
bubu88 Creative Commons License 2003.03.10 0 0 307
Hát igen, tényleg ez lenne a legjobb, csakhogy egy pár dogot figyelembe kell venni: 14 éves vagyok. A szüleim nem biztos hogy csak úgy elengednek 6 órát egyedül sétálgatni egy retkes sínpár mellett, ahol néha még vonat is jár. De nem ez a legnagyobb akadály. Hétközben Pécsen vagyok kollégiumban (most is), onnan meg 100% hogy nem engednek el. Nameg nem is igazán futja az időmből 6 órára. Otthon a héten kb. másfél napot vagyok otthon, ezt már szeretném is otthon tölteni. Erre az akcióra valószinüleg csak a nyáron fog sor kerülni, addig sajnos csak a térképre, meg az emlékezetemre lehet hagyatkozni... Ez van.
Előzmény: IST (304)
fant0mi Creative Commons License 2003.03.10 0 0 306
Jo, majd megnezem mit tudok jobban elintezni. En a pft-seket csak kozvetve ismerem.

Marcius huszadikan megyek nagyvezeri megbeszelesre a Csorgo nappal kapcsolatban, akkor varhatok uj infok.
Ja jut eszembe, irok mailt neked.

Előzmény: IST (305)
IST Creative Commons License 2003.03.10 0 0 305
Ha esetleg meglesz a digitális fényképeződ, akkor lefotózhatnád. Mondjuk a fénymásolatnak is baromira örülnék.
Vagy ha be tudnál vinni engem is egyszer, akkor kijegyzetelhetnénk szorgalmasan...
Előzmény: fant0mi (298)
IST Creative Commons License 2003.03.10 0 0 304
Na ja, nem mindegy hogy milyen hosszú. Én már magamban anyáztam, hogy ilyen béna lennék és nem tudom végigvinni idő alatt a gépet???
Lehet, hogy érdemes lenne rászánni egy napot, és bejárni a vonalat a síneken/sínek mellett. Kb 6 óra alatt megvan. Úgy legalább tudnál jegyzetelni.
Én most ezt tervezem a 29-es vonallal kapcsolatban Szfvár és Szabadbattyán között. Kis jegyzetfüzet a kezemben, aztán menni és írni, hogy mi hol van. A pálya mellett 100 méterenként vannak kilométerjelző kövek, így könnyen meg lehet határozni, hogy hol kezdődik egy ív, hol van tábla, hol van kitérő, pontosan hol kezdődik az állomás melletti peron, meddig tart, stb.
Előzmény: bubu88 (301)
IST Creative Commons License 2003.03.10 0 0 303
A 295-ös hozzászólásban vannak a Bzhangok (utastájékoztató pluszban, talán még Csörgő is kintről) felpakolva.
Az a baj a Bz-vel, hogy nem tudok hova állni ahhoz, hogy jól hallható legyen, mert vagy beszélnek az utasok, vagy nem hallani semmit.
Töltsd le őket, hallgasd meg, aztán szólj, hogy milyen kellene. Most már jár a 29-esen is Bz, könnyebben tudok onnan felvenni hangokat.
Csörgőhang elvileg lehetséges, viszont kellene hozzá egy jószívű vezér, aki felenged maga mellé a gépre 1-2 állomás erejéig.
Előzmény: V63_1668 (299)
V63_1668 Creative Commons License 2003.03.09 0 0 302
emberek! mindenki azonnal a brazil Caldas-Gramas pályás oldalra,kész a Pinda pálya első fele.isteni szép lett,és nagyon hangulatos!

egyébként akit érdekel,az albumaim cime,csaknam párnaponta frissül,mindig uj képekkel Kaposvár/Dombóvár vonzáskörzetéből.Ma voltan UDGF-en,és sok szép fotót gyártottam.
V63 013 meg Északiba,pörgövázcserére,igy is már 60 km/órás gép,vele együtt megy egy Szili is,a V43-1173,beceneve "Dél Csillaga",mindketten pörgővázcserére.V63_005ből meg láttam a főtrafót.Szegény már csak igy tudta megmutatni magát nekem:((((

a csörgő holnap fent lesz,majd ideiron a linkecskét.a kibaszott doksikkal nehezen haladok,de meglesz lassan a sablon.a doksiban a gép rövidke története,a BVE alap kezelése(kezdőknek jól jön),tech adatok lesznek magyar/angol nyelveken.Azt hiszem ez minden igényt kielégít majd.MFAVot meg nem találom a nagy vinyóhullás után,azt ujra kell kreálni,ugy néz ki,egy kollega fog gyártani neki fasza cab képet.
További beszerzések: 1 db M40 vezállás,a 225ös,egyenlőre raktáron,nem fogok bele,amig a töbi nincs kész,ugyanigy a dacia,bár az már futóképes,igaz elég gyatrán,van még mit alakitani rajta.Valamint kinéz egy új Csörgő is,nem remot,egy Classic,csak a változatosság kedvéért:)
hangügyben az a helyzet,hogy kéne vki,aki gyakran tud felvenni,mert soxor kénének hangok(ha jó alapanyag van,a végeredmény is jobb).a Csörgőnél is,aki megfigyelte,By kocsihang van mint kerék/pörgőváz hang,ez persze nem jó,de nincs más sajnos.a Bz jelenleg megintcsak áll,most a gond az,hogy megvan ugyan a forrás,tehát sértetlenül,csak a maxot nem tudom feltelepiteni:( persze megoldom,csak időbe telik.Bz ügyben pár nap és ujabb eredmények lesznek.

bubu88 Creative Commons License 2003.03.08 0 0 301
Hoppácska. Gáz van. Illetve csak én vagyok hülye. Én eddig télleg azt hittem hogy ez 30 km-es pálya, pedig csak 24! Basszus! az egészet írhatom át. Hogy csesződne meg! mindegy. Legalább 6 km-rel kevesebb munka van vele...
bubu88 Creative Commons License 2003.03.08 0 0 300
Kis kihagyás után újra aktív vagyok!
IST, a Sellyéről idnulás és Szentlőrincre érkezés menetrendi, de a köztes állomásokat sacc/kb. lőttem be. Majd megnézem az Elvirát és aszerint csinálom meg. Csakhogy akkor valószínű a megállók helye is módosulni fog, mert azokat is csak kb-ra írtam be.
Ja, megköszönném, ha megcsinálnád az emeletes állomásépületnek a jobb oldali verzióját is, Sumonynál jó lenne, hogy használnjam. Köszi!
V63, jó munkát a Bz-hez, remélem mihamarabb elkészül, már nagyon várom!
V63_1668 Creative Commons License 2003.03.07 0 0 299
na,elvtársaim,a nagy gondok végetértek,a vinyó ugyan halott,de hálaistennek a bz keb megmaradt! IST,ha vannak uj fotók,texturázhatom a cab-et,és másnap kész lesz a bve vezetőállás.MA voltam fotózni,elkaptam a 2301 csőrikét,meg egy daciát,amiről iszonyatosan jó képet gyártottam,pont vezetőállásnak való,ugyhogy M43at elkezdtem hang nélkül,hétfőn meg vihetitek a 2301et.Az oldalt ne keressétek,meg fog újulni,hamarosan egyszerű,gyors oldal lesz fent,ahol minden fent lesz!

IST,hangfelvételek ügyében hogy állsz? Bz hanggal.
Ha megvannak,két napon belül kész a bz:)

fant0mi Creative Commons License 2003.03.03 0 0 298
HAt komarom fele nemigen lehet bejutni mert a kaller mindig ottvan. Nemakar dolgozni a lustaja, illetve a melleket megcsinalja egy allomaskozben, kisberen megegyszer hatramegy es keszen is van.
Mondjuk en pofatlan szoktam lenni, es leulok, akkor meg vagy bejon es all kozepen, vagy keres maganak ulohelyet az utasterben ;]

A 29-rol nemtom hogy tudnek-e, par eve kertem az 5-osrol, azt is mintha fogat huztak volna ugy adtak kolcson 1 napra, sot meg el is volt szakadva, meg sem volt csak babolnaig. Gondolom azert mertek azt is odaadni, de hat nagyon kelletlenul. Mikor rakerdeztem a 30a-ra, azt kizartnak tartottak hogy hazavihessem egy napra lemasolni, mivelhogy nagyforgalmu vonal, es nem adjak ki, hatha vmi tortenik. Mondjuk ezt megertettem. Gondolom ez all a 29-re is.
Esetleg ugy lehet hogy ott helyben lefenymasolom. Majd emgkerdem.
Az 5-os is volt magy masfel meter husszu papir ;]

Előzmény: IST (297)
IST Creative Commons License 2003.03.03 0 0 297
Nem, nem akkor, másik napon.
De ugyanazon a vonalon.
Akkor is volt bent a vezérnél valaki.
Elképesztő, hogy nem lehet bejutni egy vezérállásba Komárom felé. :-)

Azt tegnap megfigyeltem, hogy Bz ment 17.50-kor Szfvárról Balatonfüred felé. Majd megnézem ma is, aztán holnap utazok vele egyet Szfvár-Reptérig.

Figyu!
Nem tudnál nekem szerezni útvonalleírást a 29-esről?
Szívesen megcsinálnám BVE-hez.

Előzmény: fant0mi (296)
fant0mi Creative Commons License 2003.03.03 0 0 296
Na akkor sikerult Bz-zni amikor talalkoztunk?

Na lehuzigaltam a hangokat, mindjart hallgatom.

Előzmény: IST (295)
IST Creative Commons License 2003.03.03 0 0 295
Bz és állomáshangok letölthetők:

http://ist.uw.hu/bve/letoltes/hangok001.zip

Egészen 011.zip-ig.
Nem kell megijedni, mindegyik 400 kbyte!
Remélem van köztük használható.
A Bz-ben sajnos szólt a rádió, ráadásul sikerült egy elég csendes darabot kifognom. Viszont kétszer is "dudált" a gép.

IST Creative Commons License 2003.02.26 0 0 294
Persze, bőven jó, hogyha csak az új(ított) cuccokat küldöd el. Majd jól összeszerkesztgetem.
A házaknak direkt csak két oldalát csináltam meg. Alapban a pálya jobb oldalára raktam őket, így ugye csak azt a két oldalt lehet látni. Sebesség miatt meg úgy voltam vele, hogy legalább a (felesleges) másik kettőt nem számolgatja a gép.
Viszont ahhoz, hogy a bal oldalra át lehessen rakni őket, kell a harmadik oldal is.
A fát pont azért mondtam (meg a házak elszórását is), hogy ne legyen annyira "unalmas" a pálya.
Kérdés: a menetrendet a MÁV menetrendből vetted, vagy csak úgy nagyjából belőtted. Csak mert ahogy próbáltam, hát igen-igen szoros.

Tegnap felraktam a 4.12-es verziójú BVE-t. Most már legalább tudom, hogy miért írja ki az elején azt a rakat hibaüzenetet.
Mindenki figyelmébe:
Az mfav route file-jából a 697-es sort törölni kell! Utána már mindenféle enternyomogatás nélkül elindul a pálya. :-)

V63_1668!
Mennyire vesztek el a Bz-s cuccok? A képek nekem még megvannak, szóval el tudom küldeni őket még1x ha gondolod! Esetleg a honlapomról is leszedheted őket (ha minden igaz) 800x600-ban csomagolt formában.

Előzmény: bubu88 (292)
V63_1668 Creative Commons License 2003.02.25 0 0 293
elvtársak,rossz hírt kell közölnöm!Minden odaveszett! a bzmot,a remot csörgő,és az M63 az MSTS-hez.barom fejemmel nem backúpoltam,és minden elveszett,mivel az egyik vinyómat leejtettem,s amint próbáltam elkapni,mégjobban kiesett a kezemből,a szoba közepén 2 cigánykereket vetett,majd a sarokban landolt a rack.
Totál halál:(
a remot Csörgőből még lesz valami,mert fotóim megmaradtak hálaistennek,azok a bootvinyón voltak.Nomindegy,talán ezt a katasztrófát túléli a gyár,mindenesetre M41 2302,felujitott mfav,Bzmot ohne,amig nem szerzek uj vinyót,hogy egyáltalán a 3dsmaxot feltehessem...

BVE még van,ugyhogy mivel nincs max,most a gépeket megcsinálgatom,lesz rá idő.

bubu88 Creative Commons License 2003.02.25 0 0 292
Köszönöm a korrigálást. Tudod én csak úgy tapasztalgatással jövök rá, mi micsoda, mire jó és hogy kell használni, ezért van, hogy nem pontos a tudás... Az elvétett fákra már én is gondoltam. A csinálás ki van zárva (egyelőre), lusta vagyok megtanulni még azt is csinálni. Inkább használom a másik pályáét... A házakat még csak structure viewerrel néztem meg, és úgy láttam, hogy csak két oldaluk van megcsinálva. Ez nem baj, de majd ki kell próbálnom, hogy jó-e. Egyébként sztem egy pici világosabb sárgával tökéletes mellékvonali MÁV állomásépületek... Legalábbis nekem tökéletesek lesznek.. Vasárnap észrevettem, hogy Gyöngyfa megállón nem tábla van, hanem egy kis esőbeálló, olyasmi, mint Kákicson, ezt is javítom majd. Előbb-utóbb majd lesz belőle olyan pálya, amin szívesen megyek végig, egyelőre unalmasnak találom azt a részt, ahol semmi fa, meg semmi, full kopasz a pálya. Ja és levétve egy kis őzike is figyelni fog a vonal környékén. A következő frissítésben kb. ennyi módosítás lesz. Egy kérdés: Az megoldható, hogy legközelebb nem küldöm el az egész mindenséget, csak az új objektumokat és a módosított csv-t? Csak mert otthon Vodafone-nal netezek, és igencsak lassú a feltöltés (max 0,2 Kbyte/sec)...
Üdv!
Előzmény: IST (291)
IST Creative Commons License 2003.02.25 0 0 291
Hogy haladsz a sellyei pályával?

Próbálj meg szerezni (vagy csinálni) egy-két fatípust, és rakd őket elszórva a vonal mellé. Ne erdőt, hanem csak 1-2 fát. Persze csak akkor, ha a valós életben is van néhány ott.

Jut eszembe: a házak használhatók valamilyen szinten?

Előzmény: bubu88 (289)
IST Creative Commons License 2003.02.25 0 0 290
Picit rosszul tudod, íme az általam tudott dolgok:

.FreeObj(pályaindex; objektumszám; távolság; magasság; frogatás)
Ezzel a paranccsal lehet a pályára rakni egy előbb elkészített (és definált) objektumot
Pályaindex: melyik pályától mérje a távolságot, melyik mellé rakja. Ha az mellé, mint ahol megy a vonat, akkor ez ugyebár 0.
Objektumszám: az a szám, amit az objektumhoz rendeltünk
Távolság: hány méterre rakja az objektumot a pályától jobbra vagy balra
Magasság: hány méterre rakja az objektumot a pályától felfele vagy lefele
Forgatás: az Y tengely körül való forgatás mértéke fokokban.

Röviden, tömören ennyi.

A pályaszerkesztő tanfolyamhoz még jön egy rész, aztán pedig leírom az összes általam ismert parancs használatát egy oldalon.

Előzmény: bubu88 (289)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!