Keresés

Részletes keresés

bubu88 Creative Commons License 2003.03.26 0 0 332
Üdv! Megkérem a Moderátort, hogy a 325-ös számú hozzászólásomat sziveskedjen törölni!
Köszönöm!
bubu88
IST Creative Commons License 2003.03.25 0 0 331
Köszönjük!
Ha sikerül vezérállás fotót csinálni, akkor kérlek figyelj arra, hogy pont felülről fotózd az állást! Majd V63 megmondja, hogy honnan, mit és hogyan fotózz. :-)
Előzmény: bubu88 (330)
bubu88 Creative Commons License 2003.03.22 0 0 330
Igen, a fordítás Carpy feladata lesz. A pécsi fűtőházi látogatásunk valszeg a héten meglesz. Akkorra megpróbálok én is szerezni egy fényképezőt, és remélhetőleg FOMA is elhozza az övét. Az eredményről majd tájékoztatlak Titeket.
IST Creative Commons License 2003.03.21 0 0 329
Esetleg a vasárnap, de ezt még nem tudom megmondani. Elég összevissza vagyok hétvégenként.
Előzmény: V63_1668 (328)
V63_1668 Creative Commons License 2003.03.20 0 0 328
IST,a jövő szombat,vagy vasárnap megfelel? akkor lesz megint bejárásunka GF-re.
IST Creative Commons License 2003.03.20 0 0 327
bubu88!

Ez egy nagyon-nagyon jó hír. FOMA-t "ismerem" a vasútmániás topikból, innen is millió hála és köszönet neki! Azt hiszem bőven lesz mit kattintgatni... :-)
A japán nyelv megfejtése gondolom Carpyra vár majd, remélem sokminden érdekes dolgot megtudunk majd belőle.

V63!

Lehet, hogy egyszer beneveznék majd egy fűtőházlátogatásra arra felétek valamelyik hétvégén.

V63_1668 Creative Commons License 2003.03.19 0 0 326
Ez tényleg nagyon jó hír! És örülök,hogy lehetőség nyílik valamit megfejteni a japán leírásokból,ez nagy áttörés lenne...Nektek,PFT-seknek(pályaépítők:) ),és nekem,mint mozdonygyárosnak.amúgy aki dombóvár/kaposvár közeli,mi is szívesen várjuk fűtőházlátogatásra,UDGF(dombóvári fütőház) nél van egy nagyon rendes ismerősünk,amikor ők vannak hétvégén,nyugodtam körbejárhatunk,és fotózhatunk,illetve a gépekre is felmehetünk.A feltétel csupán annyi hogy ésszel,és nagy odafigyeléssel,mert azzal hogy felmehetünk a gépekre,bejárhatunk a fűtőházba,a saját állását is kockáztatja,neadjisten ökörségből elkövetett baleset miatt.múlt vasárnap is voltunk,szépen körbenéztünk,megnéztünk egy V43 SWmotor cserét.Megugye fotóztunk is,ha még nem mondtam volna,a látogatásunk képanyaga felkerült ide:

http://kep.tar.hu/rollingpower63

Itt találjátok az újabb képeimet,elég gyakran fotózok,van olyan időszak,hét,hogy naponta teszek fel újabb képeket.E képek közt található egyébként a leendő mozdonyok vezetőállásfotói.
Hamarosan kaposvár emlékei képtáram egészítem ki további részletes fotókkal.A kaposvári állomásfőnökkel fogunk beszélni,remélem megengedi hogy körbenézzünk belül is az épületekben,hihetetlen szép emlékek egy letűnt korról.Pl az egykori épületegyüttes a volt fűtőhűznál annyira feeling,hogy szinte látom magam előtt a 424eseket,376osokat,a vadiuj M28asokat,a soksok kocsit,ahogy jönnek mennek...:))))
A gépem kapacitása csak 55kép max egyidőben,de fotóznivaló annyi van,hogy tervezek még egy ilyen gépet beszerezni,így egy alkalommal 110 kép:)))))

visszatérve a BVE-hez,ez nagy segítség lenne a doksi lefordítása,legalábbis fontosabb infók kiszűrése,bubu88,a részemről is nagy köszönet a segítségért!

v63_001

bubu88 Creative Commons License 2003.03.16 0 0 324
Nagyjából kész van, a design picit hasonló lett a mostanihoz (pl. háttér). Jövő hét végén feltöltöm a freewebre, ott kipróbálhatod, javaslatokat adhatsz, stb. és ha jó akkor elkülöm emilben. Nincs mit!
Előzmény: V63_1668 (323)
V63_1668 Creative Commons License 2003.03.16 0 0 323
Hát a designt rádbíznám,mert én ahhoz lófaszt s értek:) csináld úgy,ahogy Neked tetszik,amilyen elképzelésed van.Ez egy V63/M63 emlék-oldal,a fő fejezetei egy bevezető,a virtuális vasút,ed projektek,és két külön fejezet a V63,illetve M63 info oldalakra.tehát moduláris felépítésű,hogy esetlegesen lehessen hozzáadni/elvenni részeket belőle.a tartalommal nem kell foglalkoznod,ilyesmik hogy V63 leírás,hasonlók,azokat én írom meg,és bővítem idővel.a két mozdonynak egy azonos felépitésű aloldala lenne,mely a főoldalról nyílik,leírás,és némi képanyaggal.Talán igy gondolom,de ha van jobb ötleted,nyugodtan változtass.
ha még van kérdés/javaslat,csak írd nyugottam,és köszi a segítséget!!
Előzmény: bubu88 (322)
bubu88 Creative Commons License 2003.03.15 0 0 322
Ha gondolod, megpróbálhatok csinálni Neked egy oldalt. Csak akkor el kéne küldened mondjuk emilben a V63 és az M63 anyagát, ami korábban fenn volt, vmint, hogy tul. képpen milyenre képzeled az oldalt. Én Frontpage-t és Dreamweavert tudok használni, inkább Frontpagét, mert abból van XP verzió magyarul. Ráadásul még legális is! :-)
Előzmény: V63_1668 (320)
V63_1668 Creative Commons License 2003.03.15 0 0 321
ja,ma reggel,láttam az M63-003at,ahogy vontatja be a fekvemaradt 002-t!!!! hihetetlen mi?

betettem mindkét dizelgigantot a msts-be,és állatul megy,márcsak textura kell.
Najó,ez off volt,mertugye a konkurrenciát8MSTS9 nem reklámozzuk:)))) csak gondoltam vkit hátah érdekel.)

V63_1668 Creative Commons License 2003.03.15 0 0 320
igen,a százasgigantoknak valóban az engedélyezett sebessége 160 km/ó.De azért irtam 133at,mert nemcsak 100as gigantok vannak,azoknak pedig 133,vagy 120.És mivel a normál gigantok többen vannak,ezért a többség dönt,itt pedig demokrácia van,elvtársak:))))

ami még gond van.valaki,aki kedvet érez hogy gyártson egy szép oldalt a rollingpowernek,azt szivesen venném.Én több órai erőlködés után sem voltam képes egy tisztességes oldalt csinálni,eccerűen nem megy és kész.a webdesign nem az én műfajom:)

ugy képzeltem a dolgot,hogy a két 63-as,a V,és az M,együtt a kezdőoldalon,mivel a lap névadója ez a két szépség.

IST,a bz hangokat ma szedem le,eddig nem sok időm volt,meg a 3d studio maxxal szaraxok,egyenlőre még az se jó:(

na szal akkor most ezek mentek,meg a vöröshangyák
(vagy vörös Dízelgigantok:))))

bubu88 Creative Commons License 2003.03.14 0 0 319
Megnéztem a házakat, nagyon királyak! Tökéletesek lesznek. Köszi! Egy észrvétel az oldaladhoz. A BVE résznél a Giganthoz azt írod,hogy engedélyezett sebesség 130 km/h. Ez egy százas Gigantm, nem? Legalábbis V63 oldalán az vann hogy (asszem) V63 156. Annak meg 160 az engedélyezett sebessége, nem?
Előzmény: IST (318)
IST Creative Commons License 2003.03.13 0 0 318
Megnézte valaki a házakat amiket csináltam?
Milyenek?

V63! A Bz hangokat meghallgattad?

kod Creative Commons License 2003.03.13 0 0 317
A régi verzió még mindíg jobb, mint a semmilyen. Nem mindegy, hogy előről kell kezdeni, vagy folytatni...

Egy kérdés: van egy motorvonatom, ki tudja milyen tipusú. Az vele a bajom, hogy nem látszik a km órán, éppen mi a sebesség. Hogyan lehet a kilométerórát megjelentetni?

Előzmény: IST (313)
V63_1668 Creative Commons License 2003.03.12 0 0 316
Ja,mfav nincs,mert az nincsen meg,de mint azt leirtam,lesz jobb,a régit tovább már nem fejlesztem.
V63_1668 Creative Commons License 2003.03.12 0 0 315
fentvannak a cuccosok,meg a leendő projectek is.A mozdonyok ujra elérhetőek!
www.tar.hu/rollingpower63
V63_1668 Creative Commons License 2003.03.12 0 0 314
A Rollingpower átmenetileg van zárva,megpróbálok egy egyszerűbb lapot létrehozni,éspersze hiánytalant
Nemsoká befejezem a doksikat(angol nyelvet mellőzöm,mert nincs kedvem ennyi géphez irni historyt,meg ilyeneket),mindet frissitem,traim.bmp,txt-k egyebek,és feldobom.Kis türelmet és fent lesz az anyag

IST Creative Commons License 2003.03.12 0 0 313
Nekem megvannak a gépek. Ami fent van a honlapomon vezérállás kép, azon gépek mindegyike ott figyel a vinyómon. Csak ki tudja, hogy melyik verzió...
Előzmény: kod (312)
kod Creative Commons License 2003.03.12 0 0 312
"elvtársak,rossz hírt kell közölnöm!Minden odaveszett!"

Nem töltötte le valaki? Vagy nem volt letölthető? IST honlapján tök jól néznek ki a vezetőállások! Talán tudja pótolni valaki... A RollingPower63 is emiatt nem elérhető?

Előzmény: V63_1668 (293)
fant0mi Creative Commons License 2003.03.11 0 0 311
Hat ugynezki hogy zart.
Előzmény: IST (309)
IST Creative Commons License 2003.03.11 0 0 310
Ja igen, a házak letölthetők a honlapomról... :-)
Előzmény: IST (309)
IST Creative Commons License 2003.03.11 0 0 309
OK, semmi gond, így már érthető. :-)

Megcsináltam a kért módosításokat a házakon, immáron mindegyiknek megvan mind a négy oldala. Sőt, készítettem pár másikat is. Különbség csak a színekben van. Ja, meg csináltam mindegyikhez kéményt! Elég tűrhetők lettek így már.

A sellyei vasútállomást épp 3 órája láttam a Száz vasutat, ezeret... című vasúttörténeti filmben.
Asszem majd nekiállok csinálni egy szabvány MÁV felvételi épületet.

fantomi!
A Csörgő-napos megbeszélés az nagyon zártkörű, vagy esetleg résztvehetnék én is? A levelet köszönöm, majd felviszem a honlapomra.

Előzmény: bubu88 (307)
fant0mi Creative Commons License 2003.03.10 0 0 308
IST, mail ment Csorgo-nappal kapcsolatban.
A GF-re valszeg csak huszadikan jutok el. Illetve hetvegen is, de akkor nincsbenn senki, a felvigyazo meg ebben nemtud segiteni ;]
Előzmény: fant0mi (306)
bubu88 Creative Commons License 2003.03.10 0 0 307
Hát igen, tényleg ez lenne a legjobb, csakhogy egy pár dogot figyelembe kell venni: 14 éves vagyok. A szüleim nem biztos hogy csak úgy elengednek 6 órát egyedül sétálgatni egy retkes sínpár mellett, ahol néha még vonat is jár. De nem ez a legnagyobb akadály. Hétközben Pécsen vagyok kollégiumban (most is), onnan meg 100% hogy nem engednek el. Nameg nem is igazán futja az időmből 6 órára. Otthon a héten kb. másfél napot vagyok otthon, ezt már szeretném is otthon tölteni. Erre az akcióra valószinüleg csak a nyáron fog sor kerülni, addig sajnos csak a térképre, meg az emlékezetemre lehet hagyatkozni... Ez van.
Előzmény: IST (304)
fant0mi Creative Commons License 2003.03.10 0 0 306
Jo, majd megnezem mit tudok jobban elintezni. En a pft-seket csak kozvetve ismerem.

Marcius huszadikan megyek nagyvezeri megbeszelesre a Csorgo nappal kapcsolatban, akkor varhatok uj infok.
Ja jut eszembe, irok mailt neked.

Előzmény: IST (305)
IST Creative Commons License 2003.03.10 0 0 305
Ha esetleg meglesz a digitális fényképeződ, akkor lefotózhatnád. Mondjuk a fénymásolatnak is baromira örülnék.
Vagy ha be tudnál vinni engem is egyszer, akkor kijegyzetelhetnénk szorgalmasan...
Előzmény: fant0mi (298)
IST Creative Commons License 2003.03.10 0 0 304
Na ja, nem mindegy hogy milyen hosszú. Én már magamban anyáztam, hogy ilyen béna lennék és nem tudom végigvinni idő alatt a gépet???
Lehet, hogy érdemes lenne rászánni egy napot, és bejárni a vonalat a síneken/sínek mellett. Kb 6 óra alatt megvan. Úgy legalább tudnál jegyzetelni.
Én most ezt tervezem a 29-es vonallal kapcsolatban Szfvár és Szabadbattyán között. Kis jegyzetfüzet a kezemben, aztán menni és írni, hogy mi hol van. A pálya mellett 100 méterenként vannak kilométerjelző kövek, így könnyen meg lehet határozni, hogy hol kezdődik egy ív, hol van tábla, hol van kitérő, pontosan hol kezdődik az állomás melletti peron, meddig tart, stb.
Előzmény: bubu88 (301)
IST Creative Commons License 2003.03.10 0 0 303
A 295-ös hozzászólásban vannak a Bzhangok (utastájékoztató pluszban, talán még Csörgő is kintről) felpakolva.
Az a baj a Bz-vel, hogy nem tudok hova állni ahhoz, hogy jól hallható legyen, mert vagy beszélnek az utasok, vagy nem hallani semmit.
Töltsd le őket, hallgasd meg, aztán szólj, hogy milyen kellene. Most már jár a 29-esen is Bz, könnyebben tudok onnan felvenni hangokat.
Csörgőhang elvileg lehetséges, viszont kellene hozzá egy jószívű vezér, aki felenged maga mellé a gépre 1-2 állomás erejéig.
Előzmény: V63_1668 (299)
V63_1668 Creative Commons License 2003.03.09 0 0 302
emberek! mindenki azonnal a brazil Caldas-Gramas pályás oldalra,kész a Pinda pálya első fele.isteni szép lett,és nagyon hangulatos!

egyébként akit érdekel,az albumaim cime,csaknam párnaponta frissül,mindig uj képekkel Kaposvár/Dombóvár vonzáskörzetéből.Ma voltan UDGF-en,és sok szép fotót gyártottam.
V63 013 meg Északiba,pörgövázcserére,igy is már 60 km/órás gép,vele együtt megy egy Szili is,a V43-1173,beceneve "Dél Csillaga",mindketten pörgővázcserére.V63_005ből meg láttam a főtrafót.Szegény már csak igy tudta megmutatni magát nekem:((((

a csörgő holnap fent lesz,majd ideiron a linkecskét.a kibaszott doksikkal nehezen haladok,de meglesz lassan a sablon.a doksiban a gép rövidke története,a BVE alap kezelése(kezdőknek jól jön),tech adatok lesznek magyar/angol nyelveken.Azt hiszem ez minden igényt kielégít majd.MFAVot meg nem találom a nagy vinyóhullás után,azt ujra kell kreálni,ugy néz ki,egy kollega fog gyártani neki fasza cab képet.
További beszerzések: 1 db M40 vezállás,a 225ös,egyenlőre raktáron,nem fogok bele,amig a töbi nincs kész,ugyanigy a dacia,bár az már futóképes,igaz elég gyatrán,van még mit alakitani rajta.Valamint kinéz egy új Csörgő is,nem remot,egy Classic,csak a változatosság kedvéért:)
hangügyben az a helyzet,hogy kéne vki,aki gyakran tud felvenni,mert soxor kénének hangok(ha jó alapanyag van,a végeredmény is jobb).a Csörgőnél is,aki megfigyelte,By kocsihang van mint kerék/pörgőváz hang,ez persze nem jó,de nincs más sajnos.a Bz jelenleg megintcsak áll,most a gond az,hogy megvan ugyan a forrás,tehát sértetlenül,csak a maxot nem tudom feltelepiteni:( persze megoldom,csak időbe telik.Bz ügyben pár nap és ujabb eredmények lesznek.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!