Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

405SRi Creative Commons License 2001.05.31 0 0 243
KariAti, Megnéztem és ugyan az a méret van benne mint a 2.0-es benzinesben(283 átm.;26 vastag).Érdekességképpen:a 406-osban nagyobb a hátsó átmérője mint az elsőé,ellentétben a 405-ösével ahol az első nagyobb.
Előzmény: KariAti (240)
Tomathos Creative Commons License 2001.05.31 0 0 242
Részvétem!!!
Előzmény: 405GRX (241)
405GRX Creative Commons License 2001.05.31 0 0 241
Sziasztok,

Akármilyen tali is lesz én arra már nem Puggal fogok érkezni:-(((
Múlt 7végén bizományba került a szépségem egy ismerös kereskedönél...
Ne tudjátok meg milyen érzés volt utoljára menni vele, majd kiszállni belöle...részvétnyilvánitások jólesnének:-)
Most már csak abban reménykedem hogy gondos gazdira fog találni a lelkem.
Remélem nem néztek ki akkor se ha traktorral érkezek a talira:-)
GRX, a vigasztalhatatlan

KariAti Creative Commons License 2001.05.30 0 0 240
405SRi,

Nézd meg légyszi, hogy a 97 2,1 TD SVDT-n milyen tárcsa van. Most voltam a szervízben, garanciálisan kicserélik nekem a kb 2000 km-t futott tárcsát. Rákérdeztem, hogy lehetne-e erősebbet rárakni, de azt mondták nem. Ezért érdekelne, te mit találsz.

Előre is kösz,

KariAti.

Előzmény: 405SRi (237)
kenguru Creative Commons License 2001.05.30 0 0 239
Sziasztok!

Nem kell aggódni annak, akinek jó a fékje, nálunk a 6 autóból néggyel volt baj, kettőnek egyáltalán nem rakoncátlankodott a fékje. Természetesen garanciában kicserélték, és érdemes is, mivel a féktárcsa fékbetét csere (eredeti méret) csak rövid időre orvosolja a gondokat. A tali engem is érdekelne!

Ami a foltokat illeti, az ablaktízytítókban van olyan,a melyik állítja, hogy foltmentesen szárad. Érdemes lehet azzal megpróbálni?! Én egyébként kézi mosóban mostaom, és mindig hibátlanul itsztán kapom vissza. Ők ugyan pincében dolgoznak, de majd rákérdezek, van-e méág valami trükkk.
Talira jó lehet a Velencei tó is, ha gondoljátok!

Csá kenguru

Boró12 Creative Commons License 2001.05.30 0 0 238
Szia san! :-)

"Az első dolgom az volt, amikor kiszették a szondát, hogy szépen megkerestem rajta a Germany feliratot. Persze hogy rajta volt.:-)"

:-))))))))

Már csak azt nem tudom eldönteni, Te nem változol, vagy a németek? :-)))) Egyébként örülök, hogy elégedett vagy az autóval.

Boró

Előzmény: sansalvador (221)
405SRi Creative Commons License 2001.05.29 0 0 237
A fék kérdésben utána néztem a dolgoknak.Az 1.8-asnak a féktárcsája 260mm átmérőjű és 24mm vastag.A 2.0-nek pedig 283mm az átmérője és 26mm vastag.A tengelycsonknál egyforma,tehát egymás között cserélhető persze nyereggel együtt.Ha valakinek más alkatrész adat kell szívesen segítek.TALI,TALI,TALI.Sok-sok PEGO-t akarok látni!!!!!
Előzmény: sabian (235)
Jugó Creative Commons License 2001.05.29 0 0 236
Sziasztok! Én még új vagyok itt, de látom itt sok a tapasztalt 406 tulaj. Úgy néz ki a hétvégén én is azzá válhatok ha megerősítitek a döntésem. A kiszemelt áldozat egy 406 break 1.9TD fekete, ABS, klima meg ami kell. 97 ben kezdte használni egy francia család, 80E km-t elgurultak vele, de nagyon megkimélték, nem törték össze, nem szállítottak vele trágyát. Egy itthoni kereskedő kinálná 3 guriga legvéső áron. Megéri??? Segítsetek ha tudtok.
sabian Creative Commons License 2001.05.29 0 0 235
A Balcsin Füred-Tihany-Akali az a terület, amelyen behatárolható leszek! Természetesen nem csak a 406-os jó!
Többiek? Egy hétvégi piknik a Balcsinál?

sabian

padre666 Creative Commons License 2001.05.29 0 0 234
csövi megy a ....naná:)))

szal a kocsikat föleg ha fekete csak es kizárolag napfénymentes , levegőhőmérsékletű helyen lehet mosni.Ellenkező esetben a forró karosszériára kicsapodik a vizben található szennyező anyag pl a clór!!!!!!!!!!. Igaz ez mindenképp kicsapódna , de ha le tudod törölni , és husebb helyen több az esély rá akkor nem láccik.
A sampon tulzásba vitelét sem ajánlom........ ha nem egetverően retkes akkor siman tiszta vizzel......
De előtte nagynyomással le kell veretni a port!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ez halálosan fontos!!!!
Az igy kezelt gépkocsi gazdája legnagyobb örömére több évig ujszerű külső állapotban marad!:)))))))

ja kocsimoso KIZÁRVAAAAAAA!!!!

na csövi:)

Előzmény: sabian (232)
405SRi Creative Commons License 2001.05.29 0 0 233
Sziasztok!!!! sabian Hol leszel a Balcsin??Lehet,hogy lemennék,ha jönne más is,persze csak akkor,ha nem csak a 406-os jó!! :O))) Még az is lehet,hogy tudok neked tanácsot adni 1pár dologban.Aki tudna jönni,jelenzkezzen!Még van időnk megszervezni,persze ha ti is akarjátok.
Előzmény: sabian (232)
sabian Creative Commons License 2001.05.29 0 0 232
"Csövi! Megy a traktor?"

kis lélegzetvétel a melóban...talán egy kicsit lazább nap lesz ma...no öltöny...zsebesnadrág meg tornacipő...egy kicsit több net... :))))

Tali
Ugyan felvetettem, de nem igazán volt rá reakció, hogy esetleg ezen a hétvégén (vasárnap/hétfő) a Balatonnál találkozhatnánk, hátha jártok arra amúgy is, hm???

Autómosás
Tény: a fekete autó borzasztóan gyorsan koszolódik. Mi több már mosás után foltos... :(((
Heti átlag 2-3 alkalommal mosom le Lucifert a kertben gondosan, de még egyszer sem volt igazán tiszta. Mit lehet tenni, hogy ne maradjon pöttyös? Van-e valamilyen olyan jó sampon/vax, amely segíthet ezen a problémán? A szarvasbőrös törölgetés nem segít, mert mire letörölöm a felét, a másik fele már meg is száradt, RGO ott már úgyis foltos marad.
Előre is hálás köszönet a jó tanácsokért.

Tényleg lehetne már tisztázni ezt a féktárcsa-problémát? Honnan tudom, hogy nekem az erősebb vagy a gyengébb van-e fenn? Kérhetem-e azt hogy garanciában az erősebbre cseréljék ki? Mert ugye menni kell az autóval, de az sem árt, ha meg is áll.

OFF
Az első autóm egy 1200 S Lada (zsiguli) volt. Ott fordult elő permanensen, hogy a bal hátsó fék állandóan felragadt. Ennek következtében a bal hátulja egy-egy bukkanón bizony blokkolt. A hibát sosem tudták elhárítani és elég gáz volt, amikor 70-el a Szentendrei beállt a kocsi háta. Szóval azóta elég fontos téma nálam fék...
ON

A kedves kollégák, milyen gépjárműveken keresztül jutottak el a jelenlegi autóig???

üdv:
sabian

MetaCode Creative Commons License 2001.05.28 0 0 231
Uff!

Ez a féktárcsakérdés izgat engem. Mentem már 16k kilométert, ebből elég sokat száz fölött, még nem éreztem a reszketést, úgy áll meg, ahogy kell. Lehet, hogy a 2001-es szériára már az erősebbeket rakták fel?

Sabian:
Nekem is volt ijjen (alapjárat), úgy az első ezresben. Aztán mexűnt. A szervizben aszonták, hogy hát, elektromos gázpedál, meg ilyesmi, konkrétat semmit. Rádugták a szervizgépre, az meg nem kiabált, hogy gond lenne... Szal nem tom mitől volt..

M.

P.S. Tali? Mindenkinek mindig megígérem, oszt beleköp az Élet. De csináljunk, mindent megteszek..:-)

405SRi Creative Commons License 2001.05.28 0 0 230
Sziasztok!!!!!Mi van veletek Pugosok???Mindenki autózik???Soha nem szervezünk 1 talit????
Előzmény: kenguru (229)
kenguru Creative Commons License 2001.05.26 0 0 229
Sziasztok!

A helyzet az, hogy az 1.8 tárcsái egyszerűen alulméretezettek. A nagyobb terhelés hatására eldformálódik a tárcsa, ami abban jelentkezik, hogy nagyobb sebességről való (>100) enyhe fékezésnél beráz a kormány. Ez később csak rosszabbodik. féktárcsa és fékbetét csere segít 2-6000 km-re, de utáne visszatér a porbléma. A 2 literes féktárcsái és féknyergei nagyobbak, és bírják is a terhelést. egyébkáént nem vezetek különösebben állat módon, ez az autó nem arra való. Bár országúton azt is tudja! Csak egy kicsit gyengéncske ez a motor az ízlésemhez ...

Hajrá Kenguru

Előzmény: KariAti (228)
KariAti Creative Commons License 2001.05.25 0 0 228
kenguru,

a féktárcsákkal nekem is volt gondom, a legutóbbi szervíz alkalmával ki is lett cserélve. Csakhogy azóta megint érzek enyhe rázást. Kb 1500 km telt el a csere óta. Bár az autóm már nem garanciális, a beszerelt alkatrészekre vállalnak garanciát. Ezek szerint érdemes rákérdeznem, hogy milyen tárcsát raktak rá?

KariAti.

Előzmény: kenguru (226)
sabian Creative Commons License 2001.05.24 0 0 227
"Csövi! Megy a traktor!"

Tudom, tudom hallgatok mint xar a fűben..de sajna ez van: munka fullig!
Túl vagyunk 4 és fél hét alatt a 3000. kilométeren. Gond egy szál se. Néha ugyan egy kicsit kiakad az alapjárat a fordulatszámmérő szerint és alapjáraton 1500-at pörög. De egy kis gázzal vissza is áll.

Kedden/szerdán Tihanyban voltam egy konferencián és láttam sok sok tesót. Kis tesókat (206), gyönyörűeket. Meg egy 607-es nagy tesót, no meg vagy 7-8 406-ost. És volt közöttük egy olyan szép, mint Lucifer!!! Fekete, szürke belsővel. A könnyűfémből ítélve elegance lehetett. A kollégával tisztes távolból megméregettük, "hogy az is szép autó ám...." aztán huss el.

Sansali
"germany" felirat a lambdaszondán??? hát ez nem jó hír...vannak benne traktoralkatrészek????? :)))

Metacode
nem éreztem még, de feltételezem, hogy nagy kanyarsebességeknél fordul elő, no ilyet még igazán nem csináltam vele, amolyan komótos de tempós autózás van soron, kivéve ha valaki felhúzza az agyam, mert akkor bizony ráutaló magatartással közölni kell vele, hogy "bizony barátom az csak egy traktor, ez pedig egy autó, és ha versenyezni akarsz pl a Szentendrein, akkor a kis teknős bealázza a nyuszikát és míg Te gyorsulsz lámpától lámpáig, addig én kuplung vissza 3 technikával a lámpánál állva hagylak.... :))).

Kenguru
Milyenféle "másik" fék van a 2.0 gépeken mint az 1.8-ason, hogy azok nem rázznak be. Az enyém még nem rázott (szép is lenne 3000 km után), de a kopás után én is számíthatok erre vajon???

A TALI okés és már nagyon érik. Lassan össze kellene hozni, de én annyira nem vagyok szervező alkat, hogy csak na....ha értitek mire gondolok... De pl a hosszú hétvégén megint lent leszek Akalin és remélem jó idő is lesz...esetleg arrafelé egy talit összehozhatnánk, hátha van kedvetek egy kicsit pihizni (esetleg a családdal) a magyar tengernél, hm?

üdv:
sabian

kenguru Creative Commons License 2001.05.24 0 0 226
Sziasztok!

Jómagam már majd' egy éve kergetek egy 406-ost, lassan 50e közös km van mögöttünk. Ráadásul a cégnél van még ezen kívül öt másik, tehát kb 300.000 e tesztkmről tudok mesélni.

A lényeg, ami nem újdonság: az autó jó. Igazi kényelmes, szép utazólimuzin, amely nyugtatja az idegeket egy kemény nap után - vagy előtt. A motorok 1.8 benzin, ami nem egy csoda, de hozza az elvárható szintet, átlagosan 8-9 literes fogyasztással, lábtól függően. Kényelmes hosszú távon le lehet vele menni 7 liter alá is, hajtós autópálya szakaszokon 12-15 liter a fedélzeti computer helyett. Az autóknak egy típushibája volt - négynek a hatból - szar volt az első fékje, nagyobb sebességről fékezve rázott mint a fene. Nekem az első 30ekm-en 4 első féktárcsám volt, mire végre garanciában beletették a 2.0 verzió első fékjeit. Azóta semmi gond.
Az autó igen kényelmes - bár nem kényelmesebb mint a korábbi Xsara-m. Nagyon csendes - belülről -, lexebb (Fekete, bézs belsővel), meg a hifi sem rossz így, hogy kivágtam belőle a gyári hangszórókat!
Egyébként én a futóműtől nem vagyok úgy elájulva, a viszonylag puha felfüggesztés itt bosszulja meg magát. Egy új Astrával, vagy Focussal simán bekanyarodok ott, ahol a 406 már araszol kifelé, csikorog, meg ami kell. Szóval nem egy sportautó, de ezt végül is nem is ígéri. Az ár-érték aránya fenomenális, remélem az utódja is megőriz valamit ebből és a szépségéből.

Üdv Kenguru

Zoldalma Creative Commons License 2001.05.23 0 0 225
Üdv,
úgy néz ki, hogy pénteken megveszek egy Peugeot 205-öst (1.6 GTI). Tudnátok mondani egy szerelöt Dél-Budán, akihez el lehetne vinni (vez.szíj csere, + ami még kiderül)?
A találkozó érdekelne engem is, jó lenne sok Pugot együtt látni (már, ha kisautók is mehetnek :-)

Z.

405GRX Creative Commons License 2001.05.23 0 0 224
Hali,

A belso szellozoventillátorra. Nekem a hutoventillátorral még soha nem volt gondom. Tali OK, legalább addig amig még megvan a gép:-(

Előzmény: 405SRi (223)
405SRi Creative Commons License 2001.05.22 0 0 223
Sziasztok!!!! Köszi mindenkinek a segítséget már eddig is sok örömöm van benne.Tényleg kéne valami tali félét összehozni,mert kíváncsi lennék a többi funra. 405GRX A hűtőventillátorra vagy a belső levegő vent.-ra gondoltál?? Üdv:405SRi
Előzmény: 405GRX (222)
405GRX Creative Commons License 2001.05.21 0 0 222
Hello Mindenki,

Pénteken kötelezo kultúrprogram volt:
20.15-kor a VOX-on Taxi 1. rész. "Csövi! Megy a traktor?" - bár a német szinkron elég xar volt. Látta valaki rajtam kivül?
Legjobban az tecett amikor Samy az autópályán lecserélte a sportkormányt:-)...
Peggy:
:-)))))
405SRi:
Keblemre barátom:-) remélem sok örömöd lesz a járgányban...
Hibaforrások: mint a T. Kollégák által emlitettek, valamint pluszban: szellozoventillátor, indítómotor, féltengely gumiharangok kopása...ennél több asszem nincs.

sansalvador Creative Commons License 2001.05.20 0 0 221
Sziasztok!

No akkor a lényeg:

Mint már emlitettem volt, a lambda szondám cserés lett garanciában. Amikor ezt leirtam pár napja, ugyan sejtettem előre valamit, de tisztességből nem irtam le, mivelhogy másnap mentem a szervizbe. Hogy mi az a valami? Hát természetesen az, hogy a lambda szonda német gyártmány! Mi a frász szarna be egy francia autóban, ha nem egy német alkatrész?:-))
Az első dolgom az volt, amikor kiszették a szondát, hogy szépen megkerestem rajta a Germany feliratot. Persze hogy rajta volt.:-)

605 tipushiba? Nekem 2 ilyen autó után (91'-es és 95'-ös) nem igazán jut eszembe semmi. Szerintem a Peugeotok egyik legmegbizhatóbb tipusa a robosztus felépités miatt. Nekem nem voltak elektromos gondjaim sem, mint itt alább emlitették. Amit biztosan tudok, hogy a 94-ig gyártott autók automata váltói -szintén német természetesen- konstrukciós hibából eredendően meghibásodhatnak. Nálam bejött sajnos. Ami még emlitésre méltó, az talán a hullámosodásra hajlamos első féktárcsák.

MetaCode Creative Commons License 2001.05.19 0 0 220
Hahóó

csatlakozom sansalihoz, szintén úszás van melóilag...

Tehát a mérleg: három hónap alatt 16 ezer kilométer, hiba nélkül. Bocsi, egy mégiscsak: egy felkapott kő miatt első szélvédőcsere, a szerelők szerint ilyenkor tipikus, hogy előbb az esőérzékelő, utóbb ennek behatásai miatt az ablaktörlőmotor nyomja be a kampecet. Báj dö véj, egy hét alatt lecsengett a hibaroham, valszeg ha nincs kő, nincs hiba sem.

Apró élmény: Megállok a Fábián előtt (HNB- a rendszámom), ember éppen hozza ki a vadiúj 406-ot, olyan zöld, mint az enyém, ugyanúgy alufelni. Mellette egy derék szőke az ellenkező nemből. Kiszállnak szemrevételezni napfényben is a csodát. Már éppen azon gondolkodtam, hogymondok valami udvariasat (jaj de szép, vagy ilyesmi), mexólal a szőke: Feri, ez is olyan mint a miénk, csak egy régi szar, ugye?:-))))))))

Vannak esetek, amikor a butaság idegesíteni tud, de ez már az a szint volt amikor bájos a történet..:-))

Szóval nincs gond. Sabian: érezted már a passzív hkerékkorm miatti behimbálást?

Üdv

M.

Pugfan Creative Commons License 2001.05.19 0 0 219
valszleg vakuum bigyó hiba, vidd el egy JÓ szerelőhöz:
Peugeot Klinik Grósz, Bp. Kolozsvári út ??, tel: 419-2308
ez volt a reklám helye... de ő télleg jó!

A hátsó hidat onnan lehet észrevenni, hogy
a) a szerelő megmondja
b) valamelyik oldali csapágy bemaródik, nő a súrlódás, nő a fogyasztás és esetleg aszimmetrikusan kopnak a kerekek hátul (nekünk pl. a jobb oldali sokkal gyorsabba kopott, mint a bal, es a fogyasztás is visszesett 10%-al (5.5-ről 5-re) a csere után!

Előzmény: 405SRi (218)
405SRi Creative Commons License 2001.05.18 0 0 218
Köszönöm a segítséget.Azt miből lehet észrevenni,hogy a hátsó híddal baj van?????Én Svájból hoztam a gépet,190000 km van benne.Annyi "hibát" vettem észre,hogy ha pl. a lámpánál megállok picit ingadozik az alapjárat addig amíg rá nem lépek a fékre erőteljesen.Ez valami vákum bigyó hiba lehet???
Előzmény: Pugfan (215)
Peggy Creative Commons License 2001.05.18 0 0 217
Na persze, természetesen a típushibákat én ezen felül értettem !
Peggy Creative Commons License 2001.05.18 0 0 216
Bocsesz, de rosszul tudod, ugyanis a 605 nek az a hibaja hogy nem negyesre vegzodik, jobb ha tolem tudod pajti :-)
Pugfan Creative Commons License 2001.05.18 0 0 215
Típushiba 405-nél a hátsó híd idő előtti elhasználódása (nálam 180ekm), amúgy
180ekm-nél hátsó híd csere
240ekm generátor felújítás
270ekm első futómű felújítás, hátsó fékkör csöveinek cseréje

605:
én csak az elektromos rendszer hibáiról tudok (sok kis bosszantó), no meg nem túl hivalkodó, túl kényelmes és túl jól megy (főleg a 2.5-ös TD? azt 6000-ig is lehet pörgetni, csöndes és nagyon megy!)

Előzmény: 405SRi (213)
405GRX Creative Commons License 2001.05.18 0 0 214
B+ télleg!
sabian igazad van! Ezek szerint a gázt is vízszintesen köll taposni rajta? Hátha attól jobban megy?:-)
Peggy,
A 605-nek egyetlen típushibája van: nem 4-essel kezdodik:-)
Sorry de nem birtam megállni...
Előzmény: sabian (211)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!