Ismét ránkköszöntött a hétföreggel, hálisten. Hol vagytok topiklakók? Felfalt Benneteket a Gablini oroszlánja?
Yo volt a szombati tali, nem? Nem tudom Ti hogy vagytok vele de én igazán örültem hogy végre élöben is láthattam a kedves topiktársakat és kedvenceiket. Kár hogy ilyen rövidkére sikeredett de majd legközelebb meghosszabbitjuk az eszmecserét.
Igy összegezve, utólag megemésztve a szombatiakat, mit szóltatok a 307-eshez? Engem dizájntól függetlenül meggyözött az autó, ár-értékben szerintem verhetetlen. Gondolkoztam vasárnap hogy elmegyek a Fábiánhoz meghajtani a gépet, de elég xar idö volt, meg egyedül feleannyira sem fun. Igy inkább az alvást választottam:-)
CsMaT
GRX
Üdv. mindenkinek. Gyorsan túltettem magam a felnivásáron. Aki keresett már 406-ra nem gyári felnit az tudja mekkora sz*pás. A 4*108 még nem gáz de az ET15 annál inkább. 100 megnézett felniből 20-jó 406-ra, abból csak 3-4 tetszett, de raktáron 1-se volt. Ha megrendelem 1-2 hónap alatt megjön. Persze ez még viccnek is rosszul hangzott. Egy helyen meggyőztek hogy van raktáron felni, odahozzák, ha nem tecccik visszaviszik. Megnéztem és nem kellett visszavinniük. Élőben teljesen más. Az említett példány egy hétküllős AEZ Technomagnesio 16"*7"-os. A gumik rá Semperit 205/55ZR16-osak. Asszimetrikus, erősen forgásirányos gumik. Igazán sok tapasztalat még nincs, de a komfortérzet nem, viszont a stabilitás jelentősen változott. Azért is kértem a segítségetek, mert nem két napra vesz az ember felnit, és nem igazán sok 406-ot láttam amin nem gyári felni van. Szivesen megnézném a tiedet is MetaCode.
302... No sebaj, ebben a topikban amúgy is a 406-os hozzászólásra kell igazán hajtani :-)
Más: én továbbra is tartom, hogy megyek a talira. Csak a kocsim nem biztos :-((( Tegnap volt szervizben (már oda se akart elmenni), ott kicserélték az AC pumpa reléjét, de szerintem ma reggel megint amiatt nem indult. Próbálok még egyet szerezni ma, de ha nem megy, akkor egy nagy kék Ikarussal fogok megjelenni :-(
Ahogy látom a 300-at bebuktam, de mit számít...
301!!!! :)))
405SRI
nincsen ok az eképp lekettyenő ajkakra :((((, tudod sosem a mennyiség, hanem a minőség a fontos!!!
Részemről, hatalmas karikákkal a szemem alatt (otthoni lakásfelújítás eredményeképpen), feltétlenül megjelenek a 9:30- összejövetelen. Légterelő még nem lesz Luciferen, mert a "szerelőim" elmentek az OB rally futamára és csak hétfőn lesznek (és ez így igaz!!! - ezt mondták a Kovácsnál, hogy miért nem pénteken teszik már fel)
Van ott a Gablininél valami konkrétum, ahol összegyűlünk, vagy a helyzetfelismerésre bízzuk magunkat, hm???
Sziasztok!!!!Bocs hogy eltüntem egy kicsit,de.....Eddig 8-an vagyunk elvileg de remélem ott a helyszínen nő ez a szám.Nem vagyok egy szgép zseni,ezért nem tudok olyan szépen listát írni,mint ti.A teljesség igénye nélkűl:maadic,Pgaalien,Pugfan,sabian,zöldalma,12qper,405GRX,405SRi.Eddig ennyien vagyunk(leszünk szombaton fél 10-kor a Peugeot Gablini M3-nál. :o(((
Eredetileg a felni miatt raktam be (eredeti gyári a P306 cabrióra 185/55R15), de elég homályos... na de megérte, ha így mindenki észreveszi (mondjuk jó nagy és jól lelassít...)!
A chiptuning megvolt, sajna hivatalos mérés nem volt, csak jobban megy az autó...;-)
A talira megyek, általam ismert koordináták: Peugeot Gablini M3, 9:30 szombat (júni16). Nem maradok soká, mert 10:30 után a konresszusi kzpontnál kell lennem (Citrom tali, Balaton).
Ma Váci út, jönne ki egy 605-ös. Hjajj, márkatárs, kiengedem. Erre a pirosnál - öltönyös "úriember" - átszól: mit villogsz, bazmeg... Oszt csodálkozott, amikor szóbahoztam a felmenőit, valamint az ősember vadászezközéhez hasonlítottam.
Épp elszontyolodtam, jön egy 406, alig van különbség - egészen pontosan 37 - a rendszámaink között. Frankón elvigyorogtunk egymással egy pirosnál. Ja, az ürge olyan tartozástérítéssel foglalkozhatott. Most akkor ki az ember, és ki nem?
Jó talizást, szombat éjjel érek haza, ha látlak még Benneteket ott dumcsizni, megállok..:-)
valszeg csak szimplán elsikkadt a kérdésed, nem hiszem hogy szándékos volt a skip.
Az ár qrva jó. Én amikor vettem, Vectra 1,8 lista 5,870,000, semmi benne csak egy manu klíma, az Oroszlán meg majdnem full extrával 5,435... és összehasonlíthatatlan azzal a porosz traktorral kényelem és minden szempontból.
Én a gyári alufelnit használom, 15 zollos. Ha túl nagyot, széleset, sportosat rax rá, szerintem rontja egy picit az eleganciáját, nem sportautónak tervezték dizájnra sem. Persze ez az én magánvéleményem...
Kép az még sajna nincs, talán a második tali után lesz...:-(
Üdv. minden Peugeot tulajnak. Mátol én is az vagyok (406) Igaz megkérdeztem tőletek hogy mi a véleményetek az árrol de le se sz*rtátok a kérdésem. Most feltennék még egy körkérdést, ha valakinek van kedve válaszoljon. A héten kicserélném az oroszlánom mancsait egy számmal nagyobbra, de nem tudom milyen formájú felnivel nézne ki igazán jól. Ha van valakinek képe a szeme fényéről amin nem lemezfelni van, az felrakhatná, hogy segítsen a választásban.
Üdv.: Jugó
Ujabb kistappancs gurul majd hozzatok GabliniM3ba.
Megprobalok eljonni mert az elso 206 talit is lecsusztam errol nemakarok.
Remelem egy 605 STDT-is le tudok cipelni de lehet hogy csak a gazdit tudom az anyosulesre szijjazni...
Amugy en egy narancssarga 206 Sport (xs) al tipegek hozzatok a konzolon egy digifenykepelovel.
Alien ha tre` van nalad sikitok....
pa
Sziasztok!!! Zöldalmától és sabiantől mailt megkaptam.Guminyomás:Nem azt mondom,hogy sűrűn,de már vettem át egy pár új autót és egyikbe se a gyárilag megadott értékre volt pumpálva a gumi.SŐT.De erről majd a talin.Fújd a gyári értékre,mert így a közepe fog kopni.Én mindig 1 helyre járok fujatni így legalább a csalós műszereket kiszűröm.Ja,majdnem elfelejtettem:http://www.gumidiscount.hu/autotip/peugeot.htm Bár ez is mást ír mint a gyári adat.
Látszólag egy apró kérdés: guminyomás. Gondoltam így közel 8 hét használat után megnézem a guminyomást, sicher was sicher alapon.
Rá is tettem a nyomásmérőt egy MOL kúton. Ahogy az elő van írva, a gumi teljesen hideg volt (kb 500 m-t mentem vele addig). Amit a műszer jelzett, az 3 bar volt. Alapból 2,4 van megadva a gumihoz.
No - mondom - elromlott a műszer. Két napra rá megint tankolnom kellett, megyek az ÖMV kúthoz, ahova mindig is jártam. 300 m megtétele után megnézem a guminyomást: dettó ugyanaz a 3 bar volt benne.
No ha már most feltételezzük, hogy nem kell fújni a gumiba 8 hét után, akkor is min. 3 bar nyomással adták át az autót, ami egy kicsit szerintem sok.
Nem nagy a probléma, nyilván. Egyáltalán nem is probléma (max nagyobb a defekt veszélye, de kisebb a fogyasztás). Csak szeretném tudni, hogy én tudok-e valamit rosszul, vagy tényleg keményebbre fújt gumival járok, mint a normál???
Remélem jól fog sikerülni a talitok, sajnos én külföldön leszek ezen a hétvégén. Talán majd a következőre!
Sziasztok,
Kenguru
Egy kis hátszéllel, sík terepen megfutotta a 210-et az 1.8 112 lovas 406! Nem tudom mennyit csal az óra, de azért ennek örültem!
Ja és 180-ig nem volt olyan nagyon hangos a gép!