Keresés

Részletes keresés

T-600 Creative Commons License 2019.09.02 0 3 25603

El kéne már felejteni azt, hogy a 7:15-ös 2-esre helyközik forognak be. Reménykedtem benne, hogy ezt az új tanévtől megoldják, de ezek szerint nem foglalkoztak vele. A legnagyobb csúcsban 263-as, vagy Inovell egyáltalán nem megoldás. Pláne ha azok is előző járatukban késnek a városba beözönlő hatalmas forgalom miatt. És emiatt a helyi járatot használó utasok szívnak.

Előzmény: cherry_picker (25602)
cherry_picker Creative Commons License 2019.09.02 0 7 25602

Eljött a becsengetés ideje, és ahogy sejthető volt, ebbe beleroppant a ráadásul esős reggelre ébredő Sopron reggeli közlekedése – és tömegközlekedése. Erről persze nem az ÉNYKK tehet, bár ez a szakadó esőben várakozó utasokat nyilván kevéssé vigasztalja. Ma reggel 7 és 8 között a következő zajlott a "Jerevánon":


A 7.15-ös 2-est helyközi gép szokta kiszolgálni. Ma ezt hiába várták a diákok az 1/2-es felszállóhelyén. 7.20 körül ugyan elgördült előttük az induló 10-es, amivel a diákok többsége simán eljuthatott volna az iskolájához, a 10-esre azonban csak a kb. 150 méterrel távolabbi, IV. László király utcai felszállóhelyen lehet felszállni. Mivel vélhetően nem sprintfutók várnak a buszra, nekik esélyük sem volt addig elszaladni, meg persze balesetveszélyes is keresztül az úttesten…

 

Ez elgondolkodtatott, hogy vajon miért is jó az, hogy a végállomás ennyire szét van húzva. Régen ez a felszállóhely még a 10-es első megállója volt, amikor még a "végállomásról" indult. Miért ne indulhatnának ma is a IV. László irály utcán közlekedő járatok onnan, ahonnan a Juharfa utcaiak? Miért kell a buszoknak utasok nélkül megtennie ezt a szakaszt? Nyilván az utasok egy részének közelebbi felszállást jelentene, ha már a "végállomáson" fel tudnának szállni, ahol egyébként a buszok is parkolnak az indulási idejükig. A gerinchálózatot alkotó 1/2/10/10Y/20 menetrendje ütemesen van egymáshoz igazítva, mindig van legalább 7 perc az indulásuk között, így a 10/10Y/20-as simán indulhatna az 1/2-es jelenlegi felszállóhelyéről. Az 5/5A/11-es meg indulhatna a 7/27 felszállóhelyéről (mint anno), mert azok sem ütköznek időben – bár én mondjuk azt a felszállóhelyet áthelyezném a totemoszlophoz, hogy az utasoknak ne kelljen a fedett buszváró nélküli járdaszigetre menniük, és persze biztonságosabb is lenne. Arról nem is beszélve, hogy a kimaradó vagy csak késő buszra váró utasoknak csak kb. 30 métert kéne járdán megtenniük, hogy egy alternatív járattal jussanak el a célállomásukhoz.

 

Na de vissza a ma reggelhez! Szóval a diákok ott maradtak az 1/2-es feszállóhelyén, közben gyarapodtak is, mivel a fél nyolcas 1-esre is sokan érkeztek. Eljött a fél nyolc, de az 1-esre forduló gép még sehol. Néhányan észrevették, hogy indulásra készül a 27-es a járdaszigetről, ezért odafutottak és elmentek vele 7.33-kor. (Persze azzal max a Lacknerig mehettek, de már azzal is közelebb vannak a céljukhoz.) A többség ekkor még bizakodott az 1-esben, és maradt. De csak pár percig: hirtelen megrohanták a 7.37-es 20-asra készülő, de még a totemoszlopnál várakozó buszt, ahol a sofőr, vélhetően szabályt szegve, de maximálisan emberségesen, engedte felszállni őket. Ne felejtsük: ekkorra többük már majd' fél órát várt az esőben az 1/2-esre, hiába! A 20-as elindult a hivatalos, ám szintén távoli felszállóhelye felé, az 1/2-es felszállóhelye meg szinte kiürült. Aztán 7.39-kor befutott egy csuklós (talán a 13B lehetett), majd rögtön utána jött egy helyközi Credo, "2 LŐVÉR SZÁLLÓ" kiírással – alighanem ez indult volna 7.15-kor…
A csuklós rögvest fordult a 7.30-as 1-esre, így 10 perc késéssel, szinte üresen, elindult. A helyközi Credo viszont láthatóan tétovázott a totemoszlopnál: van értelme elindulnia öt perccel a következő 2-es indulása előtt?
Ekkor jött a reggel abszolút pozitívuma: győzött a józan ész, a Credo elindult, mint utólag kiderült: üresen "elvágtatott" a Lővér szállóhoz, hogy legalább visszafelé legyen egy 2-es, ha 10-15 perc késéssel is! A 7.45-ös 2-est persze hiába várta az a pár ember a megállóban. A 7.52-es, pár perc késéssel induló 10Y-ra nem tudtak ott felszállni, végül 8.05-kor vitte el őket egy éppen beeső majd azonnal induló busz, a nyolcórás 1-es.


Szóval úgy gondolom, az ÉNYKK próbálta menteni a menthetőt, de a forgalommal és az időjárással nem tud mit tenni. Viszont a végállomás felszállóhelyeinek fenti átalakításával sok utas életét megkönnyítenék, és ez pénzbe is alig kerülne. Bár nem tudom, ez mennyire önkormányzati ill. ÉNYKK hatáskör, de talán meg tudnának egyezni egymással az utasok érdekében.

KZX003 Creative Commons License 2019.08.26 -1 3 25601

Új helyközis fotókkal frissült a gyoribuszok.hu!

rentha92 Creative Commons License 2019.08.26 0 0 25600
norbee601 Creative Commons License 2019.08.26 0 0 25599

nem tudom, 12-esen láttam akkor reggel.

Előzmény: UTorn (25598)
UTorn Creative Commons License 2019.08.25 0 1 25598

Köszönöm. Mióta ? Senki nem szólt semmit róla, csak annyi volt, hogy felvitték Győrbe

Előzmény: norbee601 (25597)
norbee601 Creative Commons License 2019.08.25 0 1 25597

rég forgalomban van. 

Előzmény: UTorn (25595)
LTL-924 Creative Commons License 2019.08.25 0 0 25596
Valaki tud segíteni?
A kiselejtezett credok közül lehet tudni hogy melyiket selejtezték baleset miatt?
UTorn Creative Commons License 2019.08.25 0 2 25595

Valakinek van infója arról, hogy Győrben mikor várható a GNX-321 járatban ? 

UTorn Creative Commons License 2019.08.25 0 0 25594

Oda jár alapból. 

Előzmény: BuszosBobby (25593)
BuszosBobby Creative Commons License 2019.08.24 0 0 25593

Ma ültem rajta először. Fertőrákos - Sopronon. 

Előzmény: kzx526 (25590)
kzx526 Creative Commons License 2019.08.24 0 1 25592
LKN330 helyett volt egy napot, máskor beugrós egy-egy járatra amíg egy esetleges buszcsere (mentés, új jármű kihoz) megtörténik.
Előzmény: UTorn (25591)
UTorn Creative Commons License 2019.08.24 0 0 25591

Helyiben mi helyett van ?

KMG-558 ( szarakodhat ) CDA-262 ( az szemlés lehet ) vagy a 263-asok helyett 6-osozik, 12-esezik (ilyesmi)

Előzmény: kzx526 (25590)
kzx526 Creative Commons License 2019.08.24 0 0 25590

Már 5 napja, felváltva helyiben, helyköziben. 

Előzmény: BuszosBobby (25589)
BuszosBobby Creative Commons License 2019.08.24 0 1 25589

Újra jár a KZX-525.

kzx526 Creative Commons License 2019.08.21 0 1 25588

Igen, 921, 922, 923 és 482

Előzmény: foglaltnévffghdfhge (25585)
BENczúr utca Creative Commons License 2019.08.19 0 3 25587
Van 33 darab, de ez egyáltalán nem új dolog.
Előzmény: hella22 (25586)
hella22 Creative Commons License 2019.08.19 -1 3 25586

Még a rendőrségnek is van Credo busza

LTL-924: Sopronban van vagy húsz leselejtezett busz, nem tudok rendszámokat

foglaltnévffghdfhge Creative Commons License 2019.08.19 0 0 25585

Helyi járatos Credok voltak

Előzmény: kzx526 (25583)
LTL-924 Creative Commons License 2019.08.18 0 0 25584
Az oldalt álló ikarus 415-ös rendszámát lehet tudni?
Előzmény: hella22 (25582)
kzx526 Creative Commons License 2019.08.18 0 1 25583
Sziasztok!
Van valakinek infója arról, hogy a holnap üzemelő soproni 13P járaton milyen típusú járművek várhatók?
hella22 Creative Commons License 2019.08.17 -1 2 25582

A Rába teherautó, hátulján daruval  :(  :(  :(  

norbee601 Creative Commons License 2019.08.10 -1 5 25581

Sziasztok!  

 

Van valakinek olyan győri buszos fotója, ahol a csinos vörös lány vezet? :D

 

(aki legtöbbször City buszon van :D )

norbee601 Creative Commons License 2019.08.01 -1 1 25580
Érdekesek a Blaguss új MAN jei, szinte mindig nyitott motorterrel pihen 1-2 az 5-os portanal amig várnak a hazaindulokra.... Melegszenek?
KZX003 Creative Commons License 2019.08.01 -1 3 25579

Új helyis fotókkal frissült a gyoribuszok.hu!

lobbanórotor Creative Commons License 2019.07.19 0 1 25578

Ja, úgy érthető, köszi. 

Előzmény: KZX003 (25577)
KZX003 Creative Commons License 2019.07.19 0 1 25577

Tartalékok voltak.

Előzmény: lobbanórotor (25576)
lobbanórotor Creative Commons License 2019.07.18 0 2 25576

A LYL-736/737 még nem voltak "túl öregek" az audizáshoz? Idén lesznek 8 évesek, bár az is igaz, hogy abból a szériából nem mindegyik az Audi-járatokon kezdett - itt van például a 736 a szegedi járatról, még újkorában. 

Előzmény: KZX003 (25575)
KZX003 Creative Commons License 2019.07.18 -1 4 25575

Elosztották az Audi szerződéses járatokról felszabaduló buszokat.

Részletek a gyoribuszok.hu-n!

M63 010 Creative Commons License 2019.07.16 0 1 25574

Jegylyukasztó!

Előzmény: M63 010 (25573)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!