Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

405GRX Creative Commons License 2001.06.25 0 0 336
Csövi Mindenkinek!
Hova a fészkes fenébe tüntetek? Mindenki szabadságon van, vagy a pólóval foglalkozott az utóbbi idöben?
Vagy esetleg az oroszlánokat hajtjátok?
Szabika:
Igazán sajnálom hogy ilyen beteges példányt fogtál ki. Ez a benzintank történet nekem nagyon új. Azért remélem megjavulnak a hibák. Ha mégse akkor gondolkozz el egy GRX cserén, én tudok egy szép példányt:-)))
szabika Creative Commons License 2001.06.22 0 0 335
Sziasztok. 405 SRi

Veletek is megosztom amit a másik fórumra írtam mert azt olvastam el elsőnek, hátha van ötletetek.
Sajnos még előkerültek hibák.
Elvittük kipufogó javításra s kiderült, hogy nehéz lesz mert csepeg a
benzintank a cső és a műanyag tank csatlakozásánál. Alúról megnézve látszik
hogy tudtak róla mert valami kátrányszeru anyaggal jól be volt kenegetve.
Aki javítani tudná telefonban azt mondta, hogy csak úgy tudja javítani, ha kiszívjuk a benzint és kiszereljük a tankot, habár meg sem nézte.
Ez után kiderült, hogy ahol a katalizátornak kellene lenni oda csak
beheggesztettek egy dobot s ott előtte is a motor felé meg van repedve.
Az olaj nem a sebváltó aljáról jön hanem valahonnan fentebbről de a motorolaj látszólag nem fogyott s a szine is világos a mérőpálcán.
Most sajnos a benzintank kapott priorítást amire azt mondta a javítós szaki, hogy szerelővel kell csináltatni a tankkiszerelést és nagyon undorító munka.
Köszi a tanácsokat s lehet hogy hasznos leszek néhány fórumolvasónak:
MIT KELLETT VOLNA MEGNÉZNI MÉG VÁSÁRLÁS ELŐTT - címmel.

pizo Creative Commons License 2001.06.22 0 0 334
Legfontosabb a féltengely gumiharang cseréje és a vízfogyás okának kiderítése-javítása. Ezeket AZONNAL! Furcsa még a hátsó kerék helyzete, amire én gondolok, az az, hogy kapott egy oldalütést a hátsó futómű. A többi ráérhet, de sürgős még a vezérműszíj, mert nem lehetsz biztos benne, hogy mennyit futott.

Zoli

Előzmény: szabika (330)
405GRX Creative Commons License 2001.06.22 0 0 333
A totalcar.hu-n van egy cikk a 607-röl, láttátok?
Ha még nem, akor olvassátok el, érdemes!
405GRX Creative Commons License 2001.06.22 0 0 332
Hüha ez elég tekintélyes igy elsöre, bár ha jól értem, ezek nem a látható valóságos hanem a megtekintésre ajánlott esetleges hibaforrások. Ha mégis akkor nem ártana kicsit pontositanod a jelenségeket.
Szóval: Szüröket, vezérmüszijat, olajfolyást, hütöt mindenképp nézesd meg szerintem.
Gumiharangot is rakasd fel a féltengelyre. Kipufogó szerintem várhat amig nem lesz ralis a hangja, dudával ne törödj, hacsak nem vagy ideges tipus:-)
Anyagiakról gözöm nincs, de inkább most költs rá többet, mintha késöbb besülnél valami ki nem javitott hiba miatt.
Egyelöre ennyi, bár a konzilium nálam sokkal mélyebb tudású tagjai biztos hozzáteszik még a saját szakvéleményüket.
Üdv GRX
Előzmény: szabika (330)
Zoldalma Creative Commons License 2001.06.22 0 0 331
Hmmm... nézzük sorjában (ami írok, persze mind szerintem van így/én így csináltam). Az árak, amit írok, mind 205-ösre vonatkoznak, nagyon a 405 se lehet drágább.

Olajszűrő/motorolaj,légszűrő: ezeket szerintem mindenképpen le kellene cserélni (a légszürö lehet, hogy még jó, de az meg nem egy nagy tétel, és eléggé feltornázhatja a fogyasztást). Olaj minöségtöl függ, szürö 1-2e, légszürö 1e.

Vezérműszíj,Ékszíj: én cseréltettem, mert biztos ami biztos. Nekem +egy vez.tengely szimmeringgel, vízpumpával, munkadíjjal 45e-re jött ki, ennek jelentös része a vízpumpa volt. Elvileg még nem kellett volna (legalábbis a szervizkönyv szerint), de használt autónál ugye... Tényleg, az elözö tulaj hogy tartotta karban? Van valami infód róla, hogy mikor cserélte ezeket?

Benzin szűrő- én cseréltem, bár ez rendszerint tovább bírja. 3-4e.

Fél tengely gumi harang hiányzik- na ez biztos, hogy megcsináltatnám, nem egészséges. Ugyanez a váltóolajra, és a ferde hátsó kerékre.

A hűtő víz 20 km után láthatóan fogyott - ha szerencséd van, akkor csak valamelyik tömlö ereszt. Próbáld meg végignézni, van-e valahol csöpögés!

A duda nem szólal meg csak egy huppanó hangot ad - na ezzel együtt lehet élni :-) Legrosszabb esetben bontóból másik duda.

A többire tippem sincs. Szelepfedéltömítést miért akarsz cserélni? Engedi ki az olajat?

Z.

Előzmény: szabika (330)
szabika Creative Commons License 2001.06.21 0 0 330
Megvan az aranyos én nagy és szép és erőss s piszok sok benzint tud lenyelni egy autóárus várakoztatás után.
Ide is feltenném ha esetleg unatkoznátok és megsajnáltok egy kezdőt.
Lenne néhány kérdésem, amiket összeírtak nekem, hogy mit érdemes egy használt kocsinál megcsinálni.
Olaj szűrő
Légszűrő
Gyertyák
Vezérműszíj
Ékszíj
Motorolaj
Váltó olaj (sajnos csepeg valahonnan innen)
Szelepfedéltömítés
Benzin szűrő
Fél tengely gumi harang hiányzik
A hátsó kipufogó dob elég ramaty állapotban van s valahol elől a kipufogó lukas is.
A bal hátsó kerék ferdébb mint a jobb
A hűtő víz 20 km után láthatóan fogyott
A duda nem szólal meg csak egy huppanó hangot ad.
Mit érdemes és ajánlott megcsinálni azonnal s ez anyagilag mit jelenthet.
405GRX Creative Commons License 2001.06.21 0 0 329
Hello szabika,

Welcome!
Irj a gépröl egy keveset!
A hibákkal meg ne törödj, azok kijavulnak maguktól:-)

Előzmény: szabika (328)
szabika Creative Commons License 2001.06.21 0 0 328
Üdvözlet mindenkinek. 405SRi
Eddig csak olvasgattam itt a fórumon, de mivel tegnap átírták s holnap mehetek érte gondoltam már be is jelentkezem.
Most tanulom a szakmát s ismerkedem a géppel, s gondolom az első időszak a hibakeresésé, de jönnek majd szebb idők.?
Rityifi Creative Commons License 2001.06.19 0 0 327
Hello!

406-hoz eladó egy gyári tetőcsomagtartó.
Ára: 20.000Ft
Tel: 06209-352-431

Zoldalma Creative Commons License 2001.06.19 0 0 326
Na, ha kész lesz a kocsim, nem érdekelnek az úthibák :-)

Peugeot 205 T16
405GRX Creative Commons License 2001.06.19 0 0 325
álapotban=állapotban
Előzmény: 405GRX (324)
405GRX Creative Commons License 2001.06.19 0 0 324
Ez igaz, de szvsz nincs sok összefüggés az állapot és a gyártási év között. Az enyém is 9 éves, és mégis szebb álapotban van némely 5-6 éves gépnél is.
Szóval ha tényleg odafigyeltek rá akkor igy is megéri, pláne ha már az új verzióról van szó.
Előzmény: capa (323)
capa Creative Commons License 2001.06.19 0 0 323
Az állapota jó (vagy inkább: kiváló), de mégiscsak kilenc éves. Ha csak egy évvel is fiatalabb lenne, ugyanennyiért már biztos megérné. Tudod, egyet nem lehet felújítani egy autón: a gyártási évet :-)
Előzmény: 405GRX (322)
405GRX Creative Commons License 2001.06.19 0 0 322
Ja bocs akkor, úgy emlékeztem volt 405-ösöd is. Cavinton befigyel:-)
Saab: Ha yol emléxem szombat reggel én is ültem olyan autóban amiben k...nagy könyöktámasz volt k...sok rakodótérrel alatta:-)...mi is volt az?:-)
capa: 1,2-1,25 szerintem nem rossz, állapottól meg futástól függöen.
Előzmény: sabian (320)
capa Creative Commons License 2001.06.19 0 0 321
Irányára: 1.250e Ft
Szerintem ebből kb. még 50e alkudható le, bár jobb szeretném 1.150e Ft-ért.
Előzmény: 405GRX (319)
sabian Creative Commons License 2001.06.19 0 0 320
Csövi! Megy a traktor?

Milyenem GRX? 405? Olyan nem volt..tudod csak a 306 RG volt Lucifer előtt...

Tegnap ültem a főnököm Saab 9 5-ben. Ő vezette, kicsit oda-oda lépett neki. Ment is az autó, de szvsz elmarad a 2.3 turbótól elvárttól. Utána visszaültem a szerény kis 1.8 406-ba és számottevő különbséget nem éreztem. Jó persze azért szubjektivitás is van a világon. Max 2 dologban találtam jobbnak a svéd traktort: vastag első könyök támasz, alatta rakodórekesszel a másik pedig a belülről nyitható csomagtartó. Ennyi. De elől a 406-hoz képest naygon szűknek találtam, szorongtak a kicsiny lábaim... :)))

307
Szombaton kerestük a belső reteszelő gombját. No vasárnap a Kovácsnál megtaláltam, a középkonzol tetején van egy kulcsjelű gomb. Szerintem az lesz az...

Következő tali
Júli 25-aug 10 nyaralás, Olaszország kemping Luciferrel. De minden más időpont nekem okés.

Üdv:
sabian

Előzmény: 405GRX (319)
405GRX Creative Commons License 2001.06.19 0 0 319
Ráadásul ha nem nyomod neki hanem kevesebbet pörgeted, akkor még kevesebbel eljár. Lehet alacsony fordszámon is járatni mert elég nyomatékos, ha jól tudom. Sabian Neked is volt ilyened, nem?
Az enyém (1,6i) 7,5-8 literrel járt vegyes üzemmódban. Ahhoz képest meg pláne nem sok az 1,9-es fogyasztása.
capa,
Lehet tudni mennyi az a kicsit magas ár?
Előzmény: capa (318)
capa Creative Commons License 2001.06.19 0 0 318
Kösz SRi!

Nem kételkedtem, csak kíváncsi voltam, mert most nagyon kinéz egy sérülésmentes '92-es, de már a '93-as modell SRi (klíma stb...), az ára picit magas a korához (de nem az állapotához képest!).
Nem szerettem volna, ha többet enne, mint a régi 1,9 GRi-nk, de ezek szerint ugyanolyan jól fogyaszt.

capa

U.i. Jé, én is így hívom a stifteseket! Lehet, hogy rokon lelkek vagyunk? :-)))

Előzmény: 405SRi (317)
405SRi Creative Commons License 2001.06.19 0 0 317
Hali pugosok!!!!

capa,
Igen az enyém már a 1998 cm3-es és komolyan mondom,hogy 9-10 liter eszik pedig elég gyakran odalépek neki.Főleg amikor a stiftesek próbálkoznak.Csak arra nem gondol szegény pára,hogy ebbe 121 lóerő lakozik.És a váltóáttételt is jól eltalálták a franciák.Az 1-es elég hosszú,de utána a többi fokozatnál váltáskor max.500-at esik a fordszám.Ha elég gyorsan váltok teljes a versenyautóérzet.
Ja és autópályán 120-140-nél 7 literrel megelégszik.

üdv:405SRi

Előzmény: capa (315)
MetaCode Creative Commons License 2001.06.18 0 0 316
Sziasztok,

megkésve bár, de törve nem, elmentem kipróbálni a szépséget, az 1,6-os jutott.
Szerintem menettulajdonságokban nem túl sokkal van a 406 mögött. Picit alacsonynak tűnt, ami járdára parkoláskor gáz lehet, de ez legyen a legnagyobb hibája. Kisebb, persze, de hát azért kezdődik 3-assal, nem? Kíváncsi leszek a négyajtós változatra, a francia kollégáim szerint a kombiból már lehet látni néhányat Párizsban (meg gondolom másutt is Franciaországban), valszeg tesztszekerek.
Ami nem teccett, az az alus belső. A fás az igen, de az alut az új Mondeót tesztelve sikerült nem megszeretnem. Lehet, hogy trend, de szvsz akkor is ronda. A műszerfalat borító műnyag újkorában szép, de hamar beleveszexik a por a recéibe és szép nyári napokon a pirosnál törölgetheted rendesen...
Iggen sajnálom a nem részvételt a talin, a másodikra szeretnék mindenképp eljutni. Itt jegyzem meg, hogy a július 28-29-i 7vége tuti hogy nem jó, ha kérhetném más időpontra... Köszi.

M.

capa Creative Commons License 2001.06.18 0 0 315
405SRi!

Mennyit eszik az SRi-d városban (de csakis a színtiszta igazat :-) ?
(A tied már az újabbfajta, az 1998 cm3-es motorral, ugye?)

405GRX Creative Commons License 2001.06.18 0 0 314
Ez nagyon jó:-)...405-ös hiba nincs?:-)
Szerintem a talit úgy lehetne hogy egy teljes nap, vagy délután, oszt itt a környéken (pl. Dunakanyar) furikázni, meg vmi piknikfélét csinálni. Mit szóltok hozzá?
SRi,
Köszönöm a jókivánságokat, most hogy igy megláttam a gépedet, meg is jött a kedvem hogy mégiscsak magamnál tartsam a GRX-et...pláne hogy a Gablini két példánya ilyen ronda volt.
sabian
Yo volt a rendezvény, a traktor elvitt söt szombat éjjel haza is rongyoltam vele...traktor kontra M7 rulez:-)...
Előzmény: Zoldalma (313)
Zoldalma Creative Commons License 2001.06.18 0 0 313
Érdekesség: van ugye a webszervereknél egy ún. 404-es hiba, ami nem létezö oldalra hivatkozásnál jön elö. Ugye mindenki sejti, hogy a peugeot.com-on ilyenkor milyen kép jön elö? :-)))
http://www.peugeot.com/szandekosanrosszcim
405SRi Creative Commons License 2001.06.18 0 0 312
Sziasztok pugosok!!!
Én is nagyon jól éreztem magam de tényleg egy kicsit rövidkére sikeredett.
Szerintem már most el kéne kezdeni szervezni a következő talit,de valami komolyabb kirándulással és ebéddel egybekötve!!!!

307
Egy kicsit tényleg népautós lett,de majd megszokjuk ezt is mint minden mást.

sabian
telefonszámot küldöm mailbe,előre is köszönöm a bizalmat.

zöldalma
Remélem minnél hamarabb meggyógyúl a kisoroszlán.

405GRX
Neked meg kívánom,hogy mihamarább lecsrélhesd a traktort egy pugra.

hali
405SRi

Zoldalma Creative Commons License 2001.06.18 0 0 311
Jobb reggelt...
Utálom a kontakthibákat. Az injektor vezérlésében valahol van egy laza kábel, és emiatt hol indul a kocsi, hol meg nem (utóbbi két napban egyértelmüen nem). Szeretném már egyben tudni a kocsit, mert amikor megy, akkor nagyon jóóóó.
Tali jó volt, kár, hogy a 206-os kollégákkal épp csak összefutottunk.
A következö alkalomhoz kedvcsinálónak egy kép egy holland összejövetelröl :-)
Előzmény: 405GRX (309)
sabian Creative Commons License 2001.06.18 0 0 310
Csövi! Megy a traktor?

csak szép sorjában:
Pugfan
Nagyon szép munka volt ottan alább azzal a 306. bejegyzéssel. Legalább annyira mint magával az ezüst oroszlánnal. Élőben még jobban nézett ki, mint a képen...

Tali
Nagyon kellemesen töltöttem a szombat reggelt, köszönet érte. SRI-nek köszönet a szervezésért. A többieknek meg az "ottlétért".

405GRX
Hogy sikerült a júniális? Odáig még csak-csak elzötyögött a traktor nem??? :)))

405SRI
Gyorsan szerezd meg a papírokat, aztán kérek egy telefonszámot, mert mégiscsak kell egy törzsutas, nem???

Zöldalma
Remélem a hétvégénmeg a hét további részeiben is pöcc-röffre indul majd a gép...

307
Szerintem sikeres autó lesz. Kicsit amolyan népautósra sikeredett, de nem baj, mert ebből lehet eladni majd mennyiséget. Gondolkodtam rajta, hogy vasárnap a Kovácsnál kipróbálom a gépet, de inkább a lakástakarítás mellett döntöttem, mert így a festés és tapétázás után úgy nézett, mintha bomba robbant volna odabenn...

Következő tali
Ahogyan azt GRX mondta: a következő tali legyen egy kicsit hosszabb és hajtsuk is meg a gépeket. Egy kellemes ebéd is belefér majd.
Remélem a többi kolléga sem fog egyéb elfoglaltságra hivatkozni (külföld stb.) és akkor őket is megismerhetjük majd....

üdv:
sabian

405GRX Creative Commons License 2001.06.18 0 0 309
Pááááálinkás jóreggelt mindenkinek!

Ismét ránkköszöntött a hétföreggel, hálisten. Hol vagytok topiklakók? Felfalt Benneteket a Gablini oroszlánja?
Yo volt a szombati tali, nem? Nem tudom Ti hogy vagytok vele de én igazán örültem hogy végre élöben is láthattam a kedves topiktársakat és kedvenceiket. Kár hogy ilyen rövidkére sikeredett de majd legközelebb meghosszabbitjuk az eszmecserét.
Igy összegezve, utólag megemésztve a szombatiakat, mit szóltatok a 307-eshez? Engem dizájntól függetlenül meggyözött az autó, ár-értékben szerintem verhetetlen. Gondolkoztam vasárnap hogy elmegyek a Fábiánhoz meghajtani a gépet, de elég xar idö volt, meg egyedül feleannyira sem fun. Igy inkább az alvást választottam:-)
CsMaT
GRX

Jugó Creative Commons License 2001.06.15 0 0 308
Üdv. mindenkinek. Gyorsan túltettem magam a felnivásáron. Aki keresett már 406-ra nem gyári felnit az tudja mekkora sz*pás. A 4*108 még nem gáz de az ET15 annál inkább. 100 megnézett felniből 20-jó 406-ra, abból csak 3-4 tetszett, de raktáron 1-se volt. Ha megrendelem 1-2 hónap alatt megjön. Persze ez még viccnek is rosszul hangzott. Egy helyen meggyőztek hogy van raktáron felni, odahozzák, ha nem tecccik visszaviszik. Megnéztem és nem kellett visszavinniük. Élőben teljesen más. Az említett példány egy hétküllős AEZ Technomagnesio 16"*7"-os. A gumik rá Semperit 205/55ZR16-osak. Asszimetrikus, erősen forgásirányos gumik. Igazán sok tapasztalat még nincs, de a komfortérzet nem, viszont a stabilitás jelentősen változott. Azért is kértem a segítségetek, mert nem két napra vesz az ember felnit, és nem igazán sok 406-ot láttam amin nem gyári felni van. Szivesen megnézném a tiedet is MetaCode.
capa Creative Commons License 2001.06.15 0 0 307
Ügyes! :-)))
Előzmény: Pugfan (306)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!