Saját vélemény: anno nem kellett volna a elvenni a Pécs-Kaposvár-Szombathely-Sopron-Bécs Corvinus IC-t, a régen közlekedett Zselic IC-t, valamint a Kecskemét-Kaposvár -[Nagykanizsa] interrégió vonatokat sem. Megosztott szerelvényként a vonat első része összezárhatott volna Dombóváron a Budapestre tartó IC és/vagy sebesvonattal, a másik vonatrész, pedig közlekedett volna tovább Kecskemét irányába.
" A 2013-2014-es vasúti menetrendtől kezdve új, közvetlen IC-vonat jár majd Budapest és Kaposvár között. Az új vonat nem kaposvári járat lesz, hanem a Budapest és Zágráb között közlekedő járat kerül majd a 41-es vonalra"
A Start honlapján amióta felkerült a jövó évi nemzetközi vonatok listája, tévesen szerepel a Transsylvánia IC, a tavalyi menetrendet rakták be Sibiu-ig temesvári stokkal, pedig jövőre már Brassóig fog menni, és nem lesz stokkja sem
Megnéztem a SZVÖR tervezetét, ezzel kapcsolatban csak 1 kérdésem lenne:
Komolyan gondolták, hogy a 7009-es Sg-Pv vonatra elég lesz az 1 Ao + 3 Bo + 1 BDh?
Jelenleg 6 Bmx + 1 Amx az összeállítás, és mivel Cv-Pv között elővárosi forgalomban is használják, így az utolsó kocsi is tele szokott lenni. Ha ezt visszaveszik 5 kocsira, ráadásul a vonat már nem csak 2. osztályúként fog közlekedni, hanem hivatalosan is 1. osztály lesz az Ao kocsi, akkor lényegében 4 kocsira jut az eddig 7 kocsinak megfelelő utasmennyiség.
Komolyan javaslom, hogy erősítés nélkül meg se próbálják útnak indítani így december 10-én a 7009-et, mert lesz anyázás, hozzáteszem: teljesen jogosan.
Szeretnék kérni valakitől egy menetrend tervezetet, sokat keresgéltem a neten, de nem találtam. Tavaly ilyenkor már hivatalos oldalon is megtaláltam. Fontos lenne, mert rengeteget utazom vasúton. Üdv:Szabolcs
Sziasztok! Ha valaki el tudná küldeni a tervezetet (nem baj, ha nem a legfrisebb, csak hogy nagyjából lássam, mire számítsak), megköszönném. A címem: szamosfalvyt@freemail.hu Előre is köszi.
Az RJ-k egy két kivételtöl eltekintve fullon vannak utassal. plusz a földön meg az ajtók mellett ülők. Mindez pótjegyért. Kérdem, valaki figyeli -e ezt a szinte folyamatosan emelkedö utasszámot és tesz-e valamit , pl ütemsürités, v egyéb??
Ami megvan nekem menetrend tervezet már nem érvényes azóta új tervezet van. Ha megkapom a legújabb tervezetet akkor szólok nektek.Egyébként tudok már biztosakat.Például hogy nem egri expresszek hanem egri ic-ek lesznek állítólag csak 2. osztályú kocsikkal de lesz benne ic kocsi.Dombóvár és Kaposvár között mégis megfognak állni a vonatok.A Tubes-Somogy Ic reggel nem fog megállni Sárbogárdon.Az Ivo Andrich megszűnik.Békéscsabára órás ütemben lesz közlekedés Pestről két óránként Ic és két óránként Gyorsvonat.Egyenlőre csak ennyit tudok ha újabb infóhoz jutok kiirom majd.
Engem elsősorban a 80-as és 100-as vonal menetrendje érdekelne.Lesznek-e változások ? Habár az elmúlt 2-3 évben csak minimális változtatások voltak. Lesz-e kör IC ? Debrecen-Miskolc utazások miatt érdekelne
Ha hinni lehet az uj oebb elvirának, a györi EUreg-ek mind csak Bruckig mennek ott átszállás mindkét irányban. RJ-k meg egyenlöre csak átszaladnak az uj hbf-en, Meidling marad továbbra is a megállohely.