Sziasztok Pugosok, na most figyeljetek! Az autós újságirás ámokfutói topicban egy vérbeli profi -Gyand barátunk- megaszonta, hogy milyenek a Pugok. Idézem tőle:
"Szerintem sokkal fontosabb, hogy van ahol tudnak autot csinalni, van ahol nem. Hangsulyozott a csinalas, mert a tervezes az mas. A Peugeot csinalas szempontjabol sok kivannivalot hagy maga utan : fenyezes, elektromos szereles, apro reszletek eldolgozasa. Felhasznalt anyagok minosege es meg folytathatnam a sort. Ugyanez mondhato el az osszes francia es olasz autora, bar az olaszok jobbak. Az altalad emlitett es a masik sved marka sok sok darabja fut az utakon, mig a hasonlo koru francia/olasz tarsaik mar a roncstelepen pihennek."
"Amit irtam, az inkabb arrol szolt, ha megnezel egy francia/olasz autot (de nem a prosiban, hanem reszletesen) es egy mondjuk svedet, akkor lathatod a kivitelezesbeni oriasi kulonbseget (de ne vakitson el a design). Aprosagok ezek, de fontosak : nezd meg egy PUG motortereben a kabelek csatlakozasat : a vedo cso es a dugo kozt 1-2cm-es semmi van. Nezd meg a lemezek szelet, nezd meg az ajtogumikat : az ajto 1/2-t futjak korbe. Nezd meg a fenyezest : az ajto gumija lehorzsolja, olyan vekony"
"...az nem valtoztat a tenyen, hogy a PUG silany minosegu...de akkor is rossz a kivitelezesuk."
Na mit szóltok? Micsoda jellemző hibák!:-)))
Na most mit mondjon az ember egy ilyen töketlen balféknek, aki azt sem tudja mi az a Peugeot? :-) Érdemes elolvasni a hozzászólásait és megnézni, hogy mindezt olyan járgányból teszi amivel nem tud 2 km-t menni, hogy valami ne romolna el benne, ráadásul kritikán aluli a gyári fékrendszere, eszi az olajat meg a pénzt, de lépten nyomon ócsárolja a francia autókat. Ha egy 'ócska' Peugeotnak csak tizedennyi hibája lenne, akkor már a kukába dobtam volna a sajátaimat. Az ilyen szerencsétlen sosem tudja meg milyen egy normális autó, csak akkorra jön rá, mikor már a fél vagyonát a szervizben hagyta és ahol még el is hihetik vele, hogy az autója hibái kifejezetten normálisak és szükségszerűek aminek még örülni is kell. Beszarás.:-)))) Mondjuk az ilyen megérdemli a sorsát...
Megelőztem Sabiant és kipróbáltam Ződikét Olaszországban, ezért a hiányzás..:-)
7,7 l-es átlag, olyan 130 körüli autópályás tempó, 2,5 fő + irdatlan csomagmennyiség. Határozottan nem rossz. Viszont először éreztem dugig pakolva, hogy nehezebb a szekér, mint szokott... Nem változtak a menettulajdonságok, ámde "komótosabb" lett a rugózás.
Sabian: meg fox őrülni, pláne ha tengerpartra mész. A fincsi olasz homok legalább olyan jól tapad az autóra - sötét színek előnyben - mintha Apajpusztára mennél, rgo a második naptól kezdődően barnás árnyalattal fogsz közlekedni. Enyhe zuhitól meg a Jóisten mentsen, remek somogybabodi külsőt kap az autó.
Na de, ahogy elvárható, hiba nélkül teljesített.
per tali: mit szólnátok aug utolsó 7végéjéhez? A Forma 1 utánira gondolok. Akkorra már mindenki kinyaralja magát. Hm?
Kicsit pangunk mostanában. A 206-os topikban szervezödik a találkozó, részletek ott (pontos idöpont még nincs).
Ezen az oldalon még nincs kép. Na, mindjárt segítünk ezen a tarthatatlan állapoton (érdemes a képre is kattintani):
a következő nyelvi megoldásot lehetne még alkalmazni kizárólag a traktorok bosszantására:
DER-406 persze főleg a seggére kell felrakni az autónak, mert úgyis csak azt látják.... :)))
Nem kértem, illetve dehogynem, csak nem fizettem érte. Az egyik ismerősöm a rendőrségen -akkor még a rendőrség adta ki a rendszámokat- félretett egy 406-ra végződőt a kérésemre, mig a kocsit át nem vehettem. Igy jó volt:-)
Egyébként még régebben láttam egy 406-ost egy igen frappáns rendszámmal, nemes egyszerűséggel csak ez volt: THE-406 (ugyebár angolul értelmezendő) :-))
Sansal
Kérted a rendszámot, vagy valamilyen földöntúli erő játszott közre egy ilyen formás rendszám megszerzésében??? Mit ne mondjak irigylésre méltó... :))))
A július vége nekem még eléggé bizonytalan, úgyhogy nem tudok még konkrétumot mondani a talira.
Azér a 7végén megint visszasirtam a gépet, öt emberrel egy pöttyet szük volt a hely, meg a csomagtartóból is csorgott ki a rakomány, úgy néztünk ki, mint Kolompár Gáspár lakodalmas bandája...
A traktor egyébként jól ment, visszafele az autópályán igy telepakolva is korrekten lehetett vele tartani a folyamatos 150-et utazótempóként. Na de ki akar egy szardiniásdobozban utazgatni?
Zöldalma, milyen képek kellenek a bannerhez? Mert én szivesen vadászok Neked és elküldöm, ezen ne múljon!
Hallottátok a közös PSA-Toyota magyarországi gyár hirét?
Olvastam a 206 találkáról, de sajna (:)))) akkor én már nyaralok Luciferrel, szóval az időpont pont nem jó.
Logó valóban kellene, de az elhatározáson túl én sem tudok többet segíteni... nincs egy ügyes kezű, technikai adottságokkal megáldott kollega a körünkben??
Sansalvador
esetleg ma reggel nem jártál a Szentendrei úton a fekete gyöngyszemmel, mert valami hasonlót láttam arra felé (HFR XXX), hm???
Üdv!
A 206-osoknál szervezödik valamiféle találka. Eddig júl. utolsó hétvégéje a lehetöség. Esetleg...?
Logo: kéne valami, sajna nekem itt bent, ahol netem van, és képet tudnék vadászni, képszerkesztöm nincs, otthon meg pont fordítva.
Hátsó légterelő ügyben szerintem érdemes egy országhatárral odébb körülnézni. Én az első 605-ösömre szintén rakattam, de nem itthon vettem meg, hanem Ausztriában egy mezei autósboltban a határ éppenhogy túloldalán. Ugyanazt hozattam meg, amit originálban a gyártól rendelnél, csakhogy mig akkoriban ezelőtt kb 7 évvel itthon 70-80 ezret mondtak rá, addig kint 20 ezerből megvolt és itthon 5 ezerből szinre fújták és felrakták. Némi különbség.
Köszi a választ, csak nem akartam szétszedni őket (ennélkül is van probléma - nem kell még csinálni) s búrán keresztül úgy láttam minha nem szabványos izzó lenne benne. S nem tudtam hogy nincs-e még eltérő foglalat valahol vagy más teljesítmény igény hogy jobban funkcionáljon.
Gyuszkó!
Nekem is vizesedett a csomagtartó hátul a lámpánál, de elöl, a lemezillesztés volt picsit szétválva, és a lemez vezette hátra a vizet! Javaslom a sziloplaszt helyett a fényezők által használt színhű és keményedő pasztát!
A legegyszerűbb, legkommerszebb (H4-es) izzókészlet is jó bele, magyarán nincs semmi típustől függő különlegessége a világító- és jelzőberendezéseknek. Ezek gyakorlatilag minden típusnál, gyártmánynál szabványosak (tehát skoda izzókészlet jó egy opelbe is :-))) Árat sajna nem tudok mondani, mert már jó régen (több, mint 5 éve) vettünk újat.
Hát a lámpákat csak tippelni tudom, kicsi. Nem gyáriak kerültek beszerelésre, hanem vmilyen bóti izé. (bocs PUG!)
Fél tubus szilikonpaszta van már a lámpa körül belülről, és egyébb lemezösszeszerelések mentén, de még ígyis szivárog valahol a lötty.
Egyébként megvásárlás előtt eszrevehető volt a gagyi lakatos munka, mivel a csomagtartó bal oldalán a lemezösszeillesztések imitt-amott nem voltak tökéletesek!(lehetett látni az utat!).
Lemez összenyomás szintjén orvosoltuk a problámét, de a többi olyan helyen van ahol a heggesztéstől levállik a festék és újra kellene fújatni a kocsi hátulját. Erre sajna még nem sikerült lét gyüjteni, illetve akkor már a légterelővel együtt lehetne fújni. (Az asszonyt igy tudnám rábeszélni a légterelőre!?!).
Sziasztok. 405SRi
Most ugrott be, hogy izzókészletet is kell vennem.
Van valami trükk amit figyelembe kell venni és hol lehet kapni? S mennyi lehet az ára?
Egyébként szerintem király a gép, itt-ott az előzőtulaj miatt festékkopott, bal hátulját egy teherau álltal össze törten (PUG Sártkánynál javítva, azóta becsorog a jobb hátsó lámpánál az esővíz úgyhogy itt nedvszívú ruhák tömkelege Ősztől-Tavaszig).
A tulaj jóindulatát növelve adott hozzá egy garnitúra hátsó lámpát tokkal vonóval!!!
A motor szépen muzsikál leszámítva a reggeli nehéz indulást (dupla izzítással pöc-röf).
Kívül-belül jól karbantartva (szerintem), az új gazdi által nagy becsben tartva....
Egy kicsit csorbít az öszképen, hogy utólagos ködlámpa lett felszerelve az eredeti ködlámpa helyére (a spoilerban gyárilag nem volt kiképezve a helye, saját magunknak kellet kialakítani!).
Alap Sony magnó 4x45W, eXplod hangszórókkal 120/180 elől/hátul.
Na jó, felmentelek:-)
Szerintem a bontottnak nagyon kicsi az esélye, és azt akkor még fényezni kell = nem egyszerü történet
Viszont ami nagyon jó, hogy legalább látja az ember a kocsi seggét parkoláskor.
1ébként milyen a gép?
Hát az igazgság, hogy nem én voltam, de mostanában tényleg megszaporodtak felénk a légterelős 405-ök.... (egyébbként a 405-ök is).
Nekem is ilyen árat mondtak ezért is keresek még tovább, hátha beesik egy törött, bontott stb 405-ös amin van légterelő és azt sikerül elérhetőbb áron megszerezni.
Hallo emberek!
Most jutott eszembe: nem akar valamelyik guru szerkeszteni egy jó kis bannert a topiknak? Biztos van a kollégák között olyan aki se perc alatt tud fabrikálni egy szines-szagos-oroszlánosat!
(Sajna én lémer vagyok hozzá...)
Nehogymá' pont nekünk ne legyen!