Elolvastam :-) Ettöl a mondattól teljesen kifeküdtem: Kinek a pap, kinek a papné, de ne a qrvát hasonlítsuk már az apácához... :-))))
Logo: jó lenne valami 406-os, de valahogy a topik címét is rá kellene varázsolni. Ja, és adott méretben kell elkészíteni - na ezekhez kellene a képszerkesztö progi (meg az ismerete...).
átmentem oda, és... inkább olvassátok el!
Tegnap lekaptam egy fuvarra 405SRI-t. Jól megy a gépe és mindenkit üdvözöl. Mivel eladta a computerét nagy ritkán tud csak csatlakozni a fórumhoz, de azért velünk van!
Sansalvador,
Szerintem ne foglalkozz vele és ne húzd fel magad. Tudom, nehéz megállni, de nyugtasson meg az a gondolat, hogy akinek volt/van a PUG-ja, az tudja, mit várhat és kaphat tőle. Egyébként meg mindenki gondol, amit akar, minket az nem befolyásol, őket meg úgysem lehet és nem is érdemes meggyőzni.
Üdv,
h.
Sziasztok Pugosok, na most figyeljetek! Az autós újságirás ámokfutói topicban egy vérbeli profi -Gyand barátunk- megaszonta, hogy milyenek a Pugok. Idézem tőle:
"Szerintem sokkal fontosabb, hogy van ahol tudnak autot csinalni, van ahol nem. Hangsulyozott a csinalas, mert a tervezes az mas. A Peugeot csinalas szempontjabol sok kivannivalot hagy maga utan : fenyezes, elektromos szereles, apro reszletek eldolgozasa. Felhasznalt anyagok minosege es meg folytathatnam a sort. Ugyanez mondhato el az osszes francia es olasz autora, bar az olaszok jobbak. Az altalad emlitett es a masik sved marka sok sok darabja fut az utakon, mig a hasonlo koru francia/olasz tarsaik mar a roncstelepen pihennek."
"Amit irtam, az inkabb arrol szolt, ha megnezel egy francia/olasz autot (de nem a prosiban, hanem reszletesen) es egy mondjuk svedet, akkor lathatod a kivitelezesbeni oriasi kulonbseget (de ne vakitson el a design). Aprosagok ezek, de fontosak : nezd meg egy PUG motortereben a kabelek csatlakozasat : a vedo cso es a dugo kozt 1-2cm-es semmi van. Nezd meg a lemezek szelet, nezd meg az ajtogumikat : az ajto 1/2-t futjak korbe. Nezd meg a fenyezest : az ajto gumija lehorzsolja, olyan vekony"
"...az nem valtoztat a tenyen, hogy a PUG silany minosegu...de akkor is rossz a kivitelezesuk."
Na mit szóltok? Micsoda jellemző hibák!:-)))
Na most mit mondjon az ember egy ilyen töketlen balféknek, aki azt sem tudja mi az a Peugeot? :-) Érdemes elolvasni a hozzászólásait és megnézni, hogy mindezt olyan járgányból teszi amivel nem tud 2 km-t menni, hogy valami ne romolna el benne, ráadásul kritikán aluli a gyári fékrendszere, eszi az olajat meg a pénzt, de lépten nyomon ócsárolja a francia autókat. Ha egy 'ócska' Peugeotnak csak tizedennyi hibája lenne, akkor már a kukába dobtam volna a sajátaimat. Az ilyen szerencsétlen sosem tudja meg milyen egy normális autó, csak akkorra jön rá, mikor már a fél vagyonát a szervizben hagyta és ahol még el is hihetik vele, hogy az autója hibái kifejezetten normálisak és szükségszerűek aminek még örülni is kell. Beszarás.:-)))) Mondjuk az ilyen megérdemli a sorsát...
Megelőztem Sabiant és kipróbáltam Ződikét Olaszországban, ezért a hiányzás..:-)
7,7 l-es átlag, olyan 130 körüli autópályás tempó, 2,5 fő + irdatlan csomagmennyiség. Határozottan nem rossz. Viszont először éreztem dugig pakolva, hogy nehezebb a szekér, mint szokott... Nem változtak a menettulajdonságok, ámde "komótosabb" lett a rugózás.
Sabian: meg fox őrülni, pláne ha tengerpartra mész. A fincsi olasz homok legalább olyan jól tapad az autóra - sötét színek előnyben - mintha Apajpusztára mennél, rgo a második naptól kezdődően barnás árnyalattal fogsz közlekedni. Enyhe zuhitól meg a Jóisten mentsen, remek somogybabodi külsőt kap az autó.
Na de, ahogy elvárható, hiba nélkül teljesített.
per tali: mit szólnátok aug utolsó 7végéjéhez? A Forma 1 utánira gondolok. Akkorra már mindenki kinyaralja magát. Hm?
Kicsit pangunk mostanában. A 206-os topikban szervezödik a találkozó, részletek ott (pontos idöpont még nincs).
Ezen az oldalon még nincs kép. Na, mindjárt segítünk ezen a tarthatatlan állapoton (érdemes a képre is kattintani):
a következő nyelvi megoldásot lehetne még alkalmazni kizárólag a traktorok bosszantására:
DER-406 persze főleg a seggére kell felrakni az autónak, mert úgyis csak azt látják.... :)))
Nem kértem, illetve dehogynem, csak nem fizettem érte. Az egyik ismerősöm a rendőrségen -akkor még a rendőrség adta ki a rendszámokat- félretett egy 406-ra végződőt a kérésemre, mig a kocsit át nem vehettem. Igy jó volt:-)
Egyébként még régebben láttam egy 406-ost egy igen frappáns rendszámmal, nemes egyszerűséggel csak ez volt: THE-406 (ugyebár angolul értelmezendő) :-))
Sansal
Kérted a rendszámot, vagy valamilyen földöntúli erő játszott közre egy ilyen formás rendszám megszerzésében??? Mit ne mondjak irigylésre méltó... :))))