Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

kavicsos64 Creative Commons License 2015.07.19 0 0 12805

Nem láthatod ! Bubciw gépén nincsennek rajta neki ott két támasztó pálca van ,mindjárt keresek valamit neked !

Előzmény: kavicsos64 (12804)
kavicsos64 Creative Commons License 2015.07.19 0 0 12804

Az alsó vonólapokhoz csatlakoznak jobbról ill balról a bekötő pontot a másik betett fotón láthatod !

Előzmény: Törölt nick (12802)
kavicsos64 Creative Commons License 2015.07.19 0 0 12803

Ilyen gyalu gépet csak az oroszok gyártottak akkoriban !

Előzmény: pumukli89 (12799)
Törölt nick Creative Commons License 2015.07.19 0 0 12802

Vízszintes lakatokon mit értesz? (bocsi de ezekben a szakkifejezésekben nem vagyok otthon)

Előzmény: kavicsos64 (12796)
pumukli89 Creative Commons License 2015.07.19 0 0 12801

Az tényleg felmentő ok. :-))

Előzmény: dutrancs (12800)
dutrancs Creative Commons License 2015.07.19 0 0 12800

Én fel vagyok mentve, mert én csak 1 éves voltam akkor!! :-)

Előzmény: pumukli89 (12799)
pumukli89 Creative Commons License 2015.07.19 0 0 12799

Sziasztok.

 

 

Segítségeteket kérném. Milyen gyártmányú volt a földgyalu? A fotók az 1954-es győri árvíznél készült. Előre is köszönöm a segítséget.

 

bubciw123 Creative Commons License 2015.07.19 0 0 12798

Ez itt kérem az igazság!

Én is pont így látom!

Előzmény: kavicsos64 (12796)
dutrancs Creative Commons License 2015.07.19 0 0 12797

A kérdésem még annyi,hogyha olvasod,hogy te biztos a primer  biztonsági szelep által határolt nyomásra gondolsz! Amennyiben üzem meleg állapotba mérsz  és jó a szivattyú akkor az egyik(esetleg talpaló )munkahenger karját meghúzva,annak vég állásában 112-esnél 300 bar- nak kell lenni. 30 MPa.A mérő óra legalább 600 barig legyen kalibrálva.( 60 MPa).A szekunder nyomás munkahengerenként változó.amit a vezérmű tolattyúja melletti bizt. szelepekkel kell beállítani.

Előzmény: kkaresz7 (12785)
kavicsos64 Creative Commons License 2015.07.19 0 0 12796

Hát neked is ott vannak gyárilag azok a csapok nem kell semmit kókányolnod csak felrakni a vonólapokat és a vizszintes lakatokat ,attól jobbat nem tudsz csinálni mint a gyári vonópontok ! Az birni fogja a terhelést csak ne olyan gépet kapcsolj hozzá ami meghaladja a gép képességeit !

Előzmény: Törölt nick (12795)
Törölt nick Creative Commons License 2015.07.19 0 0 12795

Igen, arra kellene. De jobban belegondolva, az összes terhelés 1-1 csapon lenne az meg lehet, hogy nem bírná a terhelést ami lesz rajt. Vagy rosszul gondolom?

 

Enyém így néz ki hátulról:

Előzmény: bubciw123 (12794)
bubciw123 Creative Commons License 2015.07.19 0 0 12794

Szia! 

 

Gondolom a Steyrre kellene,nem?

A miénken is hasonlóan van megoldva,mind a képen: egy kb. 300mm-es U profil szerű van alulról a hídhoz rögzítve, azon van 2-2 csap. A belsőre megy a szár, a külsőre meg a feszítő. (Itt a képen egy rúd van, na annak a helyére megy a gúzslánc (?).)

 

 

Előzmény: Törölt nick (12782)
Lki1 Creative Commons License 2015.07.18 0 0 12793
Azt a hsz-emet keresd meg, ahol stabilmotor kerekeket hirdettem.
Annak a srácnak van sokféle önindítója.
A Triplahárom vette meg a kerekeket!
Előzmény: bbeci (12783)
dutrancs Creative Commons License 2015.07.17 0 0 12792

Az egyik egy kis Hatz motoré, a másik pedig a jó öreg Sz-100-é!

Előzmény: triplaharom (12791)
triplaharom Creative Commons License 2015.07.17 0 0 12791

Gondolom, nem 1 cég gyártotta őket... (:-)))

Előzmény: dutrancs (12790)
dutrancs Creative Commons License 2015.07.17 0 0 12790

Két érdekesség! Csak nem éppen jó a kép. Mindkettő adagolóba való fogasléc!

dutrancs Creative Commons License 2015.07.17 0 0 12789

A 112-esen háromhengeres  radiáldugattyús van. Most néztem utána.

Előzmény: dutrancs (12788)
dutrancs Creative Commons License 2015.07.17 0 0 12788

Szivattyú tipust tudsz mondani? Gondolom ezen is valami axiál dugattyús van. A vezérmű 7 tagos?Összepróbálom hasonlítani a 112-el.

Előzmény: kkaresz7 (12785)
dutrancs Creative Commons License 2015.07.17 0 0 12787

Sajnos  113-ast én sem ismertem! Egy 112-est javítottam, húsz évvel ezelőtt.Az egy szedett- vedett KGST-és Poclein utánzatnak néztem.( Zetor motor ,erősített Robur váltó, Rába híd a ,többit meg már el is felejtettem!! :-)

Előzmény: triplaharom (12786)
triplaharom Creative Commons License 2015.07.17 0 0 12786

A mi környékünkön 1 db-ről tudtam, az sincs már +.

Talán Dutrancs Mester tud segíteni.

Előzmény: kkaresz7 (12785)
kkaresz7 Creative Commons License 2015.07.17 0 0 12785

Üdv,

Olyan kérdésem lenne, hogy ZTS DH 113 Forgórakodó hidraulika szivattyújának a nyomása mennyi?

 

Nagyon hálás lennék, ha valaki megtudná nekem válaszolni. :)

triplaharom Creative Commons License 2015.07.16 0 0 12784

Amennyiben nincs a vonószár tengelyével 1 vonalban olyan pont ahová húzatni tudod (szét felé), Akkor marad a befelé húzatás a feszítő lakattal. T4K és Rába trakikra is belső lakatokat szereltünk, ha már ki volt lógósodva.

Előzmény: Törölt nick (12782)
bbeci Creative Commons License 2015.07.16 0 0 12783

Üdvözletem!

 

Megvételre keresek Csepel/Dutra öninditót.4 hengeres motorhoz kell,menetirány szerinti bal oldalon van,forgási iránya is balos.3 csavar fogja fel a helyére.Azt hiszem a D 344 teherautóé is szóba jöhet.

Köszönettel Béla

Törölt nick Creative Commons License 2015.07.16 0 0 12782

Kérdezném az uraktól, hogy minek milyen módszerrel van megoldva az, hogy a traktoron lévő vonó szár amit emel a hidraulika (nem tudom a pontos nevét) hogyan van rögzítve az oldalirányú mozgás megakadályozása érdekében? Nekem jelenleg úgy van ez megoldva, hogy dupla kar jön mind két oldalon hátra és a szélsők támasztják meg a fent lévő eszközt több-kevesebb de inkább kevesebb sikerrel és elég macerás felakasztani rá egy függesztett tárcsát mondjuk. 

 

MTZ gépeken lánccal és spanolóval van ez megoldva, egy ismerős Deutz D25 gépén meg nem középre vannak huzatva, hanem a gép széle felé. Melyik megoldás a jobb szerintetek? Vagy inkább hagyjam úgy ahogyan van és inkább oszoljon el 2 felé a terhelés?

dutrancs Creative Commons License 2015.07.15 0 0 12781

Jó a meglátásod, ami az életrevalóságot illeti!A régi magyar paraszt még a fűrészbakot is "merevebbre" készítette.  :-)

Előzmény: triplaharom (12780)
triplaharom Creative Commons License 2015.07.14 0 0 12780

Ilyenről még csak olvastam  és hallottam, de így a képen nem tűnik valami életrevaló járműnek...

A régebbi alacsonyabb kormányoszloppal szerelt típusokat, mind át lehetett szerelni "hátulkormányzósra".

Előzmény: Zemiator (12773)
dutrancs Creative Commons License 2015.07.14 0 0 12779

Ez már csak ilyen "fordítva felülős" traktor volt. Olyan mint a mi Vöcsink!

Előzmény: Zemiator (12773)
dutrancs Creative Commons License 2015.07.14 0 0 12778

Oké,minden rendbe Tóni bácsi!

Előzmény: Tóni bácsi (12772)
Sammler Creative Commons License 2015.07.14 0 0 12777

A 12434-es számú H.Sz.-ban, írtam még annó egy kis RS Motor történelmet, előtte meg Rs Traktorét... ha esetleg érdekességnek jó. :)

Előzmény: bbeci (12768)
Zemiator Creative Commons License 2015.07.14 0 0 12776

Szívesebben meggereblyéztetném a helyszínen ! :-)))

Előzmény: Tóni bácsi (12775)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!