A kérdésem még annyi,hogyha olvasod,hogy te biztos a primer biztonsági szelep által határolt nyomásra gondolsz! Amennyiben üzem meleg állapotba mérsz és jó a szivattyú akkor az egyik(esetleg talpaló )munkahenger karját meghúzva,annak vég állásában 112-esnél 300 bar- nak kell lenni. 30 MPa.A mérő óra legalább 600 barig legyen kalibrálva.( 60 MPa).A szekunder nyomás munkahengerenként változó.amit a vezérmű tolattyúja melletti bizt. szelepekkel kell beállítani.
Hát neked is ott vannak gyárilag azok a csapok nem kell semmit kókányolnod csak felrakni a vonólapokat és a vizszintes lakatokat ,attól jobbat nem tudsz csinálni mint a gyári vonópontok ! Az birni fogja a terhelést csak ne olyan gépet kapcsolj hozzá ami meghaladja a gép képességeit !
Igen, arra kellene. De jobban belegondolva, az összes terhelés 1-1 csapon lenne az meg lehet, hogy nem bírná a terhelést ami lesz rajt. Vagy rosszul gondolom?
A miénken is hasonlóan van megoldva,mind a képen: egy kb. 300mm-es U profil szerű van alulról a hídhoz rögzítve, azon van 2-2 csap. A belsőre megy a szár, a külsőre meg a feszítő. (Itt a képen egy rúd van, na annak a helyére megy a gúzslánc (?).)
Sajnos 113-ast én sem ismertem! Egy 112-est javítottam, húsz évvel ezelőtt.Az egy szedett- vedett KGST-és Poclein utánzatnak néztem.( Zetor motor ,erősített Robur váltó, Rába híd a ,többit meg már el is felejtettem!! :-)
Amennyiben nincs a vonószár tengelyével 1 vonalban olyan pont ahová húzatni tudod (szét felé), Akkor marad a befelé húzatás a feszítő lakattal. T4K és Rába trakikra is belső lakatokat szereltünk, ha már ki volt lógósodva.
Megvételre keresek Csepel/Dutra öninditót.4 hengeres motorhoz kell,menetirány szerinti bal oldalon van,forgási iránya is balos.3 csavar fogja fel a helyére.Azt hiszem a D 344 teherautóé is szóba jöhet.
Kérdezném az uraktól, hogy minek milyen módszerrel van megoldva az, hogy a traktoron lévő vonó szár amit emel a hidraulika (nem tudom a pontos nevét) hogyan van rögzítve az oldalirányú mozgás megakadályozása érdekében? Nekem jelenleg úgy van ez megoldva, hogy dupla kar jön mind két oldalon hátra és a szélsők támasztják meg a fent lévő eszközt több-kevesebb de inkább kevesebb sikerrel és elég macerás felakasztani rá egy függesztett tárcsát mondjuk.
MTZ gépeken lánccal és spanolóval van ez megoldva, egy ismerős Deutz D25 gépén meg nem középre vannak huzatva, hanem a gép széle felé. Melyik megoldás a jobb szerintetek? Vagy inkább hagyjam úgy ahogyan van és inkább oszoljon el 2 felé a terhelés?