Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

sansalvador Creative Commons License 2001.07.07 0 0 411
Szóval bármilyen méret van. Ami csak kell.
Előzmény: sansalvador (410)
sansalvador Creative Commons License 2001.07.07 0 0 410
De van 220x32-es is. Na jó többet már nem rakok be.:-))


Előzmény: sansalvador (409)
sansalvador Creative Commons License 2001.07.07 0 0 409
Vagyis az előző 238x30-as volt. Ez pedig itt 220x29-es. Amelyik jobban passzol.


Előzmény: sansalvador (408)
sansalvador Creative Commons License 2001.07.07 0 0 408
Hi, ez hogy tetszene topiclogonak? Direkte méretre csináltam:


Erre azért jobban esne kattintani, persze csak ha megfelel mindenkinek...:-)

MetaCode Creative Commons License 2001.07.06 0 0 407
Ezért jövök minden Kedves Topictársnak fejenként 406 szem francia drazséval!:-))
MetaCode Creative Commons License 2001.07.06 0 0 406
Juhéééééééééééééééééééééééééééééé
405GRX Creative Commons License 2001.07.06 0 0 405
YES!YES!YESSSS!
Az enyém:-)...
De rég vártam erre...
Képet még mindig nem tudok belinkelni:-(
A 406-ot átengedem Nektek...
Előzmény: Zoldalma (404)
Zoldalma Creative Commons License 2001.07.06 0 0 404
404... és innentöl átadom a terepet, a következö kettöt mindenki el tudja képzelni :-)
Zoldalma Creative Commons License 2001.07.06 0 0 403
403...
Zoldalma Creative Commons License 2001.07.06 0 0 402
402...
Zoldalma Creative Commons License 2001.07.06 0 0 401
401...
Zoldalma Creative Commons License 2001.07.06 0 0 400
Szánom-bánom, de muszáj egy kicsit floodolnom a topikot... :-) szóval 400...
Zoldalma Creative Commons License 2001.07.06 0 0 399
Viszont a "Peugeot diesel az isten" vagy milyen címü topiknak biztos megfelelne, csak ki kell cserélni a T16-ot egy 205 GRD-re :-)))
Előzmény: 405GRX (390)
sabian Creative Commons License 2001.07.06 0 0 398
hát ez van...a másnaposság mindig kihozza belőlem az állatot... :)))
sabian
Előzmény: Zoldalma (397)
Zoldalma Creative Commons License 2001.07.06 0 0 397
Elolvastam :-) Ettöl a mondattól teljesen kifeküdtem: Kinek a pap, kinek a papné, de ne a qrvát hasonlítsuk már az apácához... :-))))

Logo: jó lenne valami 406-os, de valahogy a topik címét is rá kellene varázsolni. Ja, és adott méretben kell elkészíteni - na ezekhez kellene a képszerkesztö progi (meg az ismerete...).

Z.

Előzmény: sabian (396)
sabian Creative Commons License 2001.07.06 0 0 396
Cs! MaT?!

átmentem oda, és... inkább olvassátok el!
Tegnap lekaptam egy fuvarra 405SRI-t. Jól megy a gépe és mindenkit üdvözöl. Mivel eladta a computerét nagy ritkán tud csak csatlakozni a fórumhoz, de azért velünk van!

sabian, aki iszonyat másnapos

405GRX Creative Commons License 2001.07.06 0 0 395
Ezek kirájok!
Előzmény: sansalvador (391)
405GRX Creative Commons License 2001.07.06 0 0 394
Vakoknak a szineket minek magyarázni:-)...
Előzmény: Hawaii (393)
Hawaii Creative Commons License 2001.07.06 0 0 393
Sansalvador,
Szerintem ne foglalkozz vele és ne húzd fel magad. Tudom, nehéz megállni, de nyugtasson meg az a gondolat, hogy akinek volt/van a PUG-ja, az tudja, mit várhat és kaphat tőle. Egyébként meg mindenki gondol, amit akar, minket az nem befolyásol, őket meg úgysem lehet és nem is érdemes meggyőzni.
Üdv,
h.
Előzmény: sansalvador (392)
sansalvador Creative Commons License 2001.07.06 0 0 392
Sziasztok Pugosok, na most figyeljetek! Az autós újságirás ámokfutói topicban egy vérbeli profi -Gyand barátunk- megaszonta, hogy milyenek a Pugok. Idézem tőle:

"Szerintem sokkal fontosabb, hogy van ahol tudnak autot csinalni, van ahol nem. Hangsulyozott a csinalas, mert a tervezes az mas. A Peugeot csinalas szempontjabol sok kivannivalot hagy maga utan : fenyezes, elektromos szereles, apro reszletek eldolgozasa. Felhasznalt anyagok minosege es meg folytathatnam a sort. Ugyanez mondhato el az osszes francia es olasz autora, bar az olaszok jobbak. Az altalad emlitett es a masik sved marka sok sok darabja fut az utakon, mig a hasonlo koru francia/olasz tarsaik mar a roncstelepen pihennek."

"Amit irtam, az inkabb arrol szolt, ha megnezel egy francia/olasz autot (de nem a prosiban, hanem reszletesen) es egy mondjuk svedet, akkor lathatod a kivitelezesbeni oriasi kulonbseget (de ne vakitson el a design). Aprosagok ezek, de fontosak : nezd meg egy PUG motortereben a kabelek csatlakozasat : a vedo cso es a dugo kozt 1-2cm-es semmi van. Nezd meg a lemezek szelet, nezd meg az ajtogumikat : az ajto 1/2-t futjak korbe. Nezd meg a fenyezest : az ajto gumija lehorzsolja, olyan vekony"

"...az nem valtoztat a tenyen, hogy a PUG silany minosegu...de akkor is rossz a kivitelezesuk."

Na mit szóltok? Micsoda jellemző hibák!:-)))
Na most mit mondjon az ember egy ilyen töketlen balféknek, aki azt sem tudja mi az a Peugeot? :-) Érdemes elolvasni a hozzászólásait és megnézni, hogy mindezt olyan járgányból teszi amivel nem tud 2 km-t menni, hogy valami ne romolna el benne, ráadásul kritikán aluli a gyári fékrendszere, eszi az olajat meg a pénzt, de lépten nyomon ócsárolja a francia autókat. Ha egy 'ócska' Peugeotnak csak tizedennyi hibája lenne, akkor már a kukába dobtam volna a sajátaimat. Az ilyen szerencsétlen sosem tudja meg milyen egy normális autó, csak akkorra jön rá, mikor már a fél vagyonát a szervizben hagyta és ahol még el is hihetik vele, hogy az autója hibái kifejezetten normálisak és szükségszerűek aminek még örülni is kell. Beszarás.:-)))) Mondjuk az ilyen megérdemli a sorsát...

sansalvador Creative Commons License 2001.07.05 0 0 391
Hi!

Ha már topiclogo akkor 406. Pl:


vagy

405GRX Creative Commons License 2001.07.05 0 0 390
Ja nem jó, most látom csak hogy egy 205T16 figyel hátul...úgy nem ér...csak vicc volt Zöldalma:-)...
Előzmény: 405GRX (389)
405GRX Creative Commons License 2001.07.05 0 0 389
Nekem OK!
Kiráj a logó, ilyesmi kéne!
Előzmény: MetaCode (388)
MetaCode Creative Commons License 2001.07.05 0 0 388
Halihóó,

Megelőztem Sabiant és kipróbáltam Ződikét Olaszországban, ezért a hiányzás..:-)

7,7 l-es átlag, olyan 130 körüli autópályás tempó, 2,5 fő + irdatlan csomagmennyiség. Határozottan nem rossz. Viszont először éreztem dugig pakolva, hogy nehezebb a szekér, mint szokott... Nem változtak a menettulajdonságok, ámde "komótosabb" lett a rugózás.

Sabian: meg fox őrülni, pláne ha tengerpartra mész. A fincsi olasz homok legalább olyan jól tapad az autóra - sötét színek előnyben - mintha Apajpusztára mennél, rgo a második naptól kezdődően barnás árnyalattal fogsz közlekedni. Enyhe zuhitól meg a Jóisten mentsen, remek somogybabodi külsőt kap az autó.

Na de, ahogy elvárható, hiba nélkül teljesített.
per tali: mit szólnátok aug utolsó 7végéjéhez? A Forma 1 utánira gondolok. Akkorra már mindenki kinyaralja magát. Hm?

M.

Zoldalma Creative Commons License 2001.07.05 0 0 387
Szerénytelen topiklogo-javaslat :-))) (nem kell komolyan venni!)
Zoldalma Creative Commons License 2001.07.05 0 0 386
Kicsit pangunk mostanában. A 206-os topikban szervezödik a találkozó, részletek ott (pontos idöpont még nincs).
Ezen az oldalon még nincs kép. Na, mindjárt segítünk ezen a tarthatatlan állapoton (érdemes a képre is kattintani):
sabian Creative Commons License 2001.07.04 0 0 385
Cs!MaT!

a következő nyelvi megoldásot lehetne még alkalmazni kizárólag a traktorok bosszantására:
DER-406 persze főleg a seggére kell felrakni az autónak, mert úgyis csak azt látják.... :)))

sabian

Hawaii Creative Commons License 2001.07.04 0 0 384
És a PUG-406 vajon elkelt már?
Előzmény: sansalvador (382)
405GRX Creative Commons License 2001.07.04 0 0 383
"THE 406" - kirájjj:-)
Látta már valaki a GRX-405 rendszámot?
Kiváncsi lennék milyen verdán figyel...
Előzmény: sansalvador (382)
sansalvador Creative Commons License 2001.07.04 0 0 382
Szia!:-)

Nem kértem, illetve dehogynem, csak nem fizettem érte. Az egyik ismerősöm a rendőrségen -akkor még a rendőrség adta ki a rendszámokat- félretett egy 406-ra végződőt a kérésemre, mig a kocsit át nem vehettem. Igy jó volt:-)
Egyébként még régebben láttam egy 406-ost egy igen frappáns rendszámmal, nemes egyszerűséggel csak ez volt: THE-406 (ugyebár angolul értelmezendő) :-))

Előzmény: sabian (381)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!