Reszben 1etertve azzal amit mondasz, azert a japanok ertekesitesenek visszaeseseben nagy szerepet jatszik a megemelt vamtarifa (illetve az EU-ban kifele ervenyes vamtarifa) alkalmazasa felejuk. Ezert is epitenek gyarat az EU-ban egyre tobben. :-)
Sansalvador,
Érdekes a prémiumkategóriát illető kiegészítésed, az adatok magukért beszélnek. De ne felejtsd, ezeket a tényeket ezen a topic-on kívül ne nagyon reklámozd, mert egyből lesznek olyanok, akik bebizonyítják, hogy a 607 azért fogy ilyen jól, mert:
1. növekszik az elmebetegek száma Mo-n
2. nyereményjátékokon osztották ki őket
3. A Peugeot Hungária minden 607-est háromszor adott el
4. A Peugeot hamisítja az adatokat
5. stb.
:-))))
Megvettem a korábban említett gépet. Tegnap elhoztam az elöző tulajtól, ma valószínűleg meglessz az átírás. Pár adat a gyönyörűségről, 96-os évjárat, zöld szín, sv felszereltség, 136 Le.
Itt áll a melóhelyem udvarán, kb 10 percenként megyek az ablakhoz és gyönyörködöm benne. Egyéniségével szinte kiemelkedik az Astrák, Corsák és egyéb hétköznapi autók közül :-)))))
"Nézegettem KépesAutó Xpress-t 2,6-2,8 körül már egész elfogadható példányokat kináltak. Igaz, a facelift elöttieket, de ez végülis nem kizáró ok."
Na, az emlitett haver is most vett egy 406-ot. 96-os, turbodizel, klimás, szép kinai-(metél)kék, 80 ezer km (nyugdijas házaspártól). 2,5 M szerintem még ár alatt is vette. Tök korrekt az autó.
Köszi, Sansalvador,
ha komolyabb ellenvélemény nem érkezik, akkor maradok a gyári riasztónál. Ugyan én nem értek hozzá, csak eszembe jutott, hogy a gyári riasztóval nem könnyítem meg a rosszember dolgát? Hiszen ha profi, akkor kapásból ismeri az egészet. Egy másik gyártmány esetén viszont próbálkoznia kell, mire egyáltalán felismeri, melyik van a kocsiban. (Persze nem szoktam kimatricázni az üvegekre, ahogy sokan mások... ;-)
"Az idei első féléves eredmények is növekedést mutatnak, a tavalyi év azonos időszakához képest viszonyítva 22,7 %-kal több, összesen 6262 oroszlános autó talált gazdára idén. Ezzel a cég növelni tudta részesedését a magyar piacon, 6,4-ről 7,4 %-ra. A sikerek egyik legfontosabb tényezője a 206-os, amely a személyautó-eladások 64 %-át teszi ki, illetve a 607-es, amely a magyar luxusautó-piac fontos szereplői közé emelte a céget. A haszonjármű-piacon a Partnernek, a Boxernek, és az Expertnek és a köszönhetően szintén jelentős, 12 %-os részesedést birtokol a Peugeot..."
Hát igen... Azért egy két kiegészitést még hozzáfűznék:
A prémiumkategóriában a 607-esből az első 5 hónapban 194 db-ot adtak el. Összehasonlitásképpen a Saab 9-5 -ből 100-at, a Mercedes E osztályból csak 78-at adtak el. A 607-es átrendezte a felső osztályt. A haszongépjármű eladások terén pedig nemhogy többet adott el a Peugeot, hanem átvette a vezetést! Tavaly még három japán márka vezette az első hármast, idén ezek mindegyike (Toyota, Mitsubishi, Mazda) több hellyel visszaesett és a Peugeot-t a Ford és asszem a Fiat(?) követi. Úgy látszik a franciák megállithatatlanok. A PSA és a Renault rendesen hozza a legjobb erdményeket évről-évre.
A személyautóban a legnagyobb vesztesek a japánok. Idén megint rendre kevesebbet adtak el, mint tavaly, pedig a tavalyi év is már igen gyászos volt nekik. A nagyobb márkákból a három legnagyobb bukó a Nissan, Toyota és a Honda. Mondjuk nem csodálom. Jellegtelen formatervek, gyenge belső anyagok, szegényes felszereltség (pl a franciákhoz képest ég és föld) és drága ár. Rá kéne már jönniük, hogy a megbizhatósági versenyben már lassan mindenki beéri őket, azon túl pedig sajnos nem sokat kinálnak ezek az autók.
Egyébként topik ON:
7végén faterékkal vásárolni mentünk, hát nem "véletlenül" rossz irányba kanyarodtam és a Fábián udvara elött kötöttünk ki?:-)
Kint álltak a 307-esek és megnézettem velük, ha már ott voltunk...
Eléggé bejött nekik, foleg amikor rövid ár/érték számolgatásba kezdtem. De azért sürün mutattam a középkategória képviseloi mellett álldogáló nagyobb gépekre is:-)))...
Elképzeltem, oszes (összes) hajához egész jól állna a sötétkék/sötétbordó. Nézegettem KépesAutó Xpress-t 2,6-2,8 körül már egész elfogadható példányokat kináltak. Igaz, a facelift elöttieket, de ez végülis nem kizáró ok.
Hmmmmm, elgondolkodtam:-)...
Nahát, nahát!
Mik ki nem derülnek!
Én a Bécsi útnál, Kandóhoz közel leledzem. Bár még csak 1 éve köbö. De azért rulez! Foleg hogy 5 perc a melóhely:-)
Igaz, traktorral:-(
Ehhez a hírhez viszont még hozzá tenném, "hogy a 406-ok is élénk kereslettel szembesültek és gazdára talált az év 406-a is áprilisban. A boldog tulajdonost nem sikerült elérnünk, mert vagy a traktorokat 'alázza' a Szentendrei úton, vagy a 406-os topicba írogat. Az év 406-a azóta nevet is kapott: Lucifer." :))))
Sansali
megatenksz a logóért! ...bárcsak minden hétfő így indulna...
helyedben nem mondanám le, nekem is gyári riasztóm van és teljesen elégedett vagyok. Nincs hozzá külön kapcsoló, az autó zárásával/nyitásával aktiválódik ill. deaktiválódik. Azt mondják, hogy a multiplex rendszer miatt egyébként is kissé komplikált bele más riasztót tenni, de persze nem lehetetlen. Egyesek szerint a gyári védelem a legjobb védelem. Fene tudja, még nem derült ki, nem is lenne jó ha működni hallanám...:-))
Egyébként védelemben több ponton blokkol állitólag, mint egy átlagos riasztó, van benne belső térvédelem is. Mondjuk pánikriasztást nem tud.
Peggy,
605 SV24? Nem rossz.:-) Szerintem vegyesben 11-12 körül kell számolnod, vidéki hosszabb használatban 9-10. A város durvább lehet 13-15 akár. A V6-osokban aktiv futómű van, rettentően stabil az autó vele. A futómű egyébként is kiváló alattuk, saját tapasztalatom szerint a saját 160 lovas 406-osomon nagyobb a hajtási befolyás, mint a V6-os 605-ösön. A 605-ös előnye a nagyobb saját tömeg, a szélesebb gumik és a jobb futómű. Ettől persze még elsőkerekes marad, de szerintem nagyon korrekt.
Esetleg javasolnám neked a 95-ös és azután gyártott modelleket, mert akkor volt modellfrissités és azok már a módositott lámpákkal vannak (pl az elsők nem üvegből, hanem már műanyagból), szebb, jobb belsővel, műszerfallal. Km óra: biztos lehet, de ha valamit nagyon meg akarnak variálni, akkor meg is teszik. A V6-os mellett ajánlom alternativaként a kettő literes turbót (nekem volt), nagyon jó menettulajdonságokkal bir, és az adója/üzemanyagigénye azaz fenntartása is olcsóbb lehet. A 605-ösnek nincs tipushibája, arra kell szerintem csak figyelni, hogy nem volt-e törött az autó.
Látom nagyon szép kis logot hoztatok össze, gratulálok!
Már nagyon égeti a pénz a zsebemet, úgyhogy kérlek titeket, hogy hűtsétek le egy kis fogyasztási adattal :-).
Szóval a kérdés, hogy tapasztalat szerint milyen a fogyasztása vegyes használatban, illetve tisztán vidéken egy 605 SV 24-nek? És miután szegénykém elsőkerekes :-( mennyire lehet érezni a hajtási befolyást erős gázadáskor úthibáknál? Ez ugyanis nagggyon nyugtalanít, mivel hátsókerékhajtás-párti vagyok :-) 604 RULEZZZ
Egy 93-94 modellt akarok kifogni, külföldön. Milyen hibákra figyeljek? Van valakinek tapasztalata külföldi vásárlással kapcsolatban?
Még egy uccsó kérdés: lehet-e ellenörizni a km órát mondjuk a board computerrel?
Sziasztok,
most olvasom, hogy szerintetek szar a gyári riasztó - valaki felvilágosítana ezügyben? Tegnap rendeltem meg a 307-et riasztóval együtt, ezek szerint az utóbbi rossz lépés volt? Lemondjam? Mivel tud ez kevesebbet mint a többi?
?
Előre is kösz a segítséget
Örülök, hogy tetszik! Köszönöm a dicséreteket! Ennyi tényleg megjárt nekünk is! Jó hétvégét minden Pugosnak! Az egyik haver most vett egy 406-ost, kerti grillpartyval ünnepeljük meg! Meg persze iszok egy pohárral a logo-ra is!:-))
Elfogultság nélkül kénytelen vagyok megállapítani, hogy a logo nagyon jól néz ki :-) Én egy pár napra eltünök nyaralni, búcsúzóul egy kis hüsítö ebben a nagy melegben:
(Na nézd csak, nekem is ilyen a felnim :-)
Akkor marha a hirdetö, mert 1.1-esnek írta :-) CTI-nek néz ki, az biztos. (Meg kicsit "felfrissített" fényezésünek, mert a müa. díszcsík asszem fekete gyárilag.)
Egyszerűen no comment, csak 100%-ban csatlakozom 405GRX véleményéhez. A legszebb logo a mezőnyben :-))))
Üdv,
H. (aki ma reggel sokáig keresgélte a régi, megszokott topicfeliratot, mire végre feltűnt neki a logo, pedig a szemét kiszúrhatta volna... :-))) )
Az egyik netes használtautós site-ról továbbra is jönnek az eladó 205-ök adatai. A mai egész érdekes:
Tetszik :-) Mondjuk az kicsit gyanús, hogy alufelni, színrefújt tükrök, ültetés, aztán van benne egy 1.1-es motor :-/
két napig nem vagyok és úgy elszalad a topic, hogy győzzem utolérni (traktorral nem is lehetne).
Maxi köszönet a logótervekért, minden nagyon konkrétan jó!!!! Szavazatomat a 434/2-re adom le, amelyre GRX is tette. A rendszámmal pedig a szerző gondolat világának megfelelően kell eljátszani = szabad kéz.
Sansal
A taxi kép nagyon okés!!! Komolyan itt röhögök a gép előtt, a többiek meg komplett dilinyósnak gondolnak.... Wallpaper lesz belőle!