Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

raider Creative Commons License 2001.07.18 0 0 469
Reszben 1etertve azzal amit mondasz, azert a japanok ertekesitesenek visszaeseseben nagy szerepet jatszik a megemelt vamtarifa (illetve az EU-ban kifele ervenyes vamtarifa) alkalmazasa felejuk. Ezert is epitenek gyarat az EU-ban egyre tobben. :-)
Előzmény: sansalvador (462)
sabian Creative Commons License 2001.07.18 0 0 468
Franky

Welcome in the club! most már a szó legszorosabb értelmében is....

Át tudom érezni, milyen érzés végig nézni rajta 10 percenként és tudni, hogy hamarosan megint elfordítod a kulcsot és nyomás....

Most már ugyan 3 hónapos Lucifer, de ez az érzés nem múlt el..

Most már nem engedheted meg magadnak, hogy ne gyere el a legközelebbi talira, légy akármilyen messze is...

Üdv:
sabian

Előzmény: franky_t (465)
Hawaii Creative Commons License 2001.07.18 0 0 467
Sansalvador,
Érdekes a prémiumkategóriát illető kiegészítésed, az adatok magukért beszélnek. De ne felejtsd, ezeket a tényeket ezen a topic-on kívül ne nagyon reklámozd, mert egyből lesznek olyanok, akik bebizonyítják, hogy a 607 azért fogy ilyen jól, mert:
1. növekszik az elmebetegek száma Mo-n
2. nyereményjátékokon osztották ki őket
3. A Peugeot Hungária minden 607-est háromszor adott el
4. A Peugeot hamisítja az adatokat
5. stb.
:-))))
Előzmény: sansalvador (462)
Hawaii Creative Commons License 2001.07.18 0 0 466
Na a Corsa-t nem bántani!!! :-))))) Egyébként gratula. És el is hiszem, hogy kiemelkedik...
Előzmény: franky_t (465)
franky_t Creative Commons License 2001.07.18 0 0 465
Hello,

Megvettem a korábban említett gépet. Tegnap elhoztam az elöző tulajtól, ma valószínűleg meglessz az átírás. Pár adat a gyönyörűségről, 96-os évjárat, zöld szín, sv felszereltség, 136 Le.
Itt áll a melóhelyem udvarán, kb 10 percenként megyek az ablakhoz és gyönyörködöm benne. Egyéniségével szinte kiemelkedik az Astrák, Corsák és egyéb hétköznapi autók közül :-)))))

Franky

sansalvador Creative Commons License 2001.07.17 0 0 464
"Nézegettem KépesAutó Xpress-t 2,6-2,8 körül már egész elfogadható példányokat kináltak. Igaz, a facelift elöttieket, de ez végülis nem kizáró ok."

Na, az emlitett haver is most vett egy 406-ot. 96-os, turbodizel, klimás, szép kinai-(metél)kék, 80 ezer km (nyugdijas házaspártól). 2,5 M szerintem még ár alatt is vette. Tök korrekt az autó.

Előzmény: 405GRX (459)
Törölt nick Creative Commons License 2001.07.16 0 0 463
Köszi, Sansalvador,
ha komolyabb ellenvélemény nem érkezik, akkor maradok a gyári riasztónál. Ugyan én nem értek hozzá, csak eszembe jutott, hogy a gyári riasztóval nem könnyítem meg a rosszember dolgát? Hiszen ha profi, akkor kapásból ismeri az egészet. Egy másik gyártmány esetén viszont próbálkoznia kell, mire egyáltalán felismeri, melyik van a kocsiban. (Persze nem szoktam kimatricázni az üvegekre, ahogy sokan mások... ;-)
Előzmény: sansalvador (453)
sansalvador Creative Commons License 2001.07.16 0 0 462
"Az idei első féléves eredmények is növekedést mutatnak, a tavalyi év azonos időszakához képest viszonyítva 22,7 %-kal több, összesen 6262 oroszlános autó talált gazdára idén. Ezzel a cég növelni tudta részesedését a magyar piacon, 6,4-ről 7,4 %-ra. A sikerek egyik legfontosabb tényezője a 206-os, amely a személyautó-eladások 64 %-át teszi ki, illetve a 607-es, amely a magyar luxusautó-piac fontos szereplői közé emelte a céget. A haszonjármű-piacon a Partnernek, a Boxernek, és az Expertnek és a köszönhetően szintén jelentős, 12 %-os részesedést birtokol a Peugeot..."

Hát igen... Azért egy két kiegészitést még hozzáfűznék:

A prémiumkategóriában a 607-esből az első 5 hónapban 194 db-ot adtak el. Összehasonlitásképpen a Saab 9-5 -ből 100-at, a Mercedes E osztályból csak 78-at adtak el. A 607-es átrendezte a felső osztályt. A haszongépjármű eladások terén pedig nemhogy többet adott el a Peugeot, hanem átvette a vezetést! Tavaly még három japán márka vezette az első hármast, idén ezek mindegyike (Toyota, Mitsubishi, Mazda) több hellyel visszaesett és a Peugeot-t a Ford és asszem a Fiat(?) követi. Úgy látszik a franciák megállithatatlanok. A PSA és a Renault rendesen hozza a legjobb erdményeket évről-évre.
A személyautóban a legnagyobb vesztesek a japánok. Idén megint rendre kevesebbet adtak el, mint tavaly, pedig a tavalyi év is már igen gyászos volt nekik. A nagyobb márkákból a három legnagyobb bukó a Nissan, Toyota és a Honda. Mondjuk nem csodálom. Jellegtelen formatervek, gyenge belső anyagok, szegényes felszereltség (pl a franciákhoz képest ég és föld) és drága ár. Rá kéne már jönniük, hogy a megbizhatósági versenyben már lassan mindenki beéri őket, azon túl pedig sajnos nem sokat kinálnak ezek az autók.

Előzmény: 405GRX (454)
405GRX Creative Commons License 2001.07.16 0 0 461
Only time will tell...
Na húzok haza mer elegem van a mai napból,
Oroszlános üdv
GRX
Előzmény: sabian (460)
sabian Creative Commons License 2001.07.16 0 0 460
nagyon szép gondolatok ezek, remélem valósággá is válnak...

sabian

Előzmény: 405GRX (459)
405GRX Creative Commons License 2001.07.16 0 0 459
Egyébként topik ON:
7végén faterékkal vásárolni mentünk, hát nem "véletlenül" rossz irányba kanyarodtam és a Fábián udvara elött kötöttünk ki?:-)
Kint álltak a 307-esek és megnézettem velük, ha már ott voltunk...
Eléggé bejött nekik, foleg amikor rövid ár/érték számolgatásba kezdtem. De azért sürün mutattam a középkategória képviseloi mellett álldogáló nagyobb gépekre is:-)))...
Elképzeltem, oszes (összes) hajához egész jól állna a sötétkék/sötétbordó. Nézegettem KépesAutó Xpress-t 2,6-2,8 körül már egész elfogadható példányokat kináltak. Igaz, a facelift elöttieket, de ez végülis nem kizáró ok.
Hmmmmm, elgondolkodtam:-)...
Előzmény: sabian (457)
405GRX Creative Commons License 2001.07.16 0 0 458
Nahát, nahát!
Mik ki nem derülnek!
Én a Bécsi útnál, Kandóhoz közel leledzem. Bár még csak 1 éve köbö. De azért rulez! Foleg hogy 5 perc a melóhely:-)
Igaz, traktorral:-(
Előzmény: sabian (457)
sabian Creative Commons License 2001.07.16 0 0 457
GRX

...ne mond el senkinek, de sosem volt más bejelentett állandó lakcímem, mint a III kerben.
10. éve Csillaghegy a menő (manó)...

talán Te is???

sabian

Ui.: lokál patrióta sem vagyok, de azért ez a legjobb hely....

Előzmény: 405GRX (456)
405GRX Creative Commons License 2001.07.16 0 0 456
sabian,

Hogyhogy a Szentendrei úton?
Csak nem Te is a háromkerben nyomulsz?

Előzmény: sabian (455)
sabian Creative Commons License 2001.07.16 0 0 455
Cs! MaT!

Ehhez a hírhez viszont még hozzá tenném, "hogy a 406-ok is élénk kereslettel szembesültek és gazdára talált az év 406-a is áprilisban. A boldog tulajdonost nem sikerült elérnünk, mert vagy a traktorokat 'alázza' a Szentendrei úton, vagy a 406-os topicba írogat. Az év 406-a azóta nevet is kapott: Lucifer." :))))

Sansali
megatenksz a logóért! ...bárcsak minden hétfő így indulna...

üdv:
sabian

Előzmény: 405GRX (454)
405GRX Creative Commons License 2001.07.16 0 0 454
Hali,

Nem tudom ezt megnéztétek-e már?

http://index.hu/totalcar/rhirek/?main:2001.07.13.&59600

Elég jó hir a mostani inséges idökben...
Viszont továbbra sem tudok linket betenni:-(...tudom, lééééééémer...

sansalvador Creative Commons License 2001.07.15 0 0 453
Hi!:-)

DaddyPop,

helyedben nem mondanám le, nekem is gyári riasztóm van és teljesen elégedett vagyok. Nincs hozzá külön kapcsoló, az autó zárásával/nyitásával aktiválódik ill. deaktiválódik. Azt mondják, hogy a multiplex rendszer miatt egyébként is kissé komplikált bele más riasztót tenni, de persze nem lehetetlen. Egyesek szerint a gyári védelem a legjobb védelem. Fene tudja, még nem derült ki, nem is lenne jó ha működni hallanám...:-))
Egyébként védelemben több ponton blokkol állitólag, mint egy átlagos riasztó, van benne belső térvédelem is. Mondjuk pánikriasztást nem tud.

Peggy,

605 SV24? Nem rossz.:-) Szerintem vegyesben 11-12 körül kell számolnod, vidéki hosszabb használatban 9-10. A város durvább lehet 13-15 akár. A V6-osokban aktiv futómű van, rettentően stabil az autó vele. A futómű egyébként is kiváló alattuk, saját tapasztalatom szerint a saját 160 lovas 406-osomon nagyobb a hajtási befolyás, mint a V6-os 605-ösön. A 605-ös előnye a nagyobb saját tömeg, a szélesebb gumik és a jobb futómű. Ettől persze még elsőkerekes marad, de szerintem nagyon korrekt.
Esetleg javasolnám neked a 95-ös és azután gyártott modelleket, mert akkor volt modellfrissités és azok már a módositott lámpákkal vannak (pl az elsők nem üvegből, hanem már műanyagból), szebb, jobb belsővel, műszerfallal. Km óra: biztos lehet, de ha valamit nagyon meg akarnak variálni, akkor meg is teszik. A V6-os mellett ajánlom alternativaként a kettő literes turbót (nekem volt), nagyon jó menettulajdonságokkal bir, és az adója/üzemanyagigénye azaz fenntartása is olcsóbb lehet. A 605-ösnek nincs tipushibája, arra kell szerintem csak figyelni, hogy nem volt-e törött az autó.

Franky_t,

Szvsz országút 7-8, város 10-12, vegyes 9 körül.

franky_t Creative Commons License 2001.07.15 0 0 452
Hi, All..

Peugeot 406 vásárlása előtt állok, a kiszemelt áldozat egy 96-os, 2000-es, SV kivitel. Érdekelne, hogy a fogyasztása hogyan alakul.

Üdv
Franky

Peggy Creative Commons License 2001.07.14 0 0 451
Sziasztok!

Látom nagyon szép kis logot hoztatok össze, gratulálok!

Már nagyon égeti a pénz a zsebemet, úgyhogy kérlek titeket, hogy hűtsétek le egy kis fogyasztási adattal :-).
Szóval a kérdés, hogy tapasztalat szerint milyen a fogyasztása vegyes használatban, illetve tisztán vidéken egy 605 SV 24-nek? És miután szegénykém elsőkerekes :-( mennyire lehet érezni a hajtási befolyást erős gázadáskor úthibáknál? Ez ugyanis nagggyon nyugtalanít, mivel hátsókerékhajtás-párti vagyok :-) 604 RULEZZZ

Egy 93-94 modellt akarok kifogni, külföldön. Milyen hibákra figyeljek? Van valakinek tapasztalata külföldi vásárlással kapcsolatban?

Még egy uccsó kérdés: lehet-e ellenörizni a km órát mondjuk a board computerrel?

Ha tudjátok a választ ne kíméljetek!!!!

Előre is kösz
Peggy

Törölt nick Creative Commons License 2001.07.13 0 0 450
Sziasztok,
most olvasom, hogy szerintetek szar a gyári riasztó - valaki felvilágosítana ezügyben? Tegnap rendeltem meg a 307-et riasztóval együtt, ezek szerint az utóbbi rossz lépés volt? Lemondjam? Mivel tud ez kevesebbet mint a többi?
?
Előre is kösz a segítséget
Előzmény: ZZZZZZZZZ (83)
sansalvador Creative Commons License 2001.07.13 0 0 449
Sziasztok!:-))

Örülök, hogy tetszik! Köszönöm a dicséreteket! Ennyi tényleg megjárt nekünk is! Jó hétvégét minden Pugosnak! Az egyik haver most vett egy 406-ost, kerti grillpartyval ünnepeljük meg! Meg persze iszok egy pohárral a logo-ra is!:-))

Zoldalma Creative Commons License 2001.07.13 0 0 448
Elfogultság nélkül kénytelen vagyok megállapítani, hogy a logo nagyon jól néz ki :-) Én egy pár napra eltünök nyaralni, búcsúzóul egy kis hüsítö ebben a nagy melegben:

(Na nézd csak, nekem is ilyen a felnim :-)
Zoldalma Creative Commons License 2001.07.13 0 0 447
Akkor marha a hirdetö, mert 1.1-esnek írta :-) CTI-nek néz ki, az biztos. (Meg kicsit "felfrissített" fényezésünek, mert a müa. díszcsík asszem fekete gyárilag.)
Előzmény: pizo (443)
T.Z. Creative Commons License 2001.07.13 0 0 446
Sokáig küzdöttetek, míg eldöntöttétek, melyik a nyerő, de tényleg jó lett. Ennyit megérdemelnek a 406-osok is, nemdebár? :))).

Üdv:
Zoli ( akinek 405-je van )

Hawaii Creative Commons License 2001.07.13 0 0 445
Egyszerűen no comment, csak 100%-ban csatlakozom 405GRX véleményéhez. A legszebb logo a mezőnyben :-))))
Üdv,
H. (aki ma reggel sokáig keresgélte a régi, megszokott topicfeliratot, mire végre feltűnt neki a logo, pedig a szemét kiszúrhatta volna... :-))) )
Előzmény: 405GRX (444)
405GRX Creative Commons License 2001.07.13 0 0 444
Siiiirááááááááj!

VAN LOGÓNK!

Sansali ISTEN vagy! Következö talinkon szerintem néhány sör formájában ki is fejezzük hálánkat:-)
Bearanyoztátok a hétvégémet...

pizo Creative Commons License 2001.07.12 0 0 443
Már találkoztam vele...
Nem TU1 motor (1,1 l) van benne...

Zoli

Előzmény: Zoldalma (441)
Zoldalma Creative Commons License 2001.07.12 0 0 442
Ja, és hogy ne osszam meg a társaságot: jó az a fehér hátteres logo is :-)
Zoldalma Creative Commons License 2001.07.12 0 0 441
Az egyik netes használtautós site-ról továbbra is jönnek az eladó 205-ök adatai. A mai egész érdekes:

Tetszik :-) Mondjuk az kicsit gyanús, hogy alufelni, színrefújt tükrök, ültetés, aztán van benne egy 1.1-es motor :-/

Z.

sabian Creative Commons License 2001.07.12 0 0 440
Csövi! Megy a traktor???

két napig nem vagyok és úgy elszalad a topic, hogy győzzem utolérni (traktorral nem is lehetne).

Maxi köszönet a logótervekért, minden nagyon konkrétan jó!!!! Szavazatomat a 434/2-re adom le, amelyre GRX is tette. A rendszámmal pedig a szerző gondolat világának megfelelően kell eljátszani = szabad kéz.

Sansal
A taxi kép nagyon okés!!! Komolyan itt röhögök a gép előtt, a többiek meg komplett dilinyósnak gondolnak.... Wallpaper lesz belőle!

Üdv:
sabian

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!