A múltkorában volt itt kérdés, hogy az M0-ásnak van egy kimaradt építési szakasza Csömőr mellett, és valami ház miatt.
Erről egy sajtótermékben olvastam (kép is volt), ahol a tulajnak az volt a gondja, hogy csak 12 milliót adnának a házért ( és a területért), míg szerinte egy korábbi felméréskor ez megért 18 milliót is. Mivel nincs megeggyezés, így körbe van a ház körül túrva minden, épűl az M0-ás, de a ház egyenlőre érintetlen. A lakó nem mer elmenni othonról, mert fél, hogy akkor ledózerolnák az egészet.
Ha meglesz a cikk, beteszem, sajnos épp nem találom. ( Azt hittem a HVG-ben volt, de ott nincs).
Szerintem 200 m körül lehet. Egyébként nagyon szép helyen van. Nyáron amikor meleg a Duna a szigetcsúcson Kisoroszinál lehet kemingezni és fürdeni. Én még nem láttam ennél szebb strandot, pedig a horvát tengerparton már elég sok helyen jártam...
A Nagykanizsa-Balatonkeresztúr szakasz építéséről irnak egy bekezdést. Elvileg 2008. májusra kellene kész lenni, de az egyik cég csődje miatt csúszás várható. Hogy mennyi, arról nem szólnak...
FélOFF
Kisoroszi és Visegrád között hidat akarnak építeni 650 millióból. a TV-ben látványtervet is mutattak. A híd csak gyalogos és kerékpáros híd lenne...
>pont ezért érdemes használni, mert a "párhuzamos" München - Salzburg pályán viszont hatalmas dugók is előfordulhatnak....
Ezért mentem én is arra, Stuttgartból jttem haza. Még sosem voltam Az A92-n korábban, és most úgy gondoltam, erre megyek. Tulajdonképpen nem bántam meg, de ehhez az is kellett, hogy majdnem teli volt a tank.
Valamibe csak bele kell kötni, mert hát ügye idő közben kiderült, hogy nem nálunk a legdrágább az ap építés. :-) Sőt az is kiderült, hogy kimondottan jó minőségűek a magyar autópályák, és szinte bagóért használhatják az autósok. Egyébként ez a 130 km nagyjából a Zamárdi-Letenye távolság, úgyhogy már csak azt kell kitalálnunk, hogy az 20 év melyik időponttól ketyeg. Az első szakasz, vagy a teljes elkészültének időpontjától. ;-) Apropó, tegnap úgy láttam, hogy levonult a vegyépszer a balatonkeresztúri pihenőhelyről, úgyhogy most már tényleg csak a benzinkút kéne. Tényleg kéne.
München - Deggendorfhoz volt szerencsém nekem is több mint 10 éve, bár tényleg nem volt nagy forgalma, de pont ezért érdemes használni, mert a "párhuzamos" München - Salzburg pályán viszont hatalmas dugók is előfordulhatnak....
Előre szóltak nekünk, hogy vigyázzunk a benzinkutakkal, mert ott nincs, de vannak viszont olyan tájékoztató füzetek részletes térképekkel ingyen, amit ha használ az ember, nem érheti meglepetés ilyen téren és persze ki is van táblázva, hogy mennyire van a következő benzinkút.
Szóval a lehetőség adott, hogy ne legyen szívás belőle, ezért nem olyan nagy probléma, ha sokáig nincs kút, de azt se értem, miért okoz ekkora gondot az autópályával egyszerre kiépíteni a benzinkutakat. Valaki tudja?
Idehaza mindig cikizik az új pályákat, hogy a megnyitás napján még nincsenek benzinkutak. Az A92 München - Deggendorf 130 km hosszú, közel 20 éve kész, és egy darab benzinkút sincs rajta. igaz, hogy Németország egyik legkisebb forgalmú pályája, de ez akkor is durva.
Én úgy tudom az M31 eleve autópálya. Pest környékén nem szoktunk spórolni a sávokkal, csak a határnál, lásd M15, M70, M35, M3, M6 és az M43 tegnapig...
A hétvégé Márkó mellett kirándultam. Elkezdték a földmunkákat, de a völgyhídnak még nyoma sincs. Úgyan nem mentem közel, de az nyolcasról nézve még a szerelőpadot sem láttam. A 71-es viszont nagyon jól áll, ahol én jártam, csaknem készen volt. A folytatásról ninvs valami hír? Mintha valahol azt olvastam volna hogy az M7 csomópontot jövőre kezdik, de a Veszprém felőli folytatásról még semmit sem hallottam.