Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

sansalvador Creative Commons License 2001.07.20 0 0 486
...ja és még valami, ha már a japánoknál tartunk. Az egyik haverom új Honda Stream-jében 7.2 millióért(!), amiben az alább emlitett 5 millás Civic-kel szemben még egy gyári audió sem járt(!) azaz rosszabbul felszerelt annál, majdnem leestem az ülésből amikor megláttam, hogy a külső hőmérséklet kijelzőjének nem voltak képesek egy külön vacak kis kijelzőt a műszerfalra rakni, hanem annak kijelzője megegyezik a km számláló kijelzőjével a km óra alatt! Azaz vagy a külső hőmérsékletet láthatod rajta, vagy a megtett kilométert. Ahhoz, hogy változtass a kijelzőn, kényelmetlenül be kell hajolnod a műszeregység alsó részéhez és meg kell nyomnod az apró km nullázó gombot. Hát könyörgöm mibe került volna egy kis quarz kijelzőt beszerezni abban az országban, ahonnan anno a quarz órák jöttek és egyébként is hiradástechnikai hatalom?:-) Milyen dolog az, hogy meg kell alkudnom azzal, vagy a km számlálót látom vagy a kinti Celsiust? Ez a fillérb@szás netovábbja, én ilyet még komolyan mondom nem láttam ennyi pénzért!
Előzmény: sansalvador (485)
sansalvador Creative Commons License 2001.07.20 0 0 485
Persze, végül is abba kár belemenni, hogy csak egyszerűen a formákra konzerváljuk le azt, hogy a japánok most tudnak nálunk autót eladni, vagy sem. Ennek tényleg sok oka/oldala van. Mindenkinél megvan, hogy milyen formára bukik általában. Viszont egy tény, a formák háborúja azért most is dúl és egy trend megfigyelhető volt most már sok évre visszamenőleg. Mégpedig a következő:

Anno, amikor a japánok behozták a legömbölyitett formákat, szinte az egész világ majmolni kezdte őket. Dettó úgy, amikor az elektromos ablakemelőről vagy a centrálzárról volt szó. Akkoriban baromira mentek a japán autóeladások. Nekem személy szerint ez a formavilág, amit a japánok behoztak soha nem tetszett. A régebbi karakteres japán autók a mai napig jobban tetszenek, mint az azutániak, vagy a mostaniak. Az európai autógyártás is átvett ebből a ferdeszeműek által kitalált "mindengömbölyűazautón" elvből elég rendesen. Sok japán autó amely addig követte a márka megjelenésének addigi hagyományait, szinte egy csapásra elvesztette azt. Sőt! Évről-évre újabbnál-újabb formák jelentek meg azonos tipuson belül, szinte csak a márkajel maradt a régi. Hál istennek az olyan európai gyártók, akiknek jobban számitott a házon belüli hagyomány és presztizs, azok nem dőltek be ennek a divatnak. Számomra ilyen volt a Peugeot. Minden autója a mai napig Peugeot és a legújabb modelljét is odaállihatod egy 30 éves mellé, ott vannak a "családi" vonalak, azok a stiluselemek, amik egy Peugeot-t Peugeot-vá tesznek. Ez egy nagyon megbecsülendő dolog és szerintem egy igazi márkaszeretet és márkahűség, hangsúlyozom IGAZI, az csak igy alakulhat ki az emberben. Egy ilyen fajta márkahűség nem az a fajta márkahűség, ami pl egy japán autó tulajdonosánál alakul ki. Ő csak azt hiszi, hogy az az. Ez szerelem, itt a szivedben van az autó. Egyszer Fargo mondta itt valahol egy másik fórumban, hogy annak az autónak amelyik úgy működik, mint egy óramű, annak az autónak nincsen lelke. Igaza van. Számomra ilyenek a japánok, hiába próbáltak már győzködni emberek arról, hogy vegyek japánt, soha nem tenném. Számomra azok idegen autók, használatra valók, nincs lelkük. Mondom: számomra.

De továbblépve a formatrendben: mi van ma? A világ levetette a gömbölyű formákat, kezdenek visszatérni az élekkel határolt formaelemek... és ezt nem a japánok találták ki! Itt győzött a józan európai gondolkodásmód. Ez egyébként részben magyarázza is a német autók sikerét, sőt mint látható, a formákban annyira sikerült diktálniuk, hogy most már a japánoknak is őket kell hogy kövessék. De a Peugeot sem kivétel. Golf - 307. Nagyautós Audi kupé tetővonal - 607. De mig a japánok újra visszaállnak erre a stilusra, addig már az autóiknak ötször változtak a formajegyei, szinte újat kell adni nekik. Ellenben pl a Peugeot-nak pedig csupán alkalmazkodnia kellett ehhez és alakulnia az éppen aktuális formaigényekhez úgy, hogy nem vesztette el azt, ami a lényeg, hogy Peugeot maradt. Aztán lehetne ezt bőviteni azzal, hogy a japánkhoz képest sikerült túllépni az elekromos ablakemelőn és a centrálzáron. A japán autók többségében ezt legfeljebb egy klima fejeli meg, már az is jó ha automata klima és nem manuális, hát még ha digit lenne. Viszont más alig rendelhető hozzájuk. Ezt egy kicsit a vásárlók megvezetésnek tartom.

Pl ma olvastam az Auto2 aug-i számában egy Honda Civic 1.6i ES tesztet. Az autó ára a fent emlitett cent.zár, el.abl, tekerős klimával, gyári 4 hangszórós audióval 5 millió felett van!!! A motorháztetőt úgy kell kitámasztani, a kormány CSAK egy irányban állitható, nincs vészfékrendszer sem, az anyóslégzsák sem kapcsolható ki, de még egy ködlámpa sincs benne. Ehhez képest megkapod a 307-es 1.6-os változatát jobb felszereltséggel már 3.4 millióért és azt akár olyan extrákkal is felszerelheted, amit pl nemhogy a Civic vagy egy Accord, de meg merem kockáztatni, még egy Legend sem kinál.

Egyszóval nem is csodálom, amikor a múltkor a Pug szalonban beszélgettem egy 406 Supreme HDI tulajdonossal, aki elmondta, hogy neki korábban mindig Hondái voltak, legutóbb egy Accordja, de ma már nincs az az isten aki visszaültetné egy japán autóba. Ráadásként a HDI motort jobbnak találta, mint a Honda -amúgy frankó- benzinesét. Nem semmi mi?

Előzmény: raider (481)
KariAti Creative Commons License 2001.07.19 0 0 484
Bizony.
A direktszurovel igy nyerhetsz meg levegot. Csak ez mar egy nagyobb lelegzetu atalakitas. De a hatasfoka szerintem fugghet a motorter kialakitasatol is. Pl, hogy tud-e eleg levegot szivni azon a helyen ahol a legszurohaz volt? Es ez a sebesseg fuggvenyeben valtozhat is. Valamint mennyivel melegebb levegot sziv igy? S mennyire van vedve attol hogy vizet szivjon? Egyebkent a szurokepessege valtozhat tipusonkent. A K&N-bol is van direktszuro. Talan erdemes lenne osszevetni oket.

Masik dolog, hogy a szivo es kipufogo cso merete, hossza befolyasolja a hengerek obliteset is. (Persze nem biztos, hogy ezzel minde gyarto sokat kalkulal, de azert a kipuff. tervezes is egy erdekes dolog.)

Ja a sportszurot is igy kell tisztitanonm, ahogy leirtad.

Szoval nem vagyok teljesen tisztaban a dolgokkal, de nekem ilyen ketsegeim vannak a direktszurovel kapcsolatban.
Ha jol emlekszem maadie-nek van direktszuroje a 206-os topicbol, s o szinten elegedett vele.

KariAti.

Előzmény: raider (483)
raider Creative Commons License 2001.07.19 0 0 483
Hogy produktiv legyek.
Csak direktszurot erdemes venni. (Ennek alakalmazsa magyarazhatja a szuro nelkulinel nagyobb mert aramlast is, amit a lentebbi konyv emlitett, mert ilyenkor modosul (rovidul) a szivocso hossza, hiszen pl. le kell venni a legszurohazat).
Kb. 4 eve van kozom (ez a korrekt kifejezes, mert nem az enyem) direktszuros autohoz. Alcsonyabb fordulaton (benzines auto) jobb gazreakciot (nemi nyomateknovekedes) es nemi zajnovekedest eredmenyez. Fogyasztasra nincs befolyasa ha nem nyomsz neki allandoan fruttit. :-)
Negativuma, hogy nem kepes bizonyos szemcsemeret alatt szurni, es emiatt a levegoben levo igen kemeny kvarchomok reszecskek atjuthatnak es szepen koptathatjak a motort. Ezt nem tudom megerositeni, se cafolni, velemenyem szerint a megfelelo karbantartassal (olajozassal) ez nagyreszt elkerulheto, masreszt a felepulo olajfilm es az altala megfogott piszok ezt szepen kinntartja.
Minden 10e km-nel kell (Mo-n az atlagnal porosabb a levego) tisztitani. Kulon szettet lehet hozza vasarolni (pl. ATC-nel), ami egy tisztitofolyadekbol all, amit langyos vizeben feloldasz, majd miutan a szurot megtisztitottad a kulso, mechanikus (kezzel eltavolithato :-) ) szennyezesektol, beleaztatod 10 percig. Miutan a kosz jol leazott, meg atoblited (belulrol kifele iranyulo) folyo vizzel, majd hagyod (nem tuzo napfenyben) szaradni. Miutan megszaradt, a mellekelt olajozo spray-vel jo alaposan atfujod kivulrol-belulrol, igy kialakitva egy szep olajfilmet rajta.
Osszegezve szerintem erdemes ilyet hasznalni, csak megfeleloen karban kell tartani.
Előzmény: sabian (479)
sabian Creative Commons License 2001.07.19 0 0 482
köszke! örök hála!
sabian
Előzmény: KariAti (480)
raider Creative Commons License 2001.07.19 0 0 481
Tudom, hogy mar off, de bocs, ezt nem birom kihagyni. Akkor miert vesznek nemet autot? (incl. Golf, Astra) ;-). Szerintem a japan markak meg mindig racionalisabb (finoman fogalmazva) valasztasnak bizonyulnak a fent emlitett csodaknal, ha mar valakinek nincs szeperzeke :-))
Hogy on-topic legyek, ha nezitek a PMA-t (Peugeot Motors America), ok pl. azert vonultak ki az USA-bol mert qrva magas volt a vam, viszonylag kis volumenben tudtak eladni (nem erte meg gyarat epiteni az USA-ban), es nem volt kifizetodo a mukodesuk. Az mar mas kerdes, hogy minden evben (minden honapban) felreppen az ami listakon a Peugeot visszatereserol szolo hir, mert nagyon szeretik a tulajok a markat, es nagyon csorgatjak a nyalukat az uj modellekre. (Vegre vmi amiben az amcsik minket irigyelnek :-))))) ).
Szoval a vamnak igen-igen eros piactorzito hatasa van, es bar tudom hogy ez nagy altalanossagnak hangzik igy, de ha megnezitek az eladasokat, volt egy idoszak amikor nagyon megugrottak a japan markak eladasai hazankban, es igazabol a kedvezotlen vam volt az ami betett nekik, es nem a jellegtelen forma (itt: kivetelek erositik a szabalyt).
Előzmény: sansalvador (471)
KariAti Creative Commons License 2001.07.19 0 0 480
Sabian,

Egy tuning könyvben olvastam erről a szürőröl, amit az a fickó írt aki a nyolcvanas évektől tuningol rally és pálya autókat. Többek között a légszűrőkröl is van szó benne. Egy kisérletet végzett melyben többféle szűrést és beszívási módot próbált ki.
Az értékek cfm-ben vannak, ami nem tudom mit jelent pontosan, valami átfolyási mennyiség lehet.
Tehát (a teljesség igénye nélkül):
- hagyományos papírszűrővel 554 cfm
- szűrő nélkül 823 cfm
- K&N szűrővel 853 cfm!!!!!

Tehát több levegő jut a motorba a K&N-el mint szűrő nélkül. Ezen a szerző is elcsodálkozott.

Ettől függetlenül a változás függhet attól, hogy a légszűrőházig milyen úton jut el a levegő.

Azt nem tudom, a garanciát zavarja-e, de ez már engem nem érint :((

A teljesítményen egyébként nem hiszem hogy sokat dobna, de rugalmasabb lesz a motor. Csökken a gázreakció, stb...
Ugyanakkor egy ismerősöm a 320-as BMW-jébe rakott ilyen szűrőt, s nem érzett túl sok változást.

A dobozán az szerepel, hogy 50,000 mérföld megtétele után kell tisztítani.
Üdv,

KariAti.

Előzmény: sabian (479)
sabian Creative Commons License 2001.07.19 0 0 479
Cs! MaT?

Mindenki agyba-főbe dicséri a sportlégszűrőt, lassan kezdem elhinni, hogy van is benne valami... A nagy kérdés, hogy milyen árat kell érteni fizetni hosszútávon? Okoz-e valamiféle "elváltozást", illetve utána nem lesz-e sportlégszűrő-függő az autó, hm?? Azt olvastam , hogy ha az átvizsgáláskor ez van benne a gépben, akkor semmiféle "garit" nem vállalnak, mert nem az általuk ajánlott és beszerelt szűrőt használom. (Nyilván előtte le kell venni és visszatenni az eredetit).

Azért kiváncsi lennék, hogy az 1.8 117LE-n mit tud "javítani", illetve hogy a nyomatékot mennyire tudja befolyásolni. Vélemény? Igaz-e az, hogy a fogyasztás is csökken ezáltal?

Ja és mondjatok már negatívumot is róla lécci, mert "ez így túl szép, hogy igaz legyen"

sabian

Hawaii Creative Commons License 2001.07.19 0 0 478
Sansalvador,
"悤‚ą‚ť?A‚˘‚ç‚Á‚ľ‚Ⴂ‚Ü‚ľ‚˝?BŽ„‚Ş?łŕ?›‚ę?ž‚ń‚Ĺ‚˘‚éŽÔ?AƒvƒWƒ‡?[‚S‚O‚UƒN?[ƒy‚đ."
Ez mi?! Jaaa, csak nem az, hogy "Csövi! Megy a traktor?!" japánul a "hielogrifáikkal" leírva?!?! :-)))))
Előzmény: sansalvador (475)
Hawaii Creative Commons License 2001.07.19 0 0 477
Ohh, was für eine Überraschung?!?! Egy német lap kihozza a francia autót elsőnek?! Sőt még a japán is megelőzi a Golfot?!
A legjobban ez tetszett: Ausstattung, mindenki 9 pont, Golf 3! :-ooo
Köszönjük az érdekes (és örömteli) infót.
Üdv,
H.
Előzmény: sansalvador (473)
KariAti Creative Commons License 2001.07.19 0 0 476
Sziasztok traktorfalók!

Tegnap este beugrott egy K&N sportlégszűrő a 2,1-es 406-osomba. Nagy élmény! Már alacsony fordulaton felébred a turbo, és nagyon könnyedén kipörgi magát a motor. Alig birtam magammal reggel a munkahelyemre tartva. Mindenkinek tudom ajánlani. Nem tudom, hogy benzineseken mekkorát dob, de nekem érezhető volt a javolás. Szinte súlytalan lett az autó.

Egyébként gratula a logohoz, nagyon jól sikerült.

És ez a coupe - tünemény.

KariAti.

sansalvador Creative Commons License 2001.07.19 0 0 475
‚悤‚ą‚ť?A‚˘‚ç‚Á‚ľ‚Ⴂ‚Ü‚ľ‚˝?BŽ„‚Ş?łŕ?›‚ę?ž‚ń‚Ĺ‚˘‚éŽÔ?AƒvƒWƒ‡?[‚S‚O‚UƒN?[ƒy‚đ.
sansalvador Creative Commons License 2001.07.19 0 0 474
Mit találtam! A japánok is végre látnak egy szép autót!:-) 406 Coupe Japánból:






Ez azért kicsit exkluziv lehet odaát...

sansalvador Creative Commons License 2001.07.19 0 0 473
Az Autó-Magazin német testvérlapjánál, azaz az eredeti német kiadásban a Auto Motor und Sport c. magazinban volt egy összehasonlitó teszt a Peugeot 307, Honda Civic, Golf és Alfa 147 szereplésével. A tesztet a 307 nyerte a 3 másik előtt. DaddyPop te veszel 307-est igaz? Na ez elég jó pont a jövőre nézve. (főleg egy német lap szájából)

Katt a képre:


MetaCode Creative Commons License 2001.07.18 0 0 472
Helló mindenkinek,

eltűntem. Kétszer annyit dolgozom, hogy szabad legyen az az augusztusi 7vége..:-))

Naggyon jó a logo, bár elsőre nem sikerült a topikot megtalálnom, winchester formázás után meg - nm mentettem el a favoritokat - nehéz is volt. Kösz Sansali!

Sabian: múlt hét pénteken nem jártál a Ráday utcában?

Báj dö véj, ha valakinek segíteni kéne a szervezésben, aug elejétől beszállnék! Jövő 7 még Belgium, de utána OK.

M.

sansalvador Creative Commons License 2001.07.18 0 0 471
Hi!:-)

Franky, grat az autóhoz! Remélem elégedett leszel vele. Várjuk a bővebb tapasztalataidat is!:-)

Raider!

Nem vitás amit irsz, a vámtarifa valóban emeli az árat. Viszont ha levennénk ezt az extra vámot és az autóik dettó annyiba kerülnének, mint az európaiak, akkor is egy európai (mondjuk inkább, hogy francia) autó jobban felszerelt és jellegzetesebb egyéniség.
Egyébként pedig éppen a napokban olvastam, hogy az angolok is nemtetszésüknek adtak hangot, mivel a japán autógyártók által létesitett összeszerelőüzemekben a japán autók keresletének csökkenése miatt csökkenteni kellett a termelést és redukálni a munkaerőt. Állitólag kapacitásuk 50%-ával dolgoznak csak ezek a gyárak. Ezzel szemben nézz meg egy francia autógyártót, ahol meg összeszerelőüzemet kell épiteni, hogy ki tudják elégiteni a keresletet az autóik iránt. Szóval szerintem ezek nem véletlen dolgok, az emberek (többsége) sem annyira "hülye", hogy olyat vegyen drágábban, ami lényegesen kevesebbet nyújt. Legalább is nekem ez a véleményem az elmult most már több év eladási statisztikái, illetve a márkák piaci sikereiből kiindulva...

franky_t Creative Commons License 2001.07.18 0 0 470
Sabien

Köszönöm az üdvözlést és a meghívást a "Klubba", a találkozón természetesen ott leszek. Később majd irok részletes beszámolót a tapasztalataimról. Most megyek és hazarepülök a kicsikével. :-))

Üdv Franky

Előzmény: sabian (468)
raider Creative Commons License 2001.07.18 0 0 469
Reszben 1etertve azzal amit mondasz, azert a japanok ertekesitesenek visszaeseseben nagy szerepet jatszik a megemelt vamtarifa (illetve az EU-ban kifele ervenyes vamtarifa) alkalmazasa felejuk. Ezert is epitenek gyarat az EU-ban egyre tobben. :-)
Előzmény: sansalvador (462)
sabian Creative Commons License 2001.07.18 0 0 468
Franky

Welcome in the club! most már a szó legszorosabb értelmében is....

Át tudom érezni, milyen érzés végig nézni rajta 10 percenként és tudni, hogy hamarosan megint elfordítod a kulcsot és nyomás....

Most már ugyan 3 hónapos Lucifer, de ez az érzés nem múlt el..

Most már nem engedheted meg magadnak, hogy ne gyere el a legközelebbi talira, légy akármilyen messze is...

Üdv:
sabian

Előzmény: franky_t (465)
Hawaii Creative Commons License 2001.07.18 0 0 467
Sansalvador,
Érdekes a prémiumkategóriát illető kiegészítésed, az adatok magukért beszélnek. De ne felejtsd, ezeket a tényeket ezen a topic-on kívül ne nagyon reklámozd, mert egyből lesznek olyanok, akik bebizonyítják, hogy a 607 azért fogy ilyen jól, mert:
1. növekszik az elmebetegek száma Mo-n
2. nyereményjátékokon osztották ki őket
3. A Peugeot Hungária minden 607-est háromszor adott el
4. A Peugeot hamisítja az adatokat
5. stb.
:-))))
Előzmény: sansalvador (462)
Hawaii Creative Commons License 2001.07.18 0 0 466
Na a Corsa-t nem bántani!!! :-))))) Egyébként gratula. És el is hiszem, hogy kiemelkedik...
Előzmény: franky_t (465)
franky_t Creative Commons License 2001.07.18 0 0 465
Hello,

Megvettem a korábban említett gépet. Tegnap elhoztam az elöző tulajtól, ma valószínűleg meglessz az átírás. Pár adat a gyönyörűségről, 96-os évjárat, zöld szín, sv felszereltség, 136 Le.
Itt áll a melóhelyem udvarán, kb 10 percenként megyek az ablakhoz és gyönyörködöm benne. Egyéniségével szinte kiemelkedik az Astrák, Corsák és egyéb hétköznapi autók közül :-)))))

Franky

sansalvador Creative Commons License 2001.07.17 0 0 464
"Nézegettem KépesAutó Xpress-t 2,6-2,8 körül már egész elfogadható példányokat kináltak. Igaz, a facelift elöttieket, de ez végülis nem kizáró ok."

Na, az emlitett haver is most vett egy 406-ot. 96-os, turbodizel, klimás, szép kinai-(metél)kék, 80 ezer km (nyugdijas házaspártól). 2,5 M szerintem még ár alatt is vette. Tök korrekt az autó.

Előzmény: 405GRX (459)
Törölt nick Creative Commons License 2001.07.16 0 0 463
Köszi, Sansalvador,
ha komolyabb ellenvélemény nem érkezik, akkor maradok a gyári riasztónál. Ugyan én nem értek hozzá, csak eszembe jutott, hogy a gyári riasztóval nem könnyítem meg a rosszember dolgát? Hiszen ha profi, akkor kapásból ismeri az egészet. Egy másik gyártmány esetén viszont próbálkoznia kell, mire egyáltalán felismeri, melyik van a kocsiban. (Persze nem szoktam kimatricázni az üvegekre, ahogy sokan mások... ;-)
Előzmény: sansalvador (453)
sansalvador Creative Commons License 2001.07.16 0 0 462
"Az idei első féléves eredmények is növekedést mutatnak, a tavalyi év azonos időszakához képest viszonyítva 22,7 %-kal több, összesen 6262 oroszlános autó talált gazdára idén. Ezzel a cég növelni tudta részesedését a magyar piacon, 6,4-ről 7,4 %-ra. A sikerek egyik legfontosabb tényezője a 206-os, amely a személyautó-eladások 64 %-át teszi ki, illetve a 607-es, amely a magyar luxusautó-piac fontos szereplői közé emelte a céget. A haszonjármű-piacon a Partnernek, a Boxernek, és az Expertnek és a köszönhetően szintén jelentős, 12 %-os részesedést birtokol a Peugeot..."

Hát igen... Azért egy két kiegészitést még hozzáfűznék:

A prémiumkategóriában a 607-esből az első 5 hónapban 194 db-ot adtak el. Összehasonlitásképpen a Saab 9-5 -ből 100-at, a Mercedes E osztályból csak 78-at adtak el. A 607-es átrendezte a felső osztályt. A haszongépjármű eladások terén pedig nemhogy többet adott el a Peugeot, hanem átvette a vezetést! Tavaly még három japán márka vezette az első hármast, idén ezek mindegyike (Toyota, Mitsubishi, Mazda) több hellyel visszaesett és a Peugeot-t a Ford és asszem a Fiat(?) követi. Úgy látszik a franciák megállithatatlanok. A PSA és a Renault rendesen hozza a legjobb erdményeket évről-évre.
A személyautóban a legnagyobb vesztesek a japánok. Idén megint rendre kevesebbet adtak el, mint tavaly, pedig a tavalyi év is már igen gyászos volt nekik. A nagyobb márkákból a három legnagyobb bukó a Nissan, Toyota és a Honda. Mondjuk nem csodálom. Jellegtelen formatervek, gyenge belső anyagok, szegényes felszereltség (pl a franciákhoz képest ég és föld) és drága ár. Rá kéne már jönniük, hogy a megbizhatósági versenyben már lassan mindenki beéri őket, azon túl pedig sajnos nem sokat kinálnak ezek az autók.

Előzmény: 405GRX (454)
405GRX Creative Commons License 2001.07.16 0 0 461
Only time will tell...
Na húzok haza mer elegem van a mai napból,
Oroszlános üdv
GRX
Előzmény: sabian (460)
sabian Creative Commons License 2001.07.16 0 0 460
nagyon szép gondolatok ezek, remélem valósággá is válnak...

sabian

Előzmény: 405GRX (459)
405GRX Creative Commons License 2001.07.16 0 0 459
Egyébként topik ON:
7végén faterékkal vásárolni mentünk, hát nem "véletlenül" rossz irányba kanyarodtam és a Fábián udvara elött kötöttünk ki?:-)
Kint álltak a 307-esek és megnézettem velük, ha már ott voltunk...
Eléggé bejött nekik, foleg amikor rövid ár/érték számolgatásba kezdtem. De azért sürün mutattam a középkategória képviseloi mellett álldogáló nagyobb gépekre is:-)))...
Elképzeltem, oszes (összes) hajához egész jól állna a sötétkék/sötétbordó. Nézegettem KépesAutó Xpress-t 2,6-2,8 körül már egész elfogadható példányokat kináltak. Igaz, a facelift elöttieket, de ez végülis nem kizáró ok.
Hmmmmm, elgondolkodtam:-)...
Előzmény: sabian (457)
405GRX Creative Commons License 2001.07.16 0 0 458
Nahát, nahát!
Mik ki nem derülnek!
Én a Bécsi útnál, Kandóhoz közel leledzem. Bár még csak 1 éve köbö. De azért rulez! Foleg hogy 5 perc a melóhely:-)
Igaz, traktorral:-(
Előzmény: sabian (457)
sabian Creative Commons License 2001.07.16 0 0 457
GRX

...ne mond el senkinek, de sosem volt más bejelentett állandó lakcímem, mint a III kerben.
10. éve Csillaghegy a menő (manó)...

talán Te is???

sabian

Ui.: lokál patrióta sem vagyok, de azért ez a legjobb hely....

Előzmény: 405GRX (456)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!