Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

405GRX Creative Commons License 2001.07.27 0 0 516
100%-ban csatlakozom!
Kiráj az oldal sansali!
Dobjunk össze témákat az oldalra!
Pl. technika, modellfrissítések, "Csövi!Megy a traktor?" fun page:-), talikról képek ha lesznek stb.
Előzmény: KariAti (515)
KariAti Creative Commons License 2001.07.27 0 0 515
Haliho!

Hat ettol mindjart jol indult a napom!
Nagyon allat! Mindig volt egy hianyerzetem, de most mar tudom hogy ez az oldal volt, ami hianyzott! Vegre egy helyen minden info.

Majd osszedobunk meg egy-ket linket, es infot a boviteshez.

Gratula es csovi!

KariAti.

Előzmény: sansalvador (513)
Hawaii Creative Commons License 2001.07.27 0 0 514
Sansali,
Voww! No more comment! :-)))
Előzmény: sansalvador (513)
sansalvador Creative Commons License 2001.07.27 0 0 513
Vazzz, feladom! Ennyire hülye nem lehetek. Szóval ide katt

Mentem aludni.:-)

Előzmény: sansalvador (512)
sansalvador Creative Commons License 2001.07.27 0 0 512
Bocs, bocs, bocs...Nem arról, hanem
Előzmény: sansalvador (511)
sansalvador Creative Commons License 2001.07.27 0 0 511
Sziasztok Pugosok!:-)

Készitettem valamit. Megnéznétek? Kösz! Erről lenne szó...

405GRX Creative Commons License 2001.07.26 0 0 510
Kösz a jókivánságokat:-)...ha esetleg konkrét információid vannak a keresleti oldalról, szólj nyugodtan:-)))...
Bár nagyon nem akaródzik megválni Töle:-(
Előzmény: Hawaii (509)
Hawaii Creative Commons License 2001.07.26 0 0 509
"Most akkor a GRX iránti kereslet is meg fog noni vajon?:-)))"
Ez tetszett! :-)))))) Kívánom, hogy úgy legyen!!!
Előzmény: 405GRX (508)
405GRX Creative Commons License 2001.07.26 0 0 508
Ezek tényleg jó hirek...kár hogy 1 db részvényem sincs:-)...
Most akkor a GRX iránti kereslet is meg fog noni vajon?:-)))
Grrrr,
Sajna nem leszek itthon a 7végén, de azért üdv a kistesóknak a talin!
Előzmény: Hawaii (507)
Hawaii Creative Commons License 2001.07.26 0 0 507
Hogy dagadhasson a melletek, PUG-osok... Hír a Portfolio.hu-ról:

"Rálépett a gázra a Peugeot
2001.07.26. 11:35

Várakozások feletti első féléves eredményről számolt be ma reggel Európa második legnagyobb autógyártója, a francia Peugeot Citroen, melynek nettó eredménye 36%-kal bővült, miután a 206-os és a Xsara Picasso jelentős árbevétel bővülést hozott a társaságnak. Az elemzők optimistán tekintenek a jövőbe, a fejlődés motorját az új modellek és a dízelmotorok gyártása adhatja.

A társaság nettó árbevétele 20%-kal 27 mrd euróra emelkedett, legnagyobb mértékben az európai eladások erősödtek, a 7%-os bővülés a legjobbnak tekinthető az összes autógyártó között. További emelkedésre számítanak az elemzők az új modellek, valamint a dízel motorok értékesítésének felfutására számítva. A társaság idén 3 millió darab autót kíván értékesíteni a tavalyi 2.7 millió után.

A társaság nettó eredmény meghaladta a 879 millió eurós előzetes elemzői várakozásokat, értéke 1.03 mrd EUR lett, az egy évvel korábbi 755 millió után, így az EPS 2.7 euróról 3.9 euróra emelkedett.

A Peugeot növekedése kiemelkedőnek számít a szektoron belül, az olasz Fiat árbevétel például az első félévben mindössze 2.5%-kal növekedett, üzemi eredménye pedig mindössze 11%-kal.

A vállalat részesedése a nyugat-európai piacon 13.9%-ra növekedett a tavalyi 12.8%-ról, de még így is csak a másodiknak számít a Volkswagen mögött. A Peugeot menedzsmentje a 307-es modell piacra dobásától a piaci részesedés további növekedését várja, az autó legnagyobb riválisának a Volkswagen Golf-ot és az Opel Astra-t tartják.

A Peugeot részvényeinek árfolyama 2%-ot erősödött a nyitás óta, év eleje óta pedig 29%-kal érnek többet, szemben a CAC 40 20%-os csökkenésével"

Grrrr Creative Commons License 2001.07.25 0 0 506
Hali.
A kistesók szeretettel várnak mindenkit a most szombati talijukon. A viaduktnál találkozunk (1-es útról Biatorbágy felé lekanyarodva állítólag van egy viadukt, mellette egy benzinkút, és annak a parkolójában), és Révfülöpre megyünk le, mivel egyik topiktársunk átússza a Balatont.

Szóval gyertek.

Hawaii Creative Commons License 2001.07.25 0 0 505
És egy 505 nem kell senkinek?!?! ;-))))
Előzmény: 405GRX (504)
405GRX Creative Commons License 2001.07.25 0 0 504
...viszont elviszem EZT mert az 504-es a _másik_ kedvenc autóm ;-)))))
405GRX Creative Commons License 2001.07.25 0 0 503
Nem tom nekem 9 év alatt 1x se kellett cserélni...
Előzmény: Gyuszkó (502)
Gyuszkó Creative Commons License 2001.07.25 0 0 502
Helló Skacok!

Kellene egy kis segítség! Elszált a főfékmunkahengerem 405 1,8 TD 92' elejei!
Milyen gyártótól érdemes venni hengert, illeve honnan (Bárdi, Láng stb.)

Grrrr Creative Commons License 2001.07.25 0 0 501
Az a Convertible nagyon durván jól néz ki.
Előzmény: sansalvador (494)
padre666 Creative Commons License 2001.07.25 0 0 500
........500.......

na végre nekemis van már egy jo számom:))

padre666 Creative Commons License 2001.07.25 0 0 499
hm 499
Peggy Creative Commons License 2001.07.24 0 0 498
Sansalvador!

GO 505 GO !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Előzmény: sansalvador (494)
MetaCode Creative Commons License 2001.07.24 0 0 497
Hahóóóó

Sansali: sok tisztelőd van..:-))
A SAN rendszámok a Chinoin-Sanofi Synthelabo (ex-Chinoin) managementautóinak a kezdői. Ha kimentek a Chinoinhoz Újpestre, vagonszám láthattok belőlük. Vegyetek terméket tőlük, támogassátok azt a jó szokásukat, hogy AUTÓT vesznek a góréknak..:-))

Más. Automata ablaktörlő. Jöttem Belgiumba - most is innen irok - volt eső, minden, szuperált. DE:
Jössz a napfényben, szépen hallgat. Behajtasz egy rövidebb alagútba, reflexből töröl egyet az ablakon. Gondolom a szenzor reagál a hirtelen fényváltozásra, én meg frászt kapok... Tudja valamelyikőtök, hogy milyen elven működik? Eddig azt sejtettem, hogy a viz vagy folyadék okoz némi feszültségváltozást, és az aktivizálja az ablaktörlőt. Hm??

M.

Grrrr Creative Commons License 2001.07.24 0 0 496
"azt a SAN-xxx rendszámú gépet én is szoktam látni. Sötétkék, nem? Vagy lehet hogy több is van belöle?"
A 013 sötétkék. Talán, mintha láttam volna már ezüstmetált is, de lehet, hogy tévedek.
Előzmény: 405GRX (495)
405GRX Creative Commons License 2001.07.24 0 0 495
Hallo fiúklányok,

Merre vagytok? Nagy a csönd!
Grrr,
azt a SAN-xxx rendszámú gépet én is szoktam látni. Sötétkék, nem? Vagy lehet hogy több is van belöle? Morfondiroztam, hogy milyen cég lehet a tulaj esetleg, de nem birtam rájönni.
MetaCode:
Aug. 25. nekem okénak tunik igy elsöre.
Többiek?

sansalvador Creative Commons License 2001.07.23 0 0 494
Hi!:-)

Sabian!

"A hűséges fogyasztó a jó fogyasztó"

Az ember pedig szivesen hűséges, ha van miért...:-)

405GRX!

Igen, karakter. Ez a helyes kifejezés, köszi.

Strasszer!

Légy üdvözölve köztünk! Mindig jó, ha bővül a 406-osok tábora.:-)

Meta!

Tali? Hmmmm, pont akkor már egy kicsit húzós lesz munkaügyileg, de mindent megteszek igérem.

Grrrr!

Nem, nekem fekete van és a rendszámom is ***-406. Bár nem lenne rossz a SAN-406, elismerem...:-))

Raider!

Jó duma!:-)) Már én is tervbe vettem valami régebbi Peugeot beszerzését és restaurálását. Igazándiból egy ilyen Colombo féle Pug lenne a legjobb, de nekem nagy szerelmem egy 505-ös, abból is egy Coupe:


vagy egy 505 Convertible:



Nem csúnya...

raider Creative Commons License 2001.07.23 0 0 493
A topic-ra valo tekintettel csak Columbo-t tudom idezni, amikor az egyik reszben a rendorok leallitottak, es muszakilag kifogasoltak az autojat:
"Hadnagy, miert nem vesz mar egy uj kocsit?!!"
"De hat ez egy Peugeot!!! A felesegemnek van egy uj kocsija, azzal lehet kozlekedni. De egyebkent semmi kulonos..."

Előzmény: sansalvador (486)
Grrrr Creative Commons License 2001.07.21 0 0 492
sansalvador:
szoktam látni egy san-*** rendszámú, sötétkék 406-ot. Tegnap például egy chrysler bontotta le majdnem az orrát a Margit-hídon. Tied?
Előzmény: sansalvador (486)
MetaCode Creative Commons License 2001.07.20 0 0 491
Hahó

Mit szólnátok TALI: aug 25. szombat? Rijeksün? Jelentkezők?

M.

kenguru Creative Commons License 2001.07.20 0 0 490
Helló Sabian!

Az én 1.8-as 406-osomban volt sportlégszűrő egy évig, nem sokat ért. Észre lehetett venni, de ehhez már erősen kellett fiygelni. Szüval nem volt egy nagy durranás, én kihagynám a helyedben. Egyébként próbáld meg, hoyg kikapod belőle a légszűrőt, és mész vele egy kört. Ha sokkal jobban megy, akkor érdemes, ha nem akkor felejtős.

CSá Kenguru

Előzmény: sabian (479)
Strasszer Creative Commons License 2001.07.20 0 0 489
Üdv Mindenkinek!
Én januárban cseréltem le a 405-öst egy 406 SL -re. 5 éves, 67 ekm, 1.8 motor. Épp tegnap költöttem rá 150 kHUF-ot.
Amúgy meg vagyok vele elégedve, megy, mint állat, kényelmes, nagy stb.
Mikor megvettem a 405-t ('97-ben), és elkezdtem használni, már akkor tudtam, hogy a következő autóm csak 406-os lehet. És azt is tudom, ha a jelenlegit lecserélem, akkor az is csak 406-os lehet. Egyenlőre nem tudok elképzelni más autót. Mi ez, ha nem márkahűség?
Amúgy most találtam csak rá a topicra, hétfőtől két hétre szabira megyek. Ha visszajöttem és nem bánjátok én is bekapcsolódnék a topic életébe.
Na indulok. Holnaptól a két hét alatt kb 3 ekm-t fogot belehajtani a 406-ba.
Str.
405GRX Creative Commons License 2001.07.20 0 0 488
Csövi Mindenkinek,

Kicsit eltüntem, de örömmel látom a topiktársak szorgalmasan közzéteszik nemes gondolataikat:-)
Nekem viszont bejött a negyven év csavargyár, lassan kéne egy hóeke:-(
Mikor talizunk? Szabira úgyse megyek úgyhogy minden idöpont jó...:-(
Még mindig nem tudtok senkit a GRX-re? Állitólag teljesen áll a használtautópiac, nem akartam magam foglalkozni a dologgal, de ha nincs változás, augusztus elején elhozom a kereskedötöl és megpróbálom magam elmarketingelni egy hüséges fogyasztónak:-)
A japán vs. francia témához: klisé, de valahol minden autóban egy kicsit benne van az adott nép mentalitása. Ezért gyártanak a sárgák megbizható, jól összerakott tömegautókat. És ezért van a francia autóknak - összes hátrányuk mellett - olyasvalamijük, ami a japánoknak szerintem soha nem lesz: _karakterük_.
Na megyek vissza a futószalaghoz:-)))

sabian Creative Commons License 2001.07.20 0 0 487
Csövi! Megy a traktor?

Sansali
Egy apró hozzáfűznivaló mindahhoz, amit mondtál. Marketing alaptétel: "A hűséges fogyasztó a jó fogyasztó, mert minden körülmények között ő fogja generálni a profitom tetemes százalékát". No már most a klucsszó itt a "lojalitás".

Sok ismerősöm van, akinek volt/van távol keleti gépcsodája. Van közte terepjáró, dizájnos mikro (Tico), Ronda Szivic (régebbi is, meg a modellváltás előtti is), Tojjoda Korola. Általában az autókkal semmi baj sincs. Mennek mint a güzü, nem fogyasztanak extrémet. DE, ami nagyon fontos, ha ilyen autójuk volt, szinte kivétel nélkül ugyanabból a márkából még egyszer nem vásároltak, mert idézem "elég volt belőle ez a 2-3 év". Olyan volt, hogy egy másik "sárga" gépre cserélték le (Ronda vs. Tojjoda és vica versa), de a második után biztosan át, vagy inkább visszaértek európai gépjárművekre. A jelenlegiek - legjobb tudomásom szerint - sem fognak "odaláncolódni" a mostani japán gépeikhez. (kivételek nyilván vannak, nem reprezentatív a minta).

Hogy mi lehet ennek az oka? Hogy nem hűségesek a távol-keleti autókhoz? Az,- szvsz - hogy ezek a trendek csupán szvsz, nyomonkövethető, következetes hagyomány nélkül. Akinek szimpatikus az adott trend, az megveszi, de egyik ilyen trend sem él meg hosszú távon és akkor jön az újabb csere, ami a legritkább esetben jelenti ugyanazt a márkát.

Pedig: "A hűséges fogyasztó a jó fogyasztó".

sabian

Előzmény: sansalvador (485)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!