100%-ban csatlakozom!
Kiráj az oldal sansali!
Dobjunk össze témákat az oldalra!
Pl. technika, modellfrissítések, "Csövi!Megy a traktor?" fun page:-), talikról képek ha lesznek stb.
Hat ettol mindjart jol indult a napom!
Nagyon allat! Mindig volt egy hianyerzetem, de most mar tudom hogy ez az oldal volt, ami hianyzott! Vegre egy helyen minden info.
Majd osszedobunk meg egy-ket linket, es infot a boviteshez.
Kösz a jókivánságokat:-)...ha esetleg konkrét információid vannak a keresleti oldalról, szólj nyugodtan:-)))...
Bár nagyon nem akaródzik megválni Töle:-(
Ezek tényleg jó hirek...kár hogy 1 db részvényem sincs:-)...
Most akkor a GRX iránti kereslet is meg fog noni vajon?:-)))
Grrrr,
Sajna nem leszek itthon a 7végén, de azért üdv a kistesóknak a talin!
Hogy dagadhasson a melletek, PUG-osok... Hír a Portfolio.hu-ról:
"Rálépett a gázra a Peugeot
2001.07.26. 11:35
Várakozások feletti első féléves eredményről számolt be ma reggel Európa második legnagyobb autógyártója, a francia Peugeot Citroen, melynek nettó eredménye 36%-kal bővült, miután a 206-os és a Xsara Picasso jelentős árbevétel bővülést hozott a társaságnak. Az elemzők optimistán tekintenek a jövőbe, a fejlődés motorját az új modellek és a dízelmotorok gyártása adhatja.
A társaság nettó árbevétele 20%-kal 27 mrd euróra emelkedett, legnagyobb mértékben az európai eladások erősödtek, a 7%-os bővülés a legjobbnak tekinthető az összes autógyártó között. További emelkedésre számítanak az elemzők az új modellek, valamint a dízel motorok értékesítésének felfutására számítva. A társaság idén 3 millió darab autót kíván értékesíteni a tavalyi 2.7 millió után.
A társaság nettó eredmény meghaladta a 879 millió eurós előzetes elemzői várakozásokat, értéke 1.03 mrd EUR lett, az egy évvel korábbi 755 millió után, így az EPS 2.7 euróról 3.9 euróra emelkedett.
A Peugeot növekedése kiemelkedőnek számít a szektoron belül, az olasz Fiat árbevétel például az első félévben mindössze 2.5%-kal növekedett, üzemi eredménye pedig mindössze 11%-kal.
A vállalat részesedése a nyugat-európai piacon 13.9%-ra növekedett a tavalyi 12.8%-ról, de még így is csak a másodiknak számít a Volkswagen mögött. A Peugeot menedzsmentje a 307-es modell piacra dobásától a piaci részesedés további növekedését várja, az autó legnagyobb riválisának a Volkswagen Golf-ot és az Opel Astra-t tartják.
A Peugeot részvényeinek árfolyama 2%-ot erősödött a nyitás óta, év eleje óta pedig 29%-kal érnek többet, szemben a CAC 40 20%-os csökkenésével"
Hali.
A kistesók szeretettel várnak mindenkit a most szombati talijukon. A viaduktnál találkozunk (1-es útról Biatorbágy felé lekanyarodva állítólag van egy viadukt, mellette egy benzinkút, és annak a parkolójában), és Révfülöpre megyünk le, mivel egyik topiktársunk átússza a Balatont.
Sansali: sok tisztelőd van..:-))
A SAN rendszámok a Chinoin-Sanofi Synthelabo (ex-Chinoin) managementautóinak a kezdői. Ha kimentek a Chinoinhoz Újpestre, vagonszám láthattok belőlük. Vegyetek terméket tőlük, támogassátok azt a jó szokásukat, hogy AUTÓT vesznek a góréknak..:-))
Más. Automata ablaktörlő. Jöttem Belgiumba - most is innen irok - volt eső, minden, szuperált. DE:
Jössz a napfényben, szépen hallgat. Behajtasz egy rövidebb alagútba, reflexből töröl egyet az ablakon. Gondolom a szenzor reagál a hirtelen fényváltozásra, én meg frászt kapok... Tudja valamelyikőtök, hogy milyen elven működik? Eddig azt sejtettem, hogy a viz vagy folyadék okoz némi feszültségváltozást, és az aktivizálja az ablaktörlőt. Hm??
"azt a SAN-xxx rendszámú gépet én is szoktam látni. Sötétkék, nem? Vagy lehet hogy több is van belöle?"
A 013 sötétkék. Talán, mintha láttam volna már ezüstmetált is, de lehet, hogy tévedek.
Merre vagytok? Nagy a csönd!
Grrr,
azt a SAN-xxx rendszámú gépet én is szoktam látni. Sötétkék, nem? Vagy lehet hogy több is van belöle? Morfondiroztam, hogy milyen cég lehet a tulaj esetleg, de nem birtam rájönni.
MetaCode:
Aug. 25. nekem okénak tunik igy elsöre.
Többiek?
Az ember pedig szivesen hűséges, ha van miért...:-)
405GRX!
Igen, karakter. Ez a helyes kifejezés, köszi.
Strasszer!
Légy üdvözölve köztünk! Mindig jó, ha bővül a 406-osok tábora.:-)
Meta!
Tali? Hmmmm, pont akkor már egy kicsit húzós lesz munkaügyileg, de mindent megteszek igérem.
Grrrr!
Nem, nekem fekete van és a rendszámom is ***-406. Bár nem lenne rossz a SAN-406, elismerem...:-))
Raider!
Jó duma!:-)) Már én is tervbe vettem valami régebbi Peugeot beszerzését és restaurálását. Igazándiból egy ilyen Colombo féle Pug lenne a legjobb, de nekem nagy szerelmem egy 505-ös, abból is egy Coupe:
A topic-ra valo tekintettel csak Columbo-t tudom idezni, amikor az egyik reszben a rendorok leallitottak, es muszakilag kifogasoltak az autojat:
"Hadnagy, miert nem vesz mar egy uj kocsit?!!"
"De hat ez egy Peugeot!!! A felesegemnek van egy uj kocsija, azzal lehet kozlekedni. De egyebkent semmi kulonos..."
Az én 1.8-as 406-osomban volt sportlégszűrő egy évig, nem sokat ért. Észre lehetett venni, de ehhez már erősen kellett fiygelni. Szüval nem volt egy nagy durranás, én kihagynám a helyedben. Egyébként próbáld meg, hoyg kikapod belőle a légszűrőt, és mész vele egy kört. Ha sokkal jobban megy, akkor érdemes, ha nem akkor felejtős.
Üdv Mindenkinek!
Én januárban cseréltem le a 405-öst egy 406 SL -re. 5 éves, 67 ekm, 1.8 motor. Épp tegnap költöttem rá 150 kHUF-ot.
Amúgy meg vagyok vele elégedve, megy, mint állat, kényelmes, nagy stb.
Mikor megvettem a 405-t ('97-ben), és elkezdtem használni, már akkor tudtam, hogy a következő autóm csak 406-os lehet. És azt is tudom, ha a jelenlegit lecserélem, akkor az is csak 406-os lehet. Egyenlőre nem tudok elképzelni más autót. Mi ez, ha nem márkahűség?
Amúgy most találtam csak rá a topicra, hétfőtől két hétre szabira megyek. Ha visszajöttem és nem bánjátok én is bekapcsolódnék a topic életébe.
Na indulok. Holnaptól a két hét alatt kb 3 ekm-t fogot belehajtani a 406-ba.
Str.
Kicsit eltüntem, de örömmel látom a topiktársak szorgalmasan közzéteszik nemes gondolataikat:-)
Nekem viszont bejött a negyven év csavargyár, lassan kéne egy hóeke:-(
Mikor talizunk? Szabira úgyse megyek úgyhogy minden idöpont jó...:-(
Még mindig nem tudtok senkit a GRX-re? Állitólag teljesen áll a használtautópiac, nem akartam magam foglalkozni a dologgal, de ha nincs változás, augusztus elején elhozom a kereskedötöl és megpróbálom magam elmarketingelni egy hüséges fogyasztónak:-)
A japán vs. francia témához: klisé, de valahol minden autóban egy kicsit benne van az adott nép mentalitása. Ezért gyártanak a sárgák megbizható, jól összerakott tömegautókat. És ezért van a francia autóknak - összes hátrányuk mellett - olyasvalamijük, ami a japánoknak szerintem soha nem lesz: _karakterük_.
Na megyek vissza a futószalaghoz:-)))
Sansali
Egy apró hozzáfűznivaló mindahhoz, amit mondtál. Marketing alaptétel: "A hűséges fogyasztó a jó fogyasztó, mert minden körülmények között ő fogja generálni a profitom tetemes százalékát". No már most a klucsszó itt a "lojalitás".
Sok ismerősöm van, akinek volt/van távol keleti gépcsodája. Van közte terepjáró, dizájnos mikro (Tico), Ronda Szivic (régebbi is, meg a modellváltás előtti is), Tojjoda Korola. Általában az autókkal semmi baj sincs. Mennek mint a güzü, nem fogyasztanak extrémet. DE, ami nagyon fontos, ha ilyen autójuk volt, szinte kivétel nélkül ugyanabból a márkából még egyszer nem vásároltak, mert idézem "elég volt belőle ez a 2-3 év". Olyan volt, hogy egy másik "sárga" gépre cserélték le (Ronda vs. Tojjoda és vica versa), de a második után biztosan át, vagy inkább visszaértek európai gépjárművekre. A jelenlegiek - legjobb tudomásom szerint - sem fognak "odaláncolódni" a mostani japán gépeikhez. (kivételek nyilván vannak, nem reprezentatív a minta).
Hogy mi lehet ennek az oka? Hogy nem hűségesek a távol-keleti autókhoz? Az,- szvsz - hogy ezek a trendek csupán szvsz, nyomonkövethető, következetes hagyomány nélkül. Akinek szimpatikus az adott trend, az megveszi, de egyik ilyen trend sem él meg hosszú távon és akkor jön az újabb csere, ami a legritkább esetben jelenti ugyanazt a márkát.