Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

sansalvador Creative Commons License 2001.07.19 0 0 473
Az Autó-Magazin német testvérlapjánál, azaz az eredeti német kiadásban a Auto Motor und Sport c. magazinban volt egy összehasonlitó teszt a Peugeot 307, Honda Civic, Golf és Alfa 147 szereplésével. A tesztet a 307 nyerte a 3 másik előtt. DaddyPop te veszel 307-est igaz? Na ez elég jó pont a jövőre nézve. (főleg egy német lap szájából)

Katt a képre:


MetaCode Creative Commons License 2001.07.18 0 0 472
Helló mindenkinek,

eltűntem. Kétszer annyit dolgozom, hogy szabad legyen az az augusztusi 7vége..:-))

Naggyon jó a logo, bár elsőre nem sikerült a topikot megtalálnom, winchester formázás után meg - nm mentettem el a favoritokat - nehéz is volt. Kösz Sansali!

Sabian: múlt hét pénteken nem jártál a Ráday utcában?

Báj dö véj, ha valakinek segíteni kéne a szervezésben, aug elejétől beszállnék! Jövő 7 még Belgium, de utána OK.

M.

sansalvador Creative Commons License 2001.07.18 0 0 471
Hi!:-)

Franky, grat az autóhoz! Remélem elégedett leszel vele. Várjuk a bővebb tapasztalataidat is!:-)

Raider!

Nem vitás amit irsz, a vámtarifa valóban emeli az árat. Viszont ha levennénk ezt az extra vámot és az autóik dettó annyiba kerülnének, mint az európaiak, akkor is egy európai (mondjuk inkább, hogy francia) autó jobban felszerelt és jellegzetesebb egyéniség.
Egyébként pedig éppen a napokban olvastam, hogy az angolok is nemtetszésüknek adtak hangot, mivel a japán autógyártók által létesitett összeszerelőüzemekben a japán autók keresletének csökkenése miatt csökkenteni kellett a termelést és redukálni a munkaerőt. Állitólag kapacitásuk 50%-ával dolgoznak csak ezek a gyárak. Ezzel szemben nézz meg egy francia autógyártót, ahol meg összeszerelőüzemet kell épiteni, hogy ki tudják elégiteni a keresletet az autóik iránt. Szóval szerintem ezek nem véletlen dolgok, az emberek (többsége) sem annyira "hülye", hogy olyat vegyen drágábban, ami lényegesen kevesebbet nyújt. Legalább is nekem ez a véleményem az elmult most már több év eladási statisztikái, illetve a márkák piaci sikereiből kiindulva...

franky_t Creative Commons License 2001.07.18 0 0 470
Sabien

Köszönöm az üdvözlést és a meghívást a "Klubba", a találkozón természetesen ott leszek. Később majd irok részletes beszámolót a tapasztalataimról. Most megyek és hazarepülök a kicsikével. :-))

Üdv Franky

Előzmény: sabian (468)
raider Creative Commons License 2001.07.18 0 0 469
Reszben 1etertve azzal amit mondasz, azert a japanok ertekesitesenek visszaeseseben nagy szerepet jatszik a megemelt vamtarifa (illetve az EU-ban kifele ervenyes vamtarifa) alkalmazasa felejuk. Ezert is epitenek gyarat az EU-ban egyre tobben. :-)
Előzmény: sansalvador (462)
sabian Creative Commons License 2001.07.18 0 0 468
Franky

Welcome in the club! most már a szó legszorosabb értelmében is....

Át tudom érezni, milyen érzés végig nézni rajta 10 percenként és tudni, hogy hamarosan megint elfordítod a kulcsot és nyomás....

Most már ugyan 3 hónapos Lucifer, de ez az érzés nem múlt el..

Most már nem engedheted meg magadnak, hogy ne gyere el a legközelebbi talira, légy akármilyen messze is...

Üdv:
sabian

Előzmény: franky_t (465)
Hawaii Creative Commons License 2001.07.18 0 0 467
Sansalvador,
Érdekes a prémiumkategóriát illető kiegészítésed, az adatok magukért beszélnek. De ne felejtsd, ezeket a tényeket ezen a topic-on kívül ne nagyon reklámozd, mert egyből lesznek olyanok, akik bebizonyítják, hogy a 607 azért fogy ilyen jól, mert:
1. növekszik az elmebetegek száma Mo-n
2. nyereményjátékokon osztották ki őket
3. A Peugeot Hungária minden 607-est háromszor adott el
4. A Peugeot hamisítja az adatokat
5. stb.
:-))))
Előzmény: sansalvador (462)
Hawaii Creative Commons License 2001.07.18 0 0 466
Na a Corsa-t nem bántani!!! :-))))) Egyébként gratula. És el is hiszem, hogy kiemelkedik...
Előzmény: franky_t (465)
franky_t Creative Commons License 2001.07.18 0 0 465
Hello,

Megvettem a korábban említett gépet. Tegnap elhoztam az elöző tulajtól, ma valószínűleg meglessz az átírás. Pár adat a gyönyörűségről, 96-os évjárat, zöld szín, sv felszereltség, 136 Le.
Itt áll a melóhelyem udvarán, kb 10 percenként megyek az ablakhoz és gyönyörködöm benne. Egyéniségével szinte kiemelkedik az Astrák, Corsák és egyéb hétköznapi autók közül :-)))))

Franky

sansalvador Creative Commons License 2001.07.17 0 0 464
"Nézegettem KépesAutó Xpress-t 2,6-2,8 körül már egész elfogadható példányokat kináltak. Igaz, a facelift elöttieket, de ez végülis nem kizáró ok."

Na, az emlitett haver is most vett egy 406-ot. 96-os, turbodizel, klimás, szép kinai-(metél)kék, 80 ezer km (nyugdijas házaspártól). 2,5 M szerintem még ár alatt is vette. Tök korrekt az autó.

Előzmény: 405GRX (459)
Törölt nick Creative Commons License 2001.07.16 0 0 463
Köszi, Sansalvador,
ha komolyabb ellenvélemény nem érkezik, akkor maradok a gyári riasztónál. Ugyan én nem értek hozzá, csak eszembe jutott, hogy a gyári riasztóval nem könnyítem meg a rosszember dolgát? Hiszen ha profi, akkor kapásból ismeri az egészet. Egy másik gyártmány esetén viszont próbálkoznia kell, mire egyáltalán felismeri, melyik van a kocsiban. (Persze nem szoktam kimatricázni az üvegekre, ahogy sokan mások... ;-)
Előzmény: sansalvador (453)
sansalvador Creative Commons License 2001.07.16 0 0 462
"Az idei első féléves eredmények is növekedést mutatnak, a tavalyi év azonos időszakához képest viszonyítva 22,7 %-kal több, összesen 6262 oroszlános autó talált gazdára idén. Ezzel a cég növelni tudta részesedését a magyar piacon, 6,4-ről 7,4 %-ra. A sikerek egyik legfontosabb tényezője a 206-os, amely a személyautó-eladások 64 %-át teszi ki, illetve a 607-es, amely a magyar luxusautó-piac fontos szereplői közé emelte a céget. A haszonjármű-piacon a Partnernek, a Boxernek, és az Expertnek és a köszönhetően szintén jelentős, 12 %-os részesedést birtokol a Peugeot..."

Hát igen... Azért egy két kiegészitést még hozzáfűznék:

A prémiumkategóriában a 607-esből az első 5 hónapban 194 db-ot adtak el. Összehasonlitásképpen a Saab 9-5 -ből 100-at, a Mercedes E osztályból csak 78-at adtak el. A 607-es átrendezte a felső osztályt. A haszongépjármű eladások terén pedig nemhogy többet adott el a Peugeot, hanem átvette a vezetést! Tavaly még három japán márka vezette az első hármast, idén ezek mindegyike (Toyota, Mitsubishi, Mazda) több hellyel visszaesett és a Peugeot-t a Ford és asszem a Fiat(?) követi. Úgy látszik a franciák megállithatatlanok. A PSA és a Renault rendesen hozza a legjobb erdményeket évről-évre.
A személyautóban a legnagyobb vesztesek a japánok. Idén megint rendre kevesebbet adtak el, mint tavaly, pedig a tavalyi év is már igen gyászos volt nekik. A nagyobb márkákból a három legnagyobb bukó a Nissan, Toyota és a Honda. Mondjuk nem csodálom. Jellegtelen formatervek, gyenge belső anyagok, szegényes felszereltség (pl a franciákhoz képest ég és föld) és drága ár. Rá kéne már jönniük, hogy a megbizhatósági versenyben már lassan mindenki beéri őket, azon túl pedig sajnos nem sokat kinálnak ezek az autók.

Előzmény: 405GRX (454)
405GRX Creative Commons License 2001.07.16 0 0 461
Only time will tell...
Na húzok haza mer elegem van a mai napból,
Oroszlános üdv
GRX
Előzmény: sabian (460)
sabian Creative Commons License 2001.07.16 0 0 460
nagyon szép gondolatok ezek, remélem valósággá is válnak...

sabian

Előzmény: 405GRX (459)
405GRX Creative Commons License 2001.07.16 0 0 459
Egyébként topik ON:
7végén faterékkal vásárolni mentünk, hát nem "véletlenül" rossz irányba kanyarodtam és a Fábián udvara elött kötöttünk ki?:-)
Kint álltak a 307-esek és megnézettem velük, ha már ott voltunk...
Eléggé bejött nekik, foleg amikor rövid ár/érték számolgatásba kezdtem. De azért sürün mutattam a középkategória képviseloi mellett álldogáló nagyobb gépekre is:-)))...
Elképzeltem, oszes (összes) hajához egész jól állna a sötétkék/sötétbordó. Nézegettem KépesAutó Xpress-t 2,6-2,8 körül már egész elfogadható példányokat kináltak. Igaz, a facelift elöttieket, de ez végülis nem kizáró ok.
Hmmmmm, elgondolkodtam:-)...
Előzmény: sabian (457)
405GRX Creative Commons License 2001.07.16 0 0 458
Nahát, nahát!
Mik ki nem derülnek!
Én a Bécsi útnál, Kandóhoz közel leledzem. Bár még csak 1 éve köbö. De azért rulez! Foleg hogy 5 perc a melóhely:-)
Igaz, traktorral:-(
Előzmény: sabian (457)
sabian Creative Commons License 2001.07.16 0 0 457
GRX

...ne mond el senkinek, de sosem volt más bejelentett állandó lakcímem, mint a III kerben.
10. éve Csillaghegy a menő (manó)...

talán Te is???

sabian

Ui.: lokál patrióta sem vagyok, de azért ez a legjobb hely....

Előzmény: 405GRX (456)
405GRX Creative Commons License 2001.07.16 0 0 456
sabian,

Hogyhogy a Szentendrei úton?
Csak nem Te is a háromkerben nyomulsz?

Előzmény: sabian (455)
sabian Creative Commons License 2001.07.16 0 0 455
Cs! MaT!

Ehhez a hírhez viszont még hozzá tenném, "hogy a 406-ok is élénk kereslettel szembesültek és gazdára talált az év 406-a is áprilisban. A boldog tulajdonost nem sikerült elérnünk, mert vagy a traktorokat 'alázza' a Szentendrei úton, vagy a 406-os topicba írogat. Az év 406-a azóta nevet is kapott: Lucifer." :))))

Sansali
megatenksz a logóért! ...bárcsak minden hétfő így indulna...

üdv:
sabian

Előzmény: 405GRX (454)
405GRX Creative Commons License 2001.07.16 0 0 454
Hali,

Nem tudom ezt megnéztétek-e már?

http://index.hu/totalcar/rhirek/?main:2001.07.13.&59600

Elég jó hir a mostani inséges idökben...
Viszont továbbra sem tudok linket betenni:-(...tudom, lééééééémer...

sansalvador Creative Commons License 2001.07.15 0 0 453
Hi!:-)

DaddyPop,

helyedben nem mondanám le, nekem is gyári riasztóm van és teljesen elégedett vagyok. Nincs hozzá külön kapcsoló, az autó zárásával/nyitásával aktiválódik ill. deaktiválódik. Azt mondják, hogy a multiplex rendszer miatt egyébként is kissé komplikált bele más riasztót tenni, de persze nem lehetetlen. Egyesek szerint a gyári védelem a legjobb védelem. Fene tudja, még nem derült ki, nem is lenne jó ha működni hallanám...:-))
Egyébként védelemben több ponton blokkol állitólag, mint egy átlagos riasztó, van benne belső térvédelem is. Mondjuk pánikriasztást nem tud.

Peggy,

605 SV24? Nem rossz.:-) Szerintem vegyesben 11-12 körül kell számolnod, vidéki hosszabb használatban 9-10. A város durvább lehet 13-15 akár. A V6-osokban aktiv futómű van, rettentően stabil az autó vele. A futómű egyébként is kiváló alattuk, saját tapasztalatom szerint a saját 160 lovas 406-osomon nagyobb a hajtási befolyás, mint a V6-os 605-ösön. A 605-ös előnye a nagyobb saját tömeg, a szélesebb gumik és a jobb futómű. Ettől persze még elsőkerekes marad, de szerintem nagyon korrekt.
Esetleg javasolnám neked a 95-ös és azután gyártott modelleket, mert akkor volt modellfrissités és azok már a módositott lámpákkal vannak (pl az elsők nem üvegből, hanem már műanyagból), szebb, jobb belsővel, műszerfallal. Km óra: biztos lehet, de ha valamit nagyon meg akarnak variálni, akkor meg is teszik. A V6-os mellett ajánlom alternativaként a kettő literes turbót (nekem volt), nagyon jó menettulajdonságokkal bir, és az adója/üzemanyagigénye azaz fenntartása is olcsóbb lehet. A 605-ösnek nincs tipushibája, arra kell szerintem csak figyelni, hogy nem volt-e törött az autó.

Franky_t,

Szvsz országút 7-8, város 10-12, vegyes 9 körül.

franky_t Creative Commons License 2001.07.15 0 0 452
Hi, All..

Peugeot 406 vásárlása előtt állok, a kiszemelt áldozat egy 96-os, 2000-es, SV kivitel. Érdekelne, hogy a fogyasztása hogyan alakul.

Üdv
Franky

Peggy Creative Commons License 2001.07.14 0 0 451
Sziasztok!

Látom nagyon szép kis logot hoztatok össze, gratulálok!

Már nagyon égeti a pénz a zsebemet, úgyhogy kérlek titeket, hogy hűtsétek le egy kis fogyasztási adattal :-).
Szóval a kérdés, hogy tapasztalat szerint milyen a fogyasztása vegyes használatban, illetve tisztán vidéken egy 605 SV 24-nek? És miután szegénykém elsőkerekes :-( mennyire lehet érezni a hajtási befolyást erős gázadáskor úthibáknál? Ez ugyanis nagggyon nyugtalanít, mivel hátsókerékhajtás-párti vagyok :-) 604 RULEZZZ

Egy 93-94 modellt akarok kifogni, külföldön. Milyen hibákra figyeljek? Van valakinek tapasztalata külföldi vásárlással kapcsolatban?

Még egy uccsó kérdés: lehet-e ellenörizni a km órát mondjuk a board computerrel?

Ha tudjátok a választ ne kíméljetek!!!!

Előre is kösz
Peggy

Törölt nick Creative Commons License 2001.07.13 0 0 450
Sziasztok,
most olvasom, hogy szerintetek szar a gyári riasztó - valaki felvilágosítana ezügyben? Tegnap rendeltem meg a 307-et riasztóval együtt, ezek szerint az utóbbi rossz lépés volt? Lemondjam? Mivel tud ez kevesebbet mint a többi?
?
Előre is kösz a segítséget
Előzmény: ZZZZZZZZZ (83)
sansalvador Creative Commons License 2001.07.13 0 0 449
Sziasztok!:-))

Örülök, hogy tetszik! Köszönöm a dicséreteket! Ennyi tényleg megjárt nekünk is! Jó hétvégét minden Pugosnak! Az egyik haver most vett egy 406-ost, kerti grillpartyval ünnepeljük meg! Meg persze iszok egy pohárral a logo-ra is!:-))

Zoldalma Creative Commons License 2001.07.13 0 0 448
Elfogultság nélkül kénytelen vagyok megállapítani, hogy a logo nagyon jól néz ki :-) Én egy pár napra eltünök nyaralni, búcsúzóul egy kis hüsítö ebben a nagy melegben:

(Na nézd csak, nekem is ilyen a felnim :-)
Zoldalma Creative Commons License 2001.07.13 0 0 447
Akkor marha a hirdetö, mert 1.1-esnek írta :-) CTI-nek néz ki, az biztos. (Meg kicsit "felfrissített" fényezésünek, mert a müa. díszcsík asszem fekete gyárilag.)
Előzmény: pizo (443)
T.Z. Creative Commons License 2001.07.13 0 0 446
Sokáig küzdöttetek, míg eldöntöttétek, melyik a nyerő, de tényleg jó lett. Ennyit megérdemelnek a 406-osok is, nemdebár? :))).

Üdv:
Zoli ( akinek 405-je van )

Hawaii Creative Commons License 2001.07.13 0 0 445
Egyszerűen no comment, csak 100%-ban csatlakozom 405GRX véleményéhez. A legszebb logo a mezőnyben :-))))
Üdv,
H. (aki ma reggel sokáig keresgélte a régi, megszokott topicfeliratot, mire végre feltűnt neki a logo, pedig a szemét kiszúrhatta volna... :-))) )
Előzmény: 405GRX (444)
405GRX Creative Commons License 2001.07.13 0 0 444
Siiiirááááááááj!

VAN LOGÓNK!

Sansali ISTEN vagy! Következö talinkon szerintem néhány sör formájában ki is fejezzük hálánkat:-)
Bearanyoztátok a hétvégémet...

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!