Keresés

Részletes keresés

Elősiető Creative Commons License 2008.02.26 0 0 861
Az alsó kép Rákosrendezőn készült?
Előzmény: Törölt nick (856)
m61019andras Creative Commons License 2008.02.26 0 0 860

Valami cikk nem volt hozzá?

 

Előzmény: Törölt nick (856)
wrn30601 Creative Commons License 2008.02.25 0 0 859
FN182_05.jpg"Triglav"; 1978.08.19.; Nagycenk
vaslaci71 Creative Commons License 2008.02.25 0 0 858
Járműszerkezet könyv boritója még tanultam belőle.
Előzmény: SztAti (846)
v43-1167 Creative Commons License 2008.02.25 0 0 857
Köszi az infót!
Előzmény: Golaz (855)
Törölt nick Creative Commons License 2008.02.25 0 0 856
Meg a hatvanas evek vegeröl, egy regi ujsagbol.
Golaz Creative Commons License 2008.02.24 0 0 855

A fotó készítője Gerd Böhmer és jobb belinkelni a képet.

http://www.gerdboehmer-berlinereisenbahnarchiv.de/Ausland/19870222-cfr/19870226-870057-22.html

Temesváron készült a kép, csak tévedésből került a Budapestiek közé. Nem tudom a szerelvény pontos tipusát, egy lehet a háború előtt vásárolt villamosok közül, átalakítva.

Előzmény: v43-1167 (854)
rm40 Creative Commons License 2008.02.24 0 0 853
hinzik=hiányzik
Előzmény: rm40 (852)
rm40 Creative Commons License 2008.02.24 0 0 852
+ hinzik a sárga csík piros kerete is.

Amúgy ez egy egyedi kíséreti festés, így akarták rövidíteni az átfutási időt/csökkenteni a színek számát.
Előzmény: Törölt nick (851)
Törölt nick Creative Commons License 2008.02.24 0 0 851
Djönyörűűű! De miért olyan setét a csík felett? Szerintem így is nagyon jól néz ki...
Előzmény: SztAti (846)
SztAti Creative Commons License 2008.02.24 0 0 850
Egészségedre.
Előzmény: M41 2180 (849)
M41 2180 Creative Commons License 2008.02.24 0 0 849
Jessssz!!! Köszönöm. köszönöm, köszönöm!!!!!! :D :D :D
Előzmény: SztAti (848)
SztAti Creative Commons License 2008.02.24 0 0 848

Hatvan 1991.07.11.

Előzmény: M41 2180 (847)
M41 2180 Creative Commons License 2008.02.24 0 0 847

Üdv mindenkinek!

 

Segítségre van szüksékem. Először is "rólam" kéne egy kép úgy a 90-94 közötti időszakból. Másodszor az M62-056-ról egy 1968 után készült kép ha esetleg valakinek...  Tudom-tudom nagy kérés. Örök hála kísérje azon vasútbarát minden lépését, aki segít nekem!

SztAti Creative Commons License 2008.02.24 0 0 846
És ha már régi fotók fórum, akkor egy kép is róla: az Északi Járműjavítóban készült, egy tankönyv elejéről szkennelve.
Előzmény: SztAti (822)
Gashpy Creative Commons License 2008.02.24 0 0 845
Bár 88 nyara után már nam sokat voltam otthon, (MN, aztán Egyetem), de ezt a berendezést nem túl sokat láttam működni. Talán még 89-91 között volt néhány kocsi, de ebben már nem érzem megam kompetensnek. Azóta meg ott van...
Talán a 80-as évek TUI-expresszei ébresztették az igényt...
Előzmény: Törölt nick (844)
Törölt nick Creative Commons License 2008.02.24 0 0 844
Na de épp ezt nem értem! Az említett időben szűnt meg a személygépkocsik szállítása, nem? Élőben amúgy is csak a Keletiben láttam.
Előzmény: Gashpy (843)
Gashpy Creative Commons License 2008.02.24 0 0 843
BINGÓ!

Igazad van! A háttérben éppen készítik az egykori gyerekrendelő tetejének átalakítását. (Ez zavart meg) Látszanak a hídról levezető kereszteződésnél levő ostorlámpák.
És itt jobb oldalon a homlokrámpa, aminek a helyére épült a korábban emlegetett szgk-rakodó...
Úgy tűnik, hogy a váltóállító központ már nem volt meg (bár a szerelvénytől nem látszik...), ezért lehet ott a bal oldalon az a hullámlemez kalyiba... (Ami szintén megzavart)
Előzmény: Tastam (842)
Tastam Creative Commons License 2008.02.24 0 0 842
Úgy emlékszem, a fonyódi olsdali bejáratnál készült a kép, a jobb szélen a bejárati váltó csúcs is látható.  De húsz év távlatából már nehéz pontos képet alkotni...
Előzmény: Gashpy (841)
Gashpy Creative Commons License 2008.02.24 0 0 841
Az utolsót nehezen tudom behatárolni helyileg. 88-ban felfordulás volt már az átépítés miatt.
Nekem gyanús, hogy ez már kint van az ipartelepen, Sióvölgy mh-nél.
Lehet, hogy a pécsi vonatot oda küldték ki tárolásra a délutáni indulásig...?
Előzmény: Tastam (839)
wrn30601 Creative Commons License 2008.02.24 0 0 840
Lásd: 831. sz. hozzászólás.
Előzmény: ROCOman (835)
Tastam Creative Commons License 2008.02.24 0 0 839

Ha már Siófok, itt van néhány kép, bár némelyiknek nem túl jó a minősége:

ABmot400: Nagy Imre barátom felvétele 1979-ből;

M40 214: 1985-ben üzemanyagot vételez;

M41 2195: érdekes vonatösszeállítással 1986 nyarán;

M43 1031: 1986.;

M62 159: 1986-ban;

M62 255: emlékezetem szérint a pécso gyorssal érkezik 1988. augusztus 22-én.

Előzmény: Gashpy (836)
Gashpy Creative Commons License 2008.02.23 0 0 838
Mikor vezették be a kék alapon sárga állomásfeliratokat?
Előzmény: Gashpy (837)
Gashpy Creative Commons License 2008.02.23 0 0 837
Hopplá, a képek meg lemaradtak...:
Előzmény: Gashpy (836)
Gashpy Creative Commons License 2008.02.23 0 0 836
Akkor még mindig Siófok.
Az első kép már ismert lehet 2006-ból, a drehscheibe.de egyik témájában már előkerült.
A mozdony állítólag a 376,640, de a homlokoldali psz-tábla hiányzik. A felvétel időpontja a 60-as években, de még 68 előtt. (Tényleg, miért nincs rajta tábla?) A háttérben álló ház előtt vezetett be a bejáróút. Valamikor a 70es évek első felében bonthatták le. (Ebben lakott nagymamám varrónője...) Ezen a részen áll kb most az autórámpa.

A második kép a már említett 125 éves évfordulón készült 1986 áprilisában (Kantó István barátom képe). A 424-gyel vontatott szerelvény indul KanizsáraKinagyítva (és az IMG- trükköt alkalmazva) az emberek között jól látható, hogy a csonkán egy fedett kocsi áll és nem látszik az autórakodó.

A 3. és 4. kép kb egy év különbséggel készült, nagyjából ugyanonnan. a 3. szintén 1986 áprilisa (Kantó István), a 4. 1987. augusztusa (Elnézést, de nem tudom kié.)
A háttér a fontos a mozdonyok előtti részen. A ff képen még nem látszanak beavatkozás nyomai, míg a színesen jól látszik az új kerítés és egyéb építkezési nyomok.

Ezek alapján még mindig afelé hajlok, hogy a két korábbi kép 87-88-ban készülhetett. Azonban még tovább nyomozok...
Előzmény: Gashpy (832)
ROCOman Creative Commons License 2008.02.23 0 0 835
Elsősorban az az elsősorban. Nem az első sorban ül, ugye? :-)))
Előzmény: wrn30601 (831)
vasutTOM Creative Commons License 2008.02.23 0 0 834

Szia, itt is valami félre értés/félre írás van. Te VT40.01-ről írsz, noha az elsősorban hkv kolléga által említett VT40.04-t írod!

 

Való igaz, hogy van itt egy kis keveredés.

1963 februárban állagba vesz a MÁV a CCCP-től két motorkocsit. Az egyik a 4001, másik 10 pályaszámú. Kettővel emelkedik a "termes motorkocsi" állag darabszáma.

1967 novemberében átszámoznak ABmot,374 pályaszámra egy motorkocsit, aminek a számát 4004-nek írják. A "termes motorkocsi" állag egyel csökken, az "ABmot" állag egyel növekszik.

Most akkor azt kellene kideríteni, mikor tévedtek az állag nyílvántartásban!

 

Előzmény: wrn30601 (828)
bsasa Creative Commons License 2008.02.23 0 0 833

Pontosan!

 

A  menesztést végző fszt azonos azzal akit hibáztattak az 1979-es M62 kontra M40 balesetben.

Előzmény: siófok35 (138)
Gashpy Creative Commons License 2008.02.23 0 0 832
Eredetileg az I-es őrház mellé kimenő csonka végén egy homlokrámpa volt. Mellette volt a rakterületre bejáró út.
86 előtt még nem volt ott. Az autórámpa csak később került oda. (magasperon sem volt, pedig most van :-) ) Most nem vagyok teljesen biztos, de mintha a rakodó benyúlna az őrház helyére. Az meg 87 őszén még biztos ott volt...
Keresek még adatokat, csak most már kész az ebéd ...
Előzmény: Törölt nick (830)
wrn30601 Creative Commons License 2008.02.23 0 0 831
elsősorban = első sorban
Előzmény: wrn30601 (828)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!