Nem értek hozzá, de a kocsi alatt láttam egy motor rögzítő gumi perselyt. Vagyis csak selytem, hogy gumi lehetett benne, mert az már nincs, csak kotyog a tengely az üres perselyben. Ezt a gumit lehet magában cserélni? vagy csak kompletten a rögzítő konzolával együtt lehet? Hogy kell erre keresni, vagy honnan tudok ilyet rendelni?
Sziasztok 2002 es Citroën xsara első lámpákat kellene cseréltetnem tudtok BP én vagy Pest megyében olyan szerelőt aki ilyet csinál és be is tud szerezni lámpát lehetőleg megfizethető áron
Xsara II. 2004 autóhoz szeretnék távirányítós pótkulcsot csináltatni. Sajnos az autóhoz tartozó kódkártyával nem rendelkezem . Amikor vettem ~5 éve akkor még nem tudtam hogy illene megkapnom a vásárláskor ezt a tartozékot. Most hol kell igényelnem , kérnem , vásárolnom ezt a kártyát illetve a kódot.
próbáltam már rákeresni a neten de nem találom. Mindenféle kódgenerátorral már találkoztam de jobb lenne egy valóban működő lehetőség.
Sziasztok! Xsara 1.4 hdi 2003 kormánykardán -ra lenne szügségem , de sehol sem találok , érdemes valahol felujítani , vagy van ahol lehet rendelni , esetleg csináltatta már valaki ?
Lehet, hogy már kicsit későn jön a válasz, de azért leírom. Ha nem tetted volna még meg, akkor nézd meg a biztosítékokat. Nekem is volt gondom a beltér világítással, csak nálam ajtónyitásra nem világított, viszont kapcsolóval fel lehetett kapcsolni, illetve a térképolvasó sem világított. Korábban nem gondoltam volna, hogy ugyanazon világítás két funkciójához két külön biztosíték tartozik.
Leszedtem a fojtószelepet, megtisztítottam, bár gyakorlatilag nem volt rajta szennyeződés. A csatlakozóját, és a kábelköteg ellencsatit is megtisztítottam, majd visszaraktam, töröltem a hibakódokat, gyújtásnál megvártam a végállás felvételt, mentem vele egy rövidet és nem jött elő a hiba. A potmétert nem néztem, mivel féltem hogy csak roncsolással tudom leszedni az alu pöcköket, amik ráfogják a műanyag hátlapot.
Mivel a fojtószelep és a csatija is gyakorlatilag tiszta volt, nekem az jön le az egészből hogy a kábelköteges csatlakozó a hibás.
De holnap mennem kell egy hosszabbat, akkor fog csak kiderülni hogy oké-e.
Bár tavaly is jó volt egy hónapig, aztán teljesen behalt az autó :D
A fojtó szelep potmétere lehet nem jól érintkezik vagy a csatlakozó oxidált.
A csatlakozót nézd meg, tisztítsd meg ha kell, illetve a fojtószelep potméter nem mindig érinti a csúszkát, nézd meg, és ha szükséges finoman hajlítani kell picit a mozgó alkatrészen, illetve kontakt zsírral vékonyan kend be. Azután add rá a gyújtást várjál 30 másodpercet ekkor a fojtó szelep felveszi a két végállást ( csattog-kattog, zúg) amikor végzett indíthatod.
Tavaly nyáron problémám volt a fojtószeleppel, akkor kitisztítottam, MAP szenzort is lecsekkoltam, egy hónapig jó volt majd egyszer csak nem indult a kocsi, tréler, új fojtószelep ház. Tegnap estig faszán működött, kb 6000km-t mehettem a csere óta, aztán ma reggel indításnál rángatás, majd megemelkedett fordulatszám (félreálltam, az alapjárat 1500 körül volt). Újraindítottam a kocsit, azt hittem megjavult, továbbmentem. Aztán pár km után előjött, egy körforgalomban le is állt a motor. Újraindítottam, majd egy utcába bekanyarodva megint leállt. Fura, de éles kanyarokban kapcsolt csak le a motor. Hazaszenvedtem magam, megnéztem a hibakódokat: P0120, P0121 (reggeli indításnál rögtön jött az engine check). Ezek ha minden igaz a throttle position szenzor hibára utalnak. Ez pontosan hol van a kocsiban, ez az a kis egység ami rajta van a fojtószelep házon?
Keresgéltem itt a fórumon, elég gyakori hiba a fojtószelep, viszont a fenti két hibakódról nem találtam hozzászólást. Valakinek valami ötlet a szelep+MAP tisztításon kívül?
1. Auto Agence West France Kft. Szada(régen Veresegyházán volt)
Nekem egy nap szabit megért (180Km volt a táv). Kb. két órát vártam, mivel a futár aki hozta a hidakat dugóba vesztegelt. Soron kívüli időpontom volt, így nem szólhattam egy szót se :) . Ne késs, mivel azt nem szeretik. Profik, gyorsak és végig nézheted a cserét. Cserélték a bakokat is, ezt csak szétszedéskor derült ki (Ramaty állapotban volt).
Tavaly nyáron cserélték ~28000Km-t mentem vele, eddig bírja.
Az előző dunakesziről származott, helyi autószerelő cserélte 3 évet és 40000 Km-t bírt. Híd+futár+szerelés 85000Ft volt és másfél hétig tartott.
(A gyári ezzel szemben 12 évet és 194000 Km-t elment)
időre mentem, időre jöttem, rendes hozzá állás, anyiba került mint mondták, pedig lehúzhattak volna valami extra alkatrés cserével is amit akkor látnak mikor kiveszik a hidat
nekem valahogy szemre úgy tűnik, hogy az új hidam két oldala nem teljesen szimmetrikus, de lehet csak a szemem csal, vagy valamelyik sárvédőm meg van kicsit görbülve, mindenesetre szépem fut a kocsi és most is pont úgy állnak a kerekek mint 2,5 éve