Nyilván érdekük, de nagyon mellé nem beszélnek. Én is kereskedésben vettem, a nagyobb egységekre (motor, váltó stb) egy év garanciát is vállaltak.
Ha ők szervizelték, akkor szinte biztos, hogy úgy is van. Esetleg elkérheted a munkalapokat (ezeket szg-en tartják nyilván, tehát meg kell, hogy legyen mindegyik).
De lehet, hogy ez már szőrszálhasogatásnak tűnik.
Igen, kereskedésben áll a gép, az ottaniak szerint teljesen tiszta (ők is szervizelték), de hát nekik mindenképp érdekük ezt mondani, mert áll benne a pénzük, nem?
Utolsó Európai!
Tegnap elfelejtettem mondani, hogy ha márkakereskedésben veszed, akkor ott jár hozzá egy állapotfelvételi lap, mert amikor beveszik a kocsit, akkor teljes egészében átnézik. Ha magánszemélytől veszed, akkor mindenképpen érdemes bevinni egy márkakereskedésbe, ott átnézetni, és akkor megmondják az összes hibáját (már ha van). Nem tudom, kerül-e valamibe, de ha igen, akkor is megéri szvsz.
Str
Nem HCX hanem HET, és - állítólag - azért adták el, mert a tulaj azonmód egy 2.2 HDi 406-osra cserélte, amint ez utóbbi megjelent a piacon. Már eleve olyat akart volna, de 2000 áprilisában, mikor vette, még nem volt.
Utolsó Európai
Én jó magam is a használt 406-ost javasolnám. Belső tér, zajcsillapitás, elegancia, Supreme... mind-mind mellette szól. Szvsz a 30e km egyáltalán nem sok benne (4 hónap alatt 10e fölöttit sikerült beleautózni a magaméba).
Esetleg azt nem lehet megtudni, miért eladó az az oroszlán? Talán segíthet a döntésben, hogy AZT vedd meg (feltétlen)! :)))
Tiszteletem,
ahova eddig hordtam 405-t bezárt szeptemberig, nekem viszont sürgős és alapos átvizsgáltatási kényszerem támadt. Tudtok mondani valami stabil helyet, ahol megbízhatóan végigtúrnák az autót?
Ha a motorban nem is lehetsz biztos, a kasznit, futomuvet mindenkeppen nezesd at!
Olyan helyre vidd (pl Gablini), ahol festekvastagsag-merovel nezik, nem volt-e ujrafestve. Torottet semmikepp ne vegyel, mert az mar nem az igazi.
Hát én nem sokat gondolkoztam, amikor megláttam álmaim autóját elérhető áron (sajnos akkor csak ennyi pénz állt rendelkezésre, most már én is egy 1-2 évest vennék inkább :-)) ). Nem hiszem, hogy a 33 több lenne, ezek már eleggé komputerizált hardwerek, szvsz sok és komoly cucc kell ennek a buheráláshoz, nem elég egy csavarhúzó.
:-)) Velem az a helyzet, hogy Metacode topictárs előző (pontosan ilyen) autóját vezethettem egy hosszabb teszttávon az M5-ösön, meg országúton. Hát akkor azt mondtam, hogy ha nekem egyszer pénzem lesz, csakis ilyen gépet veszek. És most, mit ad Isten, ha véreset pisilve is, de ki tudnám szorítani az álomgép árát, igaz, használtan, de végülis talán nem egy szétgyilkolt gépről van szó.
A 33 ezer km 1 év alatt egy ilyen dízel cirkálóba bizony befigyelhet simán, sőt... Csak több ne legyen az, mint 33, én ezen fohászkodom.
Akkor elnézést, én is így gondoltam (mármint senki sem fogja itt a 307-est javasolni). Egyébként én januárban vettem egy ötéves 406-ost. A 75 ekm-es szervízkönyves átvizsgálás alkalmával 150 KHUF-ot hagytam a Gabliniben. Azt hiszem ez a használt autó egyetlen hátránya, vezeted egy-két hónapig, aztán előjönnek a kisebb-nagyobb hibák. Habár a kinézett autód max másfél éves lehet, ott ilyen még nem jelentkezhet. És most, hogy utánaszámolok, ekkora korhoz mintha kicsit sok lenne a 33 ekm.
De én akkor is ezt javaslom. Kiindulva az én esetemből: meglátni és megszeretni...
Nekem az ulesfutes romlott el nemreg(4 eves auto).
Azt mondta vki hogy nem szabad beleterdelni az ulesbe. Asszem en megtettem...
Az elso fektarcsa legutobb lett cserelve, s kb 3000 km utan megint razza a kormanyt. Ez egyebkent az uj 206-nal is problema volt. Sot egy baratom xsara-jaban is elso szervizen csereltek. Valszeg globalis jelenseg.
Miért gondolod, hogy rossz helyen tettem föl? :-)) Az nem lehet, hogy a már amúgy is erős 406 szimpátiámhoz szeretnék csak támogatókat találni? :-))
Itt főleg inkább a használtságon lenne a hangsúly, hogy milyen hátulütők lehetnek a típusnál.
Szerintem ezt a kérdést rossz helyen tetted fel. Itt mindenki a 406-ost fogja javasolni még akkor is, ha az jelen esetben (alig) használt. Én is ezt javaslom. Bár nekem a 307-es kívülről nem is tetszik, benne meg még nem ültem. De egy új (típusú) 406-os biztosan több szolgáltatást nyújt, mint egy 307-es. A 33 ekm pedig tényleg semmi.
Str
Ha megengedheted magadnak azt a +1 milat akkor inkabb 406. En vezettem mindket tipust, sot a mostani autom 406 2,1 TD. Ugy erzem a 90 lovas HDI gyenge a 307-eshez. Valamint hiaba uj a kaszni, a hangszigetelese elmarad a 406-tol. A 110 lovas motor sokkal dinamikusabban mozgatja a nehezebb 406 kasznijat.
A 33 ezer km szerintem semmiseg.
A 406 hatranyakent egyedul az gyengebb utfekveset hozhatom fel. Bar a 307-el errol nincs nagy tapasztalatom, a 206-hoz kepest biztosan rosszabb a 406-ose.
Segítséget, tanácsot szeretnék kérni.
A 307 HDi mellett most alternatívaként fölmerült egy használt 406 HDi Supreme. 2000-es, 33 ezret futott, 5.3 millió Ft az ára. Szerintetek megéri, érdemes hosszabb távra beruháznom egy ilyenbe? Mik a veszélyek, mit érdemes megnézetni rajta?
Minéltöbbet nézegetem az oldalt, annál jobban tetszik. Arra gondoltam - külföldi példából is -, hogy a látogatók feltehetnék saját autóikat is, ha akarják. Nyilván némi diszkriminációt alkalmazni kell, hogy nehogy már egy traktor felkerülhessen, de pl akármelyik oroszlán felkerülhetne, hm?
A találkozó page látom "under construction", de ugye ott lesznek a remélhetőleg megvalósuló aug 25-ei taliról képek, hírek infok...
Végülis a Bárdinál vettem egy Olasz főfékhengert 13eFt és 3e be is rakták 1 óra alatt készvolt a verda.
Sajna azóta a bal első fék néha igen erős ferodol szagot áraszt magából és igencsak melegszik, de a fék mükszik.
Kiliti tali jónak tűnik, csak az aggaszt, hogy az asszony hol tudja a gyerkőcöt megetetni (11 hetes) és hogy tudjuk a póttej hőmérsékletét mínuszon tartani.
Újra itthon... 10 nap Olaszországban, plusz 3500 km Lucifernek... nem hittem el, de 190-nél még gyorsulna a drága, úgy ment mint egy "isten". A másik kirándulós autó egy 1.9 TDI A4-es volt. No ő kikapcsolta a légkondit 180-nál, hogy tudja tartani a lépést. Persze ezt egyszeri próba volt csupán, mert az autópályás utazó sebesség 150 körül mozgott. Átlagban pedig 8.2 lett a fogyi.
A héten megyünk is 10.000-es átvizsgálásra.
Sansali
Ekkor nagy szörprájz: igazi homepage!!! Wow!! Le a kalappal!
Tali
A 25-e tökéletes. Van egy ötletem is a helyszínre: 25-én Siófok-Kilitin lesz műrepülő nap. Igazi családi program: bemutatók miegymás, légiparádé sör virsli.... és 406-os. Elképzelhetetlen, hogy ne vigyem a párom, lenne abból "porbléma". Lucifer kiáll egy egy MIG-el is ha gyorsulásról van szó. :)))
Sziasztok!
Visszatértem hosszú nyaralásomból. Két hét alatt közel 4 ekm-t tekertem a 406-osba. Meg se kottyant neki, habár vagy kétszer erősen koppant az alja a köves földutakon.
Gyuszkó!
Én mindig a Gablini-be vittem szereltetni a 405-met, amikor még az volt. A jelenlegit is oda viszem. Igaz, hogy egy kicsit drágább, de garantáltan új, gyári alkatrészek kerülnek bele. Ott egy főfékmunkahenger ha jól emlékszem 13-15 KHUF között volt (nekem is kellett cseréltetnem a régiben is, meg az újban is).
van egy par karosszeriaelemem - nevezetesen egy darab bal elso sarvedo, egy bal elso ajto, es egy bal hatso ajto az elso generacios 406-hoz, amiktol sporttarsi aron megvalnek, mivel foglalja a helyet a pincemben.
a sporttarsi ar azert, mert a szalagkorlat kicsit belejukhuzott. akit erdekelne, vagy tud helyet, ahol le tudnam adni valamennyi penzert cserebe, az legyen olyan szives kuldjon egy emailt.
Daddy Pop, rendelj egyet a kulcsodhoz kapott kód alapján a márkakereskedésben. Legyártják a gyárban és küldik. Sajnos sz@r, hogy csak egy jár hozzá :(((
Egyébként pedig kösz mindenkinek a dicsérő szavakat, jól esett. Ahogyan elnézem, szinte minden jobb országban van már valalmiféle 406 homepage, hát mi se maradjunk ki!!!
Mondanám még, hogy most már műxik a linkek oldal is!