Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

sabian Creative Commons License 2001.08.09 0 0 551
Kedves Matiz!

Félreértés ne essék, de a képen egy traktor sem látható. Én jómagam egy szép oroszlánt látok rajta, mögötte pedig egy jól álcázott, guruló mikrohüllámú sütőt :)))
És aki lemeri traktorozni a bátyád oroszlánját, annak velem gyűlik meg a baja! Irgum-burgum :))))

sabian

Előzmény: Törölt nick (550)
Törölt nick Creative Commons License 2001.08.09 0 0 550
Batyam keresere felteszem ide a traktorjat.

Strasszer Creative Commons License 2001.08.09 0 0 549
Nyilván érdekük, de nagyon mellé nem beszélnek. Én is kereskedésben vettem, a nagyobb egységekre (motor, váltó stb) egy év garanciát is vállaltak.
Ha ők szervizelték, akkor szinte biztos, hogy úgy is van. Esetleg elkérheted a munkalapokat (ezeket szg-en tartják nyilván, tehát meg kell, hogy legyen mindegyik).
De lehet, hogy ez már szőrszálhasogatásnak tűnik.
Előzmény: Az Utolsó Európai (548)
Az Utolsó Európai Creative Commons License 2001.08.09 0 0 548
Igen, kereskedésben áll a gép, az ottaniak szerint teljesen tiszta (ők is szervizelték), de hát nekik mindenképp érdekük ezt mondani, mert áll benne a pénzük, nem?
Előzmény: Strasszer (547)
Strasszer Creative Commons License 2001.08.09 0 0 547
Utolsó Európai!
Tegnap elfelejtettem mondani, hogy ha márkakereskedésben veszed, akkor ott jár hozzá egy állapotfelvételi lap, mert amikor beveszik a kocsit, akkor teljes egészében átnézik. Ha magánszemélytől veszed, akkor mindenképpen érdemes bevinni egy márkakereskedésbe, ott átnézetni, és akkor megmondják az összes hibáját (már ha van). Nem tudom, kerül-e valamibe, de ha igen, akkor is megéri szvsz.
Str
Az Utolsó Európai Creative Commons License 2001.08.09 0 0 546
Halihó!

Nem HCX hanem HET, és - állítólag - azért adták el, mert a tulaj azonmód egy 2.2 HDi 406-osra cserélte, amint ez utóbbi megjelent a piacon. Már eleve olyat akart volna, de 2000 áprilisában, mikor vette, még nem volt.

Előzmény: MetaCode (545)
MetaCode Creative Commons License 2001.08.08 0 0 545
Szaisztok,

Tali: Sabian a listán! Welcome back!!!!

a 25 továbbra is jó, a Kiliti sem rossz, szegény Gyuszkó vvan dilemmában a tej miatt...

Európai!
Te is feltűnsz néha? Üdv! Ha az a szép 4O6 Su HCX-es rendszámú, írj egy mailt. Lehet, hogy az én exszépségemet mégis megcsinálták volna?

Estére megírom a pillanatnyi listát

M.

sabian Creative Commons License 2001.08.08 0 0 544
Cs! MaT!

Utolsó Európai
Én jó magam is a használt 406-ost javasolnám. Belső tér, zajcsillapitás, elegancia, Supreme... mind-mind mellette szól. Szvsz a 30e km egyáltalán nem sok benne (4 hónap alatt 10e fölöttit sikerült beleautózni a magaméba).
Esetleg azt nem lehet megtudni, miért eladó az az oroszlán? Talán segíthet a döntésben, hogy AZT vedd meg (feltétlen)! :)))

üdv:
sabian

Előzmény: Az Utolsó Európai (534)
N___ Creative Commons License 2001.08.08 0 0 543
Tiszteletem,
ahova eddig hordtam 405-t bezárt szeptemberig, nekem viszont sürgős és alapos átvizsgáltatási kényszerem támadt. Tudtok mondani valami stabil helyet, ahol megbízhatóan végigtúrnák az autót?
KariAti Creative Commons License 2001.08.08 0 0 542
Ha a motorban nem is lehetsz biztos, a kasznit, futomuvet mindenkeppen nezesd at!
Olyan helyre vidd (pl Gablini), ahol festekvastagsag-merovel nezik, nem volt-e ujrafestve. Torottet semmikepp ne vegyel, mert az mar nem az igazi.
Előzmény: Az Utolsó Európai (540)
Strasszer Creative Commons License 2001.08.08 0 0 541
Hát én nem sokat gondolkoztam, amikor megláttam álmaim autóját elérhető áron (sajnos akkor csak ennyi pénz állt rendelkezésre, most már én is egy 1-2 évest vennék inkább :-)) ). Nem hiszem, hogy a 33 több lenne, ezek már eleggé komputerizált hardwerek, szvsz sok és komoly cucc kell ennek a buheráláshoz, nem elég egy csavarhúzó.
Előzmény: Az Utolsó Európai (540)
Az Utolsó Európai Creative Commons License 2001.08.08 0 0 540
:-)) Velem az a helyzet, hogy Metacode topictárs előző (pontosan ilyen) autóját vezethettem egy hosszabb teszttávon az M5-ösön, meg országúton. Hát akkor azt mondtam, hogy ha nekem egyszer pénzem lesz, csakis ilyen gépet veszek. És most, mit ad Isten, ha véreset pisilve is, de ki tudnám szorítani az álomgép árát, igaz, használtan, de végülis talán nem egy szétgyilkolt gépről van szó.
A 33 ezer km 1 év alatt egy ilyen dízel cirkálóba bizony befigyelhet simán, sőt... Csak több ne legyen az, mint 33, én ezen fohászkodom.
Előzmény: Strasszer (539)
Strasszer Creative Commons License 2001.08.08 0 0 539
Akkor elnézést, én is így gondoltam (mármint senki sem fogja itt a 307-est javasolni). Egyébként én januárban vettem egy ötéves 406-ost. A 75 ekm-es szervízkönyves átvizsgálás alkalmával 150 KHUF-ot hagytam a Gabliniben. Azt hiszem ez a használt autó egyetlen hátránya, vezeted egy-két hónapig, aztán előjönnek a kisebb-nagyobb hibák. Habár a kinézett autód max másfél éves lehet, ott ilyen még nem jelentkezhet. És most, hogy utánaszámolok, ekkora korhoz mintha kicsit sok lenne a 33 ekm.
De én akkor is ezt javaslom. Kiindulva az én esetemből: meglátni és megszeretni...

Str

Előzmény: Az Utolsó Európai (537)
KariAti Creative Commons License 2001.08.08 0 0 538
Nekem az ulesfutes romlott el nemreg(4 eves auto).
Azt mondta vki hogy nem szabad beleterdelni az ulesbe. Asszem en megtettem...
Az elso fektarcsa legutobb lett cserelve, s kb 3000 km utan megint razza a kormanyt. Ez egyebkent az uj 206-nal is problema volt. Sot egy baratom xsara-jaban is elso szervizen csereltek. Valszeg globalis jelenseg.
Előzmény: Az Utolsó Európai (537)
Az Utolsó Európai Creative Commons License 2001.08.08 0 0 537
Miért gondolod, hogy rossz helyen tettem föl? :-)) Az nem lehet, hogy a már amúgy is erős 406 szimpátiámhoz szeretnék csak támogatókat találni? :-))
Itt főleg inkább a használtságon lenne a hangsúly, hogy milyen hátulütők lehetnek a típusnál.
Előzmény: Strasszer (536)
Strasszer Creative Commons License 2001.08.08 0 0 536
Szerintem ezt a kérdést rossz helyen tetted fel. Itt mindenki a 406-ost fogja javasolni még akkor is, ha az jelen esetben (alig) használt. Én is ezt javaslom. Bár nekem a 307-es kívülről nem is tetszik, benne meg még nem ültem. De egy új (típusú) 406-os biztosan több szolgáltatást nyújt, mint egy 307-es. A 33 ekm pedig tényleg semmi.
Str
Előzmény: Az Utolsó Európai (534)
KariAti Creative Commons License 2001.08.08 0 0 535
Ha megengedheted magadnak azt a +1 milat akkor inkabb 406. En vezettem mindket tipust, sot a mostani autom 406 2,1 TD. Ugy erzem a 90 lovas HDI gyenge a 307-eshez. Valamint hiaba uj a kaszni, a hangszigetelese elmarad a 406-tol. A 110 lovas motor sokkal dinamikusabban mozgatja a nehezebb 406 kasznijat.
A 33 ezer km szerintem semmiseg.

A 406 hatranyakent egyedul az gyengebb utfekveset hozhatom fel. Bar a 307-el errol nincs nagy tapasztalatom, a 206-hoz kepest biztosan rosszabb a 406-ose.

Udv,
KariAti.

Előzmény: Az Utolsó Európai (534)
Az Utolsó Európai Creative Commons License 2001.08.08 0 0 534
Sziasztok!

Segítséget, tanácsot szeretnék kérni.
A 307 HDi mellett most alternatívaként fölmerült egy használt 406 HDi Supreme. 2000-es, 33 ezret futott, 5.3 millió Ft az ára. Szerintetek megéri, érdemes hosszabb távra beruháznom egy ilyenbe? Mik a veszélyek, mit érdemes megnézetni rajta?

sabian Creative Commons License 2001.08.08 0 0 533
Sansali!

Minéltöbbet nézegetem az oldalt, annál jobban tetszik. Arra gondoltam - külföldi példából is -, hogy a látogatók feltehetnék saját autóikat is, ha akarják. Nyilván némi diszkriminációt alkalmazni kell, hogy nehogy már egy traktor felkerülhessen, de pl akármelyik oroszlán felkerülhetne, hm?

A találkozó page látom "under construction", de ugye ott lesznek a remélhetőleg megvalósuló aug 25-ei taliról képek, hírek infok...

Tényleg mi lesz a talival???

üdv:
sabian

Gyuszkó Creative Commons License 2001.08.07 0 0 532
Halli!

Végülis a Bárdinál vettem egy Olasz főfékhengert 13eFt és 3e be is rakták 1 óra alatt készvolt a verda.

Sajna azóta a bal első fék néha igen erős ferodol szagot áraszt magából és igencsak melegszik, de a fék mükszik.

Kiliti tali jónak tűnik, csak az aggaszt, hogy az asszony hol tudja a gyerkőcöt megetetni (11 hetes) és hogy tudjuk a póttej hőmérsékletét mínuszon tartani.

Ha van valami megoldástok jelezzetek.

Gyuszkó

Előzmény: Strasszer (529)
sabian Creative Commons License 2001.08.07 0 0 531
Csövi! Megy a traktor?!

Újra itthon... 10 nap Olaszországban, plusz 3500 km Lucifernek... nem hittem el, de 190-nél még gyorsulna a drága, úgy ment mint egy "isten". A másik kirándulós autó egy 1.9 TDI A4-es volt. No ő kikapcsolta a légkondit 180-nál, hogy tudja tartani a lépést. Persze ezt egyszeri próba volt csupán, mert az autópályás utazó sebesség 150 körül mozgott. Átlagban pedig 8.2 lett a fogyi.
A héten megyünk is 10.000-es átvizsgálásra.

Sansali
Ekkor nagy szörprájz: igazi homepage!!! Wow!! Le a kalappal!

Tali
A 25-e tökéletes. Van egy ötletem is a helyszínre: 25-én Siófok-Kilitin lesz műrepülő nap. Igazi családi program: bemutatók miegymás, légiparádé sör virsli.... és 406-os. Elképzelhetetlen, hogy ne vigyem a párom, lenne abból "porbléma". Lucifer kiáll egy egy MIG-el is ha gyorsulásról van szó. :)))

üdv:
sabian, aki újra elérhető

Zoldalma Creative Commons License 2001.08.06 0 0 530
Aug. 25, vagy a következö szombat ugyanolyan jó (vagy nem jó) nekem, sajnos hétvégén inkább vasárnap érek rá, de azért igyekszem ott lenni.

Z.

Strasszer Creative Commons License 2001.08.06 0 0 529
Sziasztok!
Visszatértem hosszú nyaralásomból. Két hét alatt közel 4 ekm-t tekertem a 406-osba. Meg se kottyant neki, habár vagy kétszer erősen koppant az alja a köves földutakon.

Gyuszkó!
Én mindig a Gablini-be vittem szereltetni a 405-met, amikor még az volt. A jelenlegit is oda viszem. Igaz, hogy egy kicsit drágább, de garantáltan új, gyári alkatrészek kerülnek bele. Ott egy főfékmunkahenger ha jól emlékszem 13-15 KHUF között volt (nekem is kellett cseréltetnem a régiben is, meg az újban is).

Str

MetaCode Creative Commons License 2001.08.06 0 0 528
Sziasztok,

Naszóval:

Aug 25 eddig jónak tűnik a következőknek:

1. Sansalvador
2. Gyuszkó
3. 4O5 GRX mintha mondta volna,
4. MetaCode

Sabian nemsokára hazaér, többiek??????

ismétlem, a nevem mellettitől eltérően a mail: metacode@freestart.hu

Az ott jelentkezőknek mobilt is adok. Mármint számot.

M.

sansalvador Creative Commons License 2001.08.03 0 0 527
Aug 25? Részemről eddig ok. Inkább a 25, mint egy héttel később. Helyszin BP vagy Balaton? Esetleg más? A pontos helyszint szerintem is mail-ben.
Előzmény: MetaCode (524)
Gyuszkó Creative Commons License 2001.08.02 0 0 526
Talit támogatom!

Aug. 25. ideális, de a +1hét se rosszabb (eddig!)

Ezek családos v. nélkülik szoktak lenni? (ugye ez nem gázos kérdés volt?!)

Gyuszkó

Előzmény: MetaCode (524)
legacyB4RSK Creative Commons License 2001.08.02 0 0 525
szevasztok,

van egy par karosszeriaelemem - nevezetesen egy darab bal elso sarvedo, egy bal elso ajto, es egy bal hatso ajto az elso generacios 406-hoz, amiktol sporttarsi aron megvalnek, mivel foglalja a helyet a pincemben.

a sporttarsi ar azert, mert a szalagkorlat kicsit belejukhuzott. akit erdekelne, vagy tud helyet, ahol le tudnam adni valamennyi penzert cserebe, az legyen olyan szives kuldjon egy emailt.

ja igen, az elemek szinkodja: MOMP.

udv, leg.

MetaCode Creative Commons License 2001.08.01 0 0 524
Szijjasztok,

Látom, mindenki szabin... Én azért feldobnék egy labdát, amire GRX félig már bele is egyezettt talán...

Tehát: Tali aug 25? esetleg 1 héttel utána? Ki van benne? Helyszínre 5letek? Ha nem ide, hát a metacode@freestart.hu mailre lécci a válaszokat.

Jó nyaralást aki ott van

M.

Zoldalma Creative Commons License 2001.08.01 0 0 523
Nincs itt túl nagy élet... Én is megyek haza:
sansalvador Creative Commons License 2001.07.28 0 0 522
Zoldalma, szép a kisoroszlán! De most szemezgessünk egy kicsit a mai rovatból is:



Szóval ki akar engem meggyőzni egy másik márkáról? :-))))

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!