Keresés

Részletes keresés

Lehoczki Gabor Creative Commons License 1999.09.20 0 0 936
Nekem is jöhet, .doc vagy .xls! Köszi!
division by zero Creative Commons License 1999.09.20 0 0 935
Reggel ritka vonatot fogtam ki a hatvani személyen: a kocsik, a vezérlőkocsi is szürke, és_még_a_mozdony_ is_ a "hatvani ezüstmetál" V43 1299 volt...
nohab Creative Commons License 1999.09.20 0 0 934
Scsabi,

én is megköszönném. Szerintem az .rtf formátum az, amit minden M$-os tud olvasni, nekem Word6.0 vagy Excel 7.0 is tökéletes. Ja, lszi ide küldd!

Köszi,Ákos

division by zero Creative Commons License 1999.09.20 0 0 933
Ja és visszafelé a kéziféket tekerték mint az örült, amikor meg akartak állni...
division by zero Creative Commons License 1999.09.20 0 0 932
Jöhet!
bármilyen "könnyen emésztehető" formátum jó nekem, ha táblázat akkor esetleg .XLS-ben...
division by zero Creative Commons License 1999.09.20 0 0 931
Kb 1/2 2-kor még a Deák téren volt a 1074, akkor még sütött a nap, elég jó képeket lehetett csinálni. Sajnos csak a meghívott vendégek szállhattak fel, igy maradt a 47-es. Az 5808-as UV póttal mentem, érdekes ez a kocsi hiába szintén 60 éves, még se kapott díszfelíratott mint a 5806.
Budafokon az évfoduló tiszteletére emelt emlékmű egy ütközőbak és egy dísztábla.
Az ünnepség kezdetére bufotott a 1074 is, aminek valami gondja támadt a légfékkel. Elöször egy UV szerelvénnyel akarták elvontatni, majd megjavult annyira, hogy úgy döntöttek nem kell segélyezni. Ekkor félreállt a egészen a vágány végére, Itt körbe vette a fotózó vasútbarátok tömege, az autósok nem kis bosszúságára, az úttest egyik felét is elfoglaltuk.
A visszaút a budafoki kocsiszínig tartott, ekkor már mi vehettük birtokunkba a kocsit! Volt egy rövid fotómegállás a budafoki elágazásnál, majd a kocsiszínben UV-k és Tatra-k között is fotózhattuk az "öreget".
nohab Creative Commons License 1999.09.20 0 0 930
Izé, hát annyi a történet, hogy - már egy kicsit kapatosan - fotóztuk a fülei hídról az Egyeskét, amikor is Feri leejtett a híd alá egy negatívtartó fiolát. Na több se kellett nekem, szépen körbejelöltem neki onnan fentről, a biztonság kedvéért...

A festésekről: 020 karosszériamunkáiról csak annyit, hogy a tetején már kezd néhol átütni a szürke alól a barna... Valahol tisztességesen megcsinálják a festéseket, Mo-n nem. Minden NoHABon meg lehet találni valahol alul a régi vörös festéket.

Ákos

gyurmosz Creative Commons License 1999.09.20 0 0 929
Természetesen érdekel!
Nekem a Word formátum lenne a legjobb.
scsabi Creative Commons License 1999.09.20 0 0 928
Tasztaltársak!
Akit érdekel a személykocsi sorozatjelek táblázata annak szívesen elküldöm emilben. Írjátok meg milyen formátumban kéritek.
Üdv:
Csabi
division by zero Creative Commons License 1999.09.20 0 0 927
"nem hallottad Joó Feri esetét a fülei hídnál :-)"

Én nem, meséld mi volt ott?

gyurmosz Creative Commons License 1999.09.20 0 0 926
Igen, a Szergejhez szergejkürt dukál.
Ha már a hangoknál tarunk, egyszer egy Csörgőt halottam kb. 12 kilométeres távolságból. Szuper volt!
Egyébként a kiállításon láttam egy Csörgőmodellt, ami a mai GySEV színekre volt festve (zöld-sárga). Ilyen tudtommal nem létezett, de nagyon jól nézett ki!
gyurmosz Creative Commons License 1999.09.20 0 0 925
De akkor legalább biztosan megmaradna! Nekem itt ez a lényeg :-)
Lehoczki Gabor Creative Commons License 1999.09.20 0 0 924
Van egy fotóm M61 020-ról, átfestés előtt egy-két nappal (99.07.10), azon jól látszik, hogy mit csináltak: folt folt hátán, tehát szerintem rendberakták a karosszériát. De Ákos biztos pontosabb infóval szolgál.
Törölt nick Creative Commons License 1999.09.20 0 0 923
Érdekes, a szergejeket senki sem akarja visszafesteni az eredeti színre...
Egyébként rossz hallani, hogy a kürtöket cserélik le MÁV-szabványúra, szerintem igazi dízelhez ilyen kürt kell :-)

Más: amikor egy mozdonyt felújítanak, akkor a kaszniját ugyanúgy rendberakják mint egy autóét? Pl a rozsdás részeket kivágják, újra cserélik, vagy egyszerűen lefújják csak az egészet? 020-on újrafestéskor csináltak karosszéria munkát?

nohab Creative Commons License 1999.09.20 0 0 922
Ne haragudj, Gyurmosz, de Csörgőt kiállítani szerintem óriási ökörség lenne, amikor belátható időn belül ez marad az egyetlen személyvonati dízelmozdonya a MÁVnak. Nem akarom a sorozatot bántani, de kiállítani érdekességeket (ritkaságokat) szoktak, nem a legnagyobb tömegterméket. Majd pár évtized múlva, amikor nem lesznek csak mondjuk 10-en, akkor már más...

Werner!

Mindent csakis a megrendelő kívánsága szerint! Vagy nem hallottad Joó Feri esetét a fülei hídnál :-) ?

Lehet, hogy a Szergejnek jól áll a szakadt külső, de ezt a turistáknak nehéz lesz elmagyarázni, a néhány M62-freak-et kivéve...

Ákos

gyurmosz Creative Commons License 1999.09.20 0 0 921
Szóval "külsőleg a"!
gyurmosz Creative Commons License 1999.09.20 0 0 920
Valóban, külsőlega hiányokat leszámítva nagyon szép. Ha nem szánják meg és újítják föl belsőleg, akkor ki lehetne állítani (a külső hiányok pótlásával). Legalábbis jó lenne...
Törölt nick Creative Commons License 1999.09.20 0 0 919
A 2121-esnek elég korrekt kasznija van, legalább azt felhasználhatnák.
A rákosi műhelyben valamiféle építkezés zajlik, a legtöbb gépet kivették, az M42 kivételével.

Holnap délután tud még valaki jönni, vagy találjunk más időpontot?

werner Creative Commons License 1999.09.20 0 0 918
OFF:
"Ne azt mocskolják be, ami másnak kedves és szép"

De éppen ez a céljuk. Egyik következménye annak, hogy egy nagyvárosban túl sokan vagyunk, és ezt néhány alulfejlett egyed nem képes elviselni.

Tegnap jártam Nógrádon, egyetlen graffiti ez volt: "I love bableves".

werner Creative Commons License 1999.09.20 0 0 917
Mukik:

Ma délelőtt láttam a 7061-est két kocsi kerékpárral a Blahán forgolódni, gondolom ment Hungáriába.

werner Creative Commons License 1999.09.20 0 0 916
"a géptérből le tudlak hugyozni a kaszni lukain át!"

Meg is tennéd?

Werner

UI.: Én szerintem nem olyan nagy baj, ha piszkos a Szergej, hiszen a NOHAB a szép mozdony.

division by zero Creative Commons License 1999.09.20 0 0 915
Lassan indulok Budafokra, hátha ott van már a 1074...
Ki jön még?
division by zero Creative Commons License 1999.09.20 0 0 914
Eddig csak egy olyan sztorit hallottam, hogy kimentek a mérnökök körülnézni a terepen, de a határőrök nem kapták meg az értesítést időben, így begyűjtötték őket...

Egyébként meg több cikkben is emlegették, hogy szükséges, és meg lesz építve...
Ha lesz egy kis időm ide linkelek párat a MÁV sajtószemléből...

Én nagyon örülnék neki, mert ez a kedvenc 75-ös vonalam felújításával járna együtt...
Remélem megérem az elkészültét...

Járaszája Creative Commons License 1999.09.20 0 0 913
Tegnap voltam Szentendrén. Az 1074-es már nem volt benn...
division by zero Creative Commons License 1999.09.20 0 0 912
Jó kérdés...
Amikor augusztus 21-én a szentendrei múzeumban voltunk, ott mondta az egyik ottani ember, hogy nem sokára viszik ki nosztalgia menetre, már át is nézték a szerelők. Ő nem tudta megmondani, hogy hova viszik, de tudtommal más menet nem volt.
Azóta több helyről is hallottam, hogy lesz, de pontosabbat még senki nem tudott mondani.
Ez a "barna".
Természetesen viszek fényképezőgépet én is...
Törölt nick Creative Commons License 1999.09.20 0 0 911
Nem, sajnos nem. Tartok tőle, hogy gyors előrelépést nem várhatunk, mert nem esik egyik helsinki-folyosó vonalába sem, márpedig azok preferáltak (pl. kelebiai vonal kétvágányúsítása és felújítása /IV. korridor/, avagy a már említett szlovén dolog /V. korridor/).
nohab Creative Commons License 1999.09.20 0 0 910
Division by Zero!

Ez az 1074-es menet mennyire tuti és mikor lesz várható a gép hol? És lenne valakinek kedve rajtam kívül fotózni?

Más, ez a gép sárga vagy ez lett visszacsinálva barnára?

köszi, üdv.Ákos

division by zero Creative Commons License 1999.09.20 0 0 909
Az ipolysági vasútról nem tudsz semmit?
Törölt nick Creative Commons License 1999.09.20 0 0 908
Szlovén vasúti kapcsolatról (nem tudom, írtam-e már):
90%-ban új nyomvonalon fog haladni, mert a régi pálya 40-es volt, ez pedig 160-as lesz. Az, hogy mikor kezdik el érdemben, nem igazán tudott számomra, főleg, hogy korábbra ígérték az elkezdést. Első nekifutásra még nem lesz felsővezeték, de meghagyják a helyet neki, később megépítik azt is. Zalalövőn teljesen új állomást alakítanak ki, a mostanihoz képest kicsit nyugatabbra. Zalaegerszegnél is lesz egy új megálló, vagy állomás, mégpedig a zalalövői vonal elején, továbbá onnan megépül egy deltavágány Zalaszentiván irányában (tehát a Zalalövő, illetve Szlovénia felől jövő vonatok a mostani állomást elkerülhetik). Bobánál kell még megépíteni egy deltát, illetve korszerűsíteni, villamosítani az egész vonalat, akkor majd beszélhetünk igazi vasúti kapcsolatról. Ez a bobai delta amúgyis egy neuralgikus pont, elvégre Zalaegerszeg az egyetlen megyeszékhely, amit vonatfordítás nélkül csak nagy kerülővel lehet elérni Budapest felől.
division by zero Creative Commons License 1999.09.20 0 0 907
Mi történt? Eltünt a hosszú ideje fűtőgépként használt 1168-as Szili a Keletiből, helyén a 1378-as áll, pillanatnyilag szintén fűtőgép szerepben.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!