Keresés

Részletes keresés

alfi13 Creative Commons License 2016.06.20 0 0 37090

Csak azt kérdezném mivel áztattad be? A gyertya okozhat ilyen hibát mindenképpen új eredeti gyertyára cseréld.

Előzmény: speedshop79 (37087)
speedshop79 Creative Commons License 2016.06.20 0 0 37089

Ami még feltűnt ezen kívül, hogy kb. fél perces járatás után tűzforró a kipufogó. Ez normális, hogy ennyire gyorsan felmelegszik? Mi lesz, ha egy órát használom?

Előzmény: speedshop79 (37087)
mcnick Creative Commons License 2016.06.20 0 0 37088

Sövényvágó ügyben ott tartok, hogy a MCCulloch csak kb. 2 méter hosszú, az nekem rövid lesz.

 

A Hermes tájékoztatása szerint az Oleo 240 HL hosszított típusa a hét végére már lesz a kereskedőknél, kb. 170eFt-os áron, így a Stihl HL95 és e között kell döntenem.

 

Szerintetek?

speedshop79 Creative Commons License 2016.06.20 0 0 37087

Az már megvolt! Szétszedtem teljesen, beáztattam, kifujattam, újra össze. 

Gyertya okohzat ilyen problémát? Az nem teljesen belevaló, egy kis fűnyíróból került bele. 

Köszönöm a válaszod!

Gypsy56 Creative Commons License 2016.06.20 0 0 37086

Szerintem egy alapos karburátor pucolás megoldaná.

Előzmény: speedshop79 (37085)
speedshop79 Creative Commons License 2016.06.20 0 0 37085

Sziasztok!

A Briggs topikban már jártam, de sajnos senki a füle botját sem mozdította, ezért megpróbálom feltenni itt a kérdésemet. Van egy 13hp b&s i/c motorom, ami ha elindítom, 

nem jár egyenletesen. Hirtelen gázadásra durrog. A regulátor kar is oda-visszajár. Ha egyhelyben tartom a gázkart, akkor viszonylag szépen jár, bár kicsit akkor is ingadozik. 

Mi lehet a baj?

mcnick Creative Commons License 2016.06.19 0 0 37084

Köszi, megnéztem, de mivel nincs szervizhálózata, nálam kiesik a nagy távolság miatt.

Előzmény: Illés Ferenc (37083)
Illés Ferenc Creative Commons License 2016.06.19 0 0 37083

Nézd meg a Fuxi honlapját, neki is van kombigépe, és a motoja elég erős!

mcnick Creative Commons License 2016.06.19 0 0 37082

Sziasztok!

 

Tanácsotokat kérném: sövényvágót, hosszított szárút vennék magas bokrokhoz (főleg babér), amiknek már fásult szárai is vannak, 3m-es átlagmagasságban. Otthoni használat, kb 2-3 alkalom évente, 60 méter kb. a hossza a bokorsornak.

Elvileg 100-150 ezer ft között gondolkoztam, de úgy tűnik, ez kevés lesz.

 

Ezeket nézegettem, de nem tudok dönteni:

- oleo 240H

- oleo bc240D, + sövényvágó adapter, és szárhosszabbító. Itt nekem a bozótvágó alapgép felesleges lenne, és összesen az ár is már 200ezer

- Stihl kombigép, vagy a HL 95 (nem tudom, lehet-e még a tavaszi akciós áron szerezni)

- MCCulloch B26PS toolkit: itt semmi infóm nincs a teljes hosszáról

 

2 méter feletti javallott ugye? Mert az oleonak van a 240 H típusa is, de az is csak 2m körüli lehet, nálunk pedig a 240HL hosszított verziót nem látom sehol.

 

MCCulloch tapasztalatok??? Mert az csak 60eFt lenne, bár nem tudom, a kb. 2 méteres hossz elég lenne-e.

 

Esetleg egyéb tipp?

 

Köszi előre is a segítséget!!!

Pro.polisz Creative Commons License 2016.06.18 0 0 37081

Megoldódott a fűnyíró indítás problémám. A "kulcs" a gyújtókábel ellenállás (szakadás) mérés volt, köszönöm a segítséget.

Pénteken elmentem gyújtókábel mesterhez, 500-ért kaptam tőle kábelt pipával, meg zsugorcsövet és tartalék sarut. A pipa fémházát ma lefeszítettem, gumipipát felhasítottam. Rámértem a gyújtókábel végsarujára és nem volt szakadás!!! Ezután savval lemarattam a csatlakozókat, de továbbra sem ment át a vellany a pipán keresztül. Kiderült, a műanyaggal egybeöntött pipaszerkezeten belül is van (ill. volt) érintkezés. Na ez ment tönkre. A műanyag öntvényház szétverése után derült ki, hogy belül 2 darabból van a pipa kanyar. A gyújtókábel vége egyébként alapból is a gyertyára csatlakoztatható, öntött/esztergált pipakanyar nélkül is, de csak egyenesen, ezért kicseréltem a gyári sarut a tartalékba kapott 90 fokos sarura, a vásárolt kábelről pedig áttettem a gumi szigetelő pipaharangot. Utána első rántásra indult az öreg briggs moci... Juhé!

Előzmény: alfi13 (37072)
Pro.polisz Creative Commons License 2016.06.18 0 0 37080

Régebben volt olyan eset leírva, hogy a tanksapka nem szellőzött, ellenben jól rá volt húzva, vákum miatt nem ment tovább a benya.

Előzmény: CZömpi (37074)
-Tsunami- Creative Commons License 2016.06.18 0 0 37079

:-))

Előzmény: Törölt nick (37078)
Törölt nick Creative Commons License 2016.06.18 0 0 37078

Alkatrész gurut, keresek...   :-)

A térbúrkolás már a múlté..   :-))

Előzmény: -Tsunami- (36910)
CZömpi Creative Commons License 2016.06.18 0 0 37077

Benzin frissen a benzínkútról,karbit szétszedtem koszt nem igen láttam benne szívócső,és a fúvókát kifujattam kompresszorral,ha a gumipumpával juttatok bele üzemanyagot 3-4 pumpálás után megy pár másodpercig aztán leáll.

Előzmény: Zemiator (37075)
Barret02 Creative Commons License 2016.06.18 0 0 37076

Lehet hogy nem kifogyott a benzin,hanem eldugult a fúvóka. Ugyan azok a tünetek :)

Előzmény: CZömpi (37074)
Zemiator Creative Commons License 2016.06.18 0 0 37075

Mivel tankolták meg ??

Vedd le a légszűrőt, és a karbiba tölts egy gyűszűnyit !

Ha ez sem segít akkor karbi le ,és ki kell pucolni ,mert lehet felkapott valami szutykot, vagy vizet a tartály aljáról !

Előzmény: CZömpi (37074)
CZömpi Creative Commons License 2016.06.18 0 0 37074

Adott egy Briggs 3,5hp fűnyíró motor, elmondás szerint nyírás közben kifogyott a benzin , megtankolták azóta nem lehet elindítani. Szikra van,karburátor,légszűrő tisztítva,bembrán cserélve,ha teszek egy kis benzint a gyertyára elindul és ketyeg egy pár másodpercig utána le áll és az istenért nem indul el,gyertya száraz valószínű nem kap üzemanyagot, Tud valaki segíteni hogy mi lehet a gond?

alfi13 Creative Commons License 2016.06.16 0 0 37073

Itt van egy megjavított gyújtótrafó ez egy Ciffareli permetező trafója.

 

Előzmény: alfi13 (37072)
alfi13 Creative Commons License 2016.06.16 -1 0 37072

A trafó és a gyújtógyertya pipa között lesz a hiba. Próbálj úgy mérni hogy a műszer egyik végét tedd a testre  vegyél egy sima gombostűt és valahol szúrjál bele a gyújtókábelbe úgy hogy a közepébe menjen a tű hegye és ere a tűre tedd a műszer másik végét. Ha találsz egy olyan pontot ahol mérsz 4-5 kohm  körüli értéket akkor ott vágd el a kábelt és egy autó motor alkatrész boltban vegyél gyújtókábelt és forraszd össze a kábelt,  patex ragasztópisztollyal töltsed fel a forrasztásnál a két kábel közötti teret és a tetejére meg zsugorfóliát húzzál.

Előzmény: Pro.polisz (37070)
ClaasMan Creative Commons License 2016.06.16 0 0 37071

Nos megoldottam a Quantum gumicumis szivató falsolását. Tényleg a levegőszűrő ház deformálódott, nem is kicsit így a tömítést nem szorította rá rendesen a szivató csatornára. Alátétből faragtam egy gyűrűt, ez szinte körkörösen rászorítja a házat a karbira :-) főleg a problémás alsó részen.

Persze a belső furat itt még nincs kész, azt még ki kell bővítenem.

 

Előzmény: keszeg88 (37026)
Pro.polisz Creative Commons License 2016.06.15 0 0 37070

A műszer szakadást mutat. De beindult valahogy.

Melegen simán visszaindult lefulladás után. Utána leálltam 10-15 percre, már nem bírtam újra beindítani...

Nem elég a sok eső, még ez is....

Előzmény: alfi13 (37065)
ali kis Creative Commons License 2016.06.15 0 0 37069

Kissé megkésve, de itt egy Maruyama MS100e kezelési könyve.

 

http://www.jofogas.hu/tolna/Maruyam_MS100E_permetezo_kezelesi_utasitas_50850685.htm

Előzmény: mgabor70 (36995)
Zemiator Creative Commons License 2016.06.15 0 0 37068

Ha jól tudom, ez nem megszakítós, de vannak régebbi gépek, amiknél ez okozhat problémát !

Azt egyszerű megszakítóhézag állítással orvosolni lehet !

 

Előzmény: Pro.polisz (37067)
Pro.polisz Creative Commons License 2016.06.15 0 0 37067

Ha jól emlékszem a típusra így gép mellől:

Előzmény: Zemiator (37066)
Zemiator Creative Commons License 2016.06.15 0 0 37066

Különösebben nem akarok belekotyogni, de lehet ,még megszakítós a motorod, és egyszerűen "elkopott" a megszakítóhézag !  /A lendkerék alatt van, a fémházikóban !!

Előzmény: Pro.polisz (37056)
alfi13 Creative Commons License 2016.06.15 0 0 37065

Igen a műszer egyik kábelét a testre a másik végét a gyertyáról lehúzott gyertyapipa belsejében levő fém részhez tedd  ami a gyertya tetejével érintkezik normál üzemi körülmények között. Így a műszered méri a gyújtótekercs ellenállását és magát a gyújtókábelt ez kb 4-5 Kohm körül lesz ha jó mindkettő. Ha itt szakadást mutat a műszer akkor majd mondom tovább hogy esetleg hogy lehet megoldani a hibát.

Előzmény: Pro.polisz (37063)
Pro.polisz Creative Commons License 2016.06.14 0 0 37064

Ez volt az első: gyertya tisztítás, csiszolás, hézag állítgatás.

Aztán vettem egy új gyertyát, nincs különbség indulásban.

A házhoz érintve a gyertyatestet nem igazán szikrázik, miközben másik kézzel rángatom az indítót.

Mondjuk nem teljesen a javasolt gyári champion gyertya (J19LM vagy RJ19LM), hanem valami azzal egyenértékű, vagy legalábbis remélem:

https://www.google.hu/search?q=br2lm&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjgiO6gtajNAhXFJSwKHZWTBwsQ_AUICSgC&biw=1366&bih=667#imgrc=nHsUQPJVZrEd3M%3A 

Szóval nem tudom, hogy gyertyakábel, gyújtótekercs vagy mi a gond...

 

Előzmény: zylo. (37062)
Pro.polisz Creative Commons License 2016.06.14 0 0 37063

Nem cáfolok, tényt írok.

A gyújtótekercs ellenállást mi közt mérjem? Test és gyertyapipa közt?

Kiszedtem a tekercset, bár nem láttam rendellenes távolságot, megtisztítottam, papírral közölve visszatettem.

Persze vizsgálatok közben a vadiúj kínai multiméterem tapogatójából kicsúszott a saját kábele. No comment.

A pipakábel végig szigetelt, nehéz önmagában rámérni. Hacsak át nem szúrom....

Előzmény: alfi13 (37061)
zylo. Creative Commons License 2016.06.14 0 0 37062

Üsd össze a gyertya hézagját a felére. Az alapproblémát persze nem oldja meg, de valamivel kisebb fordulatnál is lesz szikra.

Előzmény: Pro.polisz (37056)
alfi13 Creative Commons License 2016.06.14 0 0 37061

Azért írtam mert ez a tünet amit leírtál pont erre illik rá. Ha a trafóból kijövő kábel valahol megszakad és lesz benne egy 1-2 miliméteres hézag azt a nagy fordulaton át tudja ugrani a szikra.

De ha csak megcáfolni akarod a tanácsainkat akkor én inkább kiszállok.

Előzmény: Pro.polisz (37059)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!