Szerintem is az lesz majd a donto, ha eloben is megtekinthetjuk. Egy fenykep alapjan tenyleg nem lehet korultekinto velemenyt mondani. De legalabb fellendult kicsit a topic :-)
KariAti.
CsMaT! (Az enyém megy :-) )
Hááát, megnéztem én is... Zavarban vagyok, mert van ami teszik benne, van ami nem, de egyetlen kép alapján nem tudok dönteni az egészről, mint olyan.
Megjegyezném másrészt, hogy pl. nekem a 307-nél sokat számít a szín. Bizonyos színekben nem tetszik annyira (főleg világosakban), másokban meg nagyon (sötétek). Valahogy a különböző színek számomra teljesen más általános megjelenéseket adnak vissza a 307-nél. Lehet, hogy a 407 esetében is így lesz? Más autóknál ilyen hatást nem nagyon tapasztaltam még.
Egy biztos: így első összhasonlításra a mostani jobban tetszik. Ezért is örülök egy picit, hogy még két évig ez marad, hátha addig valahogy lesz esélyem egy ilyenhez hozzájutni ;-)) Az más kérdés, hogy a 407 biztos frankón tele lesz pakolva mindenféle új fejlesztésű földi jóval...
Üdv,
H.
407
Hát... Lucifer szebb az biztos, de minden szentnek magafelé húz a keze. Ebből a szögből a kocsi a B oszloptól kezdve olyan, mint a C5 és az nekem nagyon nem tetszik brrrrrr. Az orra viszont szép lett és nagyon a kupéra ütött, ami azonban kicsit sajnos, mert így a nagyon szép kupé elveszti egy kicsit az egyéniségét, mi több a 407 sem válik olyannyira önálló személyiséggé.
Persze láttam én már karón varjút és élőben minden nagyon más lehet... Kiváncsi vagyok rá nagyon, csak úgy, mint a belsőre. Nagyon remélem, hogy az messze fog állni a C5-től, nagyon-nagyon messze....
sabian
Pont ez az...minek ennyire döntött szélvédö? Nem hiszem, hogy a cw-értéke sokkal jobb lenne, mint a 406-nak. Akkor mit érsz vele? (Jó, nagyobb lesz a térérzet, OK).
Ugyanúgy ha megfigyeled a felhúzott motorháztetöt oldalról, az arányaiban magas ajtókat, ezekkel sem az a lapos limuzin-érzeted lesz szvsz. Mondjuk 1 db ilyen fénykép alapján tényleg nehéz okosat mondani (nekem egyébként is:-)...)tudni kéne a pontos méreteit és azokhoz viszonyitani.
Mindegy, konzervativ barom vagyok, akkor is az 504-es marad a legszebb formájú Pug nekem:-)))...
Vilagos, ez nekem se tetszik. De mivel lapos a szelvedo, eleg nagy melyseg kell neki. Ezt a 607-nel meg meg tudtak, oldani, mivel az eleg hosszu auto, itt mar nem. Igy itt az ajton kellett roviditeni. De szerintem igy sem tunik magas epitesunek - aranyaiban nezve persze.
Szerintem eppen hogy nem annyira van-os. Nem olyan magas epitesu, mint a 307-es. Oldalrol amennyi latszik belole az inkabb a 607-re hasonlit. Meg a lekerekitett fara is. A motorhazteto szinten eleg lapos. Szerintem elegans limuzin.
Csatlakozkok a maradi GRXhez... A felhalmozott értékek szempontjából a 407es visszalépés. Az egyetlen szép, amit fel bírtam benne fedezni, hogy így kezdődik a telefonszámunk is:) Szerintetek nem hasolít kísértetiesen a Renault Lagunára?
Érdekes hír, az biztos. Szerintetek ez már a végleges változat?
Mert ha igen, akkor hmmmmm...szóval az hogy nagyon jól néz ki, az, igy ebben a formában...
Az eleje OK, de engem a legjobban az zavar, hogy túlzottan is a C5-re hasonlít, szemmel láthatóan nemcsak a padlólemezt vették át, hanem dizájnban is odasandikáltak.
Egy 307 méretü kompakt autónál még elmegy ez a "van design", meg praktikus, de minek kell ebben a kategóriában ilyen magas tetö, döntött elso-hátsó szélvédö? Lehet hogy nagyon konzervativ vagyok de a 405-406-ban az tetszik a legjobban hogy a limuzin az tényleg _limuzin_. És akkor a farát még nem is láttuk.
Vitainditónak szántam, lehet fikázni nyugodtan, de tudom, persze, hogy izlések és pofonok...
GRX, a maradi
Na, megvolt a judo, sajog mindenem és a derekam fáj:)
Ok, majd megkörnyékezem Sansalit, de valszeg az lesz, hogy elkészítem, felrakom valahova és ha tetszik Neki és Nektek, akkor megy a régi helyére, amit nem tervezek természetesen kukába dobni, hanem maradna low-res verziónak. I have a dream: a 1024*768 homepage, avec Java et Hi-couleur:)
Ma du nekilátok, ha már érzem a csuklóm:)
Na pásztok!
SumQuiSum
U.I.: Remélem Sansali nem érti félre, hogy tovább akarom tökéletesíteni az Ő Remekművét.
Amilyen dögök vagytok fel is tennétek:-)))
Nem baj, legalább az én formás felsötestem miatt özönlenének a nöi rajongók a honlapra, bár nincs olyan szép verdám mint Nektek:-)
Lábtempó?Naná!Ha nacim lett volna még lubickoltam is volna a 15 cm mély vizben:-)...
Nem is említettem, hogy az elkészült diákon gyönyörűen kirajzolódik habtested, amint szeled a magyar tenger hullámaid.
Szeretném megjegyezni a tisztelt kollégáknak, hogy olyan lábtempót még a vízilabdásoknál sem láttam, amilyen GRX kollégánknak van....bokáig (nem tévedés) bokáig kitaposta magát a vízből és ezt a pillanatot sikerült megörökíteni... :)))
sabian
Jó hirek: elkészültek a képek!
Sajna csak 6 db, de azért elég királyak lettek...kár hogy nem tudok képet belinkelni:-(
Sansali, mailben elküldtem, mehet a honlapra!
A honlapról csak annyi kritikát tudok mondani egyébként, hogy nekem a fekete háttér mögött a kék betük egy kicsit nehezen olvashatóak, de ez lehet hogy csak az én gépemen van igy.
Szóval szépet teszünk le PUH elé szerintem, bár persze ha vannak még ilyen webpage wizardok akkor igazi csemegét tudunk prezentálni.
Jó oroszlánozást,
Üdv
GRX
Soundtrack
Csak egyszer hallgattam bele. Nem tudom, jók-e az emlékeim, de tele van francia "zagyvasággal" nem? Lehet, hogy meg kellene hallgatnom egy párszor és bejönne...
Honlap
Sansali - aki most valszeg dolgozik ezerrel - a minden tudója a 406 oldalnak. Szerintem őt érdemes megkörnyékezni, ha segítőkéz van a láthatáron.
PUH honlap
Úgy bírálják el, hogy felkerülünk-e linkkel, ha igazán csini darabot teszünk le az asztalra honlap terén. Nekem a mostani nagyon bejön (köszönet Sansali), de én nem vagyok egy adekvát ítész. Mit mondanak a szakértők?
(Ha dolgozunk a PUH-val majd itt a cégnél, akkor könnyebb lesz a dolgunk, de ez majd csak hónap közepén derül ki, s akkor esetleg szorosabbra fonhatjuk a kapcsolatot az importőrrel "Club szinten" is...)
Már egy párszor meghallgattam a soundtracket és nagyon tetszik:)
Sabian: Ha tényleg kikerülünk (ünk?)a PUH honlapjára, akkor felajánlanám szerény segítségemet a honlap picit profibbá tételére. Referencia: www.szag.hu. A többi még félkész állapotban.
Na, írogassatok! Holnap reggel megyek judozni a sulival először életemben:) Hajjaj, mi lesz ott:)))
Yoyo értem én csak gondoltam a tréfa kedvéért rákérdezek...akkor ez nem az a fajta pipi akit én iktattam be a szombati tali elott:-)...
Szép dolog a szerelem, csak az asszony meg ne tudja:-)))
130-as átlag elég szép azért, 160-170-es utazóval, M1-en nem mértek? Télleg a cseheknél mennyivel lehet menni? Jól emléxem ott is 130 van, nem vadásznak?
Unokatesómat 2-3 éve Germániából 170-nel lekövették, 150 DEM ugrott.
Más: 7végén apámékkal vásárolok, elgurult egy ezüstszinü 307-es. Enyhe célozgatások autócsere irányban, erre anyám: "de hát ez kisebb kategória mint az Astra"...
Be kell ültetni már egy körre tényleg, látom:-)
Pipi=pisi, és nem is nekem kellett hanem Mamának, meg a barátosnéjának, úgy hogy mi urak az autóban vártunk türelmesen :)))
Pontosan 530 km volt. Ez átlagban 130 km/h, ami még rossz is mert a cseh meg a magyar autópálya több helyen be volt szűkítve út munkák miatt.
Prahaban ráálltam a gázra: 160-170 (4500-4800 fordulat), aztán hadd szóljon.
"Jó kaszni, jó söfőr nincs kockázat!" :)))
Az igazsághoz persze az is hozzátartozik, hogy Brno-tól az M1 első leszűkítésig szinte nem volt forgalom. Ha jól számolom 0, azaz nulla autó előzött meg :))). Traktor pedig egy sem :)).
PUH info még marad az én titkom. De egy-két héten belül ki fog derülni...
egy pipit beiktattál? Asszony tudott róla?:-))))
Hogy a túróba teljesítetted a távot 4 óra alatt? Hisz az legalább 600 km!
Ilyen szépen repült Lucifer?
7végén itt is sz... idö volt, gondoltam csavarok egy kört a GRX-szel, de aztán nem volt szivem kivinni az esöbe...
Képek még nincsenek készen, de holnapra uttörö-becsületszavat kaptam:-)
Mik a részletek a PH körül? Követelem az infokat:-)))
No a hétvége kellemes volt: becherovka + sör és iszonyat eső.
Hazafelé kicsit siettünk, úgyhogy 4 óra alatt megjártuk az utat szőröstül-bőröstűl (egy pipi volt csak beiktatva).
Tali
Oké menjünk együtt a városból, no kifogás.
406 honlap
Sejtelmesen annyit elárulok hogy a Pug Hungáriának tetszett a 406 "klub" ötlete és ha látják majd az oldalt, a Peugeot.hu-ra is felkerülhet a link, hogy mindenki tudja, hogy vagyunk. A részletekről később...
Zöldalma,
Elég korrekt az a 205-ös, a következö talira a Tied is ilyen lesz már, nem?:-)))
A poén az benne, hogy kivülröl semmi nem látszik rajta, belül viszont ott rejtözik az állat...a pirosnál röhög rajta E30, TT és Carrera, aztán indulásnál lehet ámulni:-)))
Jó hirek, hogy (kop-kop-kop) hétföre meglesznek a képek, ha minden igaz, Sansalinak küldöm is egyböl feldolgozásra.
Mit reagál a csapat a felvetésemre, hogy Peströl együtt menjünk a talira?
Jók legyetek, sabiannak jó utat, sok sört, a többieknek meg jó 7végét!
Üdv
GRX
GRX-nek tökéletesen igaza van! Én voltam a szárnyas és "hótálmosan" gurulgásztam befelé a melóba.
Nagyon szép az a bézsbelső, én is ilyet rendeltem, de hát Kovácsék közbe szóltak ;(. Ha jól emlékszem, akkor Te Fábiános géppel voltál. Még mondtam is a páromnak, hogy bezzeg a Fábiánék nem nézik el az ilyesmit.
Ugye ott leszel a következő tali? Ha jól sejtem még útba is eshet, mert talán arrafelé laksz? (Ha már a reggeli dugót a Szentendrein választottad ki magadnak. :)))
üdv:
sabian
Ui.: de előbb is összefuthatnánk (mondjuk egy dugóban :)))
Egy kis érdekesség itt. Szerény az ürge, a tuning 205-ösröl a következöket írja:
Performance
190bhp
Torque: 182lb.ft at 3,000rpm [1]
0-60mph in 6.3 seconds [2]
0-100mph: around 17 seconds [3]
50-70mph in 4th gear: 4.1 seconds
50-70mph in top gear: 5.0 seconds [4]
Top speed: 132mph [5]
[1] More than the 2.5 litre Porsche Boxster
[2] Quicker than the 2.7 litre Porsche Boxster
[3] Quicker than the 180bhp Audi TT
[4] Quicker than any Ferrari or Lamborghini
[5] Faster than the new Lotus Elise
(bár a 4.-ben van némi csalás, szerintem ezek 6-sebességesek, nem 5 :-)