Keresés

Részletes keresés

werner Creative Commons License 1999.09.23 0 0 1044
Ákos:
"ha csak kötekedni akarsz, akkor rajta :-)"

Akar a fene...nem vagyok olyan típus.

"ne adj a számba olyanokat, amiket nem mondtam és vállald azokat, amiket Te mondtál."

Itt konkrétan mire célzol?

Werner

Előzmény: nohab (1036)
SzigDani Creative Commons License 1999.09.23 0 0 1043
A rancajtos IK2x0 kozul azok maradnak meg 2000 utan, amelyeknek van uj rendszama. Azt voszont erdemes fotozni, ahogy rosszul fetettek fel az uj rendszamokat. (Pl. BU8933->BPI-654) Ezen kivul van a BU0671, amelynek meg kemenyes kipufogoja is megvan, bar mar az oldalara is kapott egyet. Vannak kepeim, majd felrakom a halora.
A 280-asok fiatalabbak, igy ayokat nem fogjak selejtezni (meg nincs is mivel potolni...)
Előzmény: werner (1013)
Lehoczki Gabor Creative Commons License 1999.09.23 0 0 1042
Ja, a lényeget elfelejtette írni, de szerintem így is tudjátok: a 9.20-as pesti gyorson román kocsik vannak és visszaútban a 14.25-ösön is.
Előzmény: Lehoczki Gabor (1041)
Lehoczki Gabor Creative Commons License 1999.09.23 0 0 1041
Az igaz, hogy nem mindenhol ügyelnek egyformán a mozdonyok tisztaságára. Az öregségnek, rozsdás lemezeknek, nem feltétlenük kellene párosulniuk koszossággal. A nyári 29-es Szergejek egy része tényleg eléggé mocskos volt (tegnap est direkt végignéztem a nyári képeket, amit a 29-en csináltam). Ellenpélda: a szegedi M62 057 is eléggé leromlott állapotban van külsőre, ütött-kopott, de azért viszonylag tisztán tartják, lásd pl. ezt a képet (sajnos, nem tudom, hogy kell linket csinálni): http://www2.chem.elte.hu/gigant_club/pic/hu/diesel/m62/m62057d.JPG
Más:
A tűzeset M40 212 (ex 004) Púpossal történt, de szerinte Werner sokkal több részletet tud.
Más:
A hetfői szegedi napilapban (Délmagyarorszaág) már a sokadik olvasói reklamálás látott napvilágot a 9.20-as pesti gyors kocsijainak tisztaságával kapcsolatban. Az olvasó leírta, hogy szutykosak a kocsik, a WC nem használható, a közelébe sem érdemes menni, és a kocsik nincsenek takarítva. A MÁV reagálásában azt írta, hogy ismerik a problémát, de helyben nem kompetensek, és továbbítják a reklamációt Budapestre...
Előzmény: nohab (1036)
division by zero Creative Commons License 1999.09.22 0 0 1040
Topic (most már egy darabban) saved...
disp_ Creative Commons License 1999.09.22 0 0 1039
Meg ne harapjál már! Nem láttad a végén a Smiley-t?
Ne vedd már olyan komolyan...
Előzmény: nohab (1036)
scsabi Creative Commons License 1999.09.22 0 0 1038
"A keletiben van Leo? Merre?"
"Kívül, a hőközpontnál"
Az volt a VF4, most a 31. vg-on van (13 mellett)
Előzmény: werner (1013)
scsabi Creative Commons License 1999.09.22 0 0 1037
Kocsiszám-rendszer:
kb. 12 oldal+aktualizálás (új vasutak stb.). A fénymásolás OK, de hogy juttatom el?
Zlz kocsi:
Nem találtam a gyűjteményemben, de majd utánanézek. Sajnos a HM kocsik magánkocsiként futnak és elég kevés nyílt anyag van róluk, de sebaj...
Apropó HM, van néhány szép képem a néhai kormányzati motorvonatról (kívül-belül)
Üdv:
Csabi
Előzmény: division by zero (1019)
nohab Creative Commons License 1999.09.22 0 0 1036
A legszörnyűbb az, hogy pl. M61,006, M61, 019 még nem volt lemosva a Csíkos balesete óta, és 010 is csak akkor, amikor Füreden lemostuk többen július közepén.

Werner,

ha csak kötekedni akarsz, akkor rajta :-) , ha nem, akkor ne adj a számba olyanokat, amiket nem mondtam és vállald azokat, amiket Te mondtál.

üdv,Ákos

Előzmény: disp_ (1033)
gyurmosz Creative Commons License 1999.09.22 0 0 1035
Tipp: Szerintem a 212 volt, Werner 1-2 hete azt írta az átszámozásoknál, hogy ez a gép egészen "a múlt hétig szolgálta a MÁV-ot".
Előzmény: division by zero (1032)
ZöPö Creative Commons License 1999.09.22 0 0 1034
Nem tenné fel valaki? Ha én is megkapom, kiteszem az Extrára meg a Nexusra.
Előzmény: division by zero (1031)
disp_ Creative Commons License 1999.09.22 0 0 1033
Na meg az is lehet hogy annyit járnak hogy nincs idő arra hogy beálljon mosatni a fűtőházba...(tankolni is menet közben tankolják mint a vadászgépeket) :)))))))
Előzmény: nohab (1016)
division by zero Creative Commons License 1999.09.22 0 0 1032
Azt hallottam, hogy az esztergomi vonalon valahol nemrég kigyuladt egy Púpos, tud valaki pontosabbat?
division by zero Creative Commons License 1999.09.22 0 0 1031
Matiz kösz a képet!
Ez marha jó poén...
Ezt szétszedték, vagy meg van még valahol?

Bölény amiről beszélsz azt én is láttam a TV-ben annak idején...

Bölény Creative Commons License 1999.09.22 0 0 1030
OffTo

Matiz, kosz a kepet, tok jo. Nem is nez ki rosszul, legalabbis oldalrol. Mert szembol ho'tt bena a buszorron a vasuti csatlas.

Amirol en beszeltem annak idejen, az viszont nem ez. Az egy tok sima 200-as szolo karosszeria volt, minden vasuti felszerelestol mentesen, de indexszel felszerelve (!), tavolsagibusz-sargara lefujva, valami lehetetlen szurke acelkerekeken. Ha arrol lenne valakinel kep...

werner Creative Commons License 1999.09.22 0 0 1029
Ákos:
"pedig oda kellene valami 215-külsejű gép"
Ne félj, jön az nemsokára, csak sajnos a NOHABok HELYETT. Majd meglátjuk akkor is így szereted-e majd. :-)

Amikor a saját véleményemet írom akkor a többi 5996411 turista nem igazán érdekel. Ők úgyis a lányokat lesik a Balcsi partján nem a Szergejt. Így ez cska a mozdonyvezetőnek okoz némi bosszúságot.
Számos "Szergej-fan" véleménye is az, hogy a Szergej szutykosan szép, mert attól Szergej, a NOHAB meg tisztán szép, attól NOHAB (ez utóbbi az én kiegészítésem).

Arról nem tehetek, hogy Fehérvár nem tudja tisztán és karban tartani a gépeit. Ők a "nem a festék húzza a vonatot" elvét vallják. Meg tegyük hozzá, hogyha hagytak volna elég NOHABot arrafelé akkor nem kellett volna a szutykos Szergejnek sem rámenni a 29-re.

Előzmény: nohab (1016)
Lehoczki Gabor Creative Commons License 1999.09.22 0 0 1028
Ez az Ikarusos kép nem az a képeslap, ami a füredi álomáson is kapható? Ha jól emlékszem, BZmot6xx.
Előzmény: Bölény (1027)
Bölény Creative Commons License 1999.09.22 0 0 1027
OffTop

Buszok.

Matiz! En feltetlenul kerek az Ikarus sinautobuszos kepbol. Csak azt nem ertem, hogy miert dizel-hidraulikus? Az eredeti hajtas miert nem volt jo?

A selejtezendo IK 260-asokbol kerul a szentendrei muzeonyba legalabb egy peldany? Nem artana. Mert pl. a legelso eresztesbol, ahol egy csomo gomb a kormanyoszlopon volt, az ajtovezerlo gombok pedig vizszintesen egysorban, nem tudom, hogy maradt-e. Nehany eve Veszpremben meg koszalt ilyen, de nem tudom, hgy megvan-e meg.

Pesten szokott volt jarni egy szolo Ikarus 200-as troli, asszem 700-as szammal. Tudja valaki, hogy ez miert keszult, es miert nincs belole tobb? Emlexem, hogy egeszen kisgyerekkent (20-25 eve) ilyen jart neha a 70-es, 78-as vonalon, de sargara festve. Neha orakat vartunk a megalloban, hogy jojjon. Aztan ritkan latni egy 400-as Ikarus szolo trolit is, valami igenytelen libazold-narancssarga szinkombinacioval. Azt lehet tudni, hogy a szakadt Ziu-kat miert nem cserelik le ilyenekre, vagy 200-asokra?

division by zero Creative Commons License 1999.09.22 0 0 1026
Lazar! Még nagybörzsönyi menetrendek érdekelnének...
Előzmény: lazar (1021)
division by zero Creative Commons License 1999.09.22 0 0 1025
Én kérek belőle!
Előzmény: Törölt nick (1023)
division by zero Creative Commons License 1999.09.22 0 0 1024
64-esből én is kérnék...
Kaposvár-Szigetvár (54-es ?) tudnál nekem másolni?
Előzmény: lazar (1021)
Törölt nick Creative Commons License 1999.09.22 0 0 1023
Bescanneltem BZmot 601/1 képét, ha kell valakinek szóljon!
gyurmosz Creative Commons License 1999.09.22 0 0 1022
A Cegléd-Hantháza vonal keskenynyomközű volt, megszűntetése után a felszabadult anyagokból újították fel a királyréti vonalat. Legalábbis én úgy tudom.
Előzmény: lupi (997)
lazar Creative Commons License 1999.09.22 0 0 1021
Gabor , viszem a 64-es altalam hozzaferheto menetrendjeit lemasolva.

Armand

Előzmény: Lehoczki Gabor (1014)
lazar Creative Commons License 1999.09.22 0 0 1020
Hat ide tevedtem, oszt csak azer nem
irtam eddig, mert sok melo volt
mostanaban.
Na ezt a fent emlegett vonalat a
hetvenes evek vegefele szuntettek meg, de eleg rohejes volt addig is: A 20 km-t
ket ora korul tette meg, de utananezek
majd kicsit reszletesebben a regi menetrendjeimben.

Armand

Előzmény: division by zero (998)
division by zero Creative Commons License 1999.09.22 0 0 1019
"Kocsik számozása: ez elég nagy lélegzetű meló, inkább beszkennelem és adok hozzá egy aktualizáló mellékletet, uis a hatályos TELJES szisztémáról
naprakészen nincs magyarul egységes szerkezetű forrás. "
Fénymásolva nem lehetne megkapni? vagy kölcsönkapni fénymásolásra?
Előzmény: scsabi (1010)
division by zero Creative Commons License 1999.09.22 0 0 1018
"Az még a piros 136 vonalán is jár, mostanában kapnak új rendszámot. "
Nálunk nem kapnak új rendszámot...
Lehet, hogy csak innen fogják még ebben az évben selejtezni őket?
division by zero Creative Commons License 1999.09.22 0 0 1017
Scsabi! a lentebb emlegetett Zlz kocsiról mit tudsz?
Előzmény: division by zero (941)
nohab Creative Commons License 1999.09.22 0 0 1016
Werner,

én a turistákról beszéltem, nem a vasútrajongókról. A Balcsira mondjuk jön egy nyáron hatmillió turista, lehet, hogy ebből 3589 Szergej-fan, de a többi 5996411 csak annyit lát belőle, hogy egy ocsmány leokádott külsejű szakadt gyárkémény-füstű mozdony, szemben a NoHABbal, aminek minimális a füstje, ha van egyáltalán és a MÁV-átlaghoz képest lényegesen jobb a _külső_ állapotuk. Turista-szempontból nézve M41 2105 és 2150 is akceptálható, 2187 már nem, mert bár a festék még friss, de nem lehet átlátni a füstfelhőjén. De a 29-en az ország legszutykabb Szergejei jártak a nyáron, pedig oda kellene valami 215-külsejű gép!

Ákos

division by zero Creative Commons License 1999.09.22 0 0 1015
ok
Előzmény: Lehoczki Gabor (1014)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!