Keresés

Részletes keresés

Bölény Creative Commons License 1999.10.03 0 0 1295
OFF
Sracok, de elsosorban ZoPo! Nem-e lehetne-e e ezt a bizonyos homepaget megtukrozni a tripodon, vagy akarhol, ahonnan 10 byte/s-nel nagyobb sebesseggel is le lehet tolteni a dolgokat? Extra suxx.
ON

Egy pillanyatra ugorgyunk vissza a trolikhoz. Talan SzigDani irt valami MTB, vagy milyen trolirol, meg IK60-asrol. Van ezekrol kep vhol?

Előzmény: ZöPö (1294)
ZöPö Creative Commons License 1999.10.03 0 0 1294
Feltettem plebejus képeinek második adagját. (325..376) Ma nem fájt a fogam, így 27 képet szkenneltem be. :o)) Holnap a 411..520 szériákkal befejezem.
Sajnos a képeket hiába nagyítanám, több részlet nem lenne rajtuk. Java részük 6x9-es, némelyik ráadásul kicsit életlen, de ezt plebejus megmondta előre. Ezért 1:1 (screen) felbontásban szkenneltem. Ez van, ezt kell szeretni! :o))
A képek helye tehát, +1x:
http://www.extra.hu/zopo/plebejus/
Törölt nick Creative Commons License 1999.10.03 0 0 1293
A BZ modelleket mire epitik, PIKO kettengelyes motorkocsira?

A Vasutbarat-ban vannak Interpicis kepek, 3 kep, 2 fele IP. Az egyik osztott ablakos, a masikon eredeti van; egyiken kocka masikon kerek lampa elol... A kasznit teljesen atepitettek, vagy eros muanyagbol keszult? A belseje, motorikus dolgaik megegyeznek?

Benyó Creative Commons License 1999.10.02 0 0 1292
Sziasztok!

Ma voltam Petőfi Csarnokban a vsútmodell-kiállításon. Hát, pazar volt!!!! Aztán elkezdett csorogni a nyálam egy sárga csíkos Bz-re, de amikor megtudtam a sráctól, hogy csak rendelésre csinálnak, és 17000 Ft egy Bz, akkor gyorsan elállítottam a csorgást. Mindennak van határa.
Így aztán kiegyeztem magammal egy Fuggerth Ap kocsiban.
Egyébként, azzal együtt, hogy nagyon tetszenek a Fuggerth modellek, azt kell mondanom, hogy gazdag a fantáziájuk. Azt tudom, hogy volt valaha GySEV Csörgő, no de zöld- sárga színezésben?!?!?!?! (M41 003 a modell pályaszáma). Ugyanez a BDt vezérkocsira ill. a BDbh poggyászteres kocsira: mindkettő zöld-sárga színezésben is! Én GySEV magyar vonalon eddig csak Bh (=MÁV Bhv, nem MÁV Bh), Ap és InterCity Bp, Ap kocsikat láttam. kocsikat láttam.

Bence

division by zero Creative Commons License 1999.10.02 0 0 1291
Szuper képek!!! nem lehetne egy picit nagyobban?
Előzmény: ZöPö (1290)
ZöPö Creative Commons License 1999.10.02 0 0 1290
Plebejus képei, első adag:
http://www.extra.hu/zopo/plebejus/
Bocs, nagyon fáj a fogam, holnap folytatom!
division by zero Creative Commons License 1999.10.02 0 0 1289
amúgy mi egy UV értéke "használtan" ill. frissen felújítva?
division by zero Creative Commons License 1999.10.02 0 0 1288
én nem láttam azt az eladottat, csak ezt olvastam:
"A 3289-est, amelyet 1996. december 12-én selejteztek, 1997. április 25-én szállították a Száva Kocsiszínből Várpalotára. 400.000 Ft-ért vette meg egy vállalkozó úgy, hogy minden alkatrész bennemaradt, tehát a villamos üzemképes. "

Akkor ezt felfogják újítani? ilyenkor nem kell a vétkesnek vagy a felelőségbiztosítójának kifizetni a kárt?
És melyik kocsi sérült? 3429 vagy 3430?

Előzmény: SzigDani (1287)
SzigDani Creative Commons License 1999.10.02 0 0 1287
Az eladott UV roncs volt, ez pedig leendo mukodokepes forgalmi kocsi. A felujitas sokba kerul, amugy MUV volt.
Előzmény: division by zero (1285)
gyurmosz Creative Commons License 1999.10.01 0 0 1286
Én annyit tudok, hogy MD ütötte el az autót, de azt már nem, hogy a vezérlő, vagy a motorkocsi volt-e elől.
Előzmény: Lehoczki Gabor (1259)
division by zero Creative Commons License 1999.10.01 0 0 1285
meg tudtam Benda Gyuritól a múltkori baleset részleteit:

Esemény jellege: Összeütközés
Időpont: 1999. 09. 25. 07:42
Helyszín: XX. Jókai Mór utca - Határ út kereszteződés
Viszonylat: 52-es villamos
Menetirány: Kispest, Határ út végállomás
Pályaszám: 3429 - 3430
Üzemigazgatóság: VÜI. I-es Forgalmi Üzem
Személyi sérülés: 1 fő súlyos (villamosvezető); 1 fő könnyű (tgk. vezetője)
Anyagi kár: Villamosban: kb. 1 millió Ft; tgk-ban: kb. 500 ezer Ft
Esemény leírása: A nyerges vontató - a fedezőjelző tilos jelzése ellenére - behaladt a keresztezésbe, ahol a villamos
nekiütközött. Az ütközés következtében a villamos egy forgóvázzal kisiklott.
Forgalmi intézkedés: A 30-as villamos a Kispest, Határ úti végállomáshoz terelve, az 52-es villamos a Kispest, Határ út és a
Gubacsi út között közlekedett. A Gubacsi út és a Pacsirtatelep közé
2db autóbusz (68, 136gy) beállítva pótlásul.
Utastájékoztatás: A BKV 26-os zavarelhárító gk. személyzete végezte.
Forgalmi akadály: 88 perc

1.000.000-os kár UV-ben? az nem totál kár már? Benda Gyuri honlapján lehet olvasni, hogy működő képes UV-t 400.000-t adtak el...

gyurmosz Creative Commons License 1999.10.01 0 0 1284
Ha vannak képeid róla, természetesen érdekelnek. Azért egy filmért feláldozni egy mozdonyt, még ha esetleg selejtes is...hmm... 301-essel csinálták azt a filmet?
Előzmény: ZöPö (1262)
Benyó Creative Commons License 1999.10.01 0 0 1283
Nagyon köszönöm Plebejusnak és Scsabinak a számomra értékes sebesvonat-információkat!
Bence
Előzmény: scsabi (1282)
scsabi Creative Commons License 1999.10.01 0 0 1282
Sebesvonatokról:
A sebesvonat, mint fogalom német eredetű (Eilzug). A M. kir. Államvasutaknál a sebesvonat emeltdíjas vonat volt, de a személy és gyorsvonatokkal szemben csak 2. és 3. osztályú kocsikkal közlekedtek.
Árak (1-5 km, 2. osztály, 1937/38 mr. időszak) gyorsvonat: 1,10 P; sebesv: 0,66 P; személyvonat 0,26 P (1 P kb. 3 USD)
Jelölése a fejrovatban bekeretezett Sebesv. felirat. Tipográfiai megkülönböztetése a menetrendeben nem volt.
Előzmény: Benyó (1260)
Arthur Dent Creative Commons License 1999.10.01 0 0 1281
Köszi Werner!
Az adatokat csak úgy lendületből, félkómásan, emlékezetből írtam.
Szép sztorikat hallottam a V 43 334-esről, az a 1267-esből lett. Úgy jött meg a MÁV-tól, hogy törötten lecibálták Sopronba, meg hoztak hozzá két vagon alkatrészt! Csak a vezérállásból 18 talicska üvegszilánkot szedtek ki, meg a gépész egykori táskáját, ami a karambolnál beszorult. (Ha jól tudom, akkor egy szeszesitalokat szállító kamionnal ütközött a szerencsétlen.)
Ahhoz képest, ahogy kinézett (lásd mercurio-n a képek), elég szép gép lett belőle. Bár állítólag elég hektikusan működik, elég sok az üzemzavar nála. Most indulok Sopronba, megpróbálok újabb GySEV-es infókat szerezni.

A Szergejek a végefelé még Ausztriában is vendégszerepeltek, elég nagy sikerrel. Aztán sokáig kerítést képeztek a pályaudvaron.

A GySEV Bz-k (501-502) Siófokra kerültek, a Daciák meg Debrecenbe.

Ja és van az állomáson a Leo is, ami fűtőgépként szolgál VF 12(???) néven.
Elég hülyén néz ki, sárga csíkos GySEV díszítéssel.

Előzmény: werner (1228)
plebejus Creative Commons License 1999.10.01 0 0 1280
ZöPö,
Nagyon koszonom a faradozasodat:))))
Izgatottan varom a hetfot, megirnad addigra, hol keressem a kepeimet?
Hogy' sikerultek, elfogadhato monitorrol nezve?

Benyó,
Sebesvonatok az 50-es evek vegen es 60-as evekben biztosan jartak. Ha jol emlekszem,
Menetrendi jelolesuk: vastag ora, vekony perc
Dijszabas: a gyorsvonati potdij 1/2-e

65-74 kozott mindig vettem menetrendet, de nem tartottam meg, mostmar sajnalom. Kb. 1 eve lattam vkinel egy resz-menetrendet 1942-bol Bp es a visszacsatolt erdelyi telepulesek kozotti vonalakkal, arulta a bacsi, de nem vettem meg, akkor meg nem tudtam, hogy ilyen kedves barati korre lelek, - Ti tamasztottatok fel bennem >30 ev utan a vonatokert valo lelkesedest . Mult szombaton direkte felkerestem, de mar eladta:((
P.

Törölt nick Creative Commons License 1999.10.01 0 0 1279
Szegedről merre megy el Kecskemét felé? Amikor mi mentünk, azért volt gépcsere Kecskemét előtt mert a deltában nem mehet el Nohab, a tengelyterhelés miatt. Vagy akkor most rosszul tudom?
Előzmény: peterr (1276)
Mikó Creative Commons License 1999.10.01 0 0 1278
Bocs, hogy nem csatlakozom az előző témákhoz, de ezt le kell írnom.

Elmentem a MÁV irodába (Andrássy út), hogy vegyek jegyet-helyjegyet holnapra Miskolcra. Húztam egy sorszámot, majd pontosan 32 percig ácsorogtam - üres szék nem volt - míg megvehettem a jegyemet. Öt ablakból egynél dolgozott a pénztáros. Szomszéd helyiségben (főbejárattól balra) pedig féltucat alkalmazott dolgozta agyon magát olyan dolgokon, mint különvonat rendelés (ezt írták az ajtóra). Kis híja volt, hogy nem gratuláltam nekik a tökéletes szervezésért (2 fő nemzetközi pénztár - na ott is voltak ám bőven, 2 fő információ - na ott nem volt szinte senki, 1 fő belföldi jegyek - sorszám alapján 22-en voltak előttem).

Másik: 11.30-kor már egyetlen mai miskolci IC-re se volt helyjegy. Hát kérdem én: miből lesz a bevétel kérem szépen? Mer így utasból aztán nem. Ugyebár tapasztaltuk, hogy különvonatból se (Pécsvárad, aki még emlékszik).

Szóval most egy kicsit mérges vagyok ám.

Lehoczki Gabor Creative Commons License 1999.10.01 0 0 1277
Putnokra Szilvásváradon keresztül megy?
Előzmény: peterr (1276)
peterr Creative Commons License 1999.10.01 0 0 1276
Miert nem engem kerdezel?
A 020-as a nosztalgiavonattal 17.20-kor indul Kistelekrol Kecskemet Lajosmizse utiranyon Bp-n keresztul egeszen Putnokig
Szegedrol mar kiment 10.40 korul Kistelekre. En is rohantam volna...
Előzmény: Lehoczki Gabor (1273)
Benyó Creative Commons License 1999.10.01 0 0 1275
Igen, Ákos, akkor vettem észre, hogy félregépeltem, amikor feladtam a levelet. A 9709-re akartam reflektálni.
Különben szerintem jó, hogy 9712 személy lett az S 9702 sebesből, mert ismét mondom, undorító a sebesnek álcázott személy (és az IC-nek álcázott gyors, mint pl. az IC Somogy). Minden vonat kapja azt a vonatnemet, amit megérdemel.
Azért az tény, hogy a sebes prioritás szempontjából közvetlen a gyors után jön.

B.

Előzmény: nohab (1274)
nohab Creative Commons License 1999.10.01 0 0 1274
LG:

020 lement még az éjjel Szegedre, 3 körül érhettek oda. Vissza nemtom' mikor jön. A képből természetesen csináltatok Neked.

division by zero:

Néhány szinte mindenhol megálló vonat is sebesvonat lett, ezt én azzal magyarázom, hogy míg pl. az S 9709 2 óra 39 alatt van Fehérváron (elvileg, mert Füredtől nem lehet tartani a menetrendet), addig pl. a 9725 3 óra 12 alatt (a középút az S 9705 2 óra 57-tel). Persze akkor meg ott van a 9713, ami 2:52 és személy, vagy a 9750, ami 2:43 és szintén személy, szóval... Talán magasabb prioritású a sebes?

Benyó:

9702 már nincs, helyette 9712 (kitalálhatod, milyen vonat :-) van, gyakorlatilag ugyanazzal a menetrenddel.

ákos

Előzmény: Lehoczki Gabor (1266)
Lehoczki Gabor Creative Commons License 1999.10.01 0 0 1273
Általában van, de tegnap este hazaérkezés után mindent kipakoltam a kocsiból. Pech...
Előzmény: division by zero (1272)
division by zero Creative Commons License 1999.10.01 0 0 1272
Nincs nálad állandóan egy fényképezőgép?!
Előzmény: Lehoczki Gabor (1271)
Lehoczki Gabor Creative Commons License 1999.10.01 0 0 1271
Kockázat: nem tudom, mikor megy (lehet, hogy már elment), és előtte még a fényképezőért is haza kellene ugranom. Hétfőtől csütörtökig Pesten voltam, most próbálom meg behozni a lemaradást a munkában.
Előzmény: division by zero (1269)
division by zero Creative Commons License 1999.10.01 0 0 1270
Joó Feri legújabb képeit néztétek már? (aki volt a Nyagatiban az már látta...)
Különösen ezt a M43+M43+Bzx képet érdemes megnézni (MÁV készül az új évezredre???).
division by zero Creative Commons License 1999.10.01 0 0 1269
Egy kis időre se tudsz kiugrani? :((((
Előzmény: Lehoczki Gabor (1264)
division by zero Creative Commons License 1999.10.01 0 0 1268
Tegyél fel képeket, légyszi!
Előzmény: ZöPö (1262)
ZöPö Creative Commons License 1999.10.01 0 0 1267
Plebejus gyönyörű gőzöseit szkenneltem*, elfáradtam és elfelejtettem a randit. :-((

* a hétvégén valamilyen béta-változatban felteszem őket a netre

Előzmény: Lehoczki Gabor (1266)
Lehoczki Gabor Creative Commons License 1999.10.01 0 0 1266
Ez tény, nem kínzás. Ha hétfőn este eljöttél volna a Nyugatiba, akkor átélhetted volna a kínok kínját attól a rengeteg és jobbnál jobb fotótól!

Erről jut eszembe: Ákos! Lehetne-e kérni egyet abból a festős képből (hátérben elmosódva egy NOHAB)?

Előzmény: ZöPö (1265)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!